1. leht 1-st

easyjet

Postitatud: 10. 02. 2006. 09:44
Postitas tarmo
easyjet plaanib keelata oma lennukites jalgrataste transpordi, millel on hüdraulilised pidurid ja/või vedrustus. põhjuseks on hüdraulikas kasutatavate vedelike omadus tekitada korrosiooni. see olevat ohtlik lennukikerele kui vedelik juhuslikult välja pääseb.

Postitatud: 10. 02. 2006. 12:12
Postitas Arbo
Selle asemel võiks ju lastiruumi põranda mingi asjaga ära kaitsta, aga low-cost-carrier muidugi seda ei saa lubada.

Huvitav, kas nad kavatsevad keelata ka spontaanse oksendamise?

Postitatud: 10. 02. 2006. 12:14
Postitas Külaline
Arbo kirjutas:Huvitav, kas nad kavatsevad keelata ka spontaanse oksendamise?
Jahh, kui see on tingitud piduriõli joomisest.

Postitatud: 10. 02. 2006. 12:23
Postitas Külaline
veiko kirjutas:
Arbo kirjutas:Huvitav, kas nad kavatsevad keelata ka spontaanse oksendamise?
Jahh, kui see on tingitud piduriõli joomisest.
krt, mul hakkas juba seda lugedes kergelt kõhus keerama... :roll: aga teoreetiliselt peaks olema võimalik enne lennukit need vedelikud rattasüsteemidest eemaldada.

Postitatud: 10. 02. 2006. 12:32
Postitas erikr
minu meelest kahvlites ei kasutata eriti korrosiooniohtlikke õlisid.
ja mineraalõliga täidetud pidurite (ntx magura) omanikke diskrimineeritakse
õigustamatult.
järsku on hoopis põhjuseks miljonite poissmeestest daunkillerite retked
inglismaalt alpidesse ja muudesse mägistesse piirkondadesse. räuskavad lennukis ja lastiruum on täis raskestipaigutatavat ja loopimist mittetaluvat
pagasit. :roll:

Postitatud: 10. 02. 2006. 12:38
Postitas Villem T
kusagilt käis juba uudis läbi et nad võtavad oma otsuse tagasi.

Postitatud: 10. 02. 2006. 16:59
Postitas matts
erikr kirjutas:/.../ daunkillerite /.../ loopimist mittetaluvat
pagasit. :roll:
:shock:

Postitatud: 10. 02. 2006. 17:16
Postitas erikr
matts kirjutas:
erikr kirjutas:/.../ daunkillerite /.../ loopimist mittetaluvat
pagasit. :roll:
:shock:
olen näinud lennuki pagasist tulnud rattaid. ükski ratas ei talu matsu igast küljest ja suunast, eriti näiteks parempoolsest kus on käikarid, samuti lenksupealne kraam...

Postitatud: 11. 02. 2006. 12:56
Postitas kristjan07
tõesti lennukite peale visatakse asju pohhult, kedagi ei huvita sinu ratas, vm esemed...ja mu isalgi easyjet-iga lennates on kotis olnud klaasid puruks visatud (n)

Postitatud: 11. 02. 2006. 14:03
Postitas Ereliukas
erikr kirjutas: olen näinud lennuki pagasist tulnud rattaid. ükski ratas ei talu matsu igast küljest ja suunast, eriti näiteks parempoolsest kus on käikarid, samuti lenksupealne kraam...
selle loopimise talumiseks tuleb ratas korralikult ära pakkida, st tagakäikar, lenks maha, mullikile sisse ja teibiga raami külge kinni, raam, jooksud, amort jne mullikile sisse. kindlasti tuleb panna midagi hargi vahele, kas mõni vana rumm, või parajas pikkuses torujupp kiirkinnitusvõlliga, et raami/amorti sealt kokku ei pressiks. kõik siis omakorda spets ratta kotti v kohvrisse, v siis pappkasti.

Postitatud: 13. 02. 2006. 10:32
Postitas Rivo
Mullikilele alternatiiv oleks rattakohver. Tõsi küll, see oluliselt kallim, kui kõik muu pakke materjal, aga odavam, kui tagakäikar+lenks+käpp. Investeering oleks ühekordne ja ratta "tervise" huvides parim lahend.

Postitatud: 13. 02. 2006. 11:49
Postitas Arbo
rattakohvri kahjuks räägib tema kaal - kui kiletatud pappkarp koos tugevduste jms kaalub ca 5-6 kg, siis korralik rattakohver alla 10 kg ei kaalu. Kunagi sellise rattakohvriga lennates näitas lennujaamas 26,5 kg, lisaks veel muu pagas ja kaalu piirmäär kipub üle minema - hea koht, kus lennutajatel külma näoga raha küsida.