1. leht 1-st

Postitatud: 01. 09. 2003. 13:33
Postitas Mati
tarmo kirjutas:...
absoluutselt ei pea häbenema :) seda ma ju teada tahtsingi, et kas pakub kellegile pinget diplomite hilisem imetlemine. ja vastus on käes, järelikult nõudlust on. minul on jälle selline komme, et ma ei müü maha oma vana sõiduriista. vat neid on tore imetleda 30 aasta pärast, võin sind siis külla kutsuda :wink:
deal, 2033 septembris näeme ja vaatame sinu vanu panne :lol: ja minu koltund lehekesi ja mõlgutame, et kus olid alles ajad ja rajad :lol:

Postitatud: 01. 09. 2003. 13:38
Postitas tarmo
Mati kirjutas:
tarmo kirjutas:...
absoluutselt ei pea häbenema :) seda ma ju teada tahtsingi, et kas pakub kellegile pinget diplomite hilisem imetlemine. ja vastus on käes, järelikult nõudlust on. minul on jälle selline komme, et ma ei müü maha oma vana sõiduriista. vat neid on tore imetleda 30 aasta pärast, võin sind siis külla kutsuda :wink:
deal, 2033 septembris näeme ja vaatame sinu vanu panne :lol: ja minu koltund lehekesi ja mõlgutame, et kus olid alles ajad ja rajad :lol:
mul on lisaks vanadele pannidele siis ka paar paremat pilli. sest M60 klassis peab ka keegi tegusid tegema 8)

Postitatud: 01. 09. 2003. 13:51
Postitas Mati
tarmo kirjutas:
Mati kirjutas:
tarmo kirjutas:...
absoluutselt ei pea häbenema :) seda ma ju teada tahtsingi, et kas pakub kellegile pinget diplomite hilisem imetlemine. ja vastus on käes, järelikult nõudlust on. minul on jälle selline komme, et ma ei müü maha oma vana sõiduriista. vat neid on tore imetleda 30 aasta pärast, võin sind siis külla kutsuda :wink:
deal, 2033 septembris näeme ja vaatame sinu vanu panne :lol: ja minu koltund lehekesi ja mõlgutame, et kus olid alles ajad ja rajad :lol:
mul on lisaks vanadele pannidele siis ka paar paremat pilli. sest M60 klassis peab ka keegi tegusid tegema 8)
nende paari parema pilli conf sisaldab siis kindlasti ntx mingist kosmosematerjalist raami (max 500 g), täiselektroonilist käiguvahetust, kiirustundlikku lenksu, maapinna kaldenurka automaatselt arvestavat sadulaposti, häälkäsklustele reageerivat amorti, kodarateta jookse (rummu ja pöia suhe baseerub magnetismil), purunematuid, mustrit vahetavaid ja vaid 50 g kaaluvaid kumme ja tagatipuks kardaanpõhimõtte järgset (nime ei tea, sest seda pole veel leiutatud) ülekannet. ratta kaal kokku max 4 kg :idea: :D Offtopicu lõpp

Postitatud: 01. 09. 2003. 13:51
Postitas Raulpoiss
tarmo kirjutas:
Mati kirjutas:
tarmo kirjutas:...
absoluutselt ei pea häbenema :) seda ma ju teada tahtsingi, et kas pakub kellegile pinget diplomite hilisem imetlemine. ja vastus on käes, järelikult nõudlust on. minul on jälle selline komme, et ma ei müü maha oma vana sõiduriista. vat neid on tore imetleda 30 aasta pärast, võin sind siis külla kutsuda :wink:
deal, 2033 septembris näeme ja vaatame sinu vanu panne :lol: ja minu koltund lehekesi ja mõlgutame, et kus olid alles ajad ja rajad :lol:
mul on lisaks vanadele pannidele siis ka paar paremat pilli. sest M60 klassis peab ka keegi tegusid tegema 8)
minu poolt ka vabandused, kui kedagi solvasin :oops:
niipalju veel, et tulen kindlasti neid võistlusi vaatama kus Tarmo M60 klassis mehetegusid teeb.... kaasas mugav lamamistool ja mõned pilsnerid, soendan päikese käes oma vanu liikmeid, vaatan võistlusi.... 8)

Postitatud: 01. 09. 2003. 13:55
Postitas Mati
Raulpoiss kirjutas:minu poolt ka vabandused, kui kedagi solvasin :oops:
niipalju veel, et tulen kindlasti neid võistlusi vaatama kus Tarmo M60 klassis mehetegusid teeb.... kaasas mugav lamamistool ja mõned pilsnerid, soendan päikese käes oma vanu liikmeid, vaatan võistlusi.... 8)
ei sa istu midagi, selleks ajaks on lisaks eliidile, soprdile ja harrastajatele olemas ka ratastooliklass, kuna ratastoolide areng on olnud metsik :lol: .

Postitatud: 01. 09. 2003. 13:59
Postitas Ermo
.

Postitatud: 01. 09. 2003. 14:01
Postitas Mati
Ermo kirjutas:... Krt. arvestades geenitehmoloogia arengut sõidan mina siis klassis geneetiliselt muundatud M-21 :) .
Seega veel üks lisaklass - mutandid.

No ei tule lõppu sellel offile :)

Postitatud: 01. 09. 2003. 14:02
Postitas Andrus K
60-ndatel (kosmoseajastu algul) arvati, et aastaks 2000 on igal ühel oma helikopter :shock: . Sittagi :?

