Odav vs kallis
Odav vs kallis
On ammu teada, et sõidab kaubamärk mitte mees, seega milleks üldse vaielda? Kui ma pühapäeval oma 3 k second hand Meridaga ühele 20 k-se Cannondalega jorsile Kakumäel 2 ringiga 1 ringi sisse sõitsin, siis on selge, et üks meist kahest oli oma rattasse liiga vähe investeerinud. Seega ma arvan, et odavate jalgrataste propageerimine siin keskkonnas on üks tulutu tegevus, vot kui Panther küsiks oma ratta eest 15 k, võiks nagu üldse rääkima hakata.
EDIT by erikr: käesoleva teema harutasin välja ühest teisest.
EDIT by erikr: käesoleva teema harutasin välja ühest teisest.
Re: Ma olen kriitikutega nõus
mulle kah ei meeldi küündimatud inimesed ebaadekvaatselt kallite aksessuaaridega (rattad, ülikonnad jne), samas võis see Cannondaleiga nn jorss teha mahutreeningut ja mitte taibatagi, et ta sinusuguse sündinud sportlasega tegelikult võidu sõidab . Ka kalliste rataste otsas võivad teinekord tegijad olla. Ja see Pantheri hinna kergitamise jutt ei talu üldse kriitikat. Niiet sinu arust suhtlevad siin mingid hinna-fetishistid? Paraku elu õpetab, et head asja odavalt ei tehta/anta. Muidugi tuleb seda head ka osata tahta. See tähendab kui sõidumaneer ja sõidumaht ei luba enam odavaid lahendusi. Lühidalt- ära lahmi.Toxic kirjutas:On ammu teada, et sõidab kaubamärk mitte mees, seega milleks üldse vaielda? Kui ma pühapäeval oma 3 k second hand Meridaga ühele 20 k-se Cannondalega jorsile Kakumäel 2 ringiga 1 ringi sisse sõitsin, siis on selge, et üks meist kahest oli oma rattasse liiga vähe investeerinud. Seega ma arvan, et odavate jalgrataste propageerimine siin keskkonnas on üks tulutu tegevus, vot kui Panther küsiks oma ratta eest 15 k, võiks nagu üldse rääkima hakata.
Re: Ma olen kriitikutega nõus
to Toxic:
see cännariga jorss tuli suure tõenäosusega kusagilt harjumaalt 100km ringilt ja tegi kakukal ühe ringi veel lõdvestuseks.
See on ikka paras huumor, kuidas mõnikord linnalähedastel maanteedel mõni ketsidega vend tuulde võtab ja sinuga "võistlema" hakkab.
see cännariga jorss tuli suure tõenäosusega kusagilt harjumaalt 100km ringilt ja tegi kakukal ühe ringi veel lõdvestuseks.
See on ikka paras huumor, kuidas mõnikord linnalähedastel maanteedel mõni ketsidega vend tuulde võtab ja sinuga "võistlema" hakkab.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Noh, oma arust ei lahmi ma rohkem kui inimesed, kes kirjutavad mingi ratta kohta (kuidas see oligi) "ärge seda kõntsa meile pakkuge!"? Minu arvates on asi lihtne: Mingi sooduka pakkumine mingis rattapoes. Kes tahab, läheb vaatab seda ratast, tõstab õhku, et katsuda kui kerge raam on jne... milleks hakata kohe mingit asja lahmides maha tegema vaid selle pärast et talle ei ole Scott, Specialized või Trek või jumal teab mis raami peale kirjutatud?
Eelnevale jutule täienduseks, ma tegin ise mahutrenni, seega ei saa väita, et ma oleks meeleheitlikult 180-se pulsiga kihutanud, et ennast maksma panna.
Mis puudutab seda hinnateemat üldse, siis ma eriti siin sõna ei võta, sest postitused näitavad kahjuks samasuguse ratturstereotüübi olemasolu nagu BMW-ga blond beib. "Kui ikka ei ole vähemalt 10 k rattasse investeeritud ole vait". Teine sarnane attitude on "No kui sa ikka ei tea kuidas grupis sõita, siis ära palun tule pühapäeval Hawaii ette grupisõidu treeningule!" - põhjus miks ma ei ole sinna ka roninud.
