Mulle räägiti seda sügisel, aga ilmselt oli see tõesti vastaval hetkel viibinud mehhaanikute ja müüjate teadmatus.alar kirjutas:Aga kas see siis mingi uus diil või? Või see suvine insidents oli põhjustatud poodides vastavatel hetkedel viibinud mehhaanikute ja müüjate teadmatusest?
Mis kasu on taga amordist?
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers
Twisted Mind Bikers
Üks võibolla loll küsimus veel taga amordi kohta. Et ma nagu pole ühtegi taga amortiga ratast nagu lähemalt uurinud ja nüüd tekkis selline küsimus, et see raam, mis tagumist ratast hoiab, on amortiga varustatud ainult ühest otsast (ülemisest)- et kuidas see amort üldse töötada saab, kas seal all on siis kah mingi koht, mis annab veits järgi või toimub asi ainult raami enda painduvuse peal? Üldiselt oli vist veits segane jutt, kuid ehk te saate aru mis mõtlesin ja aitate mind oma poolse infoga.
tasub minna kusagile poodi ja pilk peale visata. jääks hulga küsimusi küsimata. eri lahendusi on mustmiljon, üldisi tööpõhimõtteid ehk 4-5.alar kirjutas:Üks võibolla loll küsimus veel taga amordi kohta. Et ma nagu pole ühtegi taga amortiga ratast nagu lähemalt uurinud ja nüüd tekkis selline küsimus, et see raam, mis tagumist ratast hoiab, on amortiga varustatud ainult ühest otsast (ülemisest)- et kuidas see amort üldse töötada saab, kas seal all on siis kah mingi koht, mis annab veits järgi või toimub asi ainult raami enda painduvuse peal? Üldiselt oli vist veits segane jutt, kuid ehk te saate aru mis mõtlesin ja aitate mind oma poolse infoga.
sinu kirjeldatud asja nimetatakse softtailiks ja ka täisesti olemas kuigi mitte eriti levinud.
kõigi rattatootjate lingid on siin, surfa ja uuri. liikuvaid osi on rohkem kui rubla eest.
Kui Manitou Eestis unarusse jääb ja enam tõesti ühtegi M. amorti Eestis ei ole siis mul ikka üks on.UrmasL kirjutas:Siiski, siiski. NRP ja Anton on Manitou puhul võlusõnad. Loodetavasti on Anton ka õiget määret hankinud, sest viimane mida ta sisse pani, kippus märjaga kivistuma....Rivo kirjutas:Ei tahaks uskuda, et Manitou Eestis "unarusse" jääb.
Vähemalt tahaks loota........endal kah Manitou

Huvitav, kas see jäigastumine oli tõesti määrdest.. Olen ühe korra kogenud taolist "jäigastumist" märgades oludes (ehk pärast rakvere TECi 40cm sügavuse veetõkke läbimist). Põhjuseks tuvastasin hiljem Reboundi nupu puudumise -> vee pääsu amordi sisemusse.
Porter Lifts Your Ranking
Samuti oli Manitou amort peale rakveret nagu jäik kahvel. Põhjuseks oli vee sissepääs läbi kulunud tihendite.N kirjutas:Huvitav, kas see jäigastumine oli tõesti määrdest.. Olen ühe korra kogenud taolist "jäigastumist" märgades oludes (ehk pärast rakvere TECi 40cm sügavuse veetõkke läbimist). Põhjuseks tuvastasin hiljem Reboundi nupu puudumise -> vee pääsu amordi sisemusse.
Viimane määre, mis Anton mulle kunagi Septembris sisse pani on vastu pidanud ja töötanud igasuguse ilmaga, korralikku sooja pole veel küll proovida saanudUrmasL kirjutas: Loodetavasti on Anton ka õiget määret hankinud, sest viimane mida ta sisse pani, kippus märjaga kivistuma....

