1. leht 1-st
väike vahejuhtum
Postitatud: 02. 05. 2005. 08:20
Postitas Hardy
juhtus siis omal kummaline lugu .sõitsin usinasti hommikul rattaga tööle autote ja jalakäiate vahel sest kõigil on sellisel kellaajal kiire ja äkki avastsin et maakülgetõmbejõud hakkab minu kiilaspead esirattasse sikutama õnneks leidsin veel raami vahelt üles pidurilingi ja käikuvahetaja mis olid kuidagi kummalisel viisil sinna pudenenud sain siis õnnelikult pidama. ja mis ma näen minu ratta uhke ja hää leistang oli töölepingu katkestanud ja pooleks läinud. tagant järgi mõeldes oli päris õnnelik õnnetus. seega ronisin rattaga poodi uue lenksu järele ja näe imet riiulil oli uhkes pakendis sama leistang mis töö katkestas hind juures 350 EEK ja peal suurelt kiri DOWNHILL rattale kuna kadus kõiksugu vigurit uuesti läbielada ostsin hoopis uue OCTANE COMP SCOTT lenksu loodan et see vastu peab. seega tuleb vist aegajalt ratas suure vasaraga läbi koputada et miskit jälle küljest ei kuku.
Postitatud: 02. 05. 2005. 08:25
Postitas erikr
kunagi oli mu kona manuali lausa kirjutatud, et mingi aja tagant (oli see kas aasta või 2) lenksu vahetada. sellest on ka siin varem juttu olnud, et lenksud ikka vahest murduvad, põhjuseks on tsükliline koormus mis väsitab materjali ära.
ketti ja kassetti vahetavad paljud sest nende väsimine on mõõdetav-vaadeldav-tunnetatav. lenksuga on nii, et seda peab samuti vahetama kuiigi välised väsimise tundemärgid puuduvad. kusjuures lenksu lagunemine on sõitja tervisele märksa ohtlikum kui paljude teiste rattaosade puhul. endal plaanin panna 2,5 aastat kasutuses olnud lenksu seinale enne kui ta lepingu üles ütleb.
Postitatud: 02. 05. 2005. 08:34
Postitas kalev
3TTT kodukal on siiani taoline info saadaval, et millal oleks õige aeg kontrollida ja vahetada. Täpsemalt -->
http://www.3ttt.com/ing/manutenzione.htm
Postitatud: 02. 05. 2005. 08:50
Postitas Ray
Eriti soovitatav on lenksu sagedamini vahetada neil, kel puudub amort ja kehamass suur. Nagu näiteks mul.