Bikefit / sõiduasendi teenus
Bikefit / sõiduasendi teenus
Tere
Kes on käinud, ehk oskab soovitada, kiita/laita erinevaid bikefit teenusepakkujaid Tallinnas?
Bikefanatics vs Vo2 vs Velodynamics.
VO2 on hinnaklassi poolest teistest pea 100€ odavam. Millest selline hinnavahe?
Kes on käinud, ehk oskab soovitada, kiita/laita erinevaid bikefit teenusepakkujaid Tallinnas?
Bikefanatics vs Vo2 vs Velodynamics.
VO2 on hinnaklassi poolest teistest pea 100€ odavam. Millest selline hinnavahe?
Re: Bikefit / sõiduasendi teenus
Seal pole miskeid erilisi tehnika vidinaid, istud vàntad, mees vaatab kogemustelt vms.
"It never gets any easier, you just go faster"
Re: Bikefit / sõiduasendi teenus
Ma olen korra käinud ja pärast teema peale palju mõelnud. Minu järeldus oli see, et ei ole olemas ühte õiget "fitti". Sama inimese võib sama ratta otsa eri moodi istuma panna, küsimus on selles, et mis on eesmärk. Ma ei osanud enne nii mõelda. Läksin kohale ja eeldasin, et tehakse ideaalne istumisasend. Ilmselt vaadati mind ja ratast ja eeldati, et eesmärgiks on XCO võistlustel paugutada. Tegelikult on põhiline see, et väga pikki võistlusi võimalikult väheste valudega läbida. Enamustele muudatustele, mis tehti, olen tänaseks "undo" teinud ja põhimõtteliselt tagasi seal kust alustasin. Võibolla mõni spetsialist alustab vestlusega ja uurib taolised asjad välja ja oskab arvestada aga võibolla ka mitte.
Küsimus on, et miks sa arvad, et sul seda teenust vaja on? Mida sa loodad sellest saada? Ma arvan, et kui sa seda ei oska sõnastada, siis võib minna nii nagu mul läks.
Küsimus on, et miks sa arvad, et sul seda teenust vaja on? Mida sa loodad sellest saada? Ma arvan, et kui sa seda ei oska sõnastada, siis võib minna nii nagu mul läks.
Re: Bikefit / sõiduasendi teenus
Mina käisin Bikefanatics'i fitis. Meeldis see, et kõigepealt tehti põhimuudatused tehnikast tulevate näitude järgi ning peenhäälestus käis juba visuaalselt/tunnetuslikult ning omapärasid arvestades. Vajadus tulenes sellest, et peale vigastust hakkas tunduma, et ratta raam on väike. Tuli välja,et raam on õige aga füsioloogiliste omaduste poolest oli vaja pikemaid käppasid ja stemmi. Nende muudatuste tulemusel sain üle pika aja jälle mnt rattaga sõita ja põlv ei läinud "katki" ning pikalt sadulas oli mugav olla. Seega minu usalduse teenisid nad küll täiega välja . Aga see on ainult minu kogemus, eks minna võib nii ja naa.
-
- Rattur
- Postitusi: 144
- Liitunud: 08. 04. 2016. 07:19
Re: Bikefit / sõiduasendi teenus
mina käisin kunagi Rannama juures ja pean küll ütlema, et selle ratta sõiduasend on nii hästi paigas, et pole siiani maha müüa raatsinud, kuigi hakkab nagu moraalselt vanaks jääma juba. Samas ühe MTB-ga sai ka seal VO2 käidud ja ütleme nii, et ikka päris see ei olnud, mis eelmainitud ratta puhul. Aga ma ei usu, et ühestki siinmainitud kohast oleks võimalik väga halba teenust/tulemust saada, kuna mõlemas poes on nii pädevad mehed, et nad oma kogemuse pealt teevad 80-90% silma järgi õigesti ära, ülejäänu on juba peenhäälestuse küsimus.
Re: Bikefit / sõiduasendi teenus
+1camouflage kirjutas: ↑03. 05. 2024. 12:49mina käisin kunagi Rannama juures ja pean küll ütlema, et selle ratta sõiduasend on nii hästi paigas, et ...
Re: Bikefit / sõiduasendi teenus
Minu kogemus jääb eelnevate jagajatega võrreldes kusagile "halli alasse" ehk oli positiivset (sain uusi teadmisi ja toredas seltskonnas pea 2 tundi aega veeta), aga kuna läksin konkreetse murega ja sellele lahendust ei leidnud (loe juurpõhjuseni ei jõudnud/jõutud), siis...
Aga arnea'ga ühel nõul - esmalt peab endal olema selgus, mis põhjusel pöördud teenusepakkuja poole. Edu.
Aga arnea'ga ühel nõul - esmalt peab endal olema selgus, mis põhjusel pöördud teenusepakkuja poole. Edu.
Re: Bikefit / sõiduasendi teenus
Mina käisin möödunud kevadel uue gravel rattaga Bikefanaticsis, ning ainult positiivsed kogemused. Peale rattaostu kommenteeris vähemalt 3 inimest, et ma olevat endale liiga suure raami võtnud. Endale tundus sõidutunnetus üldiselt ok ja sõitsin mitusada km maha enne kui läksin bikefitti eelkõige lenksukõrguse/nurga paikatimmimise eesmärgiga. Esmalt peale vaadates arvas ka Sigvard, et raam võib tiba suur olla. Peale kõikvõimalikke täppismõõtmisi hakkas arvamus aga kiiresti muutuma, ning lõpptulemusena läks hoopis lenks madalamale, stemm pikemaks, ning sadul kõrgemaks, ehk siis kõik vastupidi sellele, mida silmaga vaatamine oli ennustanud. Seejuures vändad sai hoopis nõks lühemaks vahetatud (siin lasti mul pimetestis jooksvalt võrrelda erinevaid pikkusi, ma ei teadnud millise pikkuse Sigvard parajasti puldi tagant oli mulle seadistanud, aga pedaalimise sujuvuses oli ilmselge vahe sees), mis kokkuvõttes tõstis mind rattal veidi kõrgemale, ning lubas teisi mõõte suurendada.
Kuna lisaks teenusele kaasneb bikefitiga ka juppide vahetuse hind, siis ega see kokkuvõttes odav lõbu ei ole. Kokkuhoiu mõttes jäi esialgu sadulapost vahetamata, kuigi mõõtmised näitasid, et ideaalis võiks see 0,5cm lenksule lähemal olla, kuid nädala pärast juba helistasin ja lasin selle ka ära vahetada. Sellest hetkest on rattaasend 100% spot-on, nii nagu rattale istun, niimoodi püsin seal sadulas kogu sõidu, ei mingit nihelemist, sätitamist ega ebamugavust. Ka praegu, aasta hiljem, olen endiselt ülirahul ja plaanin varsti baigiga ka minna.
Kuna lisaks teenusele kaasneb bikefitiga ka juppide vahetuse hind, siis ega see kokkuvõttes odav lõbu ei ole. Kokkuhoiu mõttes jäi esialgu sadulapost vahetamata, kuigi mõõtmised näitasid, et ideaalis võiks see 0,5cm lenksule lähemal olla, kuid nädala pärast juba helistasin ja lasin selle ka ära vahetada. Sellest hetkest on rattaasend 100% spot-on, nii nagu rattale istun, niimoodi püsin seal sadulas kogu sõidu, ei mingit nihelemist, sätitamist ega ebamugavust. Ka praegu, aasta hiljem, olen endiselt ülirahul ja plaanin varsti baigiga ka minna.