Järvevana ülesõit: kurb juhtum jalgratturiga
Nägin - sõitsin mööda. Aga ma arvan, et ta sõitis ennast ise surnuks. See oli vanem mees, maantee rattaga. Seal on väga sügavad raudtee rööpad, ta oli vist esi rattaga sinna sisse sõitnud ja üle lenksu käinudmart kirjutas:Teisipäeval 17-18 paiku oli Tammsaare pikenduseJ/ärvevana teel raudtee peal rattur surnuks sõidetud. Kas teab ehk keegi täpsemalt?
Must masendus tuleb peale
sõitsin ise sealt ka mööda.. paar autot olid seal imelikult raudtee kõrval teepeenral.. siis ma ei saandki teada, mis jama seal oli.. aga rööpad on seal jõhkrad.. ise mtb-ga ja vehin ka alati tagant tulevale autole, et ta hoo maha võtaks, siis ronin keset teed, et rööbastest risti üle sõita..
ükskord väga ammu tulin sealt mingilt rattamatka raames kodupoole... pakiraami peal oli raske kott ja vihma sadas. esirattaga hüppasin üle, tagaratta viis rööbas nigu njuuhti alt ära.. imekombel ei pannud ma külge maha ja jäin püsti..aga samast pundist suutis üks rattur ennast külili ka keerata.. valus raudtee seal
ükskord väga ammu tulin sealt mingilt rattamatka raames kodupoole... pakiraami peal oli raske kott ja vihma sadas. esirattaga hüppasin üle, tagaratta viis rööbas nigu njuuhti alt ära.. imekombel ei pannud ma külge maha ja jäin püsti..aga samast pundist suutis üks rattur ennast külili ka keerata.. valus raudtee seal
Krt, seda ratturi lõksu teavad ju kõik, kes Ülemiste poolt sõidavad. Kõige hullem on pimedas ja vihmaga. Olen kah näinud, kuis eesrattur samas kohas endal ratta alt ära sõitisKlemm kirjutas:mart kirjutas:Seal on väga sügavad raudtee rööpad, ta oli vist esi rattaga sinna sisse sõitnud ja üle lenksu käinud
Teine lõks on sõites mööda tähistatud rattateed *rootsi* sadama juures. Suurest Tõllust mööda ja pirita suunas ca 300m on unustatud ehitada kõnniteele pealesõit. Tulin möödunud suvel unisena piki jalgrattateed ja järsku 15 cm äärekivi!!! Läks väga kiireks.
Teisipäevase kohta ei tea, aga täna oli BNS-s selline uudis:
Tallinnas jäi päeva jooksul auto alla kolm jalgratturit
10:05, 23. mai 2003
TALLINN, 23. mai, BNS - Tallinnas jäi neljapäeval eri paigus auto alla kolm jalgratturit, kes kõik said vigastada.
Esimene õnnetus juhtus kella 18.55 ajal Vabaduse puiestee ja Pärnu maantee ristmikul, kus oma Peugeot'ga parempööret teinud 29-aastane Aimar sõitis otsa 43-aastasele jalgratturile Andresele, teatas politseiameti pressiesindaja BNS-ile.
Meedikud andsid kergelt vigastada saanud jalgratturile Mustamäe haiglas esmaabi.
Pool tundi hiljem sõitis 25-aastane Alar jalgrattaga Raadiku ja Ümera tänava ristmikul ette sõiduautole Audi A4. Alar sai vigastada ja kiirabi viis ta Mustamäe haiglasse ravile.
Kolmas jalgratturiga õnnetus juhtus kella 20.15 ajal Vilde tee 84 asuva maja hoovis, kus samaliigiliste teede ristmikul põrkasid kokku 44-aastase Jüri juhitud Nissan Sunny ja jalgrattaga sõitnud 21-aastane Jüri.
Jalgrattur sai kergelt vigastada ja pääses pärast esmaabi kodusele ravile.
Tallinnas jäi päeva jooksul auto alla kolm jalgratturit
10:05, 23. mai 2003
TALLINN, 23. mai, BNS - Tallinnas jäi neljapäeval eri paigus auto alla kolm jalgratturit, kes kõik said vigastada.
Esimene õnnetus juhtus kella 18.55 ajal Vabaduse puiestee ja Pärnu maantee ristmikul, kus oma Peugeot'ga parempööret teinud 29-aastane Aimar sõitis otsa 43-aastasele jalgratturile Andresele, teatas politseiameti pressiesindaja BNS-ile.
Meedikud andsid kergelt vigastada saanud jalgratturile Mustamäe haiglas esmaabi.
Pool tundi hiljem sõitis 25-aastane Alar jalgrattaga Raadiku ja Ümera tänava ristmikul ette sõiduautole Audi A4. Alar sai vigastada ja kiirabi viis ta Mustamäe haiglasse ravile.
