1. leht 1-st

Kuidas rohkem meeldib...??

Postitatud: 11. 07. 2003. 13:12
Postitas Marti
Mind huvitab, et kuidas teile rohkem meeldib sõita, kas sellise sopase ilmaga, nii et rajad on pehmed ja sopased, või kuiva ilmaga, nii et teed on kõvemad ja kuivad :?: :?: :?:

Re: Kuidas rohkem meeldib...??

Postitatud: 11. 07. 2003. 13:21
Postitas Rom
smdengo kirjutas:Mind huvitab, et kuidas teile rohkem meeldib sõita, kas sellise sopase ilmaga, nii et rajad on pehmed ja sopased, või kuiva ilmaga, nii et teed on kõvemad ja kuivad :?: :?: :?:
mõlemad rajad on head ühtemoodi kuid siiski rattapesu võimalus paneb asjad paika.

Postitatud: 11. 07. 2003. 13:29
Postitas Lauri
Sopaga on siis lahe sõita, kui keegi sul asjad pärast ära peseb. Muidu eriti ei tõmba sopaga sõitma. Aga kui juba sitane oled, siis on küll lahe (eriti võistelda :) ) muidu ikka kuiva ilmaga

Postitatud: 11. 07. 2003. 13:34
Postitas priidik
Vihm ja pori on kõige jälgimad asjad mida ma tean. Nii mõnigi kord on jäetud selle pärast starti minemata või katkestatud.

Postitatud: 11. 07. 2003. 13:40
Postitas Cyc
mulle meeldib kõva pinnas, siis saab kiirelt sõita, kiire sõit meeldib seni kuni kuskilt kurvist välja ei keera :D
aga sopp on ka lahe.. ei tea küll mis selles nii väga meeldib aga miski on mis ligi tõmbab, negatiivne on vaid see et peab kõik üle pesema ja sopp ronib käiguvahetajatesse... aga pole hullu, mõnikord spetsiaalselt metsa möllama mindud ja hullu pole olnud

hmm..

Postitatud: 11. 07. 2003. 13:46
Postitas Marti
Kiire sõidu koha pealt on sul õigus :) minu kalli "rattaga" ei saa aga kahjuks eriti kiiresti sõitagi :lol: .. mudu sopane rada on minu meelest parem, ainult et ennast ja ratast pesta ei viitsi eriti :P

Postitatud: 11. 07. 2003. 13:48
Postitas Ereliukas
Trenni sopa sisse ei roni üldjuhul.
Kui aga võistlustel ette tuleb, siis tavaliselt suudan seal oma kohta parandada, eriti maratonidel, kus mnt mehed seal "surevad"

Postitatud: 11. 07. 2003. 13:54
Postitas priidik
Ereliukas kirjutas:Trenni sopa sisse ei roni üldjuhul.
Kui aga võistlustel ette tuleb, siis tavaliselt suudan seal oma kohta parandada, eriti maratonidel, kus mnt mehed seal "surevad"
Ma millegipärast tunnen et räägitakse minusugustest. Eks ta õige ta ole. Pori on kiiruse surm. :evil:

Postitatud: 11. 07. 2003. 14:01
Postitas Road
Ma jälle "et vanasti". Omal ajal krossirattaga ja Rakvere Tammikus ja liivaaukudes ja Kõrgemäel... . Märja ilmaga, kaussis ligasel kitsal rajal, kus peab väga täpselt sõitma.

Postitatud: 11. 07. 2003. 14:01
Postitas antz
mule isiklikult ei istu pori ja vihm ka apsoluutselt. alati kui kuskil võistlustel mõni pori koht on vajun taha poole. mule istuvad rohkem sellised kergema poolsed rajad. aga eks see tulene sellest kah et enamus trennist teen ikkagi maanteel.

Postitatud: 11. 07. 2003. 14:26
Postitas mestari
Poriga ei meeldi üldse, ikka kuiva ja kõva pinnasega on hea. :wink:

Postitatud: 11. 07. 2003. 14:31
Postitas Ereliukas
millegipärast tunnen et räägitakse minusugustest. Eks ta õige ta ole. Pori on kiiruse surm. :evil:[/quote]

ära võta isiklikult:)
aga su viimases väites on tõsi sees - mullu tegin suve teisel poolel palju tehnilist maastiku ja ronimise trenni - tulemusena ei suutnud sügisepoole üldse maratonidel kruusa ja muid kiireid lõike sõita - hea kui gruppi jäin - aga kui natuke aeglasemaks ronimiseks läks, siis miskipärast hakkas enamus rahvast selg ees vastu tulema.

