millega tegelete rattasõidu ajal
-
- Rattur
- Postitusi: 16
- Liitunud: 09. 04. 2005. 23:01
millega tegelete rattasõidu ajal
Mul on siis selline kysimus, et millega te tegeltte sõidu ajal ning kas on ka mingeid soovitusi kuidas väsimust eemale peletada vms!?!
Kutid, kui ikka ei ole öösel muud teha, kui starterit juua ja netis kolada, siis võtke sihtkohtadeks rate, jututoad ja muud mölaaugud.
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
no kui koolis on väga palju õppimist siis võtan sõidu peale ike paar raamatut kaasa,hea mugev lugeda .Ükskord oli hirmus igav ja hakkasin puzzlet kokku panema.Tuli teine päris ilus No mis väsimuse puutub siis selle jätan enamasti koju,kui aga see tulebki kaasa siis sõidan lihtalt eest ära ja kõik.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
tegelikult õigesti püstitatud küsimus mille vormistus võib-olla pole parim.
kui ikka trenni neljas-viies tund läheb siis võib igasugu jama või luti nurkapaneku mõtteid pähe tulema hakata. paljalt jalgade ja pumba abil ei sõida kaugele, pea peab õigesti kaasa töötama. kui pea töötab vastu siis pole head nahka loota.
päris täpselt ei saa aru kas küsija mõtleb väsimuse all rutiini või reaalset füüsilist väsimust. viimase vastu aitab vaid puhkus.
ise talun rutiini hästi ja enne annab keha lõpetamise signaali kui pea.
olen aru saanud, et küsija vist sõidab enamasti üksi. pikka trenni on kasvõi kahekesi parem teha kui üksinda, saab juttu ajada ja ka vajadusel teineteist raskel hetkel motiveerida.
kui ikka trenni neljas-viies tund läheb siis võib igasugu jama või luti nurkapaneku mõtteid pähe tulema hakata. paljalt jalgade ja pumba abil ei sõida kaugele, pea peab õigesti kaasa töötama. kui pea töötab vastu siis pole head nahka loota.
päris täpselt ei saa aru kas küsija mõtleb väsimuse all rutiini või reaalset füüsilist väsimust. viimase vastu aitab vaid puhkus.
ise talun rutiini hästi ja enne annab keha lõpetamise signaali kui pea.
olen aru saanud, et küsija vist sõidab enamasti üksi. pikka trenni on kasvõi kahekesi parem teha kui üksinda, saab juttu ajada ja ka vajadusel teineteist raskel hetkel motiveerida.
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
õige, üksi muutub treenimine nüriks, alguses on küll norm kui sõitma lähed, aga pärast aju nagu lülitub välja ja siis pole enam see, mitmekesi koos sõites aga on palju parem ja jõuad rohkem vändata ka...erikr kirjutas:pikka trenni on kasvõi kahekesi parem teha kui üksinda, saab juttu ajada ja ka vajadusel teineteist raskel hetkel motiveerida.
Ise 8,5h tunni jooksul (Tallinn - Haapsalu -Tallinn) püüdsin kõik meeldetulnud heade laulude meloodiad läbi ümiseda. Kui taganttuul ka veel oli, siis oli enesetunne super. Ma muidugi olen sellise üksildase hundi/omapäid kõndiva kassi iseloomuga ka s.t MNT üksi sõita ei ole probleem. aga loomulikult kulgeb aeg kahekesi juttu ajades kiiremini.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Ei pea ju volüümi põhja väänama, normaalse tugevusega kuulates on kõik ümbertoimuv vägagi hästi kuulda. Seda peab ise proovima, ma enne esimest korda ka mõtlesin, et äkki ei kuule autosid vms, aga ei ole mingit probleemi.erikr kirjutas:liiklusega teedel on ratturile kõrvad silmadest tähtsamad. ma küll ei tahaks crashida vaid seetõttu, et Highway to Hell on normaalne lugu ja mängib sobiliku volüümiga.Loom kirjutas:Muusikat on täitsa hea kuulata, väike MP3 mängija kaasa ja palju lõbusam on.
Ma ei tea kuidas on lood kõrvadega teistel ratturitel, kuid hoides kõrvas ainult ühte klappi, suutsin hooaja alguses korraliku kõrvapõletiku läbi põdeda. Tõenäoliselt olid süüdi küll külm ilm ning vali tuul, kuid peale seda pole muusikat trennis enam julgenud kuulata.Loom kirjutas:Muusikat on täitsa hea kuulata, väike MP3 mängija kaasa ja palju lõbusam on.
Pane müts või rätt pähe, kõrvadel ja peal kohe soojem.Kristiano kirjutas:Olen tähele pannud, et mõnikord peale sõitmist kas üks või mõlemad kõrvad kuulevad mõned päevad kehvemalt. Sellest ka küsimus, kas ratturid peaksid kasutama ka mingeid kergemaid troppe, mis aga üldist kuulmist ei segaks?
Muidu mina nagu seltskonnast erilist puudust ei tunne sõidu ajal, kui üks sõidan, siis mõtlen oma mõtteid ( hullud teooriad käivad vahepeal peast läbi ) või ümisen mingit laulu.
velo.clubbers.ee
Pikad otsad mntl mööduvat ikka muusika saatel, aga klappe kõrva ei pane, laulan ise! Pole ise tähele pannud kas kõvasti, arvatavast vist pigem hümisen miskit. Tavaliselt kodust minnes jääb alati mingi lugu, mida just kuuldud, kummitama ja siis mida aeg edasi, tulevad igasugused teised lood ka lisaks. Ja sedasi see teekond möödub.
- tõeline siga
- Rattur
- Postitusi: 272
- Liitunud: 02. 06. 2004. 08:51
Sõites tulevad kõiksugu mõtted pähe. Siis ikks mõtled mida ratta juures muuta oleks vaja ja kust saada raha et rattasse investeerida Ja siis kujutad juba vaimusilmas ette milline ratas uute juppidega välja võiks näha. Ja kui kiiresti siis veel sõita võiks, siis tulebki selline vaimustus peale, et jalad hakkavad veelgi kiiremini ringi käima Ja kui Vooremäel sõidan siis huilgan vaimustusest kui mõnest järsust mäest alla tuhisen, tekitab ikka ülima tunde küll nii et pisarad silmist voolavad (tuulest)
Ma ütleks nii, et pikad sõidud üksi on pigem vajalikud. Kuda muidu kasvatada lihase kõrval ka vaimset vastupidavust. Võistlustel võib tihti juhtuda, et pead päris pikalt üksi uhama.
Igav pole mul veel hakanud, mõtled elu-olu üle, head ideed tulevad (mis koju jõudes ununevad:)), ümised laulekest jne. Kusjuures mul on kombeks tõsisema tuimuse saabudes ka päris kõvasti (ja kahjuks ka valesti) laulukest lasta, nii, et ärge siis väga imelikult vaadake kui ligi hiilima satute
Üks tõsisem vahend, millega mina pika trenni tuimust vahel peletan on nt lõikude tegemine. See ei pruugi muidugi lahendus olla, kui treeningplaan hetkel seda ette ei näe. Aga lõikudega muutub tegevus intensiivseks ja aeg ning kilometsaaz lendab.
Igav pole mul veel hakanud, mõtled elu-olu üle, head ideed tulevad (mis koju jõudes ununevad:)), ümised laulekest jne. Kusjuures mul on kombeks tõsisema tuimuse saabudes ka päris kõvasti (ja kahjuks ka valesti) laulukest lasta, nii, et ärge siis väga imelikult vaadake kui ligi hiilima satute
Üks tõsisem vahend, millega mina pika trenni tuimust vahel peletan on nt lõikude tegemine. See ei pruugi muidugi lahendus olla, kui treeningplaan hetkel seda ette ei näe. Aga lõikudega muutub tegevus intensiivseks ja aeg ning kilometsaaz lendab.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Lauba sõitsime oddo-ga Jüri-TRT 175 km, aeg ca 6:50 + ca 45 min pause lisaks. Kuna oli 100% ajast mitte just kõige nõrgem (kui mitte öelda, et tugev) vastutuul, siis sai aega sisustatud tuule kirumise, vedaja ergutamise (et miks nii aeglaselt), kohanimede ja maakondade vastavusseviimise ning loomulikult Vätternrundan 2005 plaanide tegemisega Ehk siis kahekesi sõites ei ole nagu üldse probleemi. Üksi sõites on hea ntx. tööasjade peale mõelda ja lähituleviku treeningplaani koostada. ET pikad otsad liiga pikad ei oelks olen nad kõik juppideks jaganud, siis jälle hea meel kui mõni jupp sõidetud saab. Ja nürid jupid vaja suurema intensiivsusega võtta.
