1. leht 1-st
FSA klienditeenindus
Postitatud: 26. 10. 2004. 15:09
Postitas Ermo
.
Postitatud: 26. 10. 2004. 15:49
Postitas matts
Täiesti tavaline case. Ja minuarust FSA vastused täiesti korrektsed. Enne ostmist tutvu grantiitingimustega, kui need ei sobi siis vali alternatiivne toode.
Paralleel natuke drastiline aga kui ostad Balti jaama turult soodsalt Levise teksad siis kah nähtavasti ei saa abi kui niitide jooksma hakkamise puhul peakontorit kirjadega pommitad.
Tarnija poolt oleks muidugi olnud ilus liigutus sulle nende poolt tasuta uus jupp shippida, mul on mõned korrad niimoodi juhtunud (tõsi küll muude asjade kui rattajuppide puhul) aga kuna neil pole selleks mingit sundust siis tegelikult pole ju sul põhjust kellegi peale tige olla?
Postitatud: 26. 10. 2004. 16:01
Postitas LauriA
Täiesti tavaline nähtus, kui korporatsiooni tasemel on protseduurid paika pandud, kuidas garantiisse tulnud asjadega käituda. Küllap neil on selline reegel, et Euroopas müüdud toodetega tegeleb Euroopa osakond ja USAs on siis samamoodi.
Kui mujalt näiteid tuua, siis Auto24-s oli hulk aega tagasi jutt sellest, et kusagilt Euroopa ladudest hea hinnaga toodud Hyundaidele ei taheta Eestis tasuta garantii alla käivat hooldust teha. Lõpuks oli keegi ikka avastanud, et kuna HMC ikkagi kompenseerib tööde maksumuse, siis tuleb Eesti esindusel survet avaldada ja asi tehakse ära.
Kas FSA case ei või midagi sarnast olla?
Postitatud: 26. 10. 2004. 16:03
Postitas Mati
matts kirjutas:...Paralleel natuke drastiline aga kui ostad Balti jaama turult soodsalt Levise teksad siis kah nähtavasti ei saa abi kui niitide jooksma hakkamise puhul peakontorit kirjadega pommitad.
...
Paralleel tegelikult täiesti puus, kuna Ermo ostis originaali mitte a la FCA
Minu arvates ei kõla siit läbi muud kui tahtmatus tegeleda pisiasjadega, mingi probleem kuskilt Eestist ("huvitav millises Aafrika osas see asub" mõles Claudio vaikselt kuna sõna Europa jäi talle märkamatuks). Krt, tänapäevases integreerunud maailmas, kus pole enam peaaegu riigipiiregi on varsti võimatu identifitseerida ostukohta! Seepärast ongi asjadel rahvusvaheline garantii, või mida see siis tähendab. FSA oleks võinud olla selgelt inimlikum, kuna jupi originaalsus ja ostufakt on ju tõestatavad. Aga jah business on business ja mutrikesed on mutrikesed.
Postitatud: 26. 10. 2004. 16:25
Postitas matts
mati kirjutas:
Paralleel tegelikult täiesti puus, kuna Ermo ostis originaali mitte a la FCA
Tootja jaoks ei ole ta seda ju tõestanud...
Kunagi näiteks tegutses Pärnus Levise firmakauplus kus tuvastati piraattoodang, kusjuures pood ise ostis kauba usaldusväärsetest allikatest ja arvas tõsimeeli et tegemist on autentse kaubaga.
Niiet paralleel ei ole teps mitte puus vaid täiesti adekvaatne.
Postitatud: 26. 10. 2004. 16:54
Postitas tarmo
Ma ei saa aru miks Universali mehed asja oma kaelast ära lükkasid kui nad sulle ise müüsid selle? Ainult selle pärast et sa ei ela USAs? See pole küll mingi põhjus minu meelest, eriti kui pood müüb üle maailma. Minu meelest oleks loogiline, et nemad tegelevad asjaga
Või sain ma millegist valesti aru?
FSA käitub minu meelest korrektselt .
Postitatud: 26. 10. 2004. 17:00
Postitas Ermo
.
Postitatud: 26. 10. 2004. 17:05
Postitas Ermo
.
Postitatud: 26. 10. 2004. 18:11
Postitas erikr
Mike universalcycles.com -ist lootis sind aidata ja pakkus varianti.
võtsid variandist kinni kuid Claudio järgis oma firmasisest (FSA) protseduuri. garantii käib nagu ta ütleb läbi mitmeastmelise jaotusvõrgu. paljud firmad paljudel elualadel töötavad nii. kui asjal puudub international warranty siis ei saa seda ka nõuda.
claudio inglise keel on itaallase kohta hea ja laused üheselt mõistetavad.
ermo inglise keelest leidsin ka vigu.
teema on postitatud algselt valesse teemasse, läheb üldfoorumisse.