Postitatud: 11. 07. 2003. 14:37
Postitas priidik
Ereliukas kirjutas: ära võta isiklikult:)
Ega ei võtagi. Tuleb kasutada lihtsalt muid eeliseid mida emake loodus mulle heldelt andnud on. Kui on.

Postitatud: 11. 07. 2003. 14:42
Postitas taavid
trennis kindlasti kuiv. võistlusel on sopp lahe, aga siis ma kaotan teistele kolepalju aega :lol: nii et kuiv on parem aga sopp lahedam 8)

Postitatud: 11. 07. 2003. 14:51
Postitas Kirsa
Misasja!? Pori rokib :). Eriti kui on kerge allamäge, et kiirus on ikka enamvähem. Kummitootjad pakuvad ju igale maitsele korralikke porikumme. Maastikuratast tuleks ju ikka sihipäraselt kasutada ning piimajärelkäimise speedmaxid ruttu alt ära võtta ning korralik nublu alla keerata. :)

Niiske liiv ja savi meeldivad mulle tegelikult ka, aga mitte rattaga, kett ja käiguvahetajad hakkavad jubedat raginat tegema, ma kujutan ette et päris karmides tingimustes oleks korraliku rummisisese käigusüsteemiga hea. Näiteks tsikliga on küll igast märja sopa ja liiva sees jumalik möllata.

Vihm muidugi nii hea ei ole, vihm võiks olla enne ära sadanud ja siis tuleb sõitma minna.
Kui vihm ja pori ikka väga häirivad, siis võib "kirsad" jalga tõmmata. :)

Postitatud: 11. 07. 2003. 15:20
Postitas priidik
Kirsa kirjutas:Näiteks tsikliga on küll igast märja sopa ja liiva sees jumalik möllata.
Tsiklil on ju mootor ja see muudab asja.
Kirsa kirjutas: Vihm muidugi nii hea ei ole, vihm võiks olla enne ära sadanud ja siis tuleb sõitma minna.
Kui vihm ja pori ikka väga häirivad, siis võib "kirsad" jalga tõmmata. :)
Ka teid jätkub mõlema jala otsa?

Postitatud: 11. 07. 2003. 17:07
Postitas Cyc
veidi offtopic:
usun et rattavärgiga põhjalikumalt tegelevad inimesed oskavad siiski vihmast märja ja libeda rajaga sõita aga mind ajavad vihale inimesed kes ei taju raja olukorda, näide tuua Authori selle aasta esimesest etapist kus peale starti umb 3-4km oli väga sopane koht, läbi sai ilusti aga kõrvalt läx laudtee, minu sõidurada läx täpselt sellele sillale aga vahetult enne keeras mulle ette üx algaja kellel ratta vibama võttis ja külili käis ning suht suure kaose tekitas, mina sain sealt õnnelikult minema mis sest et salto ära tegin, minu taga lendas sinna sisse veel umb 7-10 sõitjat ja paaril see sõit sinna ka lõppes
niiet kui mõni selline seda loeb siis soovitax treenida libedal rajal või sellistes kohtades teistele ette mitte ronida

Postitatud: 11. 07. 2003. 18:29
Postitas Lauri
Cyc kirjutas: niiet kui mõni selline seda loeb siis soovitax treenida libedal rajal või sellistes kohtades teistele ette mitte ronida
Täpselt...tehku kasvõi talvel jääpeal trenni. Samamoodi mõned õppigu, kuidas libedaga mäest üles minna, sest nt TEC-il on ikka paar korda olnud nii, et ise läheks vabalt mäest üles, aga mõni rapsib nii ullult ja tõmbab ratta ringi(kuigi on knobbiline kumm all, ise sõidan kõiki etappe Kenda Grisp-iga) :evil: Samamoodi võiks õppida kuidas kiiresti hoopealt ratta selga hüpatakse, mitte ei panda jalga pedaalile ja siis lükata ühejalaga hoogu (vahepeal on sellised nii marru ajanud, et kohe on käratatud neile)

Postitatud: 11. 07. 2003. 18:56
Postitas priidik
Ja siis võiks harjutada veel grupisõitu. Kui juhuslikult tuleb auk siis peab sellest üle hüppama mitte poogna tegema ja veel paar venda pikali tõmbama. :P Ja kui pundi kiirus on liiga suur et hirm naha vahele tuleb siis on ka otstarbekam maha jääda mitte istuda kramplikult pundis nagu oleks riidepuu alla neelanud.

