10.7 rongiga Elva ja koju
Postitatud: 01. 07. 2005. 14:59
Kuna oleme Ahtoga huvitatud 10. juulil Tallinnast Elva rattamaratonile ja sealt tagasi sõitmisest rongiga grupipileti alusel, siis kutsun grupipileti ostmiseks moodustama kuue- kuni üheteistliikmelist rühma nende vahel, kes kavatsevad sõita rongiga Elva. Rühma moodustaks rattaga või rattata sõitjatega rongi peal, kas Tallinnas, Elvas või/ja kusagil vahepeal, kui näiteks Tallinn--Elva suunal saab esimese grupipileti osta Tallinnast Tartu ja teise Tartust Elva sõitmiseks.
Grupipääsme ostmisel kuluks kuueliikmelise grupi igal liikmel sõiduks Tallinnast Elva 77.5 krooni ja rattaveo eest tasuda ei tuleks. Nii et kui sõitjaks on jalgrattaga õpilaskaardiga sõitja, tudengikaardiga sõitja, ITIC-kaardiga sõitja või EV pensionitunnistusega vanaduspensionär, kellel on sõidupääsme ostul õigus 30%-ks allahindluseks ja peab tasuma rattaveo eest umbes 20% täispileti hinnast, on tal odavam sõita grupipiletiga.
Tallinnast, Balti jaamast, asub Edelaraudtee Tallinn--Tartu--Valga rong nr 210 teele kell 6.23 ja jõuab Elva kell 10.14. Elvast tagasi Tallinna sõidame kell 17.23 väljuva Valga--Tartu--Tallinn rongiga nr 213, mis jõuab lõpp-punkti kell 21.04.
Harilikult on rongi nii esimeses kui viimases vagunis vist seitse kohta rataste paigutamiseks seinaküljesolevatele hoidikutele. Vajadusel saab rattad paigutada laiemate pinkide vahelisse käiku akna alla. Edelaraudtee rongi esimeses ja viimases vagunis on erinevalt 1990ndate aastate algusest korralik WC, mis on varustatud tualettpaberiga. 17. juunil rongiga Tallinnast Põlva sõites avastasin, et vetsu on paigaldatud viisakas pott, millesse saab äravooluvett tellida seina küljes olevalt plastnupult. Lisaplussideks on rongisõidul keskkonnasäästlikkus, ruumikus, head väljavaated akendest, vähene müra ja piisava ruumi korral võimalus teha laial pingil uinakut. Aeg, mis on kulunud rongiga sõitmiseks ühest kohast teise, on mul möödunud kaasratturitega juttu puhudes üllatavalt kiiresti ja meeldivalt.
Grupipääsme ostmisel kuluks kuueliikmelise grupi igal liikmel sõiduks Tallinnast Elva 77.5 krooni ja rattaveo eest tasuda ei tuleks. Nii et kui sõitjaks on jalgrattaga õpilaskaardiga sõitja, tudengikaardiga sõitja, ITIC-kaardiga sõitja või EV pensionitunnistusega vanaduspensionär, kellel on sõidupääsme ostul õigus 30%-ks allahindluseks ja peab tasuma rattaveo eest umbes 20% täispileti hinnast, on tal odavam sõita grupipiletiga.
Tallinnast, Balti jaamast, asub Edelaraudtee Tallinn--Tartu--Valga rong nr 210 teele kell 6.23 ja jõuab Elva kell 10.14. Elvast tagasi Tallinna sõidame kell 17.23 väljuva Valga--Tartu--Tallinn rongiga nr 213, mis jõuab lõpp-punkti kell 21.04.
Harilikult on rongi nii esimeses kui viimases vagunis vist seitse kohta rataste paigutamiseks seinaküljesolevatele hoidikutele. Vajadusel saab rattad paigutada laiemate pinkide vahelisse käiku akna alla. Edelaraudtee rongi esimeses ja viimases vagunis on erinevalt 1990ndate aastate algusest korralik WC, mis on varustatud tualettpaberiga. 17. juunil rongiga Tallinnast Põlva sõites avastasin, et vetsu on paigaldatud viisakas pott, millesse saab äravooluvett tellida seina küljes olevalt plastnupult. Lisaplussideks on rongisõidul keskkonnasäästlikkus, ruumikus, head väljavaated akendest, vähene müra ja piisava ruumi korral võimalus teha laial pingil uinakut. Aeg, mis on kulunud rongiga sõitmiseks ühest kohast teise, on mul möödunud kaasratturitega juttu puhudes üllatavalt kiiresti ja meeldivalt.