Kolmas jalgratturiga õnnetus juhtus kella 20.15 ajal Vilde tee 84 asuva maja hoovis, kus samaliigiliste teede ristmikul põrkasid kokku 44-aastase Jüri juhitud Nissan Sunny ja jalgrattaga sõitnud 21-aastane Jüri.
Jalgrattur sai kergelt vigastada ja pääses pärast esmaabi kodusele ravile.
Oddo
Jep. Seal poleks vaja muud, kui teha tee/ või panna matid/plaadid, et saaks rattaga paremale hoida ja risti üle sõita. Aga vaevalt asi ennem muutub, kui mõni Kallase Siimu sugune (ratta/muidu tegelinski) ise seal kaela murrabLauri T kirjutas:siis ronin keset teed, et rööbastest risti üle sõita.... valus raudtee seal
Siimud ja teised otsustajad ei tea nendest rööbastest midagi - miljonieegise auto vedrustus jätab selliste rööbaste olemasolu enda teada
aga eks selliste lõksude likvideerimine ole suuresti meist endist ka kinni.. tuleks leida mingi viis selline asi meediasse viia ja siis valgustada, et teatud kohtades ratturid ennast surnuks sõidavad või muul moel retsivad.. on kellelgi ajakirjanikke tutvuste seas? või peaks massid kokku kutsuma ja toompea mäest kambakesi üles väntama?
aga eks selliste lõksude likvideerimine ole suuresti meist endist ka kinni.. tuleks leida mingi viis selline asi meediasse viia ja siis valgustada, et teatud kohtades ratturid ennast surnuks sõidavad või muul moel retsivad.. on kellelgi ajakirjanikke tutvuste seas? või peaks massid kokku kutsuma ja toompea mäest kambakesi üles väntama?
Siim poiss ju suur jalgratta liidu maskott ja olen lugenud, et möödunud aastal sõitis Viimsist Piritale ja tagasi. Isegi pilti näidati.Lauri T kirjutas:Siimud ja teised otsustajad ei tea nendest rööbastest midagi - miljonieegise auto vedrustus jätab selliste rööbaste olemasolu enda teada
.. on kellelgi ajakirjanikke tutvuste seas?
Leheneegitega tutvusi on, seega paneme soovilood kirja ja tellime muusika
seda kohta ei tea, aga teatage teedevalitsusse (või kusagile sarnasesse kohta). ikka mitu korda järjest. sellest võib täitsa abi olla...?mart kirjutas:Jep. Seal poleks vaja muud, kui teha tee/ või panna matid/plaadid, et saaks rattaga paremale hoida ja risti üle sõita. Aga vaevalt asi ennem muutub, kui mõni Kallase Siimu sugune (ratta/muidu tegelinski) ise seal kaela murrabLauri T kirjutas:siis ronin keset teed, et rööbastest risti üle sõita.... valus raudtee seal
jes, offtopic kuid eile autoga Alvarole ratast viies tuli Tammsaare pikendusel raudtee all eelmise auto kõhu alt välja lahtine kaev ja luuk selle kõrval. esimese ratta sain üle luugi, tagumine käis august läbi ja tagajärjeks täiesti krousis velg, kets ribadeks ja küljekarp sassisLauri T kirjutas:ja need sildid ilmusid sinna ka alles siis, kui rööpad isegi autosid viltu vedama hakkasid..
eks eestis ole ikka kombeks, et kui teed korrast ära siis parandamise asemel seatakse ohust teavitavaid silte üles ja kui keegi oma auto ära lõhub, siis öeldakse parastavalt, et mis ta siis kihutas...
tsekatud, kui kohe pollarit kohale ei kutsu siis pole pärast midagi loota. pold aega paar tundi neid seal oodata.mart kirjutas:kah offtopic: olen kuulnud, et sama jamaga on kusagile instantsi poole pöördutud ja neile on viltusõidetud sillad kompenseeritud.erikr kirjutas: lahtine kaev ja luuk selle kõrval.
endalgi kogemused selle kohaga, ise saan sealt üle hüpatud aga üxkord pani sõber mu selja taga (minu rattaga) matsu, ratas jäi ilusti rööpavahesse püsti, sõber ise lendas täpselt autode ette, tal vedas ikka hullu moodi
aga peavalu on see koht kõigile, ratturid, mootorratturid (kes sõidavad ju autode ees, seal matsu panna on ülimalt mõnus), madalalate autodega juhid ja kui neid rööpavahesid (kuhu jalgratta rattad lähevad) kitsamaks teha siis panexid rongid seal jälle välja sest see ju kurvi koht neile
ratturid saax sealt päästa sellega et teha veidi eemale, kus raudtee juba otse on, eraldi ülesõit, saax rööpaid rünnata täpselt risti peale sõites ja sirge koha peale saab teha sama hea ülesõidu kus mujalgi, paned üle nii et ei saa arugi
aga peavalu on see koht kõigile, ratturid, mootorratturid (kes sõidavad ju autode ees, seal matsu panna on ülimalt mõnus), madalalate autodega juhid ja kui neid rööpavahesid (kuhu jalgratta rattad lähevad) kitsamaks teha siis panexid rongid seal jälle välja sest see ju kurvi koht neile
ratturid saax sealt päästa sellega et teha veidi eemale, kus raudtee juba otse on, eraldi ülesõit, saax rööpaid rünnata täpselt risti peale sõites ja sirge koha peale saab teha sama hea ülesõidu kus mujalgi, paned üle nii et ei saa arugi
Andrus K kirjutas:peaks linnavalitsusse vms. kohta teatama, et pangu ratturitele mõlemasse suunda hoiatusmärgid (nt. 100 m enne - kiirus ju suur seal lennujaama poolt tulles) ülesse. Odavam kui eraldi ülesõit, arvan
jama on sellega et need ratturid kes seal üle käivad kahjux tihtipeale märke ka ei vaata
Tlna linnavalitsuse võib kõige täiega ...saata ja veel kaugemalegi . Seal õhk umbne ja rattateede/lõksude/ümbersõitude raha otsas. Teatati, et kusagil olla kollast triipu pandud, mis ratturites suurt vaimustust ja tänulikkust olevat tekitanud. Üks koht olevat Luise tänav (vist) ja veel mingi koht, millest aru ei saanud. Vastaja oli vist uued hambad saanud, kuna kõne telefonis täiesti mõistmatu. Olen kuri, kui herilane. Sügisel panen Tallinna rattateede möödalaskmised SUURE kella külge. Praegu kogun infi, sappi ja reportereid (Sügisel tulistan nii paberil, kui pildis).Andrus K kirjutas:peaks linnavalitsusse vms. kohta teatama, et pangu ratturitele mõlemasse suunda hoiatusmärgid (nt. 100 m enne - kiirus ju suur seal lennujaama poolt tulles) ülesse. Odavam kui eraldi ülesõit, arvan
olen kuulnud, et värv kestab aasta ja see paksem möks, mida 1. kategooria teedele pannakse 2 aastaindrek kirjutas:kusjuures jama on see, et need rattateed, mis sinna autoteede äärde tehti (ntx pärnu mnt, retke tee jne) nendest pole midagi järgi. Need kollased triibud ja sinised märgid on täiesti 0-iks kulunud Kas tõesti kestab see värv ainult ühe aasta
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Linna suhtumisest rattasse ja rattateedesse saab kugeda siit http://www.epl.ee/artikkel.php?ID=235093 Olin isegi kohal seal. Paraku tuleb tunnistada et paarikümne ratturi liikumine Pärnu mnt. "rattateel" tekitas tõesti ummikuid . Tundus et autojuhid lihtsalt ei julgend mööda sõita ja venisid ratturite tempos kuigi nende poolne suhtumine oli üllatavalt hea. Ehe näide sellest et rattateid ikka on vaja.
Jää on hakanud liikuma Lugege Postimeest:mart kirjutas:Tlna linnavalitsuse võib kõige täiega ...saata ja veel kaugemalegi . Seal õhk umbne ja rattateede/lõksude/ümbersõitude raha otsas.).Andrus K kirjutas:peaks linnavalitsusse vms. kohta teatama, et pangu ratturitele mõlemasse suunda hoiatusmärgid (nt. 100 m enne - kiirus ju suur seal lennujaama poolt tulles) ülesse. Odavam kui eraldi ülesõit, arvan
Abilinnapea katsetab kolm päeva linnas jalgrattaga ringiliikumist
Neljapäev 17.07.2003
.....
Paldiski maantee rattateega jääb Ratas rahule ja ütleb, et see on üheksat punkti väärt ja räägib, et luges netikommentaare, kus kiruti Pärnu maanteed. «Seal on tõesti halvad lood, eriti linna sisse- ja väljasõidul, sest korralikku jalgrattateed pole,» leiab ta.
....
Tänavu on Tallinna eelarves kümme miljonit krooni jalgrattateede ehitamiseks ja projekteerimiseks.
http://www.postimees.ee/index.html?op=l ... ubriik=205
ehk te kurdate oma mure vales kohas. minu teada peaks eestis kehtiva korra kohaselt raudtee ülesõidud olema raudteefirma mure. maanteeamet ja kohalik omavalitsus pühivad käed puhtaks ja vaevalt nad ise midagi tegema hakkaksid. tuleks pöörduda Edelaraudtee AS ja Elektriraudtee AS poole. kurta neile või miski tähtsam tegelane (nt. jagratturite liidu president Siim) kamp haarata...iseasi kas vad tulevad...