Kokkuvõttes saab selle foorumi lugeja arvamusliidrite jutust alati teada selle, et sa ei ole õige jalgrattur kui sul ei ole nkümmend tuhandet krooni rattasse investeerimiseks ja kui sa "ei oska grupis sõita!".
Minu arvates peaks foorum propageerima igasugust jalgrattandust, mitte genereerima negatiivset energiat vähemsuutlike teadlike ja vaeste suhtes.
Eelnevale jutule täienduseks, ma tegin ise mahutrenni, seega ei saa väita, et ma oleks meeleheitlikult 180-se pulsiga kihutanud, et ennast maksma panna.
Mis puudutab seda hinnateemat üldse, siis ma eriti siin sõna ei võta, sest postitused näitavad kahjuks samasuguse ratturstereotüübi olemasolu nagu BMW-ga blond beib. "Kui ikka ei ole vähemalt 10 k rattasse investeeritud ole vait". Teine sarnane attitude on "No kui sa ikka ei tea kuidas grupis sõita, siis ära palun tule pühapäeval Hawaii ette grupisõidu treeningule!" - põhjus miks ma ei ole sinna ka roninud.
Kokkuvõttes saab selle foorumi lugeja arvamusliidrite jutust alati teada selle, et sa ei ole õige jalgrattur kui sul ei ole nkümmend tuhandet krooni rattasse investeerimiseks ja kui sa "ei oska grupis sõita!".
Minu arvates peaks foorum propageerima igasugust jalgrattandust, mitte genereerima negatiivset energiat vähemsuutlike teadlike ja vaeste suhtes.
...
Minul ei ole ka nkümmend tuhat rattasse investeeritud, ma teen lihtsalt ise, kuidas see oligi, vähe, aga kvaliteetset trenni ja jaksan sõita, teiste kobisemisest välja ei tee.
Grupisõidu koha pealt niipalju, et käi ühes trennis ära ja saad aru kuidas mitte sigadusi teha ja edasi on juba kerge! Grupisõitu pole vaja karta!
Grupisõidu koha pealt niipalju, et käi ühes trennis ära ja saad aru kuidas mitte sigadusi teha ja edasi on juba kerge! Grupisõitu pole vaja karta!
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers
Twisted Mind Bikers
lugesin siin hr "Toxiku " kommentaari ja tekkis selline tunne et kuna ise ka kännari omanik pean vist edaspidi iga ratturiga kellega vähegi tee peal kokku saan võidu sõitma hakkama pole nagu varem sellepeale tulnudki. ma ei saa yldse aru sellisest suhtumisest et näe kallis varustus aga sõita ei jõua. mu hea tuttav ostis ka hiljaaegu yle 30k maksva kännari kuigi ta ei suudaks trummi 5km ringil yhtegi 3-st tõusust sõites võtta, isegi käies läheks raskeks sou vot tahab ostab veel 3 sellist ratast ilma et oluliselt vaesemaks jääks. mida ma öelda tahan on see et inimeste võimalused on väga erinevad ja igayks teab ise mida oma kokkuaetud papiga peale hakkab
Ma leian et siin on mõnedel väike kadeduse uss sees, tüüpiline eestlase virisemine, et näe sõidab kalli rattaga (või autoga) aga ise selline rähn , vahet pole, mis krt kellegi asi on kui kalli ratta ma ostan, oma raha ja teen mis tahan, võibolla olen ma täiuslikkuse fetist ja soovin nautida sõitu maksimaalselt. Oluline on asjade poolt pakutav emotsioon ja nauding see mis hinna eest seda keegi ostab ei ole oluline.
