raami värv võix olla ikka kvaliteetne et maha ei tulex k2hku ei usu et mingine spraysse mixitud autuvärv jääb peale
ON kellelgi kogemusi raami värvimisega?
Ja ehk keegi teab kust saada uusi scott kleepse mis lähex CrMo raamile peale
THX in advance

olen lasknud mitmeid raame värvida ja embleeme taastada. Kallis lõbu.fwdfreak kirjutas: ON kellelgi kogemusi raami värvimisega?
Ja ehk keegi teab kust saada uusi scott kleepse mis lähex CrMo raamile peale
Ma ei tea scotist mõhkugi. Saan sinu jutust aru, et see firma teeb oma ratastele olenemata aastakäigust ja mudelist TÄPSELT ühesugust kleepsuindrek kirjutas:mart kle sa oled logodega ikka kurja vaeva näinudNii lihtsat asja nagu scoti logo saab täiesti tasut hawaist. Mine ja küsi
mina lasin enda colnaxi ära värvida.Kaupo Krull tegi selle ilusti kõik 700 eest ära.Ja endal ka kleepse ja muud träni ei ole ja plegi vist vaja.tarmo kirjutas:mul oleks vaja vana CroMo raam puhastada vanast värvist, siis poleerida ja lakkida. värvi ja logosid ei taha. ei tea mis mehed küsivad sellise teenuse eest?
Uurisin elukutseliselt värvijalt, kas saab CrMo raami AINULT poleerida ja lakkida. Tema vastus:tarmo kirjutas:mul oleks vaja vana CroMo raam puhastada vanast värvist, siis poleerida ja lakkida. värvi ja logosid ei taha. ei tea mis mehed küsivad sellise teenuse eest?
ei ole küll asjatundja kuid peaks olema vastupidi st. kruntvärvi ülessanne on imenduda värvitavasse pinda ning anda hea nakkuvusega aluspind kattekihile.mart kirjutas: Ka värv on poorne materjal, seega nn rooste tekib mõne aja pärast värvi alla.
Kõige tähtsam on õige krunt, mis tekitab väliskeskonnaga isolatsiooni ja seob värvi metalli pinnaga.
Ise kah imestasin, kui krundi ja värvi teadet edastasinRom kirjutas:ei ole küll asjatundja kuid peaks olema vastupidi st. kruntvärvi ülessanne on imenduda värvitavasse pinda ning anda hea nakkuvusega aluspind kattekihile.mart kirjutas: Ka värv on poorne materjal, seega nn rooste tekib mõne aja pärast värvi alla.
Kõige tähtsam on õige krunt, mis tekitab väliskeskonnaga isolatsiooni ja seob värvi metalli pinnaga.
Ainult kruntvärviga kaetud osad lähevad väga kiiresti rooste.
no keemikud hakake peksma
ei ei seda ma ei väitnud. Ma eeldasin, et teema algataja tahab lihtsalt oma rattale pärast värvimist jälle valmistaja logosid peale. Aga kui ta tahab 100% identseid, siis on asi jah nati keerulisem. Samas oli neid kleepse seal ikka igast aastakäigustmart kirjutas:...Saan sinu jutust aru, et see firma teeb oma ratastele olenemata aastakäigust ja mudelist TÄPSELT ühesugust kleepsu
Kas liivaprits niigi õhukese seinaga raami auklikuks või tagahargilt pidurikinnitusi ära ei kuluta?mart kirjutas: * Raam läheb liivapritsi või karestaja alla.
* Raamil tasandatakse lohud ja täkked