1. leht 1-st

Postitatud: 14. 07. 2003. 11:47
Postitas Ruve
suvemees kirjutas:aga nüüd hakkasin rattaga tööl käima, kaif on... ühistranspordi taga kihutada ja elusana tööle jõuda :D
niiet ma pole ainus kes ühistranspordi tuules sõidab 8) kasutan alati võimalust kui mõni buss hakkab peatusest väljuma vms....eile sain päris pikalt maanteel lollga 65 km/h sõita :roll:

Postitatud: 14. 07. 2003. 11:53
Postitas Lauri T
Ruve kirjutas:..mina teen ennem igat trenni keti korralikult puhtaks ja õlisex.
kuidas keti puhtaks teed?

Postitatud: 14. 07. 2003. 12:23
Postitas priidik
:idea:

Postitatud: 14. 07. 2003. 12:28
Postitas taavid
priidik kirjutas:Klubi bussi tuules olen ka 95 km/h istunud
:shock: eestis? meie liikluse juures?

Postitatud: 14. 07. 2003. 12:33
Postitas priidik
:idea:

Postitatud: 14. 07. 2003. 12:40
Postitas taavid
priidik kirjutas:Nojah, maanteel loomulikult. Nt. Tartu-Elva maanteel. Poisid läksid kuni 105-110 km/h välja aga siis pidi juba esirattaga vastu bussi kaitserauda hoidma. Muidu pühib tuul sind tagant minema. Ei noh, see on karm värk. Mul oli alati hirm.
kas selline trenni tegemine omab praktilist mõtet kah?!? ja tegemist ju LE rikkumisega :)

Postitatud: 14. 07. 2003. 13:22
Postitas priidik
:idea:

Postitatud: 14. 07. 2003. 14:17
Postitas Ruve
Lauri T kirjutas:
Ruve kirjutas:..mina teen ennem igat trenni keti korralikult puhtaks ja õlisex.
kuidas keti puhtaks teed?
keti lasen mingi suvalise aerosoolõli või teflonõli või tavalise leotuspesuvahendiga märjaks,siis väntan natuke ringi ja vahetan käike..siis kaltsuga puhtaks ja õli peale....ja edasi juba sõitma 8)

Postitatud: 14. 07. 2003. 14:27
Postitas Ruve
priidik kirjutas:
Ruve kirjutas: niiet ma pole ainus kes ühistranspordi tuules sõidab 8) kasutan alati võimalust kui mõni buss hakkab peatusest väljuma vms....eile sain päris pikalt maanteel lollga 65 km/h sõita :roll:
Kle, kas sulle elu armas ei ole või? Klubi bussi tuules olen ka 95 km/h istunud aga seal nagu usaldad treenerit kuigi sellisel kiirusel ma igal juhul kardan. Mingi tavalise liinibussi tuulde küll et taha minna.
ega sellel hetkel eriti elu peale ei mõtle :P
Tegelikult kasutan alati võimalust,aga ainult suuremate masinate järgi!Kui mingi rekka või buss hakkab kiirust vähendama,siis on ju kuulda seda.Üllatav,et tuul ei vihise üldse kõrvades kui piisavalt lähedal oled.Õige kaugus on kuskil 1,5-2 meetri ulatuses,lähemal on liiga ohtlik ja kaugemal hakkab juba tuul mängima...siiani olen kõige kiiremini saanud 73 km/h maanteerattaga...sõiduautode või väiksemate kaubikute järgi on muidugi väga ohtlik!Ainult siis sõidan kui keegi tuttav roolis!Aga trenniks on see väga hea,aitab suuremal kiirusel tasakaalu hoidmist harjutada,jne..

Postitatud: 14. 07. 2003. 15:00
Postitas UrmasL
Ruve kirjutas:Üllatav,et tuul ei vihise üldse kõrvades kui piisavalt lähedal oled.Õige kaugus on kuskil 1,5-2 meetri ulatuses,lähemal on liiga ohtlik ja kaugemal hakkab juba tuul mängima...
Igaks juhuks mainin, et kui teeolud väga tuttavad pole siis hoidke rattaga sama joont kui ees sõitva masina rattad. Pigem tasuks hoida ennast vasaku ratta joonele. Autojuht jätab teepinnase augud/takistused teatavasti kahe ratta vahele....

Postitatud: 14. 07. 2003. 21:09
Postitas Lauri
veoauto/bussi tuules sõites ei tunne, et see eriti ohtlik on, kuid käed on alati piduril ja vahet püüan alati mingi 1m hoida. Max kiiruse lollga auto tuules olen 67 saanud ja siis käisid jalad juba nii kiiresti ringi, et ei jõudnud enam kaasa minna. Tglt praegu on üpris harva võimalik mul tuules sõita, sest kõik autod on nii võimsad, et kiirendavad eest ära :wink: ja vahel lihtsalt ei viitsi üldse jamama hakata tuules sõiduga ja sõidan oma tempot. A vahel saab ikka vajutatud ka, ntx eile peale vooremäe trenni linna tulles sai mingitele rolleri vendadele tuulde võetud (vahe jätsin koguaeg mingi 5 m, niiet vist ikka ei olnud tuules :D ) ja siis terve võru tänava, kuni aardla ristini neil järel sõtkutud kujud vaatasid küll nagu ime asja, kui ma neil sabas sõitsin 8) . Poleks jalg pehme olnud või siis maantekas perse all, oleks arvatavasti mööda läind :twisted: