rõuge on selleks korraks läbi, minu jaoks raske nagu kõik võistlusd ikka. Küsida tahtsin aga teie arvamust. Nimelt on kuidagi juhtund, et pole mina veel amordiga sõita saanud- lahkama ei hakkaks kuid nii on see läinud ja kuna enamik trenne on maanteel või kruusal siis ei ole see ka probleemiks. Kuid igakord kui Elionile lähen tundub et probleem on olemas sest kui juhtub olema asfalt või kruusalõik siis on minekut küllaga aga nii kui singlile või metsa juurikate otsa satun siis meenutan rohkem posti kui ratturit-no ei jaksa. Eriti aga on käed läbi ja see annab tunda kogu kehas.
siinkohal tahtsingi arvamust, et kas kehvasid tulemusi Elionil kohad seal viimase 300 piiimail tuleks otsida kehvast vormist või on mingi osa seotud ka amordi puudumises. Hea oleks kui kellegil oleks kogemus - sarnased rajad aga kahvli vahe. Kuigi jah kõvad mehed sõidavad igasuguse asjaga aga se on vöheke teine teema.
Tänan, Riho
amort ja tulemus?
Re: amort ja tulemus
tagumise otsa sõitjana võin öelda, et sõidaksin ka jäiga kahvliga vabalt ära, kuid amordiga on oluliselt mugavam. kuigi - ilma nikerdamise ja juurikate oskusteta ei ole amordist olulist efekti tulemuse parandamiseks. kindlasti on olulisim käte kurnatuse põhjus see, et hoitakse lenksust kramplikult kinni ning liiga palju keha raskusest toetub rasketel löikudel kätele. pead kindlasti nädalas trenni või kaks tegema metsas singlitel, otsima juurikaseid ja ebatasaseid kohti ja neid harjutama. lisaks aitab läbi selle tekkiv kogemus valida opitmaalseimat sõidujoont. ei ole mõtet vahtida esiratta ette, vaid pilk peab olema kogu aeg niipalju ette suunatud, et iga ebamugava koha jaoks oleks enne sinna jõudmist õige plaan valmis. lisaks on oluline õige käigu valik ning samuti - õige käik peab olema enne sees kui punnimiseks läheb.
minu probleemiks on tihti võistlustel see, et ümberringi on siledatel lõikudel enamus kõik minust tugevamad, kuid metsa jõudes nad tegelevad kollektiivse ikaldumisega ja saan nad jälle kätte.
minu probleemiks on tihti võistlustel see, et ümberringi on siledatel lõikudel enamus kõik minust tugevamad, kuid metsa jõudes nad tegelevad kollektiivse ikaldumisega ja saan nad jälle kätte.
Re: amort ja tulemus?
Vastuseks küsijale, et nii ja naa. Ise sõitsin rõuges jäiga kahvliga ja ausalt öeldes tundsin mulgis amordist rohkem puudust. Seda seletab just asjaolu, et eile oli rada libe, mistõttu laskumistel ei saanud suurt hoogu üles võtta ja ratas all väga ei raputanud. Samuti ei olnud kiireid tehnilisi singleid, kus amort oleks andnud eelise. Mulgis oli aga laskumisi ja lõike, kus ikka väga raputas ja amort täitsa abiks oleks olnud. Jah, raputaval rajal väsitab jäik kahvel rohkem ja väiksema treenituse juures avaldab see mõju ka kiirusele. Väsimusest muutub sõidutehnika lohakamaks ja oled sunnitud kiirust alandama. Aga suures plaanis võib öelda, et kui võimalust, siis amort võib all olla aga ei pea. Kui amort on lukustatav, siis on hea. Kui oled ise piisavalt osav ja hea sõitja, saab ka jäiga kahvliga hästi hakkama. Elva ja Tartu RM on jäik kahvel ideaalne, amort oleks seal raiskamine. Seega, ühest vastust ei ole...Nii ja Naa! Ise valid!!!
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Re: amort ja tulemus?
tänan mõttete eest, lähen juba täna põlde kündma
Riho
Riho