1. leht 1-st
kett risti võistlustel
Postitatud: 18. 09. 2009. 10:50
Postitas Melwar
Selline küsimus vaevab mind
On teada et rattal ei tohiks ketti risti väga lasta. On enamvähem nii, et ees 1=taga 1-4; 2= 3-6; 3= 5-8 aga kui väga te sellest võistlustingimustel kinni peate või lasete südamerahuga keti risti kui vaja?
Olen jälginud foorumit ja mõni mees kirjutab et ah selle raja sõitsin kett eest kolmanda peal läbi. Kuna ise sõitsin ka sama raja läbi, siis arvestades kui ta ketti risti ei lasknud on tegemist väga kõva mehega aga kui lasi rahus keti risti, siis ei ole sellest mitte midagi erilist.
Kuidas tegelikult olukord on ja kuidas teie teete? Tahaks üldist pilti ette saada.
tänud
M
Re: kett risti võistlustel
Postitatud: 18. 09. 2009. 10:56
Postitas Mati
Kõik sõltub just tugevusest. Mõni mees sõidab nt lausa ilma grannyta (see kõige väiksem ees). Seega tuleb käikudega mängida kui jalga pole. Kett pidevalt risti sõites mõjub halvasti nii ketile kui hammakatele. Halvimal juhul kett katkeb ja lendab nt kodarate vahele ja siis alles algab kiun ...
Re: kett risti võistlustel
Postitatud: 18. 09. 2009. 11:39
Postitas veiko
Mati kirjutas:Kett pidevalt risti sõites mõjub halvasti nii ketile kui hammakatele.
Võistlustel see viimane asi, millele mõtlen. Kui vaja mäest üles saada ja selleks tuleb korraks kett risti lasta, siis läheb kett risti. Naised saunas rääkisid, et osad panevad ka meelega 1-lüli pikema keti, et oleks hõlpsam ketti risti lasta (eest väike, tagant väike jääb kett looka).
Re: kett risti võistlustel
Postitatud: 18. 09. 2009. 11:42
Postitas Mati
veiko kirjutas:Mati kirjutas:Kett pidevalt risti sõites mõjub halvasti nii ketile kui hammakatele.
Võistlustel see viimane asi, millele mõtlen. Kui vaja mäest üles saada ja selleks tuleb korraks kett risti lasta, siis läheb kett risti...
Korraks koomas või muidu olulisel hetkel on selgelt teine asi, isegi patustanud. Jäi mulje, et teemaalgataja laseks südamerahuga kilomeetrite viisi kett ristis.
Re: kett risti võistlustel
Postitatud: 18. 09. 2009. 17:26
Postitas KristjanS
Võistlusel on ennekõike oluline võimalikult kiiresti finisisse jõuda. Kui hetkeolukorda arvesse võttes on mõistlik kett risti lasta ja käigukast seda võimaldab, siis jumala pärast, miks peaks tagasi hoidma? Kavalam oleks vahetada ees käik keskmise hammaka peale, riskides käigukasti lõhkumisega, lasta mööda n kaasvõistlejat ja järgmise sirge peal uuesti hakata palehigis ees käiku vahetama suure peale? või lasta tiksuda sel hetkel natuke kõrgem kilomeeetrihind, jättes aga kõrvale käiguvahetusest tulenevad riskid. Igast asendist valin esimese, sest kõik, mis liigub see kulub ja kui lähen võistlustele enda või teiste jaoks tulemust tegema (igaüks valib ise) siis on ennekõike mõistlik liikuda kiiresti tehes seejuures võimalikult vähe lisaliigutusi. Treeningul on asi teine, aga ka seal peab ekstreemseid olukordi vahest harjutama.
Nael kummi!
Re: kett risti võistlustel
Postitatud: 18. 09. 2009. 18:31
Postitas Marina
Mina, kui korralik naisterahvas, kasutan ratast manuali järgi ja ketti risti ei pane
. Tegelt, see on vist harjumuse asi.
Re: kett risti võistlustel
Postitatud: 21. 09. 2009. 09:10
Postitas Melwar
Ma ise ole ka pigem ikka rohkem selline reeglite järgija, et kui nii siis nii ja risti väga ketti ei lase, muidugi kui eest jääb õigel hetkel käik ümber vahetamata siis ei löö risti ette ja saab ikka risti ka lastud aga selle vea parandan esimesel võimaluse kohe ära ka. Tahtsingi lihtsalt teada kui palju rahvast tegelikult kotib see kas kett on risti või ei, või on see ainult minu kiiks jälgida seda
.
Re: kett risti võistlustel
Postitatud: 24. 10. 2009. 23:39
Postitas forint
Trenni tehes jälgin pidevalt käiguvahetust. Kõrvemaa maratonil andis esimene käikar saba ( nihkus sadulaposti suhtes paigast ära ) ja edaspidi pidingi jälgima mis ees toimub visuaalselt. Kuna seal toimus väga imlelikke ja mitte meeldivaid reaktsioone ( kett jooksis madalamalt maha, ülalt alla 2 käiku korraga
) otsustasin ( tööriistu kaasas ei olnud ) jalaga vihaselt vitutada esi käikarile
ja ime lasin ülejäänud 35km eest teisel käigul kogu raja läbi kasutades taga kasseti kogu vahemikku.
No problemo