1. leht 1-st
Lihtsalt üks artikkel tänasest EPL-st
Postitatud: 10. 04. 2007. 12:58
Postitas betoonking
http://www.epl.ee/sport/381264
Milline on teie arvamus küsimuses, kuhu saaks/peaks täiskasvanud harrastaja (konkreetsel juhul siis rattasõiduhuviline) peale erinevate foorumite pöörduma, kui ta tahab rattasõidu alast nõu? Kas ainus soovitus on liituda mõne klubiga ja selle kaudu leida väljund/tugi enda eesmärkide elluviimiseks või olete kuulnud ka temaatilistest ajutistest ürtustest (a la Grisha maanteesõidu loeng)? Tegelikult oleks huvi mõne seltskonnaga liituda, aga kui avalisüli võtaksid klubid vastu hetkel veel keskpärase aga tegusa sõidumehe, kelle sõpruskonnas klubilised rattasõitjad veel puuduvad?
Kena kevadet.
Postitatud: 10. 04. 2007. 13:29
Postitas UrmasL
Jutt täitsa õige. Tahtsin isegi talvisele suusaloengule minna, kuid ei leidnud aega.
Kuidas proffesionaalne knowhow harrastajateni viia on keeruline teema. Võibolla tuleks kõne alla isegi kommertsalustel seminarid/praktikumid. Harrastajatel raha on ja hüva nõu pealt kokku ei hoita. Kui see veel siduda spordialaliidu initsiatiiviga siis nagu polegi asja elluviimisel takistusi?
Postitatud: 10. 04. 2007. 18:50
Postitas Villem T
Workshopid ja masterclassid ja miks mitte ka lihtsalt sõidud koos "pro"-dega on ju ajakirjadest tuttav teema. Kui meil mõnes poes mõni kohalik korüfee (ilma nimesid nimetama) lihtsalt mehaanikuleiba mekib siis äkki oleks poel aeg hakata lisaväärtust pakkuma? On mida kopida ja kohalikku skenesse peistida.
Postitatud: 10. 04. 2007. 21:18
Postitas betoonking
konakona kirjutas:Workshopid ja masterclassid ja miks mitte ka lihtsalt sõidud koos "pro"-dega on ju ajakirjadest tuttav teema. Kui meil mõnes poes mõni kohalik korüfee (ilma nimesid nimetama) lihtsalt mehaanikuleiba mekib siis äkki oleks poel aeg hakata lisaväärtust pakkuma? On mida kopida ja kohalikku skenesse peistida.
Tõepoolest, ideel on jumet. Näpuga raamatutest, ajakirjadest ja netist järge ajada on ka huvitav, aga kindlasti tuleb kasuks spetsialistiga maanteel või metsas praktiseerimine või loengute kuulamine.
Teravaimate tippude hulgas tutvusi kahjuks ei oma, samas olen üritanud erinevat infot pigistada eelpool nimetatud mehhaanikutelt/müüjatelt poodides. Tegemist on rohekm küll rattaid puudutava tehnilise infoga ja võistluste profiili puudutavaga. Nadi on hakata uurima sõiduvõtete jms. kohta.
Postitatud: 10. 04. 2007. 21:51
Postitas erikr
üks ja äraproovitud variant on learning by doing. kui on ühissõit välja kuulutatud, ajad end kohale, osaled, jälgid mängu, matkid jne. hoides end pildil tekivad juba tuttavad, sealt edasi variant osaleda regionaalsetel nädalasisestel väljakuulutamata treeningsõitudel. normaalne kaader veel kevadel ei lajata punase pulsiga, seega saab ka rahulikult juttu ajada ja kogemusi vahetada. olles "õigel pildil" võib tekkida endal soov sõita mingi kindla kaadriga koos ja teha vargsi juttu klubiga liitumisest (kui mõned juba sinna kuuluvad) või mis veel hullem - äkitse teevad teised sulle ettepaneku, et tule meie klubisse. kõik sõltub inimestest, nende suhtumisest ja "keemiast". oluline on ühisosa leidmine kellegiga.
jah, kohalikud staarid kes on oma reaalse lae ammu saavutanud võiksid tõepoolest panustada ala kandepinna laiendamisele. selleks sobiks väga hästi "pood", millle all nad sõidavad. Harvade ettevõtmistena on Grisha ja Kana ka vastavaid "loenguid" pidanud. Selles mõttes olen täitsa nõus, et "poodidele" oleks täiesti sobiv marketingiüritus korraldada kasvõi paar korda hooaja jooksul loengu moodi üritus või praktikum "staari" juhtimisel või osavõtul. Tüübid räägiksid asjast ja upitaksid enda toetajat. Mõtlev inimene nopib välja olulise, statistiliselt võidaksid kõik osapooled. Samas - niikaua kuni poodide põhikasum tuleb 4000-8000 rataste müügist ning selle müügi edendamisse eriliselt panustama ei pea - ei pruugita leida ka motivatsiooni "harrastajatega" tegelemisele. mis sellest, et "harrastaja" võib näidata läbi hooaja (EEC, TRC) paremat tulemust kui "tiimisõitja"