Postitatud: 01. 09. 2003. 14:03
Postitas Ermo
.

Postitatud: 01. 09. 2003. 14:05
Postitas Mati
Andrus K kirjutas:60-ndatel (kosmoseajastu algul) arvati, et aastaks 2000 on igal ühel oma helikopter :shock: . Sittagi :?
Küss on ju ainult rahas. Ja kui uskuda Discoverit, siis ise ehitades saab 300 000 - 500 000 replika kätte. "vabaõhu" kopperi saab oluliselt odavamalt.

Postitatud: 01. 09. 2003. 14:06
Postitas Mati
Ermo kirjutas:Krt. arvestades geenitehnoloogia arengut sõidan mina siis klassis geneetiliselt muundatud M-21 :) .
.. ja kas välimus on sul siis midagi avatari sarnast :roll: :lol:

Postitatud: 01. 09. 2003. 14:15
Postitas Rom
üle pika aja normaalset lugemist....... :lol:

Postitatud: 01. 09. 2003. 14:49
Postitas mestari
nende paari parema pilli conf sisaldab siis kindlasti ntx mingist kosmosematerjalist raami (max 500 g), täiselektroonilist käiguvahetust, kiirustundlikku lenksu, maapinna kaldenurka automaatselt arvestavat sadulaposti, häälkäsklustele reageerivat amorti, kodarateta jookse (rummu ja pöia suhe baseerub magnetismil), purunematuid, mustrit vahetavaid ja vaid 50 g kaaluvaid kumme ja tagatipuks kardaanpõhimõtte järgset (nime ei tea, sest seda pole veel leiutatud) ülekannet. ratta kaal kokku max 4 kg :idea: :D Offtopicu lõpp[/quote]



Ja vändavõimendit loomulikult ka!

Postitatud: 01. 09. 2003. 15:14
Postitas priidik
Mati kirjutas: nende paari parema pilli conf sisaldab siis kindlasti ntx mingist...... täiselektroonilist käiguvahetust ............. häälkäsklustele reageerivat amorti, kodarateta jookse (rummu ja pöia suhe baseerub magnetismil). Offtopicu lõpp
Elektrooniline käiguvahetus on juba praegu olemas. Olen kuskil pildilt näinud. Edasiarendus võiks olla hoopis häälkäsklusega käiguvahetus. Kuigi päris naljakas oleks pundis sõita ja kui litt antakse siis üks ja teine karjub: Ees 53, taga 15!!!!!

Kuule, aga miks siis üldse enam amorti vaja läheb. Kui rummu ja kodarate suhe baseerub magnetismil võiks ju selle sisse ehitada kohe ka amordi st. amortisatsioon toimub pöia liikumisega rummu suhtes.

Postitatud: 01. 09. 2003. 15:20
Postitas Ermo
.

Postitatud: 01. 09. 2003. 15:31
Postitas Mati
priidik kirjutas:Elektrooniline käiguvahetus on juba praegu olemas. Olen kuskil pildilt näinud. Edasiarendus võiks olla hoopis häälkäsklusega käiguvahetus. Kuigi päris naljakas oleks pundis sõita ja kui litt antakse siis üks ja teine karjub: Ees 53, taga 15!!!!!
Halb sõnastus, aga pidasin silmas automaatset käiguvahetust. Elektrooniline hetkel võistlustingimustes vist rohkem (või ainult) roadis levind. Häälkäsklus poleks muidugi kah paha, aga veel parem oleks telepaatiline või siis närviimpulssidel toimiv. 30 a, mine tea.
priidik kirjutas:Kuule, aga miks siis üldse enam amorti vaja läheb. Kui rummu ja kodarate suhe baseerub magnetismil võiks ju selle sisse ehitada kohe ka amordi st. amortisatsioon toimub pöia liikumisega rummu suhtes.
Ei mängi välja, sest minu rattal võib üks hetk juhttoru ette jääda, kuid mõte on võetud kaalumisse :lol: .

Postitatud: 01. 09. 2003. 18:09
Postitas petalpusher
Elektrooniline käiguvahetus - miks? imo väga vinge oleks mõnedel autodel juba olemasoleva variaatoriga käigukasti põhimõte analoog - st konreetseid käike ei ole aga võimalik on sujuv ülekande muutus teatud piirides. Hetke ülekanne arvutatakse näiteks pedaalimiskiiruse ja jõu kaudu:)

Postitatud: 01. 09. 2003. 18:21
Postitas KristjanS
campagnolo elektroonilisest käiguvahetus süsteemist võid lugeda SIIT

Postitatud: 01. 09. 2003. 18:33
Postitas Jack
Viimase 30 aasta jooksul pole käiguvaheti muutunud. WOW! Väheseid asju mida nii pikalt kasutatud!

Muutunud on materjalid. Peenmehaanika on võimaldanud teha amordid. Aga rataste põhikonstruktsioonid on ju samad! Eriti MNT puhul.

Postitatud: 01. 09. 2003. 19:40
Postitas Road
Ehk toimub sõit juba virtuaalselt...

Postitatud: 01. 09. 2003. 19:49
Postitas Ermo
-

Postitatud: 01. 09. 2003. 19:59
Postitas kalev
Kui seda järgnevat asja 30 aastat edasi aretada, siis krt seda teab, mis kõik olla võib :wink:
http://www.tacx.nl/content.cfm?l=en&id=311