1. leht 1-st
Tuled peale!!!
Postitatud: 22. 09. 2004. 13:47
Postitas René
Päevad lähevad aina pimedamaks ja tuletaks kõigile meelde, et kruvige igasugu lambid ja muud säravad/hiilgavad asjad enda ratastele külge, kes hämaras või pimedas sõidavad
Eile tegi üks, minu teada ka siin foorumis liimeks olev isik Kloostrimetsa ringrajal trenni oludes, mida võiks nimetada - pigem pime. Nimepidi ei nimeta, saab ise aru.
Kes ilma tuledeta sõidavad - ärge unustage, et kui ka autojuht süüdi pole, kuna kolistas ratturile otsa, kes end nähtavaks polnud teinud, siis on siiski väga loll tunne elada teadmisega, et oled kellegi ratturi alla ajanud, kuigi ise süütu. Või kui tõesti mingil põhjusel on ilma tuledeta hilja peale jäädud, siis sõitke vaikselt ja hästi tee servas, mitte vänderdades.
Postitatud: 22. 09. 2004. 13:51
Postitas dr Holden
Õige jutt, kes kavatseb H100 üle 8 tunni sõita, ka nendele soovitan tuled peale panna. Lõpus on paar juurikast laskumist, need on hämaras ohtlikud.
Postitatud: 22. 09. 2004. 14:25
Postitas SL
Jah, minul tuli juba ca nädal taga vilkumas, enam ilma ei saa.
Veel - olen paar korda (eelmistel aastatel) autoga üsna lähedal olnud jalaratturi riivamisele pimedas. Kusjuures sportlased, mitte mingid piimatädid. Ajab ikka vihale küll.
Postitatud: 22. 09. 2004. 14:34
Postitas Gunnar
Tagumine vilgub juba pikemat aega, aga vaatan, et tegelt ka esimene väga tähtis, et miski saan sulle ette ei keeraks linnas või et maanteel siis möödasõidust sissesõit ei saaks. Valgeski teevad vastutulijad ohtlikke möödumisi, pimedas need seega topelt ohtlikud.
Postitatud: 22. 09. 2004. 15:19
Postitas karuohakas
Esituli juba kevade lõpust peal. Akut kannan kaasas vastavalt vajadusele
Tagatuli vilgub hämaras, pimedas, vahest ka valges. Päeval põletan kah, kuid mitte vilkuvas funktsioonis.
Pimedas kui läbi valgustatud linna tulen siis kah, enamjaolt põletan ka esituld(märguandeks vastutulijaile)
Odavam on osta patareisid, kui ennast pärast lappida... pealegi mida nähtavam ma olen seda parem nii, endale kui ka ümbritsevatele..
Postitatud: 25. 09. 2004. 19:38
Postitas Aaren
Veider, et tagatulesid näeb ratastel palju sagedamini, kui esimesi. Esimesed ju tähtsamad, kui tagumised ja seda ka LE arvates.
Postitatud: 25. 09. 2004. 19:55
Postitas taivos
Aaren kirjutas:Veider, et tagatulesid näeb ratastel palju sagedamini, kui esimesi. Esimesed ju tähtsamad, kui tagumised ja seda ka LE arvates.
Rattasõidu puhul ikka peamine oht tagant lähenevad autod (eeldusel, et sa ikka paremas teeservas sõidad) - seega tagatuli ka olulisem.
Esitulel võib olla kaks eesmärki - tee valgustamine ja/või vastusõitjatele endast märkuandmine. Arvan, et rattaga (linnas) teel sõitjad kasutavad esituld just märguandmiseks ja mitte valgustamiseks - samas oht, et keegi vastutulevatest sulle otsa sõidab on siiski suhteliselt väikene võrreldes taganttulijatega.
Postitatud: 25. 09. 2004. 21:22
Postitas cowrider
Nägin eile NRP-s huvitavat esivilkurit. Asi oli läbipaistva kummi sees, mis kinnitus lenksule. Päris võimas LED oli ja mitu vilkumisreshiimi. Pidavat äsja tulnud olema.
Tagatulega sõitsin juba juulikuus
Varsti peaksin saama ka tänavakõlbuliku esilaterna. Sellegipoolest võiks ka mingi esivilkur lisaks olla.