bush v kerry
Postitatud: 11. 10. 2004. 14:54
laupäevases päevalehes selline artikkel
http://www.epl.ee/artikkel_276034.html
kes kogu juttu ei viitsi lugeda, siis väike lõik artiklist
Jalgrattateema on tõusnud seekordseski kampaanias. Nimelt on ajalehe New York Times väitel üheks peamiseks Kerry ja Bushi erinevuseks nende jalgrattavalik. Jalgratas pole küll kuigivõrd presidentlik transpordivahend, kuid riigipeakandidaatide rattad on üsnagi erilised.
Kerry pedaalivat 8000 dollarit (veidi üle 100 000 krooni) maksval jalgrattal Serotta Ottrott, mis olevat sedavõrd kõrgtehnoloogilisem ja ?perutavam? tavalise rattaga võrreldes, kui sportauto rahvaautost. Materjaliks on kosmoselaevadelgi kasutatav süsinikkiud ning varustuses patenteeritud ?ST tagatriangel?, mis iganes see ka on.
Bush aga tallab vaid 3000 dollarit (38 000 krooni) maksval jalgrattal Trek Fuel 98. Seegi on süsinikmaterjalist, erinevalt Kerry sõiduriistast aga varustatud löögipehmendajatega nii ees kui taga. Seda põhjusel, et mõeldud on Trek Fuel eelkõige maastikul sõitmiseks, kuigi liigub muidugi ka siledal tänaval.
Kerry sõitvatki enam-vähem tasasel ja tavaliselt asfalteeritud pinnal. Bush aga armastavat kihutada oma Texase rant?o lähedal hooga üles mäkke ja tulla siis sealt lennates alla. Ehk võrdlusena: Kerry olevat rohkem nagu Greg Le Mond, Bush aga nagu Evel Knievel. Või lihtsam võrdlus nende jalgrataste kohta: Kerry ratas on võrreldav Ferrariga, Bushi oma aga Land Roveriga. Üks on seega uhke ja kallis sportauto, teine aga tubli ja jõu-line maastikumasin.
http://www.epl.ee/artikkel_276034.html
kes kogu juttu ei viitsi lugeda, siis väike lõik artiklist
Jalgrattateema on tõusnud seekordseski kampaanias. Nimelt on ajalehe New York Times väitel üheks peamiseks Kerry ja Bushi erinevuseks nende jalgrattavalik. Jalgratas pole küll kuigivõrd presidentlik transpordivahend, kuid riigipeakandidaatide rattad on üsnagi erilised.
Kerry pedaalivat 8000 dollarit (veidi üle 100 000 krooni) maksval jalgrattal Serotta Ottrott, mis olevat sedavõrd kõrgtehnoloogilisem ja ?perutavam? tavalise rattaga võrreldes, kui sportauto rahvaautost. Materjaliks on kosmoselaevadelgi kasutatav süsinikkiud ning varustuses patenteeritud ?ST tagatriangel?, mis iganes see ka on.
Bush aga tallab vaid 3000 dollarit (38 000 krooni) maksval jalgrattal Trek Fuel 98. Seegi on süsinikmaterjalist, erinevalt Kerry sõiduriistast aga varustatud löögipehmendajatega nii ees kui taga. Seda põhjusel, et mõeldud on Trek Fuel eelkõige maastikul sõitmiseks, kuigi liigub muidugi ka siledal tänaval.
Kerry sõitvatki enam-vähem tasasel ja tavaliselt asfalteeritud pinnal. Bush aga armastavat kihutada oma Texase rant?o lähedal hooga üles mäkke ja tulla siis sealt lennates alla. Ehk võrdlusena: Kerry olevat rohkem nagu Greg Le Mond, Bush aga nagu Evel Knievel. Või lihtsam võrdlus nende jalgrataste kohta: Kerry ratas on võrreldav Ferrariga, Bushi oma aga Land Roveriga. Üks on seega uhke ja kallis sportauto, teine aga tubli ja jõu-line maastikumasin.