1. leht 1-st
Pessimismist
Postitatud: 12. 09. 2003. 00:56
Postitas huko
Ruve kirjutas:...ilmselt saab ka kiiremini edasi kui asi ikka töötab korralikult...
Ma olen vist kunagi varem samal teemal kirjutanud. No nii, leidsin:
viewtopic.php?t=2204&highlight=pessimism%2A
Optimist tuleb olla. Läikivad välismaa asjad on tehtud nii, et need töötavad!
Vaevalt toode turule lükatakse ilma piisava testimiseta. Tiimisõitjad kes tehastelt pappi saavad, testivad juppe vast piisavalt igasugu maailmakappidel
ja väiksematel külavõistlustel.
Ntx Lance kimas eelmine suvi ringi 10 käigulise DuraAce'ga ja SPD-SL pedaalidega. Tänavu kevadel tulid jupid lihtsureliku jaoks poodi kah müügile.
Kui Spessu Epicuga välja tuli, oli enamiku rahva suhtumine, et ei või töötada.
No nüüd on selle rattaga sõidetud maailmameistriks. Muidugi, ega ratas üksi sõida, mees peab ikka pedaale ringi ajama ja lenksu keerama.
Aga samas on praktiliselt võimatu öelda, kas Filip "Popeye" Meirhaeghe oleks mõne muu rattaga sama hästi sõitnud.
Kaldusin teemast kõrvale.
Uskuge inimesed! Rohkem optimismi!!! Mitte nagu rebane selles õpetlikus loos: hapud...
Postitatud: 12. 09. 2003. 07:36
Postitas Rom
vastaks Sinu küsitlusele kuid paar varjanti on puudu (nagu ikka küsitlustel).
Optimistlik pessimist ja vastupidi.
Postitatud: 12. 09. 2003. 08:43
Postitas priidik
Üldiselt optimist kui vaadata ratta kui sõiduvahendit viimaste aastakümnete jooksul. Rattaga millega kunagi nt. Eddy Merckx TdF-i võitis vaevalt et enam sõita sooviks.
Samas teeb pessimistlikuks raamide ja jubinate juba ekstreemne kaalu vähendamine. Asi on viinud suhtumiseni et kõige kergem junn on ka kõige parem junn. Reha otsa on astunud ka tuntud firmad - nt. Campy kaelakausid olid veel 10 a. tagasi tuntud kui eriti tugevad ja vastupidavad. Tehtud olid terasest! Nüüd on Chorus tasemega kaelakausid mingid alumiiniumist käkid ja osalt on veel plastmass osasid. Või võtame Mavic Ksyrium jooksud - ilusad, seksikad, väga kerged jooksud - kuid kui kaalud üle 80 kg ei saa neid kasutada - tõusudel hakkab pöid vastu pidureid käima. Mõne raskema venna all teevad ka kriteeriumitel väga koledat häält. Nii pehmed on.
Ühesõnaga suund on selline et sa kasutaksid ühte ratast/jubinat max 1 aasta ja siis on ette nähtud et see ära laguneks.
Postitatud: 12. 09. 2003. 08:54
Postitas tarmo
priidik kirjutas:
Samas teeb pessimistlikuks raamide ja jubinate juba ekstreemne kaalu vähendamine.
Ühesõnaga suund on selline et sa kasutaksid ühte ratast/jubinat max 1 aasta ja siis on ette nähtud et see ära laguneks.
sellist raamide purunemist mtb osas nagu sel aastal, ei ole ma enne näinud ega kuulnud. aasta alguse poole tundusid uudised raami purunemisest huvipakkuvana, et mis ja kuidas ja kus? nüüd hooaja lõpu poole sai asi tavaliseks a la "ah sul ka või?"
selgelt näha mille arvelt raamide kaalu vähendatakse. igasugused jutud et mul raam selle pärast nii kerge, et kasutatakse xxxAl sulamit on jutuks ja enesetunde parandamiseks hea küll. praktika näitab kahjuks midagi muud.
Postitatud: 12. 09. 2003. 09:44
Postitas Ermo
.
