1. leht 1-st
Kas sponsorlus tasub ära?
Postitatud: 15. 10. 2014. 20:24
Postitas erikr
Re: Kas sponsorlus tasub ära?
Postitatud: 15. 10. 2014. 20:48
Postitas Rivo
Eks alati võib küsida, kuidas ja mis alusel nad selle tulemuseni jõudsid. Kui vaid mõni Eesti ettevõtja sellise artikliga välja tuleks...
Re: Kas sponsorlus tasub ära?
Postitatud: 15. 10. 2014. 21:23
Postitas Mati
Saate ikka aru, et jutt käib "virtuaalsest" tulust, ehk nö tasuta saadud reklaamiaja ümberarvestusest rahasse. Sama võiks teha ka mõni Eesti firma, kuid see ei ole olemuselt muud kui järjekordne reklaamjutt. Ja no, selge on ka see, et rattasport vajab endiselt positiivseid noote ja julgustust ettevõtetele olla sponsoriteks.
Re: Kas sponsorlus tasub ära?
Postitatud: 16. 10. 2014. 12:33
Postitas veloson
Mati, isegi Rein Taaramäe mainis eile, et
fännid teavad kõike ja täpselt:
Taarakas kirjutas:Ei kahtlegi selles.
Re: Kas sponsorlus tasub ära?
Postitatud: 16. 10. 2014. 12:49
Postitas andresle
Üritaks siis lahti kirjutada. Kui ERR-is oleks reklaam, siis kell 20.58, enne AK-d, maksaks Juustutehase reklaami sekund näiteks 1000 eurot.
Kui nüüd pool tundi hiljem, spordiuudistes, antakse uudist, et Juustutehase võistkonna jalgrattur võitis, oleks tegu justkui tasuta reklaamiga ja võit x sekundit korda 1000 eurot.
Kas aga sihtgrupid on samad? Kas konkreetne Libresse reklaam Õnne-13 ajal ja pakituna mingi sportlase särgile on sama nähtavad?
Aga usaldagem professionaale - Kui AG2R meedia/turundusosakond nii ütles, ju siis nii on. Või oli siis vajagi meiesuguste targutust. Aga vähemalt sai nii mõnigi teada, mis on nii keerulise nime taga