1. leht 1-st

Eurobike 2007

Postitatud: 18. 05. 2007. 08:01
Postitas indrek
Plaan siis minna euroopa suurimale rattamessile Eurobike. Toimub siis 30.08-02.09 saksamaal. See aasta on mess jälle suurem kui varem ning korraldajad on üürinud juurde rohkem pinda, et kõik firmad ikka ära mahuks. Küsimus siis järgmine, et kas eestist on veel minejaid ja kui on, siis võiks äkki jõud ühendada!
Pilt
Teema üles varakult, kuna lennupiletite hinnad on võrdelises seoses broneeringu sooritamise ja reisi vahele jääva ajavahemikuga :)

Postitatud: 01. 07. 2007. 14:20
Postitas KTM
Kuna kevadel soome messile ei jõudnud, tekkis sama idee...on keegi eelnevatel aastatel käinud ja oskab midagi ehk rääkida või nõu anda...ja kes veel minejad siis mismoodi ja kustkaudu olete asja ette kujutanud (lennuk, autoga kohale, buss jne.)

Postitatud: 03. 09. 2007. 14:40
Postitas mart

Postitatud: 03. 09. 2007. 14:55
Postitas veiko
Hüdrauliline käiguvahetus? (sealt edasi veel ca 12 pilti).

Postitatud: 03. 09. 2007. 15:36
Postitas Kuldar

Postitatud: 03. 09. 2007. 19:05
Postitas KristjanS
Tea kas raam on valgest carbonist?

Postitatud: 03. 09. 2007. 21:11
Postitas UrmasL
veiko kirjutas:Hüdrauliline käiguvahetus? (sealt edasi veel ca 12 pilti).
Ilmselt paljudele juba vana uudis aga elektrooniline dura-aceon juba mõnelgi rattal pro-touri pelotonis.

Postitatud: 03. 09. 2007. 21:15
Postitas veiko
UrmasL kirjutas:Ilmselt paljudele juba vana uudis aga elektrooniline dura-aceon juba mõnelgi rattal pro-touri pelotonis.
Ja väidetavalt pidi olema ka juba kasutuselt maas, kuna liiga uimane ja mõtleb kaua.

Postitatud: 04. 09. 2007. 08:22
Postitas indrek
veloman32 kirjutas:Tea kas raam on valgest carbonist?
...tegemist siis Tune'i mannekeenidega, isiklikult eelistasin nätieks Campa omi:
Pilt

Mingi aja pärast üritan ka ülejäänud 400 pilti kuhugi? üles seada. Üldiselt oli minu jaoks isiklikult tegemist ikka väga super üritusega!

PS! kui sul järgmine aasta integreeritud sadulapostiga carbonist ratast pole, siis ära sa elioni küll julge sõitma tulla!

Postitatud: 07. 09. 2007. 10:15
Postitas indrek
Pildid
Paar tähelepanekut ka (MTB-XC ja MNT kohta)...
- peamiselt kõikidel high-end ratastel olid all kas Furious Fred või RR
- kõikide valmistajate kallima otsa ratta raamid 100% carbonist
- päris mitmel firmal rattad dt swiss esi amortidega
- kettad pea ainuvalikuliselt avid (ultimate) ja magura (marta sl)
- vända maalimas fsa (shimanot, race face'i ja truvative'i oli ikka vähe)
- jooksud dt swiss ja mavic
- MTB: sram vs shimano (julgeks pakkuda et 65% vs 35 %)
- MNT: shimano vs sram vs campa - 50% vs 20% vs 30%

Huvitav oli vaadata kuidas 2-3h enne messi lõppu kõik hiina väikesed tegijad oma leti kaupa (carbonist sadulapostid, lenksud ja stemmid) müüsid 5-30 frangiga (50-300eek). Päris head kraami sai ikka võileiva hinnaga.

Hirmutav oli aga vaadata kuidas väga, väga paljud just kallimad carbonraamid olid ikka uskumatult ühte nägu. Kui nii edasi, siis varsti pole enam vahet mis firma kleepekas su raamil on...

Postitatud: 07. 09. 2007. 11:50
Postitas Villem T
Ma loodan et väga norimiseks ei lähe, aga:
- FF ja RR rehvude puhul käin ilmselt jutt ainult XC ratastest
- samas (ainult näiteks) Kona kallima otsa raamidest olid ainult mnt raamid "karboonjumist". Lisaks vt Santa Cruz jne nii et üldistus kohatu
- see "päris mitmel DT" ei anna siit vaadates adekvaatset pilti, seal oli ikka jube palju tootjaid, ülemise otsa kahvlitest domineeris endiselt Fox (kui nii üles jõutakse et raha enam ei loeta, muidu RockShox). AM kuni FR sektoris jälle tundub vahel et peale Marzocchi polegi kedagi.
- ketaste kohta ma ütleks pigem, et väga palju Shimano "kettaseadmeid", sh minu silmarõõmudel
- väntadega sama et mida keegi vaatab-näeb, mulle jäi silma väga palju RaceFace'i, kuigi jah FSA kipub RF ja Shimat varjutama.

