1. leht 1-st

Tulemus vs ratta nimi

Postitatud: 23. 07. 2004. 17:03
Postitas veiko
tarts kirjutas: Millegipärast ütles küll üks rattamüüja mulle, et Authoriga saad raudselt 100 kohta ettepoole võrreldes tavalise noname rattaga...
No see on küll ääretult loll võrdlus. Kus küll nii öeldi?!
Kirsa kirjutas:Noname-ga pole sõitnud, aga minul küll tulemused paranesid 100 koha võrra kui läksin Authorilt Scottile üle (tase kõrgem/kallim ratas sai ka muidugi) või tuli see siis treenimisest ei või iial teada. :)
Kui ma kõige kõige odavamale scotile üle lähen, eks siis ka ilmselt tulemused tõmbuvad koomale. :)

Pigem on asi kinni sõitja nimes mitte ratta raamil olevas nimes.

Re: Tulemus vs ratta nimi

Postitatud: 23. 07. 2004. 17:16
Postitas tarts
veiko kirjutas:No see on küll ääretult loll võrdlus. Kus küll nii öeldi?!
Eks ikka Authori müüjad ütlesid :)
veiko kirjutas:Pigem on asi kinni sõitja nimes mitte ratta raamil olevas nimes.
No ma proovin kas TRM-l see aasta on võimalik noname rattaga esimese 100 sisse sõita, siis julgen sel teemal edaspidigi sõna võtta :)

Postitatud: 23. 07. 2004. 17:42
Postitas Raulpoiss
ja mina üritan siis coca-cola rattaga.... noh, vast esimese tuhande hulka ikka saab :D

Postitatud: 23. 07. 2004. 17:45
Postitas XTRace
kas progear, optima, sarda, abeni, fort, panther ja muud sellised on kah "no name" rattad või mitte?

Postitatud: 23. 07. 2004. 18:08
Postitas tarts
XTRace kirjutas:kas progear, optima, sarda, abeni, fort, panther ja muud sellised on kah "no name" rattad või mitte?
Panther on selline kahtlane elukas aga teised nimed liigtan ma küll noname alla. Vahest keegi teine oskab neid rohkem kiita 8)

Postitatud: 23. 07. 2004. 18:19
Postitas erikr
Jass võitis Paldiski maratoni noname rattaga. Tema vend Toomas sai noname rattaga parima aja Viljandi meeskondlikus. ja need rattad on tõesti noname sest raami peale pole midagi kirjutatud. endal ka üks selline ja ma ütleks, et probleeme on ainult sõitja nimega.

loll on lapatud mul kokku gianti raami peale kuid minu jaoks on tegu minu poolt kokku laotud rattaga minu poolt valitud juppidest mille olulisim osa on gianti raam, mitte Giant XtC 2002 mudeliga. kas mul on noname ratas nimega komponentidest või Giant XtC 2002 millel pole mitte ühtegi tehase originaalkonfi komponenti peale raami?

Postitatud: 23. 07. 2004. 18:40
Postitas Jack
Kui analüüsida ratta hinda ja kohta, siis on need üsna kindlasti korrelatsioonis ja pöördvõrdelised. Võin lahjat mürki selle peale võtta. Samas ei ole see reeglipära pööratav:) Et kui ostad kõige kallima ratta siis oled esikümnes kohe:D

Kindlasti paranevad kohad, kui ratas toimib hästi ja on kerge. Kohtade arv aga sõltub milline tshainik oled. Kui oled 1000-s siis võib ka 100 kohta paraneda. Kui oled 200-s siis tõenäoliselt mitte ja kui oled 80-s, siis mitte kindlasti kohe:D

Autohi müügihaidele tervitused!

Re: Tulemus vs ratta nimi

Postitatud: 23. 07. 2004. 21:27
Postitas veiko
tarts kirjutas: Eks ikka Authori müüjad ütlesid :)
Ei usu, et see asi nüüd nii hull seal oli. Sa ilmselt jätad osa asju rääkimata. Oletan - Kui läksid nende müüjate juurde, omal Saljuut käekõrval ja vahid vesise suuga Introverti ning küsid:"Kas selle ratta ostes saaksin parema tulemuse?". Siis eeldatavasti tõesti saaksid. :)

Aga iial ei või teada, issanda loomaaed on suur.

