1. leht 1-st

isetehtud semirecumbent

Postitatud: 28. 10. 2012. 15:53
Postitas holgerson
Sain just valmis sellise semirecumbent/chopper jalgratta:
http://www.fi.tartu.ee/~nils/recumbent/ ... icycle.jpg

Re: isetehtud semirecumbent

Postitatud: 28. 10. 2012. 16:03
Postitas Etsike
Tore-tore, aga kas esikahvli kaldenurk, mitte liiga järsk pole. Kuidas järsemat pööret tehes käitub?

Re: isetehtud semirecumbent

Postitatud: 28. 10. 2012. 18:06
Postitas holgerson
Kuna ka teljevahe on päris pikk, siis eriti järske pöördeid teha ei saa. Normaalselt võetav väikseim pöörderaadius on u. 6 meetrit.
Sõitmise ajal on selline kaldenurk päris mõnus. See võimaldab ka libedaga esirattale suht suure pidurdusjõu rakendamist.
Ainus koht, kus selline kaldenurk häirib, on ratta äraparkimine, sest jala peale pannes ei jää esiratas otse.

Re: isetehtud semirecumbent

Postitatud: 28. 10. 2012. 18:13
Postitas Road 2
No aga kasuta vedruga lahendust. Nagu naiste tururatastel... Peaks mure lahendama.

Re: isetehtud semirecumbent

Postitatud: 28. 10. 2012. 20:14
Postitas MK777
Sõiduasend tundub suht ebamugav olevat...

Re: isetehtud semirecumbent

Postitatud: 28. 10. 2012. 20:28
Postitas Doomrider
On ka veel veidramaid rattaid nähtud...

Re: isetehtud semirecumbent

Postitatud: 29. 10. 2012. 11:18
Postitas the0ne
Lenks võiks olla midagi laiemat/ägedamat aga see vist muudaks ratta juhitavust väiksel kiirusel veelgi halvemaks. Samas Recumbent tüüpi rattad vist polegi mõeldud väikesteks vahemaadeks ega väikesteks kiirusteks.

Re: isetehtud semirecumbent

Postitatud: 29. 10. 2012. 20:09
Postitas oldmoped
Umbes kuus aastat tagasi sai ühe ühe teise sõiduki jaoks erinevate teljevahede ja harginurkade proovimise käigus ise kah mingi analoogne masin ehitatud...

Pilt

:oops:

Re: isetehtud semirecumbent

Postitatud: 30. 10. 2012. 08:03
Postitas holgerson
the0ne kirjutas:Lenks võiks olla midagi laiemat/ägedamat aga see vist muudaks ratta juhitavust väiksel kiirusel veelgi halvemaks. Samas Recumbent tüüpi rattad vist polegi mõeldud väikesteks vahemaadeks ega väikesteks kiirusteks.
Lenksu tahaks 5 cm enda poole saada küll. Praegu on seal laste jalgratta lenks, mis oli Tartu rattapoodidest saadaolevatest pikim. Nii et kui keegi teab, et kust saada n.ö. kokuka lenksu, võiks teada anda.

Re: isetehtud semirecumbent

Postitatud: 30. 10. 2012. 10:43
Postitas the0ne
holgerson kirjutas:
the0ne kirjutas:Lenks võiks olla midagi laiemat/ägedamat aga see vist muudaks ratta juhitavust väiksel kiirusel veelgi halvemaks. Samas Recumbent tüüpi rattad vist polegi mõeldud väikesteks vahemaadeks ega väikesteks kiirusteks.
Lenksu tahaks 5 cm enda poole saada küll. Praegu on seal laste jalgratta lenks, mis oli Tartu rattapoodidest saadaolevatest pikim. Nii et kui keegi teab, et kust saada n.ö. kokuka lenksu, võiks teada anda.
Seal ongi ju pm kokuka lenks, pigem paneks sinna cruiseri lenksu http://www.brookdalecycle.com/image/51131682.jpg
Kust seda Tartust leiab ma ei tea :(

Re: isetehtud semirecumbent

Postitatud: 02. 11. 2012. 09:07
Postitas hall kass
oldmoped kirjutas:Umbes kuus aastat tagasi sai ühe ühe teise sõiduki jaoks erinevate teljevahede ja harginurkade proovimise käigus ise kah mingi analoogne masin ehitatud...

Pilt

:oops:
Pane lenksule eraldi lenksukael ja vii lenksu juurest esiratta juurde ülekanne, nagu on esikastiga kaubaveoratastel. Niimoodi, nagu praegu, võib ebamugav olla.

Igasugu vanakooli lenkse saab Tartus avaturu rattapoest, Rattaringist (Aardla tänava ülemises otsas) ja laulupeo puiestee rattapoest.

Re: isetehtud semirecumbent

Postitatud: 02. 11. 2012. 16:04
Postitas Koit
Ma lahendasin pööramise sellisel viisil:
Pilt
Pilt
Võimalik, et veidi liig aga vähemalt töötab.