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
just. kedagi ei saa keelata lolli mängida, oma raha eest veel pealegi. olen nimelt seisukohal, et teatud asjad tuleb välja teenida, neid tuleb väärida, mitte lihtsalt osta. loomulikult võib ka Steinway klaveri, või isegi kolm osta ja siis koerapolkat lasta või õllepurke sinna koguda. hea maitse ja taktitunne teeb ka rikka inimese sümpaatsemaks. kahju et kõrvuti materiaalsete võimalustega ei jätku inimesel piisavalt fantaasiat et oma vabale rahale tõsiseltvõetamat väljundit leida. teatud valdkondades (inimese kehaline, vaimne võimekus) eeldatakse sisu ja vorm ühtsust, vastupidine mõjub võõraste sulgedega ehtimisena, piinlikult.tp kirjutas:ma ei saa yldse aru sellisest suhtumisest et näe kallis varustus aga sõita ei jõua. mu hea tuttav ostis ka hiljaaegu yle 30k maksva kännari kuigi ta ei suudaks trummi 5km ringil yhtegi 3-st tõusust sõites võtta, isegi käies läheks raskeks sou vot tahab ostab veel 3 sellist ratast ilma et oluliselt vaesemaks jääks. mida ma öelda tahan on see et inimeste võimalused on väga erinevad ja igayks teab ise mida oma kokkuaetud papiga peale hakkab
Viimati muutis nerd04, 28. 07. 2005. 13:16, muudetud 1 kord.
Ma üritaks selgitada...
Nagu tavaliselt, missitakse asja pointi. Ma ei heida kellelegi ette seda, et ta ostab ratta n kümne kiloeegu eest. Mind häirib see, et ma loen velo.clubbers.ee foorumist pidevalt seda, et kui sinu, kallis lugeja, ratas EI MAKSA n kümmend kiloeeku, siis oled sa... või noh tegelt, sind ei ole olemas.
Re: Ma üritaks selgitada...
...millegi pärast ei taha ma seda uskuda, siin sa võimendad räigelt probleemi üle, olen sellest väga veendunudToxic kirjutas:Nagu tavaliselt, missitakse asja pointi. Ma ei heida kellelegi ette seda, et ta ostab ratta n kümne kiloeegu eest. Mind häirib see, et ma loen velo.clubbers.ee foorumist pidevalt seda, et kui sinu, kallis lugeja, ratas EI MAKSA n kümmend kiloeeku, siis oled sa... või noh tegelt, sind ei ole olemas.
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
Toxic: meil ei ole siin mingi suulise pärimuse õhku aurav kogumik. Kõik on mustvalgel olemas. Palun too mõni konkreetne näide, kus öeldakse, et sul peab ratas n-kilo maksma?
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor
Ritchey WCS QRS vektor
Ole siis õnnelik oma rattaga, paremat ei saa ju olla.
hirmus mõelda, kui sa juba secondhänd rattaga nii kõva sõitja oled, mis sa siis teeks, kui 30k ratta saaks
EDIT: Muutsin veits paari sõna.
EDIT2: BTW: Ma ise sõidan ka uuena poest ostetud alla 6k-se rattaga ja pole veel mõtet tulnud sellist juttu siia ajama tulla. Võibolla maksis sinu ratas uuena isegi rohkem, kui mul. Seega, kui ma sust nüüd mööda sõidan kuskil teepeal, siis ma arvan ka, et heh, hea mees ostis ratta, ise sõita ei jõua. Pole mõtet teiste raha kotti piiluda. Igaüks ostab ratta endale ja oma raha eest. Kui keegi arvab, et ta väärib paremat, siis las ostab. Ja kui nüüd järgi mõelda, siis täiesti mõtetu teema on see üldse.
hirmus mõelda, kui sa juba secondhänd rattaga nii kõva sõitja oled, mis sa siis teeks, kui 30k ratta saaks
EDIT: Muutsin veits paari sõna.
EDIT2: BTW: Ma ise sõidan ka uuena poest ostetud alla 6k-se rattaga ja pole veel mõtet tulnud sellist juttu siia ajama tulla. Võibolla maksis sinu ratas uuena isegi rohkem, kui mul. Seega, kui ma sust nüüd mööda sõidan kuskil teepeal, siis ma arvan ka, et heh, hea mees ostis ratta, ise sõita ei jõua. Pole mõtet teiste raha kotti piiluda. Igaüks ostab ratta endale ja oma raha eest. Kui keegi arvab, et ta väärib paremat, siis las ostab. Ja kui nüüd järgi mõelda, siis täiesti mõtetu teema on see üldse.