Postitatud: 23. 07. 2004. 22:55
Postitas tp
mul on päris tihti seda foorumit lugedes selline tunne et hea koha saamiseks maratonidel on kõik muu oluline peale mehe enda. nyyd siis on kord ratta nime käes. ise sõidan teist hooaega . eelmine aasta khs-ga ja kohad toyota cupil 119-189. sel aastal uue cannondalega ja oh imet kahel viimasel elionil 39 ja 54 . no kuulge , päris juhm peaks olema kui arvaks see on rattas kinni. lihtsalt eelmise hooaja kilometraas oli 1655 aga sel aastal antud hetkeks 2500 km trummi suusarajal sõtkutud . tõsiste ratturite jaoks ka see mõtetu kilometraas aga näitena peaks kõlbama kyll.loomulikult peab rattal mingi teatud tase olema, kuid kui tahad oma kohta parandada vaeva pead treening mahu ja efektiivsusega . myygimeeste jutttu on vahel päris hea kuulata aga ei maksa seda väga sydamesse võtta.

Postitatud: 23. 07. 2004. 23:02
Postitas Corrosion
tp kirjutas: ise sõidan teist hooaega . eelmine aasta khs-ga ja kohad toyota cupil 119-189. sel aastal uue cannondalega ja oh imet kahel viimasel elionil 39 ja 54 . no kuulge , päris juhm peaks olema kui arvaks see on rattas kinni. lihtsalt eelmise hooaja kilometraas oli 1655 aga sel aastal antud hetkeks 2500 km trummi suusarajal sõtkutud .
Selliste km kohta on see ülikõva ju :roll: Mõtle mis siis saaks kui ntx 5-7 tuhhi sõidaks. Paneksid üldse võibolla võistlused kinni. :)

Postitatud: 23. 07. 2004. 23:26
Postitas tp
eks kunagisest suusatrennist on abi , yldse endale tundub et talvel suusatamine toimib suveks põhjaladumisena väga efektiivselt. mis puudutab selle aasta häid(minu jaoks) tulemusi arvan et see edu näiline ega kesta terve hooaja väikse mahuga alati vasara saamise oht.ma ei usu ka et suurema kilometraasiga koht oluliselt paraneks ,ees on ikka kõvad tegijad ja ma juba vana mees (varsti 35) siiski selle hooaja salajane plaan saja hulka jõuda sai täidatud 8) . päris lahe tunne oli haanjas startida grupist 50-100, sellepärast pean tunnistama tasus vaeva näha

Postitatud: 24. 07. 2004. 00:17
Postitas Antti
tarts kirjutas:Nojah, sellise väite puhul poleks nagu ju ka vahet kui raske ratas sul tagumiku all on. Millegipärast ütles küll üks rattamüüja mulle, et Authoriga saad raudselt 100 kohta ettepoole võrreldes tavalise noname rattaga. Ma küll ei tea palju sa ise kaalud aga esikümnesse vast Eesti võistlustel üle 80 kilostel pole asja ka korraliku rattaga.
Pagan, pagan ... et esikümnesse sihtivad mehed võivad kergemalt hingata, kui Jass natuke ema kokakunstiga liiale on läinud? Ag2r leht annab talle nimelt kaaluks 80.

Miks peab kõik mingiks pagana kosmoseteaduseks ajama? Kõik see kaalude ja asjade võrdlemine hakkab varsti sõitmist varju jätma. "Oi, mul läks viimasel sõidul halvasti, kuna ma ei saanud oma WCS sadulaposti kätte ja pidin tervelt 2,78 grammi raskema postiga sõitma"

Mul on teile hea soovitus - MINGE METSA :D

Rattamüüjad räägivad teinekord musta ka valgeks. Või et kui Authori asemel sulle Zaskar anda siis hakkad Massaga samu aegu näitama? Get real ;)

Vana tõde - sõidab mees, mitte ratas.

Postitatud: 24. 07. 2004. 18:39
Postitas Lauri
Antti kirjutas:
tarts kirjutas:Nojah, sellise väite puhul poleks nagu ju ka vahet kui raske ratas sul tagumiku all on. Millegipärast ütles küll üks rattamüüja mulle, et Authoriga saad raudselt 100 kohta ettepoole võrreldes tavalise noname rattaga. Ma küll ei tea palju sa ise kaalud aga esikümnesse vast Eesti võistlustel üle 80 kilostel pole asja ka korraliku rattaga.
Pagan, pagan ... et esikümnesse sihtivad mehed võivad kergemalt hingata, kui Jass natuke ema kokakunstiga liiale on läinud? Ag2r leht annab talle nimelt kaaluks 80.

