1. leht 1-st
Enim müüdud rattahoidjate tootmine lõpetati päeva pealt
Postitatud: 16. 10. 2020. 22:02
Postitas erikr
https://www.err.ee/1148202/enim-muudud- ... aeva-pealt.
Las see jääda, et nii pealkirjas kui tekstis on kokku-lahku kirjutamise vigu.
Aga selline uudis. Olen ise mitmel korral Merimetsa Tervisekeskuse ees näinud vaid esirattaid sellises rattahoidjas.
Eks need ole ka meie foorumist läbi käinud,
Kel leidub loomepauku, andke Kiili Betoonile enda nägemusest kippõlt teada.
Re: Enim müüdud rattahoidjate tootmine lõpetati päeva pealt
Postitatud: 17. 10. 2020. 18:42
Postitas mulkago
Lisaks lukustamise keerukusele on see korralk rattalõhkuja.
Re: Enim müüdud rattahoidjate tootmine lõpetati päeva pealt
Postitatud: 17. 10. 2020. 18:58
Postitas KaupoR
See on kohutav toode, arusaamatu, kuidas ta nii kaua püsis
Re: Enim müüdud rattahoidjate tootmine lõpetati päeva pealt
Postitatud: 17. 10. 2020. 20:49
Postitas SK
Meremiini külge on ka lihtsam ratast kinnitada ja lukustada kui kui selle junni külge. Aga millegi keelamine/lõpetamine ei ole veel lahendus - see, et neid siiani telliti, näitab, et tellijatel (riik, KOV, kinnisvarahaldajad) pole jalgratta parkimisest mitte mingisugust ettekujutust ja nad leiavad mõne uue junni, mida veel toodetakse.
Re: Enim müüdud rattahoidjate tootmine lõpetati päeva pealt
Postitatud: 18. 10. 2020. 08:22
Postitas Marnet
Betoon ei sobigi ratta parkimislahendusteks
Re: Enim müüdud rattahoidjate tootmine lõpetati päeva pealt
Postitatud: 18. 10. 2020. 10:51
Postitas mart2
Mehed, võtke rahulikult!
See mudel on nii vana, et sel ajal, kui välja töötati (~30 aastat tagasi), ei osatudki teisiti. Ka rattad olid teised.
Sama võiks öelda, et 70-ndatel maantee võistlusratastel kasutatud pidurid olid jamad. Siis mitte, kuid praeguses mõistes ...
erikr kirjutas: ↑16. 10. 2020. 22:02
... Kel leidub loomepauku, andke Kiili Betoonile enda nägemusest kippõlt teada.
Minu arust hea ja konkreetne soovitus - aidake, selmet nuriseda.
Re: Enim müüdud rattahoidjate tootmine lõpetati päeva pealt
Postitatud: 18. 10. 2020. 13:02
Postitas Mati
SK kirjutas: ↑17. 10. 2020. 20:49
... - see, et neid siiani telliti, näitab, et tellijatel (riik, KOV, kinnisvarahaldajad) pole jalgratta parkimisest mitte mingisugust ettekujutust ja nad leiavad mõne uue junni, mida veel toodetakse.
No kivi ikka ka tootja kapsaaeda, kuivõrd ilmselt ei ole vaevutud lõppkasutaja kogemust küsima, kuigi aega on olnud aastaid.
Beetonist annab tänapäeval teha ka kasutajasõbralik rattahoidja.
Re: Enim müüdud rattahoidjate tootmine lõpetati päeva pealt
Postitatud: 18. 10. 2020. 14:02
Postitas SK
Mati kirjutas: ↑18. 10. 2020. 13:02
SK kirjutas: ↑17. 10. 2020. 20:49
... - see, et neid siiani telliti, näitab, et tellijatel (riik, KOV, kinnisvarahaldajad) pole jalgratta parkimisest mitte mingisugust ettekujutust ja nad leiavad mõne uue junni, mida veel toodetakse.
No kivi ikka ka tootja kapsaaeda, kuivõrd ilmselt ei ole vaevutud lõppkasutaja kogemust küsima, kuigi aega on olnud aastaid.
Beetonist annab tänapäeval teha ka kasutajasõbralik rattahoidja.
Pasa tootmise vastu aitab ainult pasa mitte tarbimine! Miskipärast on kõik Kiili betoonile ninna kinni hüpanud, aga lollid ametlikud leiavad uue junni, mida kummardada. Paluks rünnata siis ka teisi tootjaid, kui see on lahendus. Toon näite: Kuressaare lossipargi mänguväljak. "Rattahoidja" - selle madala krõnksu - surus peale muinsuskaitse, kelle meelest ei sobi ajaloolisse keskkonda paremat panna jne. jne.
Re: Enim müüdud rattahoidjate tootmine lõpetati päeva pealt
Postitatud: 19. 10. 2020. 19:54
Postitas mart2
Mati kirjutas: ↑18. 10. 2020. 13:02
... No kivi ikka ka tootja kapsaaeda, kuivõrd ilmselt ei ole vaevutud lõppkasutaja kogemust küsima, kuigi aega on olnud aastaid.
Beetonist annab tänapäeval teha ka kasutajasõbralik rattahoidja.
Tootja teeb seda mida tellitakse. Kui ostja (KOV!) oli rahul, siis miks pead murda?
Enamus rattaste kasutamise hõlbustamise probleeme (teed, parklad) on seotud just KOV-ga.
Re: Enim müüdud rattahoidjate tootmine lõpetati päeva pealt
Postitatud: 19. 10. 2020. 20:34
Postitas Prommar
Täpset statistikat ei tea, aga kahtlustan, et suurema osa rattahoidjaid ei paigalda KOV.
Kui isegi paljude Tallinna rattapoodide ees puudub normaalne rattaparkla, siis millest me räägime.