Kolm miljonit on maha pandudmart kirjutas: ....
Tänavu on Tallinna eelarves kümme miljonit krooni jalgrattateede ehitamiseks ja projekteerimiseks.
Lasnamäel valmis uus lõik jalgrattateed
23.07.2003
Täna võeti Lasnamäel vastu ligi kahekilomeetrine lõik jalgrattateed, mis kulgeb Narva maantee 150 juurest kuni Mustakivi teeni, teatas Raepress.
«Ehitustööde maksumus koos märgistustöödega on ligi kolm miljonit krooni,» ütles kommunaalameti ehitusjärelvalve peaspetsialist Jaan Sillak. «Valgustus sellele teelõigule ehitati välja juba eelmisel aastal.»
Sillaku sõnul jätkatakse jalgrattatee ehitamist Lasnamäel järgmisel aastal, siis ühendatakse Smuuli tee äärne jalgrattatee Pirita teega.
täna olid kurvad kogemused selle ülesõiduga. tulime v.c.e cupilt mööda
järvevanat ja vihma kallas raudtee juures võtsime hoo maha ja ületasin relsid esimesena olin rööbastega risti ja esiratas oli juba
asfaldil, kui järsku karbumm ja tagaratas libiseb tagumised mehed
panid ka niplid maha kokku vist 5 meest hea, et keegi tõsiselt viga ei saanud (endal perse kriim ) ei olex uskunud, et se rööbas vihmaga nii kuradi libe on
järvevanat ja vihma kallas raudtee juures võtsime hoo maha ja ületasin relsid esimesena olin rööbastega risti ja esiratas oli juba
asfaldil, kui järsku karbumm ja tagaratas libiseb tagumised mehed
panid ka niplid maha kokku vist 5 meest hea, et keegi tõsiselt viga ei saanud (endal perse kriim ) ei olex uskunud, et se rööbas vihmaga nii kuradi libe on
k*t.käisin ka seal eila käpuli.ometi võccin hoo ilusti maha ja proovisin võimalikult risti rööpaid ületada aga need r*isad jooxid ike mulle põiki alla.Midagi tulex sellega igatahes ette võtta.Kaua võib.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
õnenx ei ole see nii ohtlik. see on teega suht risti ja ma olen sealt suure hooga ja vihmaga üle sõitnud kyll ja kylili ple veel käinud.mattz kirjutas:kui rattaralli ajal ka sajab? Harku järve juures raudtee ülesõit...
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Ma olen viimasel ajal väga ettevaatlikuks muutunud selle Järvevana ülesõidukohaga, kuna sügisel sai mnt rattaga Tartu maanteel sõitmas käidud ja siis oli hull vihm ja õhtud juba varakult hämarad ja siis ka esimene ratas läks üks kord nii alt ära, et tagumise ratta lõi kuidagi õhku ja kui tagumine ratas maandus, siis lõi kummi ka ribadeks(niidid rebenesid ja sisekumm pungitas küljelt välja), õnneks polnud koduni rohkem kui pool kilti.........ise lendasin õnneks tee äärde, sest liiklus oli ikka suhteliselt tihe
Kui nüüd sealt mnt rattaga sõidan, siis pidurdan hoo täiesti maha ka kuivaga..........maha just sadulast ei roni........aga tasa ja targu, sest tervis ikka palju tähtsam kui see ajaliselt võidetud 20 sekundit(kui õnneks läheb)
Kui nüüd sealt mnt rattaga sõidan, siis pidurdan hoo täiesti maha ka kuivaga..........maha just sadulast ei roni........aga tasa ja targu, sest tervis ikka palju tähtsam kui see ajaliselt võidetud 20 sekundit(kui õnneks läheb)
Ise liigun sealt üle esimeste rööbaste alati nii, et üks jalg maas ja tõstan lihtsalt nii esimese kui ka tagumise jooksu üle, aga järgmisest rööpabaarist kannatab juba sadulas üle minna - vähemalt jään püsti.
Believe it or not, non-cyclists sometimes think they have something interesting to say, have an interesting hobby, or an interesting experience to relate. Still, for the sake of propriety, you must act as if you care. Feel free, as they talk, to pleasantly daydream about biking. Just smile and say, "Absolutely," from time to time.
Kogesin kah vce.-lt. tulles seda "mõnusat" ülesõitu. Palju sellest räägitud, kuid läksin ilmselt liiga optimistlikult peale, esimesest sain üle, teisest ainult esirattaga, tagumine läks pikki rööbast ning külg tuli maha panna. Õnneks ei midagi hullu. Peopesas on väike marrastus ja see kõik. Kui poleks kindaid olnud
Halb jah see ülesõit. Rööpad lausa kõrgemal teest.
Halb jah see ülesõit. Rööpad lausa kõrgemal teest.