Miks peab kõik mingiks pagana kosmoseteaduseks ajama? Kõik see kaalude ja asjade võrdlemine hakkab varsti sõitmist varju jätma. "Oi, mul läks viimasel sõidul halvasti, kuna ma ei saanud oma WCS sadulaposti kätte ja pidin tervelt 2,78 grammi raskema postiga sõitma"

Mul on teile hea soovitus - MINGE METSA :D

Rattamüüjad räägivad teinekord musta ka valgeks. Või et kui Authori asemel sulle Zaskar anda siis hakkad Massaga samu aegu näitama? Get real ;)

Vana tõde - sõidab mees, mitte ratas.
Eksäkli. Loeb võimsuse/kaalu/vastupidavuse suhe :roll: . Muidugi, mida kergem, seda parem, aga erilist tulemuse vahet sellest ei tule.

Re: Tulemus vs ratta nimi

Postitatud: 24. 07. 2004. 20:08
Postitas tarts
veiko kirjutas:Ei usu, et see asi nüüd nii hull seal oli. Sa ilmselt jätad osa asju rääkimata.
Ma ju rääkisin kohe, et tavalise noname rattaga võrreldes. St tavaline masstoodetud raam ja samuti muud jubinad. Mul jäid kah kohe kõrvad kikki aga kuna sisuline kohaparanemise vahe sai ilmselt teoreetiliselt tulla vaid rataste kaaluvahest, siis ma mõtlesin, et parem lasen omal kaalu alla ja panen rohkem rõhku treeningule.
Antti kirjutas:Pagan, pagan ... et esikümnesse sihtivad mehed võivad kergemalt hingata, kui Jass natuke ema kokakunstiga liiale on läinud? Ag2r leht annab talle nimelt kaaluks 80.
Jassi kaal oli mulle juba enne seda arvamustki tuttav ja vaevalt, et ta nüüd ikka üle 80 kg ennast ülemäära laseb.

Muidugi :roll: huvitav kas keegi teab väita, mis vahemikus siis esikümne meeste kaalud satuvad olema :?:

erikr kirjutas:Jass võitis Paldiski maratoni noname rattaga.
Noh ma lihtsalt juhin tähelepanu sellele, et ma rääkisin tavalisest noname rattast, mitte titaansulamist ja high-end juppidest tehtud eritellimusest.

Postitatud: 24. 07. 2004. 20:22
Postitas Loom
Mina usun küll, et parema rattaga annab ka paremaid aegu sõita, 100-kohalist kohaparandust muidugi ei usu, aga kindlasti on korraliku rattaga parem sõita. Proovige ise mingi vana Scott Apachei vms peale istuda ja vaadke kuidas on - käigud normaalselt ei vaheta, pidurid ei võta, väntad küll, aga ratas nagu edasi liikuda eriti ei taha. On vahe.

Re: Tulemus vs ratta nimi

Postitatud: 24. 07. 2004. 22:07
Postitas Lauri
tarts kirjutas:Muidugi :roll: huvitav kas keegi teab väita, mis vahemikus siis esikümne meeste kaalud satuvad olema :?:
Mille esikümnest sa räägid??? Sumomaadlejad võivad väga palju kaaluda....

Postitatud: 24. 07. 2004. 22:16
Postitas maanus
Loom kirjutas:Mina usun küll, et parema rattaga annab ka paremaid aegu sõita, 100-kohalist kohaparandust muidugi ei usu, aga kindlasti on korraliku rattaga parem sõita. Proovige ise mingi vana Scott Apachei vms peale istuda ja vaadke kuidas on - käigud normaalselt ei vaheta, pidurid ei võta, väntad küll, aga ratas nagu edasi liikuda eriti ei taha. On vahe.

Mingi hetkeni arvan küll , et kaks kilo kergema raamiga komplekteeritud rattaga on mul võimalik kiiremini finisihisse toimetada kui oma praegusega .

Postitatud: 25. 07. 2004. 10:59
Postitas Konflict
aga lahja ratta annab ka väga hästi seadistada ja halvemaid jookse nii hooldada et nad normaalselt veereks, lihtsalt rohkem tuleb vaeva näha.

Re: Tulemus vs ratta nimi

Postitatud: 25. 07. 2004. 14:34
Postitas tarts
Lauri kirjutas:
tarts kirjutas:Muidugi :roll: huvitav kas keegi teab väita, mis vahemikus siis esikümne meeste kaalud satuvad olema :?:
Mille esikümnest sa räägid??? Sumomaadlejad võivad väga palju kaaluda....
:D räägin ikka MTB võistlustest.

