Tulevikus (30a hiljem)

Kõikvõimalikud mõtted, mis tulevad pähe kui pole ammu sadulasse saanud või oled sinna liiga kauaks jäänud.
Vasta
Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 01. 09. 2003. 13:33

tarmo kirjutas:...
absoluutselt ei pea häbenema :) seda ma ju teada tahtsingi, et kas pakub kellegile pinget diplomite hilisem imetlemine. ja vastus on käes, järelikult nõudlust on. minul on jälle selline komme, et ma ei müü maha oma vana sõiduriista. vat neid on tore imetleda 30 aasta pärast, võin sind siis külla kutsuda :wink:
deal, 2033 septembris näeme ja vaatame sinu vanu panne :lol: ja minu koltund lehekesi ja mõlgutame, et kus olid alles ajad ja rajad :lol:
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 01. 09. 2003. 13:38

Mati kirjutas:
tarmo kirjutas:...
absoluutselt ei pea häbenema :) seda ma ju teada tahtsingi, et kas pakub kellegile pinget diplomite hilisem imetlemine. ja vastus on käes, järelikult nõudlust on. minul on jälle selline komme, et ma ei müü maha oma vana sõiduriista. vat neid on tore imetleda 30 aasta pärast, võin sind siis külla kutsuda :wink:
deal, 2033 septembris näeme ja vaatame sinu vanu panne :lol: ja minu koltund lehekesi ja mõlgutame, et kus olid alles ajad ja rajad :lol:
mul on lisaks vanadele pannidele siis ka paar paremat pilli. sest M60 klassis peab ka keegi tegusid tegema 8)

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 01. 09. 2003. 13:51

tarmo kirjutas:
Mati kirjutas:
tarmo kirjutas:...
absoluutselt ei pea häbenema :) seda ma ju teada tahtsingi, et kas pakub kellegile pinget diplomite hilisem imetlemine. ja vastus on käes, järelikult nõudlust on. minul on jälle selline komme, et ma ei müü maha oma vana sõiduriista. vat neid on tore imetleda 30 aasta pärast, võin sind siis külla kutsuda :wink:
deal, 2033 septembris näeme ja vaatame sinu vanu panne :lol: ja minu koltund lehekesi ja mõlgutame, et kus olid alles ajad ja rajad :lol:
mul on lisaks vanadele pannidele siis ka paar paremat pilli. sest M60 klassis peab ka keegi tegusid tegema 8)
nende paari parema pilli conf sisaldab siis kindlasti ntx mingist kosmosematerjalist raami (max 500 g), täiselektroonilist käiguvahetust, kiirustundlikku lenksu, maapinna kaldenurka automaatselt arvestavat sadulaposti, häälkäsklustele reageerivat amorti, kodarateta jookse (rummu ja pöia suhe baseerub magnetismil), purunematuid, mustrit vahetavaid ja vaid 50 g kaaluvaid kumme ja tagatipuks kardaanpõhimõtte järgset (nime ei tea, sest seda pole veel leiutatud) ülekannet. ratta kaal kokku max 4 kg :idea: :D Offtopicu lõpp
Viimati muutis Mati, 01. 09. 2003. 13:53, muudetud 1 kord.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Raulpoiss
Rattur
Postitusi: 159
Liitunud: 07. 04. 2003. 14:21

Postitus Postitas Raulpoiss » 01. 09. 2003. 13:51

tarmo kirjutas:
Mati kirjutas:
tarmo kirjutas:...
absoluutselt ei pea häbenema :) seda ma ju teada tahtsingi, et kas pakub kellegile pinget diplomite hilisem imetlemine. ja vastus on käes, järelikult nõudlust on. minul on jälle selline komme, et ma ei müü maha oma vana sõiduriista. vat neid on tore imetleda 30 aasta pärast, võin sind siis külla kutsuda :wink:
deal, 2033 septembris näeme ja vaatame sinu vanu panne :lol: ja minu koltund lehekesi ja mõlgutame, et kus olid alles ajad ja rajad :lol:
mul on lisaks vanadele pannidele siis ka paar paremat pilli. sest M60 klassis peab ka keegi tegusid tegema 8)
minu poolt ka vabandused, kui kedagi solvasin :oops:
niipalju veel, et tulen kindlasti neid võistlusi vaatama kus Tarmo M60 klassis mehetegusid teeb.... kaasas mugav lamamistool ja mõned pilsnerid, soendan päikese käes oma vanu liikmeid, vaatan võistlusi.... 8)
järgmisel võistlusel lasen looma lahti...

