Jah. Mõlemad rikkusid seadust. Kummaline on siinkohal mõnede kasutajate autojuhi maassetampimine (kui lubad, kasutan Sinu väljendit).erikr kirjutas:mõttetuks vaidluseks kiskunud.
antud juhtumil on tegu 2 erineva rikkumisega.
1. kõrvalteelt peateele sõitev autojuht ei lasknud läbi seal jalgrattaga liigelnud kodanikke ja sõitis ühele neist otsa. fakt. punkt. autojuht süüdi otsasõidus, ei andnud teed peateel liiklejale .
2. jalgrattur sõitis jalgrattatee olemasolul sõiduteel. jalgrattur süüdi vales kohas sõitmise pärast.
Ei tahaks tõesti uskuda, et selle autojuhi "otse kümnesse kiirendamine" oli tahtlik ning asfaltil on näha hull burnout'i jälg.
Miks ma oma esialgse postituse tegin. Leidus mitu kirjutajat, kes ütlesid:
"Sihukesi autojuhte on kahjuks kaa,nii et mina väga ei imestaks selle üle! "
"Kahjuks on neid jah."
Tahtsin väita, et autojuht ei pea alati suutma välja mõelda iga inimese erinevat nägamust LE väänamisest. Kui rattur on teadlik enese LE rikkumisest, siis võiks ise ka selle eest vastutada.
Kas keegi on mind näinud küsimas: "Palju auto kannatada sai?" Selline küsimus oleks ju täiesti kohatu antud situatsioonis.
Lihtsalt ratturid arvestage, et autojuhid ootavalt teilt LE täitmist ning nad täidavad seda ka ise. Olen endiselt veendunud, et see iganenud Le suudab liiklust sujuvamaks ja turvalisemaks teha.
jJanno