.
Postitatud: 16. 11. 2007. 19:33
?
Ja kumid tulep ika koraliguld täis pumbada.Hundu kirjutas:Tuleb sõita rohkem kummid maas,mitte lennus Hüppa vähem
Anomaaliate puhuks on teine foorum - nad samuti ei hüppa, karga ja ei tee trikke - lihtsalt ratas läheb niisama/iseenesest katki. Küsi nendelt, kindlasti mõni anomaalik oskab nõu anda:raunts92 kirjutas:ma ei hüpanudgi...kummid oli ilusti täis
mart kirjutas:Anomaaliate puhuks on teine foorum - nad samuti ei hüppa, karga ja ei tee trikke - lihtsalt ratas läheb niisama/iseenesest katki. Küsi nendelt, kindlasti mõni anomaalik oskab nõu anda:raunts92 kirjutas:ma ei hüpanudgi...kummid oli ilusti täis
http://foorum.freedown.ee/viewtopic.php ... v%F5ll+poo leks
vb olla on siis kiirendusega katki läinudSoobel kirjutas:Laiatarbe võllid - nii toruvõllid kui tavalised - kipuvad ikka murduma. Pakun, et mitte niiväga hüppamise pärast, kuivõrd rajude kiirenduste pärast. Endal sai see probleem lokaliseeritud sellega, et lasin depoo treialil uue võlli treida... vedurimootori tikkpoldist. See oli kroomteras margiga 40X(h) ega tahtnud hästi töötlemisele alluda, nagu olnuks karastatud teras.
Kui rehvid ilusti täis,ei hüppanud ja ei kiirendanud ka eriti siis võib-olla rallitadesraunts92 kirjutas:vb olla on siis kiirendusega katki läinudSoobel kirjutas:Laiatarbe võllid - nii toruvõllid kui tavalised - kipuvad ikka murduma. Pakun, et mitte niiväga hüppamise pärast, kuivõrd rajude kiirenduste pärast. Endal sai see probleem lokaliseeritud sellega, et lasin depoo treialil uue võlli treida... vedurimootori tikkpoldist. See oli kroomteras margiga 40X(h) ega tahtnud hästi töötlemisele alluda, nagu olnuks karastatud teras.
Ära võtta seda siis nii tõsiselt ka.....AndreK kirjutas:mis kiirendamisest te siin räägite. mõelge natuke mis jõuga te pedaalile vajutate. siis kiired arvutused teemal vända pikkus, ülekande arv ja siis saate võllile mõjuva momendi, mis kipub küll suhteliselt nigelalt väike olema. ...
margus v kirjutas:Kui rehvid ilusti täis,ei hüppanud ja ei kiirendanud ka eriti siis võib-olla rallitadesraunts92 kirjutas:vb olla on siis kiirendusega katki läinudSoobel kirjutas:Laiatarbe võllid - nii toruvõllid kui tavalised - kipuvad ikka murduma. Pakun, et mitte niiväga hüppamise pärast, kuivõrd rajude kiirenduste pärast. Endal sai see probleem lokaliseeritud sellega, et lasin depoo treialil uue võlli treida... vedurimootori tikkpoldist. See oli kroomteras margiga 40X(h) ega tahtnud hästi töötlemisele alluda, nagu olnuks karastatud teras.
see seletab "nii mõndagi"raunts92 kirjutas:mõnes kohas tuli järsku tavaline asfalt vastu kui ma olin külg ees
kuula nüüd rauno. võta rahulikult. mine osta endal uus võll. sõida ilusti ja kanna kiivrit. pumba kumid täis ja kõik on korras - elu on jälle hernes.raunts92 kirjutas:njh, aga palju uus võll maksab umbes? juhuks kui uuesti katki läheb on kohe teada v keegi ennem ütles et lasi treida, kas see on ka võimalik?ja palju maksaks umbes treimine?
Sadakond krooni maksid nad viimati mu meelest, sai torusid, sai tavalisi, koos koonuste-laagritega ja ka ilma ja igast rattapoest mu meelest. Treimine jääb sellise kaadri hooleks, kes muidu rajumaid võlle ja jookse omale lubada ei saa. Endal oli see probleem vist aktuaalne nii enda kui ratta liigse kaalu pärast ja 8atm alla löödud 23mm võidusõidukummide pärast.raunts92 kirjutas:njh, aga palju uus võll maksab umbes?
40X on vägagi hästi karastuv teras. tegelikult oleks tulnud polt pehmeks lasta, treida võll ja siis uuesti karastada.Soobel kirjutas:.. vedurimootori tikkpoldist. See oli kroomteras margiga 40X(h) ega tahtnud hästi töötlemisele alluda, nagu olnuks karastatud teras.