Postitatud: 26. 10. 2004. 23:29
Postitas Villem T
Täiesti normaalne garantii teema, nö tehases ei vahetata sul midagi ringi, seda tehakse edasimüüja juures. Kas saad asju ajada läbi sama või erineva esindaja, on tõenäoliselt garantiitingimustes kirjas.
Ulgumine on puhtalt teemal "miks nad ei või vastutulelikumad olla". Ja emotsionaalsed teated edaspidiste otsuste teemal... peale kaklust rusikatega vehkimine.
Postitatud: 27. 10. 2004. 00:32
Postitas cowrider
Arusaadav, et mitte kõik firmad pole bürokraatiast vabad ja asju tuleb ajada ikka õige regiooni esindusega või läbi ametliku müüja. Tegemist ikkagi suht kalli asjaga. Sedasi toimides toetavad nad ka kohaliku regiooni edasimüüjaid, sest garantiiteenidus on ju müügiargument. See, et Eestis müüjat pole, on iseküsimus - kindlasti on mõni edasimüüja Euroopas ja toodet ei pea Ameerikast ostma. Soomest või Saksast näiteks. Tõesti, nii mõnigi toode jäetakse ostmata, kuna pole kohalikku tuge. Eriti tähtis on see firmade jaoks, kes mingeid seadmeid ostavad.
Isiklikult on garantiiga muidugi rohkem kurbi kogemusi kui häid - Eesti firmad ei taha tootjagarantiiga tegeleda või muudavad selle kliendi jaoks ebameeldivaks. Viimane kogemus siiski hea ja just jalgratta kategooriast
Nimelt kirjutasin SigmaSport Euroopa kontorisse, et mul üks kummividin läks katki ja saadeti tasuta uus. Ju siis tavaline asi. Algul tahtsid, et ma nende kulul kauba vahetusse saadaksin, aga ma kirjutasin, et mul läheb seda ju parasjagu tarvis
Nüüd kadus üks teine kummividin üldse ära - ma arvan, et kui taas kirja teele paneksin, saadaksid mulle ka selle, aga ma leidsin juba muu lahenduse ja ei hakka neid tülitama.
FSA juurde tagasi tulles, nad oleksid võinud paberikraami ise korda ajada ja siis sina paki neile saata. Kuna neil pole vist rahvusvahelist garantiid, siis nad ei ole kohustatud seda tegema. Nagu ma kirjavahetusest aru sain, jäigi asi selle taha, et müüja oleks asja organiseerinud ja ametlikult ei ole ette nähtud, et Euroopa kontor seda ise organiseeriks.
Postitatud: 27. 10. 2004. 08:05
Postitas erix
olen ise ka FSA (isis) toodetega kokku puutunud ja tean ka milliseid jamasid võib esineda.
ermo mainis esimeses postis, et tema keskjooks loksus küljelt küljele. minu esimene probleem FSA-ga (extreme pro) oli sarnane. selgus, et poltmutter, millega sa keskjooksu kinni keerad, selle sees on plast võru, mis kinni keeramisel peaks tihedalt liibuma vastu keskjooksu laagri välimist saalet. tihetalt ta sinna liibubki aga kui sa oled karmima sõidustiili harrastaja siis sa muljud selle plast seibi õhukeseks ja keskjooks hakkab loksuma polt/mutri sees. mina võtsin käärid ja vana õlle purgi, lõikasin ~8 mm laia riba ja keerasin terve ringi sinna poltmutri sisse ja vaatasin kuidas keskjooks sinna istub. vähese kohendamisega oli asi tip-top. see oli esimene probleem...
teine. eelpool mainitud keskjooks murdus pooleks, õnneks oli tuttava tuttav samal ajal soomes ja sai mulle sealt uue(platinum pro). aega läks ~nädal/poolteist. poleks ta samal ajal soomes olnud....
kolmas. sain uue raami ja keskjooksu maha keerates selgus, et vasakul pool olnud laagri välimine saale oli piki kuulide veeremise suunda ja ka risti pidi pooleks. kirjutasin FSAsse ja küsisin, et mis mõtu laagreid nad oma keskjooksus kasutavad. selgus, et eri mõõtu mida mitte kuskilt saada ei ole. lõpuks ei jäänud muud üle kui võtsin oma vanast katkisest extreme pro keskjooksust laagri saale, mille mõõdud olid suurema, panin trei pinki, hoidsin luisku käes ja umbes 2 ja poole tunniga oli mul uus saale olemas.
lõpuks ongi see, et oled sunnitud kasutama shimano crapi sellepärast, et eesti on liiga väike küla kuhu keegi head kraami tuua ei taha.....
Postitatud: 27. 10. 2004. 08:34
Postitas Arbo
erix kirjutas:olen ise ka FSA (isis) toodetega kokku puutunud ja tean ka milliseid jamasid võib esineda.
...
lõpuks ongi see, et oled sunnitud kasutama shimano crapi sellepärast, et eesti on liiga väike küla kuhu keegi head kraami tuua ei taha.....
