1. leht 1-st
Thule OutRide 561 vs ProRide 591
Postitatud: 31. 03. 2011. 13:52
Postitas MarttiM
kumb valida?
varem kasutasin 591, mis oli väga OK. Nüüd seoses uue ratta ja autoga vaja langetada otsus. Kui 591 carbonile miskit kurja ei tee ja sel muid eeliseid ei ole, siis eelistaksin mugavuskaalutlustel 591. Kuskilt olen lugenud, et 561 pidi just carbon ratastele eriti sobilik olema.....
Re: Thule OutRide 561 vs ProRide 591
Postitatud: 31. 03. 2011. 14:02
Postitas k666n
See kõik on puhas linnalegend.
On ka väiteid näiteks, et 561 lõhub maantekate carbon kahvelid. Ühtegi realset case'i ei ole minu teada tootja juurest läbi käinud.
Seega puhas mugavuse ja suhtumise asi.
561 kasutades auto kütusekulu on natuke väiksem, aga ebamugav on see, et jooks tuleb kuhugi paigutada.
Olen mõlemaid risti-rästi kasutanud, aga süda kuulub millegi pärast ikkagi 561'le.
Re: Thule OutRide 561 vs ProRide 591
Postitatud: 31. 03. 2011. 14:09
Postitas siim_s
kas 561 hoidjale sobivad ka 15mm kinnitusega amordid? või ka 20mm (Maxle näiteks)?
Re: Thule OutRide 561 vs ProRide 591
Postitatud: 31. 03. 2011. 14:14
Postitas k666n
Samuti ei tea, et oleks probleeme olnud.
Re: Thule OutRide 561 vs ProRide 591
Postitatud: 09. 04. 2011. 14:23
Postitas maxx11
Mul on probleem outride 561-ga. Kinnituspinguti mis kahvlit hoiab ehk kinniti, on diameetrilt suurm kui kahvlilolev kiirkinniti pesa.
Päris keeruline lause aga kinnitus kiilub kahvli külge kinni ja on ILGE JAMA.
Autoexpert hakkas uurima,et milles asi.
Annan teada kui lahendus selgub.
Re: Thule OutRide 561 vs ProRide 591
Postitatud: 03. 06. 2011. 10:58
Postitas maxx11
maxx11 kirjutas:Mul on probleem outride 561-ga. Kinnituspinguti mis kahvlit hoiab ehk kinniti, on diameetrilt suurm kui kahvlilolev kiirkinniti pesa.
Päris keeruline lause aga kinnitus kiilub kahvli külge kinni ja on ILGE JAMA.
Autoexpert hakkas uurima,et milles asi.
Annan teada kui lahendus selgub.
Maaletooja vahetas kahvlikinniti ära, kõik OK.