1. leht 1-st

HTC läheb laiali

Postitatud: 05. 08. 2011. 07:33
Postitas erikr
http://www.spordipartner.ee/?page=maail ... b-tegevuse

Mul on küll sellest kahju, et see punt laiali läheb. Teadmata, kas kulisside taga oli pilt teistsugune, kuid mulle meeldis nende ühtlane tegevus ja võime tulemuslikult töötada sprindietappide võidu nimel. Juhuse hooleks ei jäetud suurt midagi. Kogu tiim pandi pundi ette ja gaas põhja, et jooksikud kinni püüda. Lõppude skeem oli pidevalt sama, aga kellelgi seda eriti lõhkuda ei õnnestunud.

Eriti meeldejääv oli üks 2009 etapp, kus Manxmanil tuli mõte, oli see nüüd 25 või 40 km enne lõppu vms, pidevalt külg- ja vastutuules keerutaval teel korjata kogu tiim ette ja siis gaas põhja panna. Mõeldud-tehtud. Pundil polnud mingit võimu kiiremini sõita ja loomulikult lahendati lõpp nagu ikka Manxmani kasuks.

2009 aasta tuuril tehti ka tiimist film Chasing Legends. Osa tegelasi oli selles filmis samad, kui 2004 tuuril Telekomi (või olid nad T-Mobile) pundist tehtud filmis Hell on Wheels, originaalpealkirjaga Höllentour.

Re: HTC läheb laiali

Postitatud: 05. 08. 2011. 10:35
Postitas clx
Kogu minu lugupidamise juures HTC tiimi ja Cavendishi vastu on mul tugitoolisportlasena küll pigem hea meel, et see hegemoonia lõpuks otsa saab. Olgem ausad - sprindietappide finishid kippusid viimasel ajal ikka väga igavaks.

Pakun et 90% tõenäosusega lõpetab Cavendish Team Sky's - neil rahaprobleemi ei ole ja kogu tiim põhineb briti rahvuslikul uhkusel. Sel teemal on juba ka arvestatavaid spekulatsioone olnud.
"Mark Cavendish is reportedly set to join Team Sky from HTC-Highroad for the 2012 season. Neither party has yet confirmed the news, with Team Sky saying that it will not comment on transfers until 1 August, while Cavendish said on Twitter that he is committed to HTC for the rest of this season."
:arrow: http://road.cc/content/news/37397-mark- ... n-team-sky

Re: HTC läheb laiali

Postitatud: 05. 08. 2011. 10:45
Postitas Mati
Tiim elas (sisuliselt ühe mehe) sprindivõitude peal, klassikutel ja tegijatel tuuridel edu puudus totaalselt. Pole ime, et sponsorite motivatsioon lõpuks ka raugeb.

Re: HTC läheb laiali

Postitatud: 05. 08. 2011. 10:49
Postitas KristjanS
clx kirjutas:Kogu minu lugupidamise juures HTC tiimi ja Cavendishi vastu on mul tugitoolisportlasena küll pigem hea meel, et see hegemoonia lõpuks otsa saab. Olgem ausad - sprindietappide finishid kippusid viimasel ajal ikka väga igavaks.
+1 (y)

Re: HTC läheb laiali

Postitatud: 05. 08. 2011. 11:22
Postitas erikr
KristjanS kirjutas:
clx kirjutas:Kogu minu lugupidamise juures HTC tiimi ja Cavendishi vastu on mul tugitoolisportlasena küll pigem hea meel, et see hegemoonia lõpuks otsa saab. Olgem ausad - sprindietappide finishid kippusid viimasel ajal ikka väga igavaks.
+1 (y)
Põhimõtteliselt loomulikult nõus.
Aga mulle meeldib hästi tehtud töö.
Ja nad tegid seda nii krdi hästi, et oli lihtsalt hea vaadata.

Re: HTC läheb laiali

Postitatud: 05. 08. 2011. 15:50
Postitas BACARDI
Mulle meeldis see ülemvõim mida nad endale sobivatel etappidel demonstreerisid. Ma kasutasin seda mitmel korral kodustele jalgrattaspordi taktika kiirkursuste läbimiseks. :D See mida nad tegid oli lihtsalt nii ilus aabitsa tõde ja lausa lust oli vaadata kuidas tiim töötas ühise eesmärgi nimel.
Samas saan aru ka nendest kellele selline asi üle hakkas viskama. Kuid siiski tuleb meeste ees müts maha võtta kuna reeglina keegi nende edu väärata ei suutnud. R.I.P.

Re: HTC läheb laiali

Postitatud: 05. 08. 2011. 15:58
Postitas Mati
Asja võib ju käsitleda ka nii, et HTC'l oli kasutada mega finantsdoping sprinterite osas. HTC rongis oli hunnik mehi, kes on üksi pea (või) sama kõvad kui Cav - Renshaw, Goss, Degenkolb jne. Greipel lahkus ja on suutnud ka üksi võite tuua, sh ka üle oma vana meeskonnakaaslase. Ütleks, et nö tava rongi puhul, kus eeldatavasti võiks vedajad ikka vedurist nõrgemad vagunid, jääb lõpp rohkem selle peamehe peale.
Sellest kõigest järeldades ei ole ka mina väga õnnetu, et see rong lõpuks demontaazi saadeti. Loodan nüüd näha rohkem finisheid kus fotos mõõdetakse kummipaksusega ja mitte rattapikkusega vahesid.