niiet kui mõni selline seda loeb siis soovitax treenida koos teistega auklikul teel või sellistes kohtades teistele ette mitte ronida :wink:

Postitatud: 11. 07. 2003. 19:58
Postitas www
See aasta on ilmataat heldelt pilvedest pori radadele laotanud. Eriti kuumad olid karksi GP ja Voka ja Pirita Mynthon. Kui tehniliselt kõik toimib ja pesemisvõimalused on head siis vahelduseks võib sõita küll. Eriti vinge oli Karksis kus mingi kohalik väikemees taskuraha teenis ning 10eegu eest ratas, kõikida soovijate lolld puhtaks pesi. Mingil TECi etapil võiks sama süsteem toimida, poisid saaks koolivaheajal raha teenida, väsinud võistlejad hernesuppi ja õlut sisse kaanida. :lol:

Postitatud: 11. 07. 2003. 21:55
Postitas erikr
Lauri kirjutas: sest nt TEC-il on ikka paar korda olnud nii, et ise läheks vabalt mäest üles, aga mõni rapsib nii ullult ja tõmbab ratta ringi(kuigi on knobbiline kumm all, ise sõidan kõiki etappe Kenda Grisp-iga) :evil: Samamoodi võiks õppida kuidas kiiresti hoopealt ratta selga hüpatakse, mitte ei panda jalga pedaalile ja siis lükata ühejalaga hoogu (vahepeal on sellised nii marru ajanud, et kohe on käratatud neile)
TEC sarjas peaksin kõik tõusud ära kerima kuid see sadulasse hüppamine on küll müstika, ei saa hakakma, ehk paned õpetuse sõidutehnika foorumisse. aga käratada pole siin midagi. tahkos tulin singlilt eest kui nägin, et rong oli taha kogunenud, keegi ei räusanud ega käratanud taga enne seda, tänasid viisakalt, ütlesid, et pole vaja, küll me saame.... rohkem tolerantsust ja arusaamist, meil kõigil on oma nõrgad küljed. valimata sõnadega olukorras, kus kõigil adrenaliin jookseb, võid endale soovimatuid tagajärgi esile kutsuda....

Postitatud: 11. 07. 2003. 22:21
Postitas priidik
No need räuskajad on teatud tüübid. Tüüpiline esindaja on KK. Niipea kui treenitus paranes ja hakkasin veteranidest või muudest "isadest" ees pool sõitma oli grupis kuidagi vaiksem ja rahulikum sõita.

Postitatud: 11. 07. 2003. 23:28
Postitas Lauri
:oops: :oops: :oops: tglt ega ma nüüd nii ei räuska ka...üks kord eelmine aasta sai ühele kujule karjutud, et ta eest ära tuleks, sest ta sõitis väga "kahtlaselt" ja hakkas hirm, et võib veel midagi juhtuda, kui tal sabas edasi sõidan ja sellega ajas ta mul närvi mustaks. See oli muidugi siis, kui ma eelmine aasta sinna 400 kanti Tec-il sõitsin ja seal võib igasuguseid kohata, see aasta saja piirimail enam nii hulle sõitjaid ei näe, aga muidu olen ikka viisakas (kui midagi halvasti teen siis püüan ikka vabandada) või hoian hoopis oma suu kinni. Endale ka ei meeldi, kui keegi kamandab.

A selle ratta selga hüppamist ei oskagi nüüd õpetada. A ma proovin..nu asi sis nii, et kui oled tõusust üles jõudnud, siis jooksed ratta kõrval(kui hoog on normaalne) ja siis hüppad sadulasse (nii, et algul jääd natukene reiega sadulale toetama, kui kohe "kümnesse" hüppad, siis äkki ei sõidagi edasi :lol: ) ja siis korralik asend sisse ja klipid kinni ja täiega edasi... Ma ei tea, kui hästi sellest õpetusest aru on saada, kõige parem oleks, kui ette näitaks, ise õppisin seda ikka ühe trenni jagu (vahel treener näitas ja sis mina jälle proovisin) Aga, kui lõpuks selgeks asja saad, siis saad aru, kui palju sellest kasu on

Postitatud: 12. 07. 2003. 03:56
Postitas heix
mul ilm vabsjee ei määra...määrab see ?kas ma viicin rattalt kilode kaupa pori maha nühkida :)

Postitatud: 12. 07. 2003. 09:33
Postitas villu
Rattapesu võimalus mul õnneks olemas kuid eelistan siiski kuiva ilma :)

Postitatud: 02. 11. 2003. 14:49
Postitas godric
minu jaoks oleneb kõik sõidu kohast...kui ikka eriti hullud laskumised/tõusud on siis sopp ikka ei meeldi...