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 01. 09. 2003. 13:55

Raulpoiss kirjutas:minu poolt ka vabandused, kui kedagi solvasin :oops:
niipalju veel, et tulen kindlasti neid võistlusi vaatama kus Tarmo M60 klassis mehetegusid teeb.... kaasas mugav lamamistool ja mõned pilsnerid, soendan päikese käes oma vanu liikmeid, vaatan võistlusi.... 8)
ei sa istu midagi, selleks ajaks on lisaks eliidile, soprdile ja harrastajatele olemas ka ratastooliklass, kuna ratastoolide areng on olnud metsik :lol: .
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
Ermo
Rattur
Postitusi: 893
Liitunud: 21. 04. 2003. 14:44

Postitus Postitas Ermo » 01. 09. 2003. 13:59

.
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 19:12, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise :twisted: .

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 01. 09. 2003. 14:01

Ermo kirjutas:... Krt. arvestades geenitehmoloogia arengut sõidan mina siis klassis geneetiliselt muundatud M-21 :) .
Seega veel üks lisaklass - mutandid.

No ei tule lõppu sellel offile :)
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1745
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 01. 09. 2003. 14:02

60-ndatel (kosmoseajastu algul) arvati, et aastaks 2000 on igal ühel oma helikopter :shock: . Sittagi :?
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
Ermo
Rattur
Postitusi: 893
Liitunud: 21. 04. 2003. 14:44

Postitus Postitas Ermo » 01. 09. 2003. 14:03

.
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 19:11, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise :twisted: .

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 01. 09. 2003. 14:05

Andrus K kirjutas:60-ndatel (kosmoseajastu algul) arvati, et aastaks 2000 on igal ühel oma helikopter :shock: . Sittagi :?
Küss on ju ainult rahas. Ja kui uskuda Discoverit, siis ise ehitades saab 300 000 - 500 000 replika kätte. "vabaõhu" kopperi saab oluliselt odavamalt.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 01. 09. 2003. 14:06

Ermo kirjutas:Krt. arvestades geenitehnoloogia arengut sõidan mina siis klassis geneetiliselt muundatud M-21 :) .
.. ja kas välimus on sul siis midagi avatari sarnast :roll: :lol:
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
Rom
Testisõitja
Postitusi: 1778
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:54

Postitus Postitas Rom » 01. 09. 2003. 14:15

üle pika aja normaalset lugemist....... :lol:

mestari
Rattur
Postitusi: 122
Liitunud: 31. 05. 2003. 08:06

Postitus Postitas mestari » 01. 09. 2003. 14:49

nende paari parema pilli conf sisaldab siis kindlasti ntx mingist kosmosematerjalist raami (max 500 g), täiselektroonilist käiguvahetust, kiirustundlikku lenksu, maapinna kaldenurka automaatselt arvestavat sadulaposti, häälkäsklustele reageerivat amorti, kodarateta jookse (rummu ja pöia suhe baseerub magnetismil), purunematuid, mustrit vahetavaid ja vaid 50 g kaaluvaid kumme ja tagatipuks kardaanpõhimõtte järgset (nime ei tea, sest seda pole veel leiutatud) ülekannet. ratta kaal kokku max 4 kg :idea: :D Offtopicu lõpp[/quote]



Ja vändavõimendit loomulikult ka!

Kasutaja avatar
priidik
Rattur
Postitusi: 940
Liitunud: 01. 05. 2003. 19:23

Postitus Postitas priidik » 01. 09. 2003. 15:14

Mati kirjutas: nende paari parema pilli conf sisaldab siis kindlasti ntx mingist...... täiselektroonilist käiguvahetust ............. häälkäsklustele reageerivat amorti, kodarateta jookse (rummu ja pöia suhe baseerub magnetismil). Offtopicu lõpp
Elektrooniline käiguvahetus on juba praegu olemas. Olen kuskil pildilt näinud. Edasiarendus võiks olla hoopis häälkäsklusega käiguvahetus. Kuigi päris naljakas oleks pundis sõita ja kui litt antakse siis üks ja teine karjub: Ees 53, taga 15!!!!!