Viimati muutis Lauri, 28. 07. 2005. 15:19, kokku muudetud 2 korda .
velo.clubbers.ee
2 punkti.
Esiteks: ratas ostetakse keskmiselt 2-3 aastaks. Selle ajaga tõuseb aga keskmise alles alustanud harrastaja tase kohe mitu korda.
Oletame et natuke varakam kontorirott otsustab spordiga tegelema hakata. Loomulikult ostab ta siis kohe "valge ratta" ja hakkab treenima. 2 aasta pärast võistleb ta ehk juba esimese poole sees ja kasutab ratta kõiki võimalusi ära. Uue ratta ostmine on ka paras stress. Passatka muutub ja kogu see ostmise protsess võtab aega jne.
Kui võimalusi on, siis miks mitte - elatakse ka ju ainult 1 kord.
Teiseks: Kahjuks on siiski sedasi et alla 10keegune ratas tekitab õigel maastikul võisteldes korralikult stressi ja võib üldse toimimast lakata.
Kellele seda vaja on?
Õige maastikusõidu all ma pean antud hektel silmas tahkot, alpe, haanja 100-t ja eesti xc võistlusi sügisel poriga. Rattafirmadel on oma toodangus siiski selged suunitlused, mis jupp on niisama sõitmiseks ja mis on võistlemiseks. Kallist ja odavat juppi disainitakse ja testitakse erinevalt lähtudes eesmärgist.
Olen ma kui tsainik tahes, kui ma võistlen siis ma võistlen ja eeldan et asi toimib paksus mudas ja poris ja tõusul püsti kangutades käiku vahetada ei tohiks olla mingi probleem.
Kirsa@madala_sissetulekuga_kodanik_"kalli"_rattaga
Esiteks: ratas ostetakse keskmiselt 2-3 aastaks. Selle ajaga tõuseb aga keskmise alles alustanud harrastaja tase kohe mitu korda.
Oletame et natuke varakam kontorirott otsustab spordiga tegelema hakata. Loomulikult ostab ta siis kohe "valge ratta" ja hakkab treenima. 2 aasta pärast võistleb ta ehk juba esimese poole sees ja kasutab ratta kõiki võimalusi ära. Uue ratta ostmine on ka paras stress. Passatka muutub ja kogu see ostmise protsess võtab aega jne.
Kui võimalusi on, siis miks mitte - elatakse ka ju ainult 1 kord.
Teiseks: Kahjuks on siiski sedasi et alla 10keegune ratas tekitab õigel maastikul võisteldes korralikult stressi ja võib üldse toimimast lakata.
Kellele seda vaja on?
Õige maastikusõidu all ma pean antud hektel silmas tahkot, alpe, haanja 100-t ja eesti xc võistlusi sügisel poriga. Rattafirmadel on oma toodangus siiski selged suunitlused, mis jupp on niisama sõitmiseks ja mis on võistlemiseks. Kallist ja odavat juppi disainitakse ja testitakse erinevalt lähtudes eesmärgist.
Olen ma kui tsainik tahes, kui ma võistlen siis ma võistlen ja eeldan et asi toimib paksus mudas ja poris ja tõusul püsti kangutades käiku vahetada ei tohiks olla mingi probleem.
Kirsa@madala_sissetulekuga_kodanik_"kalli"_rattaga
Viimati muutis Kirsa, 28. 07. 2005. 13:28, muudetud 1 kord.
