hääled keskjooksus
hääled keskjooksus
õigemini hääl - tonks ja tonks igal täistiirul - samas hoolduses vaadati, kedrati ja leiti et keskjooksul pole absoluutselt midagi viga, loksust rääkimata. olen lausa hämmelduses nimetatud hääl tekib sõites, käega vändates ei saa aru tõesti midagi. lähen lasen ennast maha äkki ei olegi loks, on oopis lõtk?
oled 100% kindel, et asi on keskjooksus? Mina otsiks selle tonksu tekitajat kolmest kohast: pedaalid, vändad ja keskjooks. Ega sul vänt vastu raami ei käi kuskil? Ja keskkjooks võib sul olla pmst korras aga veidikene lahti, siis hakkab ka kolksuma. Vähemalt selline on olnud minu kogemus. võibolla oli asjatundmatu mehaanik
Re: hääled keskjooksus
tagajooksu/rummu ka oled vaadanud? võibolla tirriga midagi lahti.nerd04 kirjutas:õigemini hääl - tonks ja tonks igal täistiirul - samas hoolduses vaadati, kedrati ja leiti et keskjooksul pole absoluutselt midagi viga, loksust rääkimata. olen lausa hämmelduses nimetatud hääl tekib sõites, käega vändates ei saa aru tõesti midagi. lähen lasen ennast maha äkki ei olegi loks, on oopis lõtk?
Tagarumm, kassett ja käikar + kett vahetati kuu aega tagasi ära, pedaalid vahetasin eile uute vastu. Relvastatuna uute teadmistega usun nüüd, et kas käib vänt vastu raami (vähem usutav) või on esihammakas viga (loomulikult keskmises). Kas need käivad ikka lahti ja on eraldi välja vahetatavad või mitte? Esihammakad?
- tõeline siga
- Rattur
- Postitusi: 272
- Liitunud: 02. 06. 2004. 08:51
kui jutt on profiilis olevast rattast siis peaks küll hammakad vahetatavad olema. vänt raami vastu jätab ju kohe chainstay peale jälje. ja on vändates ja vaadates aru saada kas kolks on hetkel kui vänt möödub chainstayst.nerd04 kirjutas:Tagarumm, kassett ja käikar + kett vahetati kuu aega tagasi ära, pedaalid vahetasin eile uute vastu. Relvastatuna uute teadmistega usun nüüd, et kas käib vänt vastu raami (vähem usutav) või on esihammakas viga (loomulikult keskmises). Kas need käivad ikka lahti ja on eraldi välja vahetatavad või mitte? Esihammakad?
Võta vändad maha ja keera näpuga võllist, et kas käib korralikult.
Sõitsin ise pikka aega (umbes 1.5 aastat) kahtlustades kõvera keskjooksuga (mis poos näpuvahel märgatavalt), kuni juhuse tahtel selle hiljuti avastasin. Loksu ei olnud ja hoolduses öeldi, et kui loksu pole, siis on keskjooks korras. Niiet tasub kontrollida. Kui vändad peal, siis ei saanud keegi aru. Naksumist/kolksumist vist ei olnud.
Mul oli suvel rütmiline naksumine kui kett natuke porine oli - sõites mõtlesin, et tulenes keskjooksust, aga puhta ketiga seda ei esinenud. Ei olnud tavapärane liivase ketiga kostuv pidev krabin vaid konkreetselt aeg-ajalt kostuvad naksud/kolksud.
Sõitsin ise pikka aega (umbes 1.5 aastat) kahtlustades kõvera keskjooksuga (mis poos näpuvahel märgatavalt), kuni juhuse tahtel selle hiljuti avastasin. Loksu ei olnud ja hoolduses öeldi, et kui loksu pole, siis on keskjooks korras. Niiet tasub kontrollida. Kui vändad peal, siis ei saanud keegi aru. Naksumist/kolksumist vist ei olnud.
Mul oli suvel rütmiline naksumine kui kett natuke porine oli - sõites mõtlesin, et tulenes keskjooksust, aga puhta ketiga seda ei esinenud. Ei olnud tavapärane liivase ketiga kostuv pidev krabin vaid konkreetselt aeg-ajalt kostuvad naksud/kolksud.
See ei võta palju aega ega vaeva - tehakse sul hoolduses nagu naksti ära. Teine võimalus on omale vändatõmmits osta, aga seda asja läheb tarvis üsna harva. Üks idee veel - keti ühenduskoht teeb häält (teise mõõduga kui muud lülid) või on mõni lüli kinni roostetanud (uus märg kett võib üle öö roostetada) jne.nerd04 kirjutas:teame- selle jaoks on mingit müstilist tõmmitsat vajacowrider kirjutas:Võta vändad maha ja keera näpuga võllist, et kas käib korralikult.
mees ütleb, et tonks käib igal vändapöördel. siis ei saa kett olla.cowrider kirjutas:See ei võta palju aega ega vaeva - tehakse sul hoolduses nagu naksti ära. Teine võimalus on omale vändatõmmits osta, aga seda asja läheb tarvis üsna harva. Üks idee veel - keti ühenduskoht teeb häält (teise mõõduga kui muud lülid) või on mõni lüli kinni roostetanud (uus märg kett võib üle öö roostetada) jne.
