MNT ratta lenksu kaldenurk

Siia kõik hüvad nõuanded.
Vasta
Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

MNT ratta lenksu kaldenurk

Postitus Postitas Gunnar » 27. 05. 2009. 11:06

Hakkan vaikselt ära harjuma maantekaga, st igas trennis vajun allapoole :) Muidu lenks suht mugav, piina ei valmista olenemata asendist, aga alumisest asendist on raske pidurdada. Olen aru saanud, et lenksu kalle on pigem personaalne kui õpiku teema, aga et TRR-iks kiiremini natsa parem asend saada, seepärast küsin
Pilt
link
kas kõigepealt
- peaksin pöörama lenksu allapoole
- peaksin linke lenksul allapoole viima
- peaksin tegema mõlemat
Ratas on minu hobi, mitte elu

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11898
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: MNT ratta lenksu kaldenurk

Postitus Postitas erikr » 27. 05. 2009. 11:58

by the book peaks olema lenksu sarve alumine sirge osa suht horisontaalne.
Lingid tunduvad veidi üleval olevat.

Ega mnt ratta järgi venimine võtab aega, sel kevadel läks endal paar nädalat mugava alumise asendini jõudmiseks, viimane mnt sõit oli umbes augustis.
TRR silmas pidades pead olema võimeline kõik 125 km käed linkidel sõitma olenemata sellest, kas hoiad alt, küljelt või ülevalt lenksu
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

Re: MNT ratta lenksu kaldenurk

Postitus Postitas Gunnar » 27. 05. 2009. 12:58

erikr kirjutas:.
TRR silmas pidades pead olema võimeline kõik 125 km käed linkidel sõitma olenemata sellest, kas hoiad alt, küljelt või ülevalt lenksu
seepärast ma pungestama hakkasingi :) maanteel trenni tehes ja ka tänavatel sõites pole asi kaugeltki nii hull.
Ratas on minu hobi, mitte elu

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12106
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Re: MNT ratta lenksu kaldenurk

Postitus Postitas Mati » 27. 05. 2009. 13:45

Linkidega on see teema ka, et asi oleneb lisaks isiku käe haardeulatusest ehk sisuliselt näppude pikkusest. Eri tootjatel on lingi pikkus ja asend/kuju erinev. Samuti kuidas harjud pidurdama nt alt hoides. Ise olen täheldanud, et alt hoides saab ka ühe näpuga hakkama. Alguses läheb kindlasti enam näppe vaja.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
UrmasL
Testisõitja
Postitusi: 2049
Liitunud: 10. 02. 2003. 08:58

Re: MNT ratta lenksu kaldenurk

Postitus Postitas UrmasL » 27. 05. 2009. 14:26

Mati kirjutas:Linkidega on see teema ka, et asi oleneb lisaks isiku käe haardeulatusest ehk sisuliselt näppude pikkusest. Eri tootjatel on lingi pikkus ja asend/kuju erinev. Samuti kuidas harjud pidurdama nt alt hoides. Ise olen täheldanud, et alt hoides saab ka ühe näpuga hakkama. Alguses läheb kindlasti enam näppe vaja.
Siin on muutujaid ja sellest tingitud võimalusi väga erinevaid. Esiteks on maantelenksude geomeetriad seinast-seina. Lenksu reach ja drop mõõdud. Teiseks campa/shima/sram erinevad tööpõhimõtted. Mul on väikse dropiga lenks ja campa lingid. Alt hoides ühe sõrmega saan vajadusel pidurdada ja/või käiku vahetada. Käike saan vahetada nii üles kui alla, sest madala drop tõttu ulatub pöial ka "thumbshifterini".

Kasutaja avatar
MartV
Rattur
Postitusi: 77
Liitunud: 20. 03. 2008. 23:23

Re: MNT ratta lenksu kaldenurk

Postitus Postitas MartV » 27. 05. 2009. 22:26

Hei!

Pildi järgi tundub mulle, et saad enne üksikasjade kallale minemist ka stemmi ümber pöörata. Nii peaks tekkima 96kraadise nurga asemel 84kraadine nurk. Kui tahad lisa, siis võta see väike spacer ka alt ära. Lisaks on ka kõik sinu poolt pakutud variandid, aga see on täielikult isiklik asi. Pane nii kuidas sinu mugavuse/madaluse kompromissivalmidus on.

Vasta

Mine “Kasulikud näpunäited”