Eks see on ilmne et sa vaatasid minit kindlat sektorit ratastest, need kes nt FR või DH rattaid vaatasid nägid teist pilti.

Postitatud: 07. 09. 2007. 12:52
Postitas indrek
Villem T kirjutas:Ma loodan et väga norimiseks ei lähe, aga:
- FF ja RR rehvude puhul käin ilmselt jutt ainult XC ratastest
pole hullu...jutt käis jah xc kategooriast (sry FR ja DH poisid...viisin täpsustuse sisse)
Villem T kirjutas:- samas (ainult näiteks) Kona kallima otsa raamidest olid ainult mnt raamid "karboonjumist". Lisaks vt Santa Cruz jne nii et üldistus kohatu
...ka siin jutt siiski kõrgema otsa masinatest ja no ikka oli praktiliselt igas boxis nii üks carbon xc mtb kui ka carbon mnt
Villem T kirjutas:- see "päris mitmel DT" ei anna siit vaadates adekvaatset pilti, seal oli ikka jube palju tootjaid, ülemise otsa kahvlitest domineeris endiselt Fox (kui nii üles jõutakse et raha enam ei loeta, muidu RockShox). AM kuni FR sektoris jälle tundub vahel et peale Marzocchi polegi kedagi.
...(päris mitmel = rohkem kui kahel) pidasin silmas seda, et mina pole väga näinud, et kellelgi 2007 aasta mudelitel üldse dt amorti all on, et tore et tuleb uus (vana e. endine Pace) nimi. Olen päri et fox ja rs, manitou ja marzu olid ikkagi valdavalt kasutusel.
Villem T kirjutas:- väntadega sama et mida keegi vaatab-näeb, mulle jäi silma väga palju RaceFace'i, kuigi jah FSA kipub RF ja Shimat varjutama.
...jutt jällegi sama...xc ja mnt

Postitatud: 13. 09. 2007. 17:33
Postitas mart
veel pilte koos jutuga. Cannondale Scalpel-il on tagakiigeks wingflex/softtail lahendus. Kaal umbes sama täissöönud kodukassiga.
Eurobike 2007: The light stuff
http://www.bikemagic.com/news/article/m ... 34/v/1/sp/

Postitatud: 17. 09. 2007. 12:38
Postitas Mati
3,35 kg maantekas :!:

Pilt

Sealhulgas:
Spin custom carbon raam alla 700g.
THM carbon kränk (karbonist võlliga) 370g.
Ühes tükis integreeritud sadulapost-sadul 79g.
Alla 90g piduriheeblis ja 9g käiguheeblid.

Kommentaar:
To be fair, we're certainly not sure how well this bike would hold up under typical use, and the owner's claim of budgeting for just 20g of tubular glue doesn't exactly lend worlds of confidence. Other practical issues such as the five-speed straight-block cassette, non-indexed shifting, awfully uncomfortable-looking handlebar bend, and the bike's overall spindly-looking nature also raise serious questions.

Postitatud: 17. 09. 2007. 13:55
Postitas SK
Mati kirjutas:3,35 kg maantekas :!:
Eesti tingimustes kestaks test-drive ilmselt esimese kanalisatsioonikaevu luugini :? Tagasi tuleks juba paari suusakepiga (raami tükid) ja rulli värvilise traadiga.

Tundub, et süsiniku tootmine maailmas on tugevas tõusus, vaatamata süsinik-komponentide kasutuse suurenemisele lennukitööstuses jm. jätkub ka rattatööstusele piisavalt, et kõik tootjad ülemises hinnalassis ainult süsinikku müüa tahavad.

Postitatud: 17. 09. 2007. 18:36
Postitas mart
SK kirjutas: Tundub, et süsiniku tootmine maailmas on tugevas tõusus, vaatamata süsinik-komponentide kasutuse suurenemisele lennukitööstuses jm. jätkub ka rattatööstusele piisavalt, et kõik tootjad ülemises hinnalassis ainult süsinikku müüa tahavad.
Eks me rattanduses sõltume sellest, mis meile militaartööstusest üle jääb/litsentsi kaotab. Klaasriie e carbon on oma omadused peaaegu avanud ja seda (kuri)tarvitatakse igatpidi- risti,otse ja diagonaalis torudeks mähkides . Tegelt hakkab rolli mängima mögin, millega need carbon kihid omavahel kinni siduda. Kinnituskompound e epoksüüdvaigud/-liimid teevad hetkel tormilist arengut. Ei imesta, kui 1-3 aasta pärast on nn carbon raam isemõtlev ja haavuraviv.

Postitatud: 17. 09. 2007. 20:59
Postitas Kuldar
mart kirjutas:Tegelt hakkab rolli mängima mögin, millega need carbon kihid omavahel kinni siduda. Kinnituskompound e epoksüüdvaigud/-liimid teevad hetkel torrmilist arenngut, .
Päris huvitavat rada läheb praegu FRM
http://www.arueda.com/content/view/412/59/1/1/
nimetagem seda kärgkarboniks vms.

Postitatud: 24. 09. 2007. 14:35
Postitas Mati
Kolmanda pudeli dilemma on nüüd lahendatud.