Omal oli korra selline asi, et käisin rattaga hoolduses & järgi läksin nii möödaminnes ja tavaliste tossudega. Väntasin siis kodupoole ja iga vändapöördega käis klõps. Pidin juba suures vihas otsa ringi keerama ja "korra majja" lööma, kui avastasin selle klõpsu põhjuse... tossu pael, mis igal ringil vastu raami klõpsutas. Ehk siis viga võib olla teinekord suht ootamatus kohas.
kui tossuga sõitsin, siis oli mul ka alalõpmata nii.veiko kirjutas:Omal oli korra selline asi, et käisin rattaga hoolduses & järgi läksin nii möödaminnes ja tavaliste tossudega. Väntasin siis kodupoole ja iga vändapöördega käis klõps. Pidin juba suures vihas otsa ringi keerama ja "korra majja" lööma, kui avastasin selle klõpsu põhjuse... tossu pael, mis igal ringil vastu raami klõpsutas. Ehk siis viga võib olla teinekord suht ootamatus kohas.
algul ei saanud arugi, proovisin ikka käega vänta ringi ajades viga leida, kuni siis sõidu pealt nägin tegelikku põhjust
Söidame mönuga
nojah. cowrider sai tõele kõige lähemale keskjooks oli hoopis irvakil, see hammakate poolne ots. meikäläisel on raske selle peale ise tulla, ehkki asi silmaga näha. aga see oli sedasi koguaeg, niikaua kui mäletan. arvasin et ilu pärast tonkama hakkas alles nüüd kevadel vändad maha ja kaas kinni. 50 egonit. case closedPierre kirjutas:Kui siin saaks vea kohta panuseid teha, ma paneks oma raha "cowrideri" poolt juba kirjeldatud väljakeeramise ja määrimise peale.
Ma oleksin ikkagi nii teinud, nagu soovitasin - keskjooksu maha võtnud, puhastanud, keermed uuesti määrinud ja keskjooksu tagasi pannud. Sedasi oleks näinud, mis raami sees toimub ning rooste ja muu sodi raamist ning keermete vahelt eemaldanud ja keskjooksu korralikult kinni saanud. Oleks tuleviku suhtes natuke kindlam tunne olnud ja aega kõigest kuni 10 min rohkem kulunud.
- CobraVello
- Rattur
- Postitusi: 4
- Liitunud: 31. 07. 2005. 17:09
aga mul oli ka selline mure. vanal king foxi nimelisel rattal seal oli nii et iga vända tiiru ajal sama kindla koha peal käis kolks, olenemata käigust jms. siis ratas seisis talv läbi suvilas, toas, ja kui kevadel jälle sõitsin temaga, siis seda kolksu polnud. ja järsku, ütleme 50km. läbimisel tuli kolks tagasi. ja nüüd teisel rattal on ka tore variant, sama koha peal ei käi mitte kolks, vaid kriuks. pedaale õlitasin, abi ei olnud. väntadel (keskjooksul) loksu ka sees ei ole. ma ei tea mida teha. äkki teadjamatele sellest infist on mingit kasu, aidake siis mind ka juba.
sellest, et talvega kolks ära kadus, võiks järeldada eghk midagi sellist, et viga on mingis määrdes vms asjas, et kui ei kasuta, siis ei kolksu ja kui natukene jälle kulutada seda haiget kohta, siis tuleb kolks tagasi? või ma panen mingit jumala lamba teksti praegu?
sellest, et talvega kolks ära kadus, võiks järeldada eghk midagi sellist, et viga on mingis määrdes vms asjas, et kui ei kasuta, siis ei kolksu ja kui natukene jälle kulutada seda haiget kohta, siis tuleb kolks tagasi? või ma panen mingit jumala lamba teksti praegu?
<OT> And 12 points goes to........CobraVello</OT>CobraVello kirjutas:või ma panen mingit jumala lamba teksti praegu?
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Mul millegipärast aegajalt kipub kuskilt keskjooksu poolt tugevama vajutamise korral tulema sellist veidrat häält nagu kive või muud jama lendaks vastu raami, konkreetsed kolakad sellised, mida tugevamini väntad seda tugevamini kolksub. aga kaob se jama ise ära ja tuleb samamoodi tagasi. Mis seal pahasti olla võiks?