Mis ei tapa, teeb tugevamaks!
Kuku saated
Madala pulsi treeningul kuulan MP3 mängijaga (telefoniga) kuku raadio jutusaateid (Keskpäevatund jne..). Üldiselt olen märganud, et mingid jutusaated aitavad aega lihtsamini sisustada. Hea muusika paneb aga jalad kiiremini käima.
kui on häda käes (häda käes)
vänta kõigest väest (kõigest väest)
nagu eelkõnelejad on öelnud, aitab kilomeetreid neelata lauluviisi ümisemine.. (näiteks Kraftwerk ja Tour de France - kerid ja kerid ja kujutad ette, kuidas Jass või Lance kusagil prantsusmaal temposõitu sõidavad.. neil on ka raske.)
kui veel nii nüriks pole läinud (või on nõrgem vastutuul), loen-arvutan näiteks rpm-e (15 sek jooksul loed vändapöörded kokku ja korrutad neljaga).. ja püüad seda arvu 90 ligi hoida (22-23 pööret)..
siis arvutad tempot - 2 minutiga kilomeeter => koju jõuan siis ja siis..
vaatad vastutulevaid rattureid ja mõtled, kas sai ikka õigetpidi ring seekord valitud (õigetpidi=algul vastutuult)
kui on võimalus kambaga sõitma minna, siis saab kilomeetreid koguda ka 20-50m kamba taga sõites - tuulevarju enam pole, aga kõik mõtted on seotud distantsi hoidmisega.. ja kui kamp eest ära sõidab, tuleb kraftwerk appi võtta ja kambale järgi sõita.
vänta kõigest väest (kõigest väest)
nagu eelkõnelejad on öelnud, aitab kilomeetreid neelata lauluviisi ümisemine.. (näiteks Kraftwerk ja Tour de France - kerid ja kerid ja kujutad ette, kuidas Jass või Lance kusagil prantsusmaal temposõitu sõidavad.. neil on ka raske.)
kui veel nii nüriks pole läinud (või on nõrgem vastutuul), loen-arvutan näiteks rpm-e (15 sek jooksul loed vändapöörded kokku ja korrutad neljaga).. ja püüad seda arvu 90 ligi hoida (22-23 pööret)..
siis arvutad tempot - 2 minutiga kilomeeter => koju jõuan siis ja siis..
vaatad vastutulevaid rattureid ja mõtled, kas sai ikka õigetpidi ring seekord valitud (õigetpidi=algul vastutuult)
kui on võimalus kambaga sõitma minna, siis saab kilomeetreid koguda ka 20-50m kamba taga sõites - tuulevarju enam pole, aga kõik mõtted on seotud distantsi hoidmisega.. ja kui kamp eest ära sõidab, tuleb kraftwerk appi võtta ja kambale järgi sõita.
-
- Rattur
- Postitusi: 16
- Liitunud: 09. 04. 2005. 23:01
aga äkitse väike televiisor kuskile lenksupeale,ja DVD player et jumala pärast igav ei hakkaks.Vbla ka pisike puhvet sadula alla-ei teeks paha!!!classic only kirjutas:See kyll l2heb teemast nati k6rvale, kas keegi ple moelnud kuhugi paigutada rattale v2ksemad/kergemad k6larid. Siis kuuleb muusikat kui nati k6vemax keerata ja samuti ka autosi.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
ma olen näinud isegi selliseid rattaidclassic only kirjutas:See kyll l2heb teemast nati k6rvale, kas keegi ple moelnud kuhugi paigutada rattale v2ksemad/kergemad k6larid. Siis kuuleb muusikat kui nati k6vemax keerata ja samuti ka autosi.
need kodu ja aed raadiod, mis kunagi tasuta jagati tellijatele, nendest saaks kõlarid võtta ja ehitada lenksu külge.. kasvõi isoleerpaelaga
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
väike dvd on jama..aga äkitse väike televiisor kuskile lenksupeale,ja DVD player et jumala pärast igav ei hakkaks.Vbla ka pisike puhvet sadula alla-ei teeks paha!!!
ohutum on ikka veoauto kastis pukil sõita.. Sõber keerab rooli ja jälgib liiklust, aga sina väntad kastis ja naudid plasmateleka selget pilti 5.1 dolby surroundiga
tegelt hea teema ju
ise olen täheldanud end väsimuse tekkides mingeid tööasju juurdlemas ja probleeme kirumas.