Toxic: sa oled asjadest valesti arusaanud, ka mina alustasin väga odava rattaga oma sõidu karjääri, lihtsalt aastatega nõudmised kasvavad ja kogemused toovad esile hea ratta eelised, kahjuks head rattad krt ON kallid. Kui oled juba aastaid sõitnud ja korra saad proovida hea ratta eeliseid ja koged seda omal nahal siis murtesed selle ratta, (juhul kui oled pühendunud fänn), mina sebisin oma unistuste ratast 3a ja iga aastaga putitan (st upgradin) seda. keegi ei halvusta siin ühtegi ratturit ja seda ka ei saagi juhtuma. osad on siin lihtsalt tugevad tehnika gurud, osad nn weenit (ajavad kergust taga) osad on ttrenni narkomaanid, osad jälle uhkustavad et suudavad võita kõiki ja kõike puurattaga, pigem on selle foorumi iseloomustav sõna tolerantsus.
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
Mina ei näe siin mingit tõestust. Ma ei halvusta kedagi ükskõik mis ratas tal on. Mul on ntx heal sõbral 800 kroonine ratas, millega ta käib tööle ja baari õlut jooma - ratas täiesti omal kohal ning ma aitan teda tões ja vaimus ratast remontida ja parandada.Toxic kirjutas:I rest my case.Kirsa kirjutas:
Teiseks: Kahjuks on siiski sedasi et alla 10keegune ratas tekitab õigel maastikul võisteldes korralikult stressi ja võib üldse toimimast lakata.
Kellele seda vaja on?
Rohkem tolerantsi on õige lause. Probleem on hoopis nendega, kes ei saa aru miks panther igaühele ei kõlbaks ja et kes ostab üle 10keek ratta see on loll ja imelik.
PS! Maailmapildi avardamiseks tasuks osa võtta ühest XC võistlusest - valikut on see aasta veel küll, siis ei ole vaja niipalju seletada - point jõuab ise kohale. See lause oli muidugi mõeldud ainult nendele kes võistlevad, aga on käinud senini ainult TRM-l või elionil.
Viimati muutis Kirsa, 28. 07. 2005. 13:39, muudetud 1 kord.
Toxic, sinu loogika järgi peaks kalli autoga kah koguaeg kihutama? Et kes maanteel S-klassiga 100ga sõidab on loll ja peaks Yarise ostma?
Enda ratas maksab kah eesti keskmiset sutsu rohkem (ok, tegemist on küll õudse hiina brändiga mis kännariga võrdlust ei kannata), ja seejuures ma kah eriti sõita ei jõua. Aga minu point on see, et kuna vaba aega on töö ja pere kõrvalt väga napilt, siis tahakski sadulas olles saada alati kvaliteetsele sõiduelamuse mida tehnikaga võitlemine ei riku - see on odavama rattaga siiski väga tihti teemaks on (been there, done that).
Enda ratas maksab kah eesti keskmiset sutsu rohkem (ok, tegemist on küll õudse hiina brändiga mis kännariga võrdlust ei kannata), ja seejuures ma kah eriti sõita ei jõua. Aga minu point on see, et kuna vaba aega on töö ja pere kõrvalt väga napilt, siis tahakski sadulas olles saada alati kvaliteetsele sõiduelamuse mida tehnikaga võitlemine ei riku - see on odavama rattaga siiski väga tihti teemaks on (been there, done that).
Täiesti nõus selle ühe odava ja ühe hea väitega. Eriti tõestab seda selline teema:
viewtopic.php?t=7186#65979
viewtopic.php?t=7186#65979
Mismoodi see mainitud teema "eriti tõestab"?Toxic kirjutas:Täiesti nõus selle ühe odava ja ühe hea väitega. Eriti tõestab seda selline teema:
viewtopic.php?t=7186#65979
Aga teemast: sõidab ikkagi mees ja ratas on lihtsalt vahend. Kahtlemata on kallima ratta hea töökindluse tõenäosus suurem võrreldes odava rattaga. Omal on pigem odava klassi ratas ja seni pole ratas küll maratonidel piiri seadnud (pole kordagi lagunenud ega kedagi)... ptüi-ptüi-ptüi. Pigem on praegu mu enda füüsiline ettevalmistus olnud puudulik. Siin kuskil mainitud 2 aastat per ratast tundub olevat üsna täpne piiritlus. Ratta komplekteeritus ja varustusaste on kahtlemata ka väga emotsionaalne ... nagu ka autonduses ja mitmesugustes naisteasjades (a'la kellel on kallim ja läikivam velg, võimsam stereo, uhkemad kingad/saapad, pikemad küüned jne jne). Asjade tarbimisväärtus ei ole hinnaga üksüheselt seotud - kui oled oma rattaga rahul, siis on välja käidud hind õige, olgu see siis 0,8k, 3k, 15k või 35k. ja fakt on see, et alati tahaks paremat
Oleks mul vaid kallim ratas, küll siis sõidaks!
