Tere
Sai soetatud maanterattale kõrgemad alu/carbon jooksud ja nüüd küsimus sellise voki transportimise osas.
On olemas raamist ja kahvlist kinnitamise Thule raamid, aga küsimus tekkis selle kohta, et kas tohib ikka julgelt selliseid jookse rihmaga fikseerida. Miks sellist asja uurin, sai jooksult avastatud kiri "konksu otsa nendest mitte riputada".
Kas on põhjust muretsemiseks, et võib kahjustusi tekitada?
Tervitab
Px
Kõrgete jooksudega maanteratta transport auto katusel.
Re: Kõrgete jooksudega maanteratta transport auto katusel.
Konksu otsa kinnitamise keeld ei keela ratast katusel vedada. Ainuke kõrgete jooksudega ratta vedamise eripära on, et rattahoidiku algupärased jooksu kinnitamise rihmad ei pruugi ümber pöia ulatuda. Siis pead kasutama pikemaid rihmu. Ise vean 10 cm kõrgete pöidadega ratast katusel mida kinnitan umbes 30 cm pika rihmaga (midagi taoilist: http://www.ajprodukter.se/emballage/kam ... 7859309.wf ). Aga kettaga ratast katusel vedada keeruline kuna kinnitamine ei ole niisama lihtne. Kui tahad saad ju transpordi ajaks panna madalad trennijooksud ka alla.
Btw: peale Thule raamide on meil saadaval ka Whisbar mille nii mõnedki lahendused näevad asjalikumad välja: http://www.gps.ee/tootevalik/kaubamargid/whispbar/
Btw: peale Thule raamide on meil saadaval ka Whisbar mille nii mõnedki lahendused näevad asjalikumad välja: http://www.gps.ee/tootevalik/kaubamargid/whispbar/
Re: Kõrgete jooksudega maanteratta transport auto katusel.
Kas nende jooksudega ikka sõita tohib
Ma usun et sa ei ole esimene, kellel alu/paber pöiad ning kes ratast katusel transpordib.
Ma usun et sa ei ole esimene, kellel alu/paber pöiad ning kes ratast katusel transpordib.
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Re: Kõrgete jooksudega maanteratta transport auto katusel.
Tänud vastuse eest, nüüd saan rahulikult magama minna
Tõesti ei ole esimene, kellel sellised jooksud, aga nendel minu omadel see carbonist kõrgem osa tundub kohe selline pehmem võrreldes mõne täis carbon omaga.
Parimat
Px
Tõesti ei ole esimene, kellel sellised jooksud, aga nendel minu omadel see carbonist kõrgem osa tundub kohe selline pehmem võrreldes mõne täis carbon omaga.
Parimat
Px
Re: Kõrgete jooksudega maanteratta transport auto katusel.
Mis jooksud sul on?
Carbonit* kasutatakse kõrgetel pöidadel kahte moodi: "fairing" või "structural". Esimene tähendab üldiselt, et madala (alumiinium)pöia külge on pandud carbonist "katus", mis annab aerodünaamilise efekti, aga samas ei oma jooksu tugevuse või jäikuse seisukohalt mingit tähtsust. Structural on tavaliselt täiscarbon pöid ja siin on carbon täisväärtuslik osa pöiast kuna peab kaasa aitama pöia jäikuse ja tugevuse saavutamisel. Fairing võib üsna õrn olla ning seda ma ei julgeks väga tugevasti rihmadega rattahoidja külge tõmmata. Structural pöia kinnitamise puhul risk praktiliselt puudub.
* Siin ja edaspidi võid sõna carbon asendada endale sobivaga, nt süsinik, karbonfiiber, süsinikkiud, plastmass, imematerjal jne.
Carbonit* kasutatakse kõrgetel pöidadel kahte moodi: "fairing" või "structural". Esimene tähendab üldiselt, et madala (alumiinium)pöia külge on pandud carbonist "katus", mis annab aerodünaamilise efekti, aga samas ei oma jooksu tugevuse või jäikuse seisukohalt mingit tähtsust. Structural on tavaliselt täiscarbon pöid ja siin on carbon täisväärtuslik osa pöiast kuna peab kaasa aitama pöia jäikuse ja tugevuse saavutamisel. Fairing võib üsna õrn olla ning seda ma ei julgeks väga tugevasti rihmadega rattahoidja külge tõmmata. Structural pöia kinnitamise puhul risk praktiliselt puudub.
* Siin ja edaspidi võid sõna carbon asendada endale sobivaga, nt süsinik, karbonfiiber, süsinikkiud, plastmass, imematerjal jne.
Re: Kõrgete jooksudega maanteratta transport auto katusel.
Jooksud on Oval (950F)
Tegemist siis järelikult "fairing" jooksudega ja tasub rihmaga fikseerimisel ettevaatlikum olla.
Tänud siim_s, et asja põhjalikult lahti seletasid, vot selleks ongi foorum hea!!!
Tegemist siis järelikult "fairing" jooksudega ja tasub rihmaga fikseerimisel ettevaatlikum olla.
Tänud siim_s, et asja põhjalikult lahti seletasid, vot selleks ongi foorum hea!!!