Postitatud: 25. 07. 2004. 19:31
Postitas erikr
prooviks teemas püsida ja vajadusel teete kaaluteema.

Postitatud: 26. 07. 2004. 09:18
Postitas tsainik
tp kirjutas:mul on päris tihti seda foorumit lugedes selline tunne et hea koha saamiseks maratonidel on kõik muu oluline peale mehe enda. nyyd siis on kord ratta nime käes.
aga tõesti, nii se on :D
kui võtan mõne meie tipuga sama nimega-vääringuga ratta, olen kindel, et võit peaks olema ca 10%
ja seda mitte rattast vaid oma peast kinni olevatest teguritest...
et vot nüüd mul on ja nüüd ma panen :lol:

Postitatud: 26. 07. 2004. 13:13
Postitas harles
Ise sõidan Scott Vail 1997 a. mudeliga, millel vahetatud sarved, lisatud klipid ja seeaasta ka sadul. Kõik muu on siiani originaal - peaks olema piisavalt aru saada, et läbisõit ei ole suur. TRM 2002 vs. 2003 aasta vahe oli mul 35min 3:00-lt ca 2:25-le (peast ei mäleta täpselt) ainult seetõttu, et 'liigutasin' ennast stabiilselt hooaja vältel. Kui oleks rohkem liigutanud oleks ka 2:15 võimalik vast olnud ja ei näe küll, et StxRc juppidega rattalt Xt juppidega rattale üleminek annaks minuteid juurde - ikka mees ise. Olles proovinud ka tuttavate rattaid võin öelda, et ei vahetaks enda oma 4000EEK maksva uue ratta vastu, sest kogemus näitab, et need ei liigu, ei veere jne. Väntad, väntad aga aru ei saa, miks ei liigu - tõenäoliselt on siin ikka vahe selles, et Stx RC jupid + minu ratta jooksud on oluliselt paremad kui 4000EEK vokkidel. Samuti on vist enamustele selge, et tõusul käigu vahetamiseks võiks probleemide vältimiseks midagi enamat kui Alvio-t kasutada (tuttav mainis, et Lx olevat juba miinimum, sest tavaline Deore esikäikar ei pidavat kestma).
Tavalised 'noname' rattad Selveris, Prismas, Maksimarketis maksavad ca 1500-2500 ja kui sa Authorist ntx 6000 ratta ostad ja klippe kasutama hakkad peaks 100 võrra parem koht küll kindel olema kui noname-ga 1000 peal finisheerid.
Enamus on kinni aga ikka mootoris - mingi moment oli juttu viljandlase Rivo Subi rattast, poel päris kindel, kas see noname oli aga kõva kahvel oli tal küll ja ega jupid miskit erilist ei olnud. Tulemus see-eest oli! Keegi kavalpea veel mainis, et kui see mees endale RATTA ostaks ja sõitma õpiks oleks teda päris raske võitmast takistada :)

Postitatud: 26. 07. 2004. 13:26
Postitas erikr
harles kirjutas:Enamus on kinni aga ikka mootoris - mingi moment oli juttu viljandlase Rivo Subi rattast, poel päris kindel, kas see noname oli aga kõva kahvel oli tal küll ja ega jupid miskit erilist ei olnud. Tulemus see-eest oli! Keegi kavalpea veel mainis, et kui see mees endale RATTA ostaks ja sõitma õpiks oleks teda päris raske võitmast takistada :)
tal oli umbes '98 kona LX taseme pulkadega. sellest aastast MERIDA Matts Special Edition mis tehtud ümber SRAM X.0 vahetuse peale.

Postitatud: 20. 10. 2004. 15:31
Postitas Pierre
Loom kirjutas:Mina usun küll, et parema rattaga annab ka paremaid aegu sõita, 100-kohalist kohaparandust muidugi ei usu, aga kindlasti on korraliku rattaga parem sõita. Proovige ise mingi vana Scott Apachei vms peale istuda ja vaadke kuidas on - käigud normaalselt ei vaheta, pidurid ei võta, väntad küll, aga ratas nagu edasi liikuda eriti ei taha. On vahe.

Hmm. No ma arvan, et siin ei ole küll probleemi... Kõik saab teha ju 8) . Käigud teeme ära, pidurid paneme võtma, rummud timmime ära, veljed ajame sirgeks :wink: , ja ma ütlen.... see hakkab veel korralikult edasi jooksma! :D