Väidan vastu, et olen oma odava talverattaga millel nimeks Author Basic (ilma amordita versioon) ülimalt rahul. No paremat annab ausõna otsida. Ta on ok pisut raskem kui teised rattad, kuid ta on ülimalt kompaktne. Isegi porilauad istuvad nii hästi peal, et üle juurikate sõites pole kuulda mitte AINSAMATKI kolinat. Ja see on ülimalt meeldiv tunne (minuarvates), kui ratas ei kolise. Peale selle pidurid / käiguvahetus toimib tänase päevani 100%, kusjuures pole ma seda ratast kordagi pesnud. Ainult õli peale valanud. Ja sõitnud on ta mitu-mitu tuhat praeguseks. Enamuse lumes ja lörtsis. Passatka on samuti igati ok etc.nemm kirjutas:Vana, kulunud ütlemine: "Tahad odavat ja head asja, pead 2 tükki ostma. Ühe odava ja teise hea."
Et siis niipalju oma odava aga ülihea Authori kiituseks.
Re: Ma üritaks selgitada...
Oman alla kümnekeegust ratast ja pole kuskil tundnud sellist suhtumist. pigem olen ise ehk veidi kade teiste peale kui nad näitavad ja kirjeldavad oma rattaid. Kuigi mina saan oma rattaga kõik (võistlus)sõidud igatahes tehtud. See, et keegi oma kallist ratast esitleb või näitab, ei tasu võtta isikliku rünnakuna. Nii et ära aja enda kadedust ja komplekse teiste süüks.Toxic kirjutas:Nagu tavaliselt, missitakse asja pointi. Ma ei heida kellelegi ette seda, et ta ostab ratta n kümne kiloeegu eest. Mind häirib see, et ma loen velo.clubbers.ee foorumist pidevalt seda, et kui sinu, kallis lugeja, ratas EI MAKSA n kümmend kiloeeku, siis oled sa... või noh tegelt, sind ei ole olemas.
kuni teatud piirini elab ka tavaline odavama otsa ratas väga hästi. pirita teel cruisimisel pole küll erilist vahet.
endal nii 6K-ne vokk. Samas haanja EEC rajal (käisin küll matka sõitmas, aga vahet ei ole) oleks soovinud nii kiiremat käiguvahetust kui paremat-laiemat kummi (mu nublud matkajatele jäänud mudamaadluseks jaoks lihtsalt ei sobinud). Tuleb välja, et odavama otsa meridatel ei saagi laia kummi panna. Lisaks, laupäeval käisin kõrvemaal maratonirada sõitmas ja minu odava amordiga said käed ikka päris hästi vatti.
minu meelest peaks vokk vastavalt funktsioonile olema. Kui sellega sõidetakse linnas/maal pühapäevasõitu või töölt koju, siis tõesti pole mingit pointi kallist kraami osta (väljaarvatud juhul, kui tõesti raha liiga palju).
samas, kui tegu võistlusrattaga, siis korralik raud ikka aitab küll.
endal nii 6K-ne vokk. Samas haanja EEC rajal (käisin küll matka sõitmas, aga vahet ei ole) oleks soovinud nii kiiremat käiguvahetust kui paremat-laiemat kummi (mu nublud matkajatele jäänud mudamaadluseks jaoks lihtsalt ei sobinud). Tuleb välja, et odavama otsa meridatel ei saagi laia kummi panna. Lisaks, laupäeval käisin kõrvemaal maratonirada sõitmas ja minu odava amordiga said käed ikka päris hästi vatti.