Kuule, aga miks siis üldse enam amorti vaja läheb. Kui rummu ja kodarate suhe baseerub magnetismil võiks ju selle sisse ehitada kohe ka amordi st. amortisatsioon toimub pöia liikumisega rummu suhtes.

Kasutaja avatar
Ermo
Rattur
Postitusi: 893
Liitunud: 21. 04. 2003. 14:44

Postitus Postitas Ermo » 01. 09. 2003. 15:20

.
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 19:10, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise :twisted: .

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 01. 09. 2003. 15:31

priidik kirjutas:Elektrooniline käiguvahetus on juba praegu olemas. Olen kuskil pildilt näinud. Edasiarendus võiks olla hoopis häälkäsklusega käiguvahetus. Kuigi päris naljakas oleks pundis sõita ja kui litt antakse siis üks ja teine karjub: Ees 53, taga 15!!!!!
Halb sõnastus, aga pidasin silmas automaatset käiguvahetust. Elektrooniline hetkel võistlustingimustes vist rohkem (või ainult) roadis levind. Häälkäsklus poleks muidugi kah paha, aga veel parem oleks telepaatiline või siis närviimpulssidel toimiv. 30 a, mine tea.
priidik kirjutas:Kuule, aga miks siis üldse enam amorti vaja läheb. Kui rummu ja kodarate suhe baseerub magnetismil võiks ju selle sisse ehitada kohe ka amordi st. amortisatsioon toimub pöia liikumisega rummu suhtes.
Ei mängi välja, sest minu rattal võib üks hetk juhttoru ette jääda, kuid mõte on võetud kaalumisse :lol: .
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
petalpusher
Rattur
Postitusi: 2
Liitunud: 03. 06. 2003. 20:02

Postitus Postitas petalpusher » 01. 09. 2003. 18:09

Elektrooniline käiguvahetus - miks? imo väga vinge oleks mõnedel autodel juba olemasoleva variaatoriga käigukasti põhimõte analoog - st konreetseid käike ei ole aga võimalik on sujuv ülekande muutus teatud piirides. Hetke ülekanne arvutatakse näiteks pedaalimiskiiruse ja jõu kaudu:)

KristjanS
Rattur
Postitusi: 2833
Liitunud: 26. 04. 2003. 09:41

Postitus Postitas KristjanS » 01. 09. 2003. 18:21

campagnolo elektroonilisest käiguvahetus süsteemist võid lugeda SIIT
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...

Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood

Kasutaja avatar
Jack
Rattur
Postitusi: 226
Liitunud: 30. 06. 2003. 20:01

Postitus Postitas Jack » 01. 09. 2003. 18:33

Viimase 30 aasta jooksul pole käiguvaheti muutunud. WOW! Väheseid asju mida nii pikalt kasutatud!

Muutunud on materjalid. Peenmehaanika on võimaldanud teha amordid. Aga rataste põhikonstruktsioonid on ju samad! Eriti MNT puhul.

Road
Rattur
Postitusi: 219
Liitunud: 21. 05. 2003. 13:34

Postitus Postitas Road » 01. 09. 2003. 19:40

Ehk toimub sõit juba virtuaalselt...

Kasutaja avatar
Ermo
Rattur
Postitusi: 893
Liitunud: 21. 04. 2003. 14:44

Postitus Postitas Ermo » 01. 09. 2003. 19:49

-
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 19:09, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise :twisted: .

kalev
Rattur
Postitusi: 519
Liitunud: 08. 04. 2003. 09:52

Postitus Postitas kalev » 01. 09. 2003. 19:59

Kui seda järgnevat asja 30 aastat edasi aretada, siis krt seda teab, mis kõik olla võib :wink:
http://www.tacx.nl/content.cfm?l=en&id=311

Vasta

Mine “Üldfoorum”