Noh. ma tegelikult juba 96-ndast aastast treki klubi liige (96-00 trekk 970, 00-04 trek 8000 lt ja 04-... trek fuel 98 ) aga tõsi ta on, et kvaliteet on siiani olnud väga hea, loodan et ka edaspidi. AA ei pannud tähele, et tegu trek fuel-i klubiga ei no igatahes mul on siis nüüd au sinna kuuluda.
Viimati muutis alar, 23. 01. 2004. 23:06, muudetud 1 kord.
Aga nüüd siiski jällegi küsimus taga amorti kohta. Et lugesin selle user manuali läbi otsast lõpuni (inglise keelse osa muidugi ainult), kuid ikkagi ei saanud aru, et kui suur see rõhk seal siiski olema peab? Ja seal mingid kaks erinevat rõhku- üle ja alarõhk, et mis neil vahet on? Seal kasutusjuhendis olid mingid tabelid kah, kuid neist ma ei suutnud kah midagi tarka välja lugeda. Ehk keegi oskab aidata.
Esmalt paned kehakaalu järgi paika, siis lähed proovisõitu ja fine tuningut tegema.
Siis veel selline valem, kui tahad neid psi-sid atm-ideks ringi arvutada.
1 pound per square inch = 0.0680459639 atm
Mul kaalu 68 ja taga rõhku 100 psi. Töötab. Veitsa võiks ju pehmemaks lasta, aga siis hakkab liigselt õõtsuma.
Edit: paar typot
See tabel on mul mingist Treki 2002 pdf-st.
Viimati muutis huko, 24. 01. 2004. 00:19, muudetud 1 kord.
Signature sucks! 

Teine võimalus rõhu paika panemiseks on sag ehk eesti keeli see, palju amort sisse vajub kui lihtsalt ratta peale istud. Treki amort on 165 mm ja soovituslik sag on 9,5 mm. Ja mõõdad nii, et pumpa see su kehakaalule vastav rõhk sisse, tõmba see kummist rõngas vastu amort ja siis istu ratta peale. Siis jälle rattalt maha ja mõõdad ära kui kaugele amort selle rõnga lükkas.

See tabel on Floati manuaalist, kas sul ei tulnud seda kaasa? Kui ei, siis siit leiab:
http://www.foxracingshox.com/website/Ow ... rket=MBike
Homme proovisõidule?
See tabel on Floati manuaalist, kas sul ei tulnud seda kaasa? Kui ei, siis siit leiab:
http://www.foxracingshox.com/website/Ow ... rket=MBike
Homme proovisõidule?
Signature sucks! 

Olen siin nüüd talv läbi vaadanud oma ratast, kuid sõitma pole läinud, nüüd vist aeg asi ära regullida ja sõitma minna, kuid tekkis veel selline küsimus, et mismoodi peaksin regullima seda tagasi löögi värki (mul seal variant seda reguleerida, kuid kui suure ühikuid mingeid asju peaks sealt peale keerama?) Tänud ette.
Sa pead silmas seda nuppu kust tagasiliikumise kiirust reguleerida saab? Sellega on nii, et pead otsima sellise sobiva asendi proovisõitu tehes. Liiga aeglases asendis ei jõua amort tagasi liikuda ja liiga kiires asendis olles tekib nö tagasilöögi efekt. Keera kuskile poole ja tee proovisõitu. Hakka krõpsu-paari kaupa juurde keerama või vähemaks. Ja üldreegel on vist, et mida tehnilisem maastik, seda kiirem peaks amort olema, et jõuaks maapinna konarustele ikka järgi.
Pead lihtsalt endale sobiva asendi leidma, eri inimestel ju erinevad nõudmised. Pikad-pikad testisõidud ja erinevatel maastikel, et saada suveks võimalikult hea tunnetus. Ja vorm muudkui paraneb teste tehes...
Pead lihtsalt endale sobiva asendi leidma, eri inimestel ju erinevad nõudmised. Pikad-pikad testisõidud ja erinevatel maastikel, et saada suveks võimalikult hea tunnetus. Ja vorm muudkui paraneb teste tehes...

Signature sucks! 

Tänud siis veel ka tagant järgi, eks see vist kõige kindlam variant jah, et ise katsetada, nii et homsest siis ilmselt hakkavad mu testisõidud peale.huko kirjutas:Sa pead silmas seda nuppu kust tagasiliikumise kiirust reguleerida saab? Sellega on nii, et pead otsima sellise sobiva asendi proovisõitu tehes. Liiga aeglases asendis ei jõua amort tagasi liikuda ja liiga kiires asendis olles tekib nö tagasilöögi efekt. Keera kuskile poole ja tee proovisõitu. Hakka krõpsu-paari kaupa juurde keerama või vähemaks. Ja üldreegel on vist, et mida tehnilisem maastik, seda kiirem peaks amort olema, et jõuaks maapinna konarustele ikka järgi.
Pead lihtsalt endale sobiva asendi leidma, eri inimestel ju erinevad nõudmised. Pikad-pikad testisõidud ja erinevatel maastikel, et saada suveks võimalikult hea tunnetus. Ja vorm muudkui paraneb teste tehes...
PS! Loodan, et saan nendega enne jõule ühele poole