minu meelest peaks vokk vastavalt funktsioonile olema. Kui sellega sõidetakse linnas/maal pühapäevasõitu või töölt koju, siis tõesti pole mingit pointi kallist kraami osta (väljaarvatud juhul, kui tõesti raha liiga palju).
samas, kui tegu võistlusrattaga, siis korralik raud ikka aitab küll.
toodud näitemehe vaimne võimekus jääb hetkel saladuseks, seda pole ma kommenteerinud, küll aga jah kehalise võimekuse suhtes ebaadekvaatse riistvara soetamist, mis minu silmis on koomiline. aga noh, rahamaailmas ehk kehtib teine etikett. mis muuhulgas lubab algul ärbelda ja siis hakata solvunut etendamatp kirjutas:huvitav mille põhjal oskab hr "nerd 04" hinnata selle inimese ,kelle tõin oma kommentaaris näiteks, vaimset võimekust või investeerimis oskust? et ostis endale võimetle mitte vastava ratta? teinekord võib ka" filosoofiaga" inetult yle vindi keerata
läheb vist jututoaks kätte ära. ma pole omaarust ärbelnud vaid esitasin oma arvamuse . ärplemisena tundub hoopis väide et" tegin kännari mehele ringiga" ehk peaks panema rattapoodidesse iga ratta kõrvale lisaks hinnale veel eraldi kommentaari näit:sobib elioni sarjas kohtadele 1-150, muidu ei teki teie ja ratta vahel harmooniat ja teid võidakse ajukääbikuks pidada.
No mõne mehe ratast ja võimeid vaadates julgen mina küll "ajukääbiku" argumendi välja tuua... kui ma seetõttu tõbras olen, mis parata, aga see on besides the point.
Ma jään endiselt selle juurde, et see, mis rattaga keegi sõidab, on minu jutu mõtte juures ebaoluline, oluline on see, et meeleheitlikku materiaalset võidujooksu ei peaks veel eraldi foorumis kehtiva normina promoma ja kõiki neid, kes sellega arutult kaasa ei jookse, vaatavad teisi rattamarke peale üldlevinute, loevad veidi raha ja natuke mõtlevad, ei tohiks iga hinna eest selle pärast halvustama hakata.
Ja tunda kadedust kellegi jalgratta peale... no ma ei tea, võõra mehe naist võib olla veel himustaks/kadestaks, aga ratast?
Ma jään endiselt selle juurde, et see, mis rattaga keegi sõidab, on minu jutu mõtte juures ebaoluline, oluline on see, et meeleheitlikku materiaalset võidujooksu ei peaks veel eraldi foorumis kehtiva normina promoma ja kõiki neid, kes sellega arutult kaasa ei jookse, vaatavad teisi rattamarke peale üldlevinute, loevad veidi raha ja natuke mõtlevad, ei tohiks iga hinna eest selle pärast halvustama hakata.
Ja tunda kadedust kellegi jalgratta peale... no ma ei tea, võõra mehe naist võib olla veel himustaks/kadestaks, aga ratast?
ajukääbikust tõbras, päris hea kombinatsioon...Toxic kirjutas:Ma jään endiselt selle juurde, et see, mis rattaga keegi sõidab, on minu jutu mõtte juures ebaoluline, oluline on see, et meeleheitlikku materiaalset võidujooksu ei peaks veel eraldi foorumis kehtiva normina promoma ja kõiki neid, kes sellega arutult kaasa ei jookse, vaatavad teisi rattamarke peale üldlevinute, loevad veidi raha ja natuke mõtlevad, ei tohiks iga hinna eest selle pärast halvustama hakata.