võistlustel aga, hakkab vaatamata korralikule musikaalsele harid(t)usele kummitama mingi eriti tobe ja nõme, a-la baccara, nexus, viisijupp
vot aru ei saa, kust nad pähe jõuavad... muidu neist lahti ei saa kui peab jälle sajaga vajutama- siis jälle kord ja rahu kõrvade vahel
ise olen täheldanud end väsimuse tekkides mingeid tööasju juurdlemas ja probleeme kirumas.
võistlustel aga, hakkab vaatamata korralikule musikaalsele harid(t)usele kummitama mingi eriti tobe ja nõme, a-la baccara, nexus, viisijupp
vot aru ei saa, kust nad pähe jõuavad... muidu neist lahti ei saa kui peab jälle sajaga vajutama- siis jälle kord ja rahu kõrvade vahel
<OT> See on vaid must huumor ja väike kriitika ja teadupärast on kriitika parim edasiviiv jõud.Nii et, rahu...</OT>Pierre kirjutas:Teemast kirjutati. Polnud väga igavgi lugeda. Positiivne.
Aga alati on siin mehi kes vähegi kehvemini sõnastatud küsimuse peale kohe tõmblema hakkavad. "Kristiano", "Alvaro" ja "Veloman32". Täielik shame.....
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Tervitan kõrvaklappideta ratturite armeedGreen_Day kirjutas:Peale seda kui peaaegu rekka alla oleks jäänud, pole ühtegi korda ühtki kõrvaklappi kõrva pannud.
Kakumäe ringil on ikke paras tegu, kui lõdva tempoga saab jalgrattateel klappinimestega teed ristatud. Mõni on ikke üsna ehmatanud. MNT veereb ju sosinal. Selle kõrvale autoteele ka ei tiku ennem, kui kiirused üle 30 alles.
Aga MTB-ga linna peal sõites mõtlen pidevalt uusi trasse välja ja polegi rutiini. Ehk siis sõidan tuju ajel. Võin ka poole vändapöörde pealt ümber mõelda ja näiteks tugipunkti tagasi suunduda.
Kui ikka lõõgastumist otsida, siis pole minul, kui Tallinnlasel paremat kohta soovitada, kui Põhja-Kõrvemaa rajad. Ja mitte ainult siis tuntud Kõrve/Tallinna sõidu rajad. Tõmmake ikka perimeeter laiemaks. Peatuge mõnes huvitavas kohas ja kuulake - vaikust. Täielik looduse vaikus, kus pole linnu vidistamist ega tuule liikumist kuulda, on ikka päris vapustav. Seda juhtub küll harva aga nautige täiega.
Läks vist natuke teema käest
see täielik vaikus ajab mul kõrvad lukku :S miks?matukas kirjutas:Kui ikka lõõgastumist otsida, siis pole minul, kui Tallinnlasel paremat kohta soovitada, kui Põhja-Kõrvemaa rajad. Ja mitte ainult siis tuntud Kõrve/Tallinna sõidu rajad. Tõmmake ikka perimeeter laiemaks. Peatuge mõnes huvitavas kohas ja kuulake - vaikust. Täielik looduse vaikus, kus pole linnu vidistamist ega tuule liikumist kuulda, on ikka päris vapustav. Seda juhtub küll harva aga nautige täiega.
Läks vist natuke teema käest
Upsi, mis ma jälle ütlesin?? . Memoriaal: kunagi oli wushu trennis üks hiina treener Chang, kes näitas mulle teatud harjutuse juures, kuidas tuleb pingutada mitte nalja teha, kusjuures ma endaarvates ka julmalt pingutasin, kuid auväärt vanameister arvas, et ma tulin niisama trenni aega viitma M: Focusing gives more energy. Samas kui minna puhke pühapäeavasõidule, siis kuluks- picnik on the board- ära küll. "IMHO" ja see oli lihtsalt täienduseks antud teemasse, ja vabandused Pierre-le.Pierre kirjutas:"Kristiano", "Alvaro" ja "Veloman32". Täielik shame.....
Väga sirge tee oli ja liiklust polnud (pole vabandus )
http://www.zone.ee/tanelq/050518_202805.jpg[/url]
http://www.zone.ee/tanelq/050518_202805.jpg[/url]