1. leht 1-st
Pirita 04.06
Postitatud: 02. 06. 2014. 09:00
Postitas AndreK
Teadmiseks, et osa teest on värskelt pinnatud (täna hommikul laotati veel mõnuga velotreki kandis tõrva + kive).
Re: Pirita 04.06
Postitatud: 02. 06. 2014. 10:48
Postitas Mati
AndreK kirjutas:Teadmiseks, et osa teest on värskelt pinnatud (täna hommikul laotati veel mõnuga velotreki kandis tõrva + kive).
Superluks
Re: Pirita 04.06
Postitatud: 02. 06. 2014. 11:05
Postitas KaupoR
Ma olen juba kord selline, et vahel vaatan juhendisse.
22.5. Kõik jalgratturid on kohustatud juhinduma liikluseeskirjadest,
Pinnatud ala alguses on kiiruspiirang 30 märk. Liikluseeskiri keelab sõita selles alas kiiremini kui 30 km/h. Ehk märgid eemaldatakse võistluse ajaks.
Re: Pirita 04.06
Postitatud: 02. 06. 2014. 12:45
Postitas AndreK
Ja kas tagasipööre on märgi eest/märgi tagant, koonuse, märgi vahelt või koonuse eest?
Re: Pirita 04.06
Postitatud: 02. 06. 2014. 17:16
Postitas Äärenurk
Meil pole vähemalt 20 aastat liikluseeskirju olnud. See ainus, mis oli, ei kehti enam ka 2011. aastast ning asemel on Liiklusseadus. Ehk: sõita võib nii kiiresti kui jaksu on.
KaupoR kirjutas:Ma olen juba kord selline, et vahel vaatan juhendisse.
22.5. Kõik jalgratturid on kohustatud juhinduma liikluseeskirjadest,
Pinnatud ala alguses on kiiruspiirang 30 märk. Liikluseeskiri keelab sõita selles alas kiiremini kui 30 km/h. Ehk märgid eemaldatakse võistluse ajaks.
Re: Pirita 04.06
Postitatud: 02. 06. 2014. 19:23
Postitas triSepp
Aerobike Cycling Agency
Pirita-Kloostrimetsa ringrada on kolmapäeva õhtul liikluseks suletud!
Seoses Filter Temposõidu Karikasarja 3. etapiga on kolmapäeva õhtul Pirita-Kloostrimetsa ringrada ajavahemikul kell 17.30-21.00 liikluseks suletud.
Liiklus suletakse Rummu teel Pirita tee ja Kose tee vahel, Kose teel Rummu tee ja Lükati tee vahel, Lükati teel Kose tee ja Kloostrimetsa tee vahel ja Kloostrimetsa teel Lükati tee ja Merivälja tee vahel. Kõigil liiklejatel palutakse ümbersõiduks kasutada Randvere teed või Narva maanteed.
Läbipääs võimaldatakse ühissõidukitele ja ringraja äärde jäävate majade elanikele. Kui vähegi võimalik, siis paluvad korraldajad võistlusrajal autoga liiklemist vältida. Kui see on aga möödapääsmatu, tuleb arvestada asjaoluga, et võistleval ratturil on alati peatee, ning olla eriliselt tähelepanelik, sest võistlejate tähelepanu on võistluse ajal häiritud. Ohutuse huvides on sõidukijuhid kohustatud terve raja ulatuses liikuma vaid oma suunavööndis. Telgjoone ületamine on rangelt keelatud, seda ka kurvides.
Võistluskeskus asub Pirita velodroomi väravas. Osalejad ja külastajad saavad oma autod parkida Pirita spordikeskuse parklasse.
Korraldajad vabandavad ette kõigi võimalike ebamugavuste pärast ning kutsuvad kõiki inimesi võistlusele kaasa elama ja ise osalema.
Re: Pirita 04.06
Postitatud: 02. 06. 2014. 19:26
Postitas serxx
Liiklus on seal alati suletud olnud, mitte ainult seekord.
Re: Pirita 04.06
Postitatud: 02. 06. 2014. 21:09
Postitas Fre
Rada täna testitud - pinnatud lõigus pritsib kive mis kole. Tuleb sõita autojäljes mis tundub olevat selline koht, kust kivikesed on juba minema lennanud.