Postitatud: 12. 09. 2003. 11:28
Postitas Ruve
ma vist olen siis see optimist
vähemalt ma usun,et see tehnika kõik töötab mida on võimalik osta...küsimus on rohkem rahas.Kui esiamort maksb 14-15k,siis vaevalt et seda eriti keegi meist osta jõuab või raatsib sellele raha kulutada...selle päris tipptehnikaga sõidavad Eestis ikkagi tipptegijad või pururikkad...
mul on küll hea ratas,tegelikult pole ma kehva rattaga sõitnudki,aga midagi on koguaeg rattal puudu...cross max siiani...nüüd siis see iselukustuv amort...Specialized Epic S-works'iga sõidaks minagi toyota cupil 3-5 min. parema aja...
Postitatud: 12. 09. 2003. 13:13
Postitas zafira
[quote="Ruve"]ma vist olen siis see optimist
vähemalt ma usun,et see tehnika kõik töötab mida on võimalik osta...küsimus on rohkem rahas.Kui esiamort maksb 14-15k,siis vaevalt et seda eriti keegi meist osta jõuab või raatsib sellele raha kulutada...selle päris tipptehnikaga sõidavad Eestis ikkagi tipptegijad või pururikkad...
Muidugi on kõik rahas kinni. kui sa ostad endale 300-400k eest auto,siis see on kõigest mugav auto millega tuleb kulgeda 100-120km/h ja võimalikult auke vältida- see ei ole ralliauto millega võid trampliinil 50m hüppeid teha, kuigi oled meeletu papi välja käinud. nii on ka jalgrattastega, ostke tittaanist raamid ja probleeme ei ole- arvatavasti
Postitatud: 12. 09. 2003. 13:31
Postitas Ruve
peaks tegema võistlusi rikastele ja vaestele
ntx toyotal võiks autasustada 6 paremat amordiga ja 6 paremat ilma amordita rattaga sõitjat
Postitatud: 12. 09. 2003. 14:08
Postitas veiko
Ruve kirjutas:peaks tegema võistlusi rikastele ja vaestele
ntx toyotal võiks autasustada 6 paremat amordiga ja 6 paremat ilma amordita rattaga sõitjat
just... vanuseklassi arvestus põrmu. Parem arvestus hinnaklasside lõikes
Postitatud: 13. 09. 2003. 11:28
Postitas priidik
zafira kirjutas:Ruve kirjutas:ma vist olen siis see optimist
vähemalt ma usun,et see tehnika kõik töötab mida on võimalik osta...küsimus on rohkem rahas.Kui esiamort maksb 14-15k,siis vaevalt et seda eriti keegi meist osta jõuab või raatsib sellele raha kulutada...selle päris tipptehnikaga sõidavad Eestis ikkagi tipptegijad või pururikkad...
Muidugi on kõik rahas kinni. kui sa ostad endale 300-400k eest auto,siis see on kõigest mugav auto millega tuleb kulgeda 100-120km/h ja võimalikult auke vältida- see ei ole ralliauto millega võid trampliinil 50m hüppeid teha, kuigi oled meeletu papi välja käinud. nii on ka jalgrattastega, ostke tittaanist raamid ja probleeme ei ole- arvatavasti
Tegelt ikka häid asju tehakse. Need tuleb lihtsalt üldise müra seest üles leida. Kui raha oleks siis täiendaks oma maantekat nt. veel ühtede korralike võistlusjooksudega (a 8-9k paar), oleks vaja veel taha ketast (Campa Ghibli ketas a 27k tükk), spets eraldistardi lenksu (a 3k). Ehk vaja läheks mõne ratta jagu lisavarustust
. Aga samas ma pole üldse kindel et ma siis oluliselt kiiremini sõidaks
Sorry. Praeguste stardimaksude juures vaesed inimesed küll võistlustel ei käi. Ma pole küll ühtegi näinud. Käiakse vbla kord aastas TRMil - selle raha vast ikka leiab - aga see on ka kõik. Paljudes klubides tegelt noored kõikidel võistlustel mis nad tahaks käia ei saa - pole mille eest käia.