ühesõnaga sa väidad, et see foorum peaks toetama vaid sinu arvamust ja üheski teemas ei tohiks ka kehva hinnangut väärivate asjade kohta negatiivset tagasisidet anda. see oleks põhimõttliselt sama kui autofoorumis peaks kõik tagant kiitma uut lada või volga mudelit ega võiks selle kohta midagi halba öelda, sest keegi võib seda ju ometi tahta ja hoidku jumal selle eest et keegi siis teda tema õnnetus valikus ei ümber ei veenaks kasvõi kia või pe?oo kasuks.
see siin on ikka foorum, avalik koht, mis kajastab reaalselt velohuviliste seisukohti. väga tore et ka oma seisukoha esitasid, kuid seda on õigus teha ka teistel. palun jää oma arvamuse juurde, teistel on seesama õigus.
ilmselt olen mina hetkel üks parimaid näiteid kui kõrvutada mu sportlikke tulemusi mu bike konfiga. nii räiget disproportsiooni pole ma kellegi teise võistleva ratturi juures kohanud. faktid räägivad enda eest. olukord oleks veel hullem kui ma oleksin xmax XL asemel SL ostnud kuid raisk, ei raatsinud.Toxic kirjutas:No mõne mehe ratast ja võimeid vaadates julgen mina küll "ajukääbiku" argumendi välja tuua... kui ma seetõttu tõbras olen, mis parata, aga see on besides the point.
üldistad ja süüdistad ebaõiglaselt.Toxic kirjutas: Ma jään endiselt selle juurde, et see, mis rattaga keegi sõidab, on minu jutu mõtte juures ebaoluline, oluline on see, et meeleheitlikku materiaalset võidujooksu ei peaks veel eraldi foorumis kehtiva normina promoma ja kõiki neid, kes sellega arutult kaasa ei jookse, vaatavad teisi rattamarke peale üldlevinute, loevad veidi raha ja natuke mõtlevad, ei tohiks iga hinna eest selle pärast halvustama hakata.
kes promob?
kes halvustab? palun fakte, mitte emotsioone ja tõlgendusi.
raha loevad kõik, lihtsalt raha hulk ja selle kulutamise viisid on erinevad.
Minu ratas koos sellel peal oleva varustusega (tuled, spidomeeter jms.) maksab ca 11000 krooni. Eriline sportlane ma nüüd küll ei ole. Sõidan nii nagu tuju on - mõnikord naudin loodust ja sõidan aeglaselt, teinekord kihutan aga nii kuidas jaksan. Varem sõitsin samamoodi 2500 krooni maksva Sardaga, lihtsalt sõita oli ebamugavam ja remontima pidi tihti.
Kui ma mõnest 20k maksvast rattast mööda kihutan siis ma küll ei tule siia foorumisse kohe teemat tegema stiilis "vat kui kõva mees ma olen ja tegelikult vääriksin hoopis mina sellist ratast"
Sama hästi võiks esitada küsimuse "miks osta poole millist mersut kui saaks osta 50k eest auto mis sama eesmärgi täidab" Eesti teedel üle 110 sõita niikuinii ei tohi et teil 250 km/h max kiirusega elukat vaja on.
Kui ma mõnest 20k maksvast rattast mööda kihutan siis ma küll ei tule siia foorumisse kohe teemat tegema stiilis "vat kui kõva mees ma olen ja tegelikult vääriksin hoopis mina sellist ratast"
Sama hästi võiks esitada küsimuse "miks osta poole millist mersut kui saaks osta 50k eest auto mis sama eesmärgi täidab" Eesti teedel üle 110 sõita niikuinii ei tohi et teil 250 km/h max kiirusega elukat vaja on.
no kui päris ausalt kõik ära rääkida siis mina arvan et suht pohhui nagu mis ratas nagu kellegil on . Kui mingi jämejalg sõidab xtr juppidega siis mis selles
halba on -esiteks ratas peab kindlast kauem vastu kui mingi deori näss..
ja teiseks on juu palju mugavam : näiteks isegi elionil tiksuda..
loomulikult ega anult ratas ei sõida aga mängib selles suurt osa küll .isegi elionil tuleb piir mil deori juppidega rattast jääb väheks ,seda suht eesotsas!!
ega see on minu arvamus
halba on -esiteks ratas peab kindlast kauem vastu kui mingi deori näss..
ja teiseks on juu palju mugavam : näiteks isegi elionil tiksuda..
loomulikult ega anult ratas ei sõida aga mängib selles suurt osa küll .isegi elionil tuleb piir mil deori juppidega rattast jääb väheks ,seda suht eesotsas!!
ega see on minu arvamus