link
kas kõigepealt
- peaksin pöörama lenksu allapoole
- peaksin linke lenksul allapoole viima
- peaksin tegema mõlemat
seepärast ma pungestama hakkasingi :) maanteel trenni tehes ja ka tänavatel sõites pole asi kaugeltki nii hull.erikr kirjutas:.
TRR silmas pidades pead olema võimeline kõik 125 km käed linkidel sõitma olenemata sellest, kas hoiad alt, küljelt või ülevalt lenksu
Siin on muutujaid ja sellest tingitud võimalusi väga erinevaid. Esiteks on maantelenksude geomeetriad seinast-seina. Lenksu reach ja drop mõõdud. Teiseks campa/shima/sram erinevad tööpõhimõtted. Mul on väikse dropiga lenks ja campa lingid. Alt hoides ühe sõrmega saan vajadusel pidurdada ja/või käiku vahetada. Käike saan vahetada nii üles kui alla, sest madala drop tõttu ulatub pöial ka "thumbshifterini".Mati kirjutas:Linkidega on see teema ka, et asi oleneb lisaks isiku käe haardeulatusest ehk sisuliselt näppude pikkusest. Eri tootjatel on lingi pikkus ja asend/kuju erinev. Samuti kuidas harjud pidurdama nt alt hoides. Ise olen täheldanud, et alt hoides saab ka ühe näpuga hakkama. Alguses läheb kindlasti enam näppe vaja.