Keiss siis selline, et laagrisse minekuks on additional luggage 23kg-se piiranguga broneeritud. Ratas läheb kohvrisse ja mahutan ilusti sellesse kaalupiirangusse ära. Nüüd hakkasin Lufthansa tingimusi täpsemalt lugema ja selgus, et pagasi pikkus+kõrgus+laiuse summa peab jääma alla 158 cm. Mul on see mