1. leht 1-st
MNT ratta lenksu kaldenurk
Postitatud: 27. 05. 2009. 11:06
Postitas Gunnar
Hakkan vaikselt ära harjuma maantekaga, st igas trennis vajun allapoole :) Muidu lenks suht mugav, piina ei valmista olenemata asendist, aga alumisest asendist on raske pidurdada. Olen aru saanud, et lenksu kalle on pigem personaalne kui õpiku teema, aga et TRR-iks kiiremini natsa parem asend saada, seepärast küsin
link
kas kõigepealt
- peaksin pöörama lenksu allapoole
- peaksin linke lenksul allapoole viima
- peaksin tegema mõlemat
Re: MNT ratta lenksu kaldenurk
Postitatud: 27. 05. 2009. 11:58
Postitas erikr
by the book peaks olema lenksu sarve alumine sirge osa suht horisontaalne.
Lingid tunduvad veidi üleval olevat.
Ega mnt ratta järgi venimine võtab aega, sel kevadel läks endal paar nädalat mugava alumise asendini jõudmiseks, viimane mnt sõit oli umbes augustis.
TRR silmas pidades pead olema võimeline kõik 125 km käed linkidel sõitma olenemata sellest, kas hoiad alt, küljelt või ülevalt lenksu
Re: MNT ratta lenksu kaldenurk
Postitatud: 27. 05. 2009. 12:58
Postitas Gunnar
erikr kirjutas:.
TRR silmas pidades pead olema võimeline kõik 125 km käed linkidel sõitma olenemata sellest, kas hoiad alt, küljelt või ülevalt lenksu
seepärast ma pungestama hakkasingi :) maanteel trenni tehes ja ka tänavatel sõites pole asi kaugeltki nii hull.
Re: MNT ratta lenksu kaldenurk
Postitatud: 27. 05. 2009. 13:45
Postitas Mati
Linkidega on see teema ka, et asi oleneb lisaks isiku käe haardeulatusest ehk sisuliselt näppude pikkusest. Eri tootjatel on lingi pikkus ja asend/kuju erinev. Samuti kuidas harjud pidurdama nt alt hoides. Ise olen täheldanud, et alt hoides saab ka ühe näpuga hakkama. Alguses läheb kindlasti enam näppe vaja.
Re: MNT ratta lenksu kaldenurk
Postitatud: 27. 05. 2009. 14:26
Postitas UrmasL
Mati kirjutas:Linkidega on see teema ka, et asi oleneb lisaks isiku käe haardeulatusest ehk sisuliselt näppude pikkusest. Eri tootjatel on lingi pikkus ja asend/kuju erinev. Samuti kuidas harjud pidurdama nt alt hoides. Ise olen täheldanud, et alt hoides saab ka ühe näpuga hakkama. Alguses läheb kindlasti enam näppe vaja.
Siin on muutujaid ja sellest tingitud võimalusi väga erinevaid. Esiteks on maantelenksude geomeetriad seinast-seina. Lenksu reach ja drop mõõdud. Teiseks campa/shima/sram erinevad tööpõhimõtted. Mul on väikse dropiga lenks ja campa lingid. Alt hoides ühe sõrmega saan vajadusel pidurdada ja/või käiku vahetada. Käike saan vahetada nii üles kui alla, sest madala drop tõttu ulatub pöial ka "thumbshifterini".
Re: MNT ratta lenksu kaldenurk
Postitatud: 27. 05. 2009. 22:26
Postitas MartV
Hei!
Pildi järgi tundub mulle, et saad enne üksikasjade kallale minemist ka stemmi ümber pöörata. Nii peaks tekkima 96kraadise nurga asemel 84kraadine nurk. Kui tahad lisa, siis võta see väike spacer ka alt ära. Lisaks on ka kõik sinu poolt pakutud variandid, aga see on täielikult isiklik asi. Pane nii kuidas sinu mugavuse/madaluse kompromissivalmidus on.