Hea kraam on see, millega hoiad terava oma insenerimõtte ja käsitööoskused? Või mida Sa mõtlesid hea kraami all?
Kui aega, tahtmist ja oskusi on, siis võib ju ise ka juppe treima hakata - just nii häid, nagu ise tahad. Nii on sündinud paljud ameerika jupibrandid - alguses teed endale, siis sõbrale jne., kuni SRAM su ära ostab.
Postitatud: 27. 10. 2004. 08:47
Postitas LauriA
erix kirjutas:lõpuks ongi see, et oled sunnitud kasutama shimano crapi sellepärast, et eesti on liiga väike küla kuhu keegi head kraami tuua ei taha.....
Pigem asi ikka selles, et eesti rattur ei raatsi kallimat-spetsiifilisemat kraami Eestist osta.
Samas ma imestan, et näiteks .... kes Pariisi või Berliini elanikest endale näiteks MTB ostavad. Sõiduvõimalusi on ju napilt.... a la pead mööda autobahni linnast välja saama ja siis lootma, et sa kellegi eramaal ei sõida. Selles mõttes on Eestis ikka hea elada.
Veidi OT:
Canoni, Daimler-Chrysleri, IBM-i, Helly Hanseni, Sony, Hugo Boss, jne jne high end tooteid saab ju vabalt Eestist.
Postitatud: 27. 10. 2004. 09:04
Postitas erix
kisub juba natuke off toppi ära aga...
nuh see hea kraami jutt on see, et siin viimase pooleteise aastaga on tekkinud väikene kibestumus mis omakorda kipub kõike maha tegema mis siinmail liigub
ärge võtke väga tõsiselt
Pigem asi ikka selles, et eesti rattur ei raatsi kallimat-spetsiifilisemat kraami Eestist osta.
asi selles, et eestis, terves eestis ei ole müüa mõningaid mulle vajalikke asju. kõige lähem koht on lätist tellida, aga see tellimine on ka nagu on. kannad raha üle ja ootad siis nagu jõulusid, et millal tuleb, kui üldse tuleb...
Kui aega, tahtmist ja oskusi on, siis võib ju ise ka juppe treima hakata - just nii häid, nagu ise tahad. Nii on sündinud paljud ameerika jupibrandid - alguses teed endale, siis sõbrale jne., kuni SRAM su ära ostab.
endal on ratta küljes päris mitu juppi ise tehtud/lastud teha: ketipingutaja, taga rumm, booster, rockring, esi rumm läbi puuritud ja 136 grammi peale aetud (siiamaani ei ole katki läinud)...
ok aitab offtopiqst
Postitatud: 27. 10. 2004. 09:08
Postitas SL
Igaljuhul on see minu arvates huvitav case. Oleks loogiline, et tänapäeval kehtib selline asi nagu international warranty. Aga reaalselt...?
Kelladega näituseks on asi lihtne - kui on Eestis ametlik esindus, siis osta kell kust tahad, siinne ettevõte sahmerdab garantiiga. Kui Eestis esindust pole, siis lähiriikides ikka on. Ja garantii kehtib - olenemata, sellest, kust ostsid. (Netist muidugi ei riskiks igal juhul kella osta, siis pole kindel, et asi sama smoothilt läheb).
Postitatud: 28. 10. 2004. 13:36
Postitas Bimmer
Rattaosadel minu arust mingit rahvusvahelist garantiid küll ei ole ja nii on see tegelikult ju enamike kaupadega, mistõttu FSA tegevusest vigu otsida on mõttetu. Sama naiivne oleks arvata, et USAst tellitud Shimano defektseid osasid saab Velo+-is või HE-s garantiikorras uute vastu vahetada, kuigi nad on ju Shimi maaletoojad Eestis. Tuleb lihtsalt leppida sellega, et internetikaubamajadest odavaid asju ostes võib garantiiprobleemide tekkimisel hind kallimaks kujuneda kui sama asja kohalikust poest ostes.
Postitatud: 28. 10. 2004. 14:33
Postitas Mati
Bimmer kirjutas:... Tuleb lihtsalt leppida sellega, et internetikaubamajadest odavaid asju ostes võib garantiiprobleemide tekkimisel hind kallimaks kujuneda kui sama asja kohalikust poest ostes.
On selle garantiiga nagu on, aga ... Ei viitsi hakata lotlema neid jubinaid ja kaubamärke, mida Eestist ja ka lähedalt saada pole. Seega ei jää üle muud kui neti kaudu tellida ja seega pole küsimus asja odavuses. Ja samas, kui ikka Eestis on asi ülemõistuse kallis, siis sorry aga iga mõistlik inimene ostab sealt kus saab odavamalt.
Ja veel. Kuulduste kohaselt ei saa 100% kindel olla ka kohalike poodide garantii peale. Seega on Eestids vist "upuja päästmine uppuja enda asi".
Postitatud: 28. 10. 2004. 14:39
Postitas erikr
ärgem arendagem offtopicut.