1. leht 1-st
vibra ?
Postitatud: 29. 10. 2009. 13:03
Postitas ultegra
Trennis sõites asfaldi peal tekkis kuskil esirattajuures vibra sisse kiirus ei olnudgi suur mingi 33km/h.
Millest see võis tulenenda?
Re: vibra ?
Postitatud: 29. 10. 2009. 13:16
Postitas Cly/Suva
On jooks sirge ikka? Loksu pole? Kiirkinniti kinni?
Re: vibra ?
Postitatud: 29. 10. 2009. 13:48
Postitas Jaazza
Re: vibra ?
Postitatud: 29. 10. 2009. 22:32
Postitas erikr
esirummu või kaelalaagrid. või jah kiirkinniti lahti.
pigista esimene pidur põhja ja loksuta ratast vaikselt edasi-tagasi. peaks olema võimalik lõtku asukoht üles leida.
Re: vibra ?
Postitatud: 30. 10. 2009. 12:38
Postitas ultegra
Tõesti kerge loksumine on sees aga seda nii vähe, et raske kindlaks teha .
Eks viin mõni päev parandusse las vaatavad üle.
Re: vibra ?
Postitatud: 10. 11. 2009. 01:40
Postitas hall kass
Üsna anomaalne värk - endalgi on kogemus, kus rattamatkal raskes lastis rattaga mäest alla minnes saavutasin spido järgi 50 km/h (vabajooksul), sellel kiirusel aga hakkas raami tagumine osa tuntavalt külgsuunas vibama. Tagajooks oli silma järgi vaadates korras, lõtku ka nagu polnud, pakiraamil olin äsja kinnitusi pingutanud...
Re: vibra ?
Postitatud: 10. 11. 2009. 10:24
Postitas lepsik
Mul on tekkinud selline vibra ka täiesti korras jalgrattaga. Ka maanteel kiirus siis oli üle 70 km/h mäest alla kuskil. Teema on ma usun raami ja kahvli jäikuses. Aga et sellistel madalatel kiirustel hakkab vibrama, siis võib olla tegu kummi mustrist.
Kas see vibra on selline et käed lahti sõites vibreerib esiratas koos lenksuga, aga on võimalik sõita otse?
Re: vibra ?
Postitatud: 04. 12. 2009. 18:36
Postitas pentaximees
Mul hakkas kunagi ratas madalal kiirusel , about 20km/h , uluma - põhjus Shwalbe Black Jack rehvi olin vale pöörlemissuunaga peale pannud. kui vahetasin rehvi õigetpidi, probleem kadus.
Teine jama oli kui müstilisel põhjusel hakkas tagumine ots jubedalt vibama. Uurisin raami, ülekannet - kõike mis tagumises osas silma jäi. Kuid jätsin kahesilmavahele .... rehvi. Kasutasin siis Shwalbe "kahevärvilist" (asfaldipoolne osa must, külg helepruun) - põhjuseks oli nende kahe liitekoha rebenemine ( matkaratas, mille tagaosa alati koormatud ja mitte vähe)