1. leht 1-st
põrandapump
Postitatud: 06. 08. 2003. 23:08
Postitas cowrider
Kuna autopoodides on auto jalgpumbad suht nigelad, siis mõtlesin tuttavale soovitada mõnda jalgrattapoodides müüdavat kahe käe pumba, nagu näiteks:
http://www.veloplus.ee/index.php?show=t ... ,31&id=592
Kas sellega kõlbab näiteks 14" rehvile 1 bar juurde pumbata või on jalapump ikkagi mõttekam?
Postitatud: 07. 08. 2003. 13:24
Postitas oddo
Ma just mõtlesingi sama pumbaga autokummi pumpamise järgi proovida. Igaljuhul rattakummi 7 bari sisse lükata pole migit probleemi. Ja usun, et vajadusel saab ka auto juures edukalt pruukida. Erinevalt enne kasutatud mingist pisikesest hiina "äpardusest", mis peaks nagu jalgpump olema. Igaljuhul 7 bari juures tundus see kohe-kohe banaaniks painduvat.
Postitatud: 07. 08. 2003. 13:37
Postitas surfar
See Merida pump on ratta puhul päris hea, aga üritasin sellega murutraktoril kummi täis lüüa, siis jäi küll selg valusaks. Arvan, et auto kummi puhul on asi veel hullem. Eelistan autol ikka rõhku tanklas kontrollida. Ma ei teagi, millal oleks mul vaja autol käsipumpa??????
Postitatud: 07. 08. 2003. 13:58
Postitas Tanel
Mina pumpasin autol selle Merida pumbaga täitsa edukalt 1.3bari pealt 2.0bari peale, nii et saab kasutada küll, ei mäleta ka et oleks selg valusaks jäänud või midagi
Postitatud: 07. 08. 2003. 14:15
Postitas cowrider
surfar kirjutas:Eelistan autol ikka rõhku tanklas kontrollida. Ma ei teagi, millal oleks mul vaja autol käsipumpa??????
Töökorras pumbaga tanklaid annab Tallinnas tikutulega otsida
Samas pole inimesed harjunud kummirõhku regulaarselt kontrollima ja kui linnast väljas avastad, et kumm on töss ning pump on vilets, siis on üsna ebameeldiv lugu. Sai just eelmisel nädalal niimoodi jalapumpa sõtkutud ja sel nädalal ka korra ühe teise jalapumbaga ka jalgratta kummi pumbatud - mõlemal juhul olid auto jalapumbad üsna ebameeldivad kasutada, nagu oleks mõne ajukääbiku poolt disainitud ja käpardite poolt toodetud, vabandan hiinlaste ees.
Postitatud: 07. 08. 2003. 14:16
Postitas Ereliukas
surfar kirjutas:See Merida pump on ratta puhul päris hea, aga üritasin sellega murutraktoril kummi täis lüüa, siis jäi küll selg valusaks. Arvan, et auto kummi puhul on asi veel hullem. Eelistan autol ikka rõhku tanklas kontrollida. Ma ei teagi, millal oleks mul vaja autol käsipumpa??????
Loomulikult tanklas mugavam autoga askeldada
samas 14" 185 kummi täispumpamiseks vaja Ca 250 matsu korraliku käsipumbaga, ei usu, et treenitud ratturi võhmale võtaks
Postitatud: 07. 08. 2003. 14:29
Postitas surfar
Ereliukas kirjutas: Loomulikult tanklas mugavam autoga askeldada
samas 14" 185 kummi täispumpamiseks vaja Ca 250 matsu korraliku käsipumbaga, ei usu, et treenitud ratturi võhmale võtaks
Arvan, et tugevalt üle 300 matsu läheb auto kummile, sest murutraktorile panin juba üle 200 matsu. No eks trenni saa ka nii teha, aga ise eelistan ikka kompressori powerit.
Postitatud: 07. 08. 2003. 14:31
Postitas surfar
Krt, ma ei saa aru, miks mul see TSITEERI asi ei tööta. Tuleb lihtsalt quote ..... ??
Postitatud: 07. 08. 2003. 14:38
Postitas Ereliukas
Arvan, et tugevalt üle 300 matsu läheb auto kummile, sest murutraktorile panin juba üle 200 matsu. No eks trenni saa ka nii teha, aga ise eelistan ikka kompressori powerit.[/quote]
Kas traktori kummi ruumala mitte suurem pole?
Ise olen T25 2 tagakummi u 2x1000 matsuga täis (1.5 at) löönud - see oli karm
Postitatud: 07. 08. 2003. 14:40
Postitas surfar
Ei tohiks olla. Tal ju suht väikesed 8" rattad all ning üsna madala profiiliga.
Postitatud: 07. 08. 2003. 14:41
Postitas Rom
Ereliukas kirjutas:
Kas traktori kummi ruumala mitte suurem pole?
Ise olen T25 2 tagakummi u 2x1000 matsuga täis (1.5 at) löönud - see oli karm
kujutan ette
hea et belarus ei olnd
Postitatud: 07. 08. 2003. 14:48
Postitas oddo
Muide mul oli kunagi miski vene päritolu jalgpump. Ikka korraliku suure kolviga ja tugeva konstruktsiooniga. Sellega sai nii rattaid kui autosid mõnuga pumbatud. Ainult ära lagunes lõpuks raip. Eks ta oli vatti ka saanud. Aga jah, auto puhul vist viimase 5a jooksul ei mäleta küll et pumpa vaja läinud oleks. Kui kumm tühi, siis varuratas alla ja hiljem kummitöökojast läbi. Muud variandid on kas ülim laiskus või õnnetu juhus (kui 2 kummi korraga katki).
Postitatud: 07. 08. 2003. 15:12
Postitas erikr
surfar kirjutas:Krt, ma ei saa aru, miks mul see TSITEERI asi ei tööta. Tuleb lihtsalt quote ..... ??
sul oli linnukene lahtris "Keela BBCode selles sõnumis"
lisaks on sul üldse BBCode ära keelatud. tsitaat on osa BBCodest, keera see peale tagasi
Postitatud: 07. 08. 2003. 15:15
Postitas surfar
erikr kirjutas:surfar kirjutas:Krt, ma ei saa aru, miks mul see TSITEERI asi ei tööta. Tuleb lihtsalt quote ..... ??
sul oli linnukene lahtris "Keela BBCode selles sõnumis"
lisaks on sul üldse BBCode ära keelatud. tsitaat on osa BBCodest, keera see peale tagasi
Äitäh TOIMETAJA. Proovin, kas nüüd on parem.
Postitatud: 07. 08. 2003. 16:46
Postitas Kuldar
Koduseks kasutamiseks oman Hella jalapumpa 350 kr. + presta otsikut 80 kr. Rademaris ja toimib 2 aastat ja vatti saab 6 ratta peale.
Aga okkaline oli see rada selleni jõumiseks. Mingi Anttila "analoog" lendas päris ruttu vasaku käega hästi kaugele ja Handymanni müüja vahetas ilma mingi jahumiseta sirgulöödud pumba 3 "profikruvikeeraja" vastu. Need ma käiasin juba ammu naaskliteks....
Postitatud: 07. 08. 2003. 19:02
Postitas cowrider
Tegelikult autode jaoks on hea ka umbes 300kr maksev vist Leedu jalapump. Kuni töötab, on OK. 14" 185 rehvi puhul 100 matsu ja 1 at.
Ongi ka üks selline pump, aga seda pole õnnestunud uuevääriliseks taastada - vaja vist uut kolbi või midagi taolist
Taiwani käkerdisi tean ise ka mitmeid, mis õige pea lagunenud - ühest on ainult manomeeter järgi ja teisega nähakse veel kurja vaeva. Hella pumpa pole kohanud, aga vist tasub uurida.