Re: HTC läheb laiali

Postitatud: 05. 08. 2011. 21:11
Postitas Cicli

Re: HTC läheb laiali

Postitatud: 05. 08. 2011. 23:27
Postitas erikr
Mati kirjutas: Sellest kõigest järeldades ei ole ka mina väga õnnetu, et see rong lõpuks demontaazi saadeti. Loodan nüüd näha rohkem finisheid kus fotos mõõdetakse kummipaksusega ja mitte rattapikkusega vahesid.
Kusjuures mulle meeldib, kui asi on konkreetselt paigas - on siis kas tiim (leadout train) või mees üksinda võimeline rattapikkusega asja paika panema. Need kummipaksuse jagu võidetud sõidud on on nagu mingi statistika teise kursuse paraktikum, kus seekord läks nii ja tookord läks naa. Hea juhus pole võrreldav süstemaatilise paremusega. Mina hindan selgelt viimast.

Re: HTC läheb laiali

Postitatud: 05. 08. 2011. 23:51
Postitas tarts
Ma nõustun erikuga, et selge silmaga eristatav võit on väga konkreetne ja vaatemänguline. Kummipaksusega võidu vormistamine teeb kogu sõidust farsi ning minu isikliku täiesti ebapädeva arvamuse kohaselt oleks sellisel juhul õiglane esikoht üldse väljastamata jätta või siis anda mõlemale korraga jooneületajale esikoht. 200-250 km läbimise järel võidu vormistamine tuhandiku ja kummipaksusega on vaataja poolelt täielik sürr. Aga see on minu hästi ebapädev mulje asjast.

Re: HTC läheb laiali

Postitatud: 05. 08. 2011. 23:57
Postitas Mati
Sama sürr on 3500 km läbimise järel võitja ja kaotaja vahe nt 8 sekki. Anname mõlemale "kollase" selga? Võit on võit, olgu või milliga, eriti kui kaasaegne tehnoloogia sellist täpsust võimaldab. IMHO monotoonsus tapab iga spordi, vahelduvus ja põnevus on see mis teeb asja jälgitavaks.

Aga vaatame asja head külge. Tänu lagunemisele paiskuvad kõvad mehed vast laiali ja järgmine hooaeg on meil võib-olla juba kaks võrdväärset rongi sirgel.

Re: HTC läheb laiali

Postitatud: 06. 08. 2011. 10:56
Postitas KristjanS
Meeldib ka minule, kui võit on veenev, mitte millimeetritega mõõdetav, ent jamaks muutub asi siis, kui juba kaks päeva enne starti on võitja selge. Selles mõttes on näiteks MM-i ja OM-i võistlused oluliselt vaatemängulisemad, kui näiteks TdF-i sprindietapp. MM-i sõitu vaatan alati põnevusega ja viimastel kilomeetritel seisan püsti pedaalidel ja elan kaasa :). Ei ole üldse väga võimatu, et Cavendish üksinda on oluliselt pehmema rusikaga kui ta senimaani tiimiga on olnud. Loodame, et pildis hakkavad olema ka tõelised sprinterid.
Need meeskondlikud sprindivõidud on alati minu silmis olnud siuksed poolikud võidud. Mees mehe vastu, kus igaüks iseenda eest, võidud on vähe kõvemad ja annavad CV-le ilusama pildi (y) .

Re: HTC läheb laiali

Postitatud: 06. 08. 2011. 11:32
Postitas MarttiM
Mati kirjutas:Tiim elas (sisuliselt ühe mehe) sprindivõitude peal, klassikutel ja tegijatel tuuridel edu puudus totaalselt. Pole ime, et sponsorite motivatsioon lõpuks ka raugeb.
see, et tiim panustas sprintidele ja klassikutele oli selgelt strateegiline otsus ja ilmselt oli see kooskõlastatud ka rahastajaga. turunduse ja reklaami kohapealt võis olla see küllaltki nutikas otsus, sest klassikutel ja tuuri esimestel nädalatel on tiim kõige rohkem pildis. ka ei saa nõustuda, et HTC-l edu tegijatel tuuridel totaalselt puudub! kuidas muidu käsitleda lugematuid etapivõite ja rohelisi särke Le Touril.

R.I.P.

Re: HTC läheb laiali

Postitatud: 07. 08. 2011. 12:37
Postitas SK
Mingi tiimi "laialiminek" pole rattaspordis eriline traagika, pigem on senised laiaiminekud olnud pigem ümber-formeerumised. Selline manager nagu Bob Stapleton tuleb raudselt mõne uue projektiga välja ja kindlasti hakkab see eelarve poolest kuuluma ProTouri esimesse poolde. HTC-s on praegu peale Cavi sõitmas veel 6-7 väga kõrge reitinguga ratturit, kes kõik täidavad perfektselt mingit rolli tiimis, et pole võimatu sama tuumiku põhjal uue klubi moodustumine. Vaja vaid ühte Le Touri üldarvestuse meest juurde, Degenkolbist saab vabalt Cav-Killeri kasvatada. Stapleton on piisavalt tuntud, et tema ümber keerleb iagsugu temgelpungadega mesilasi, marketingi on ju vaja, küsimus on eelkõige hinnas ja Stapleton pole harjunud madalalt lendama.

Kui Austraalia jõuk liitub ja Belgia kaks jõuku liituvad omavahel, siis HTC kadumise järel jääb ProTouri üks vaba koht.

PS. Arutamine, kes millimeetrine võit on oma olemuselt halvem või parem kui meetrine võit, on mu arust pseudoprobleem. Ilmselt vahel on ta magusam ja vahel igavam, aga see kõik käib spordi juurde.