Postitatud: 02. 11. 2003. 15:02
Postitas Andres L
Ratta pesust rääkides küsiksin kas surve pesu teeb rattale liiga, paljud väidavad ,et vesi tungib laagrite vahele jne.Mul pole endal siiani probleeme olnud, pidevalt pesin surve pesuriga.

...

Postitatud: 02. 11. 2003. 15:04
Postitas Marti
Isegi olen survepesuriga pesnud, mitte midagi ei ole juhtunud, nii, et minu arvates ei ole sellest midagi hullu! :roll: NB! See ei ole experthinnang... 8)

Re: ...

Postitatud: 02. 11. 2003. 16:01
Postitas UrmasL
smdengo kirjutas:Isegi olen survepesuriga pesnud, mitte midagi ei ole juhtunud, nii, et minu arvates ei ole sellest midagi hullu! :roll: NB! See ei ole experthinnang... 8)
Survega võib pesta, aga väldi joa sattumist keskjooksu ja rummude peale. Kaelalaagritest võiks ka eemale hoida. Vesi, mis jääb laagrite vahele, hävitab need päris kiirelt.

Postitatud: 02. 11. 2003. 16:29
Postitas Konflict
poriga metsas on küll tore libedad juurikad, porilombid ja pori ehtsad asjad. Aga kui kuskil maantepeal vihma kätte jään siis pole küll üldse tore.
Aga üldjuhul trenni küll ei tee kui sajab aga võistlustel olgu ükskõik mis ilm stardis ikkagi.
Saaks ette parema käikari siis oleks parem lx -ile ei meeldi eriti sopp :evil:

...

Postitatud: 02. 11. 2003. 17:16
Postitas Marti
Siis mul on kõvasti vedanud, et ei ole mitte midagi juhtunud selle survepesu käigus. LX kardab soppa jah, mul hakkab millegi pärast ketti vahele võtma, ketti maha- ja üle viskama ja igasugu muid trikke tegema sopaga, aga kui puhtaks pesta, siis on kõik korras... :roll: Ja siis veel niipalju, et taga on XT, mis töötab mudasena sama perfektselt, kui puhtana :!: 8)

Postitatud: 02. 11. 2003. 18:08
Postitas erko
Konflict kirjutas:Saaks ette parema käikari siis oleks parem lx -ile ei meeldi eriti sopp :evil:
Ei oska öelda, kas ma olen eriliselt õnneseen oma Deore esikäikariga kuid siiani olen sellega täiesti rahule jäänud. Sõidetud ka päris korralikus mudamülkas. Samas on mu rattal tagakäikar Deore LX ning see pikema mudas viibimise peale ei tööta perfektselt, otseselt nuriseda ei tahaks kuid päris "bro" ka ei ole.
Nii et võibolla proovid hoopis Deoret? :wink:

Parimat

Postitatud: 02. 11. 2003. 19:05
Postitas Konflict
Kas keegi omab kogemust alttõmmatava xtr esikäikariga. Et nagu kas peab ta sopas hästi vastu. :?: :?:

Postitatud: 03. 11. 2003. 08:48
Postitas profit4
Mul ees ka alttõmmatav esikäikar ja kogemusest tean et sopaga ta rsk ei tööta, rakvere etapil keeldus lõpuks üldse töötamas, sama juhtus ka elvas, kavatsen järgmine aasta vahetada ülalttõmmatava vastu vahetada.

Postitatud: 03. 11. 2003. 09:03
Postitas erikr
profit4 kirjutas:Mul ees ka alttõmmatav esikäikar ja kogemusest tean et sopaga ta rsk ei tööta, rakvere etapil keeldus lõpuks üldse töötamas, sama juhtus ka elvas, kavatsen järgmine aasta vahetada ülalttõmmatava vastu vahetada.
siis pead ka trossi raamil ringi juhtima diagonaaltorult ülatorule ja sadulatorule. mis ei pruugi koduste vahenditega sugugi õnnestuda.

Postitatud: 03. 11. 2003. 17:09
Postitas Konflict
mhh mul jääb see asi kahjuks ära :( mul pole seda diagonaaltoru :(
Ma pean kahjuks leppima alttõmmatavaga :evil: