3x10 -> 2x10
3x10 -> 2x10
Tere.
Rattaks 29' HT.
Hetkel on rattal 3x10 süsteem, ees XT 42-32-24 ja taga 11-36. Reaalselt 42/11 ja 24/36 väga kasutust ei leia.
Kuna esikäikar ja esihammakad plaan vahetada, siis tekkis mõte minna ees üldse 38-26 peale. Plusse/miinuseid?
Kas piisab ainult crankseti vahetusest või tuleb veel midagi vahetada?
Keskjooks jääb samaks? Käiguhoovad on hetkel XT SL-M780, need jäävad samaks?
Esivahetaja tuleb ilmselt vahetada?
Tagavahetaja on hetkel medium cage, see peaks 2x10 puhul sobima.
Rattaks 29' HT.
Hetkel on rattal 3x10 süsteem, ees XT 42-32-24 ja taga 11-36. Reaalselt 42/11 ja 24/36 väga kasutust ei leia.
Kuna esikäikar ja esihammakad plaan vahetada, siis tekkis mõte minna ees üldse 38-26 peale. Plusse/miinuseid?
Kas piisab ainult crankseti vahetusest või tuleb veel midagi vahetada?
Keskjooks jääb samaks? Käiguhoovad on hetkel XT SL-M780, need jäävad samaks?
Esivahetaja tuleb ilmselt vahetada?
Tagavahetaja on hetkel medium cage, see peaks 2x10 puhul sobima.
Re: 3x10 -> 2x10
Vasakul heeblil lüliti 3 pealt 2-le. Esivahetaja 2-se süsteemi jaoks. Vändad vahetusse. Muu jääb samaks. Kett vaja teha 1-2 lüli lühemaks.
Re: 3x10 -> 2x10
Esivahetajat ei pea ilmtingimata vahetama, olen ise sama ülemineku läbi teinud ja kasutan 3x süsteemi käigukat (Deore FD-M610) probleemiteta 2x cranksetiga.
Re: 3x10 -> 2x10
Ma võin valetada, aga minuarust ei pea ilmtingimata ka väntasid vahetama!? Suur hammakas lihtsalt ära võtta ja teised panna mis soov on, või ei ?
Re: 3x10 -> 2x10
Läks omalgi enne lähte sõitu sama keiss peale, kuna polnud uut suurt hammakat saada ja kiiruga oli midagi vaja. Esi vahetaja jäi sama ningw töötavad käigud teravamalt, kui enne.Swissflam kirjutas:Esivahetajat ei pea ilmtingimata vahetama, olen ise sama ülemineku läbi teinud ja kasutan 3x süsteemi käigukat (Deore FD-M610) probleemiteta 2x cranksetiga.
"It never gets any easier, you just go faster"
Re: 3x10 -> 2x10
3-se käikari raam on suurema kaarega ja keti maha/üles lükkamise kohad erinevad 2-se omast, millel on kaar väiksem.Swissflam kirjutas:Esivahetajat ei pea ilmtingimata vahetama, olen ise sama ülemineku läbi teinud ja kasutan 3x süsteemi käigukat (Deore FD-M610) probleemiteta 2x cranksetiga.
2-ne töötab ikka konkreetsemalt. Kui teha siis ikka korralikult.
Saab ka nii kuid chainline ei jää nii täpseks kui 2-ste väntade puhul.birgo99 kirjutas:Ma võin valetada, aga minuarust ei pea ilmtingimata ka väntasid vahetama!? Suur hammakas lihtsalt ära võtta ja teised panna mis soov on, või ei ?
Re: 3x10 -> 2x10
Kui ma midagi ei vaheta, siis ma ju ka midagi sellest üleminekust ei võida No ok - ühe hammasratta kaalu võidan.
Kui aga tahan ülekandeid muuta, siis pean hakkama uusi esihammakaid otsima ja sellisel juhul ma poolikul lahendusel mingit mõtet ei näe.
Ehk siis näiteks need ja peaks lahendus toimima?
http://www.bike-discount.de/en/buy/shim ... /wg_id-459
http://www.bike-discount.de/en/buy/shim ... wg_id-8795
Kui aga tahan ülekandeid muuta, siis pean hakkama uusi esihammakaid otsima ja sellisel juhul ma poolikul lahendusel mingit mõtet ei näe.
Ehk siis näiteks need ja peaks lahendus toimima?
http://www.bike-discount.de/en/buy/shim ... /wg_id-459
http://www.bike-discount.de/en/buy/shim ... wg_id-8795
Re: 3x10 -> 2x10
Algses postituses nentisid, et äärmiste hammakate kasutamine eriti kasutust ei leia. Võit ongi hoopis seal sinusuguse jaoks, mitte juppide kaalus. Ise läksin samamoodi lihtsalt oma võimekust ja enesetunnet silmas pidades sellele kunagi üle - enamasti ees suur, Rõuges ja mõnes kohas veel vahest ka väike appi. ühe hammakaga eest kõik ära vajutada, sellest jõud üle ei käiks. Aga eks see olegi natuke nagu usuküsimus ka, vaielda pole mõtetMiki-Hiir kirjutas:Kui ma midagi ei vaheta, siis ma ju ka midagi sellest üleminekust ei võida No ok - ühe hammasratta kaalu võidan.
Re: 3x10 -> 2x10
Võid ju ka kohe 1*10 süsteemi katsetada(kui taga uuemat tüüpi vahetaja) ja hiljem 1*11 peale minna.