Re: Pirita 04.06
Postitatud: 02. 06. 2014. 23:06
Postitas mi.re
Esmalt pöördest:
Eelmine aasta kasutasime ainult märki - oli mõeldud, et tuleb ringi pöörata ümber märgi. Siiski paljudele jäi segaseks, kas pöörata tuleb enne märki või ümber märgi. Et asja parandada, siis panime tänavu märgi ette koonuse. Mõte oli see, et pööra tuleks koonuse ja märgi vahelt - ümber koonuse, märgi eest. Siiski jäi ka see paljudele segaseks nagu elu näitas. Kolmapäeval paneme jälle koonuse ja märgi, ent tõmbame teibiga pöörderaadiuse teekattele.
Pindamisest - täna hommikul suhtlesin kommunaalametiga tee pindamise teemal - vastus järgnev:
//////
Tere,
Peatasime selleks nädalaks ringraja pindamistööd ning homme koristatakse ka lahtine killustik.
Austusega
----- ------
Tallinna Kommunaalamet
Hooldusosakonna peaspetsialist
//////
Nii et tee olukord peaks saama kolmapäevaks rahuldavaks.
Re: Pirita 04.06
Postitatud: 02. 06. 2014. 23:11
Postitas tim
Kui ma kogemata koonust riivan? võibolla tasuks ka koonuse kasukohale mingi märk teha? Aga ilmselt piisab ka pöörderaadiusest. Vähemalt nüüd on selge, mida korraldaja taotleb:)
Re: Pirita 04.06
Postitatud: 03. 06. 2014. 12:18
Postitas dnq
Kui palju seda pinnatud osa umbes on ?
Re: Pirita 04.06
Postitatud: 03. 06. 2014. 13:01
Postitas KaupoR
Esimene kilt, siis natuke maad ei ole. Peale Ambrose mäge on pikalt. Enne tagasipööret ca 1km (või veidi enam) jälle ei ole pinnatud.
Re: Pirita 04.06
Postitatud: 03. 06. 2014. 17:51
Postitas gliff
Max rõhuga on tark mõte sõita homme?
Igatahes tore kingitus Tallinna poolt jälle
Re: Pirita 04.06
Postitatud: 03. 06. 2014. 22:09
Postitas Eerik
Tulin just Piritalt ja no see on puhas sigadus ikka. Tundub, et kommunaalametis selle eest vastutaja on kas täielik idioot ja või lihtsalt tahab ratturitele ära teha. Isegi sõidujälgedes leidub veel lahtist killustikku, rääkimata siis jälgede välisest alast. Tee on 2x konarlikum, kui ta oli enne
Re: Pirita 04.06
Postitatud: 04. 06. 2014. 20:43
Postitas Fre
Eerik kirjutas:Tulin just Piritalt ja no see on puhas sigadus ikka. Tundub, et kommunaalametis selle eest vastutaja on kas täielik idioot ja või lihtsalt tahab ratturitele ära teha. Isegi sõidujälgedes leidub veel lahtist killustikku, rääkimata siis jälgede välisest alast. Tee on 2x konarlikum, kui ta oli enne
Sõitsin sama rada esmaspäeval ja sestap pakkus tänane rajakogemus positiivseid elamusi - parem kui varem, st lahtine killustik oli kokku pühitud või kraavi paisatud suuremas osas. Niiet kõik sõltub taustsüsteemist.
Re: Pirita 04.06
Postitatud: 04. 06. 2014. 20:51
Postitas serxx
Ei olnud väga hullu midagi.
Pinnatud osa mõnevõrra segas, aga üldse mitte nii palju kui kartsin.
Ilm oli ok, enesetunne oli ok, tulemus minu kohta ok. Kook ja jook maitses hästi. Igati kordaläinud üritus, vähemalt minu jaoks
Re: Pirita 04.06
Postitatud: 04. 06. 2014. 20:55
Postitas KaupoR
Tänan kaasratturit InFocus riietes, kes mulle esijooksu viimaseks kilomeetriks laenas. Ole meheks ja loodan karma on su suhtes õiglane ja helde!
Re: Pirita 04.06
Postitatud: 04. 06. 2014. 21:44
Postitas KaRahh
Läksin suures killustiku hirmus rajale jämeda 25mm kummi ja madala rõhuga (5.5Bar), mingit vahet ei olnud pinnatud ja siledal teel
Re: Pirita 04.06
Postitatud: 04. 06. 2014. 22:38
Postitas Eerik
Jepp, peab ütlema, et oli imet tehtud. Tänase ja eilse tee kvaliteedi vahel oli öö ja päev.
Korraldusega võib rahule jääda ja enda sõiduga ka. Väärt kolmapäev
Re: Pirita 04.06
Postitatud: 04. 06. 2014. 23:27
Postitas Gost
KaupoR kirjutas:Tänan kaasratturit InFocus riietes, kes mulle esijooksu viimaseks kilomeetriks laenas. Ole meheks ja loodan karma on su suhtes õiglane ja helde!
Aga palun
Re: Pirita 04.06
Postitatud: 05. 06. 2014. 07:56
Postitas karupoisu
Sai ka eile proovitud temposõitu ja täitsa meeldis aga tekkis üks küsimus. Kui kaua võib teise tuules sõita, kui püütakse kinni ja hakatakse mööduma? Eile oli selline juhus, et mind sai kätte üks paarike kes sõitsid koos(tagumisel oli number ka küljes). Ise mõtlesin, et võtan ka tuulde aga hakkasin kahtlema kas see lubatud on. Muidu igati mõnus pingutamine oli.
Re: Pirita 04.06
Postitatud: 05. 06. 2014. 08:07
Postitas erikr
Re: Pirita 04.06
Postitatud: 05. 06. 2014. 08:13
Postitas karupoisu
Tänud, info eest. Hea, siis et kaasa ei läinud aga mõni peaks küll mõtlema, kas on õiglaselt ikka oma aja saanud.
Re: Pirita 04.06
Postitatud: 24. 07. 2014. 09:15
Postitas Prommar
mi.re kirjutas:Kolmapäeval paneme jälle koonuse ja märgi, ent tõmbame teibiga pöörderaadiuse teekattele.
Eile oli see uuendus kahjuks juba unustatud, ainult märk ei mingit joont asfaldil.
Ma pakun, et see märk võiks olla näiteks tünnikujuline nagu purjetamises, siis oleks nagu loogilisem kuidas pöörata ja kergem trajektoori valida.
Re: Pirita 04.06
Postitatud: 24. 07. 2014. 11:33
Postitas serxx
Või siis võiks kirjutada suurelt märgi peale: Pööra märgi tagant. Siis ei teki mingeid küsimusi.
Märgi eest keeramine ei tundu loogiline, siis tekib kohe küsimus, et kust maalt algab lõikamine.
Ma olen alati märgi tagant tagasipöörde teinud ja teen ka edaspidi, kui ei ole teada antud teisiti.
Re: Pirita 04.06
Postitatud: 24. 07. 2014. 11:53
Postitas Prommar
Ma pöörasin ka tagant, seekord vähemalt polnud märgi ees koonust, mis ajas asjad segaseks.
Re: Pirita 04.06
Postitatud: 24. 07. 2014. 12:11
Postitas Salmiakki
Reguleerija võiks kasutada jalka MM-ilt tuntud vahtu: kui järjekordne rattur ligineb, tõmbab kaare maha õigesse kohta ja kõik on happyd. Pole vaja mingeid tünne ja koonuseid. Kui ühest purgist vahust väheks jääb, siis võib mahutina kasutada mõnda ratastel paaki kirjaga "Kvac" nagu vene ajal oli iga poe juures.
Re: Pirita 04.06
Postitatud: 24. 07. 2014. 12:57
Postitas kst
Tagasipööretele lähenedes otsisin pilguga koonuseid, kuna neid ei leidnud siis pöörasin märgi tagant.
Mulle meeldib, et Aerobike võistlusjuhendites on üsna palju kasutatud igasugu skeeme (kaart, aerofoto).
Äkki tooks natuke selgust kui see tagasipöörde tegemise viis ka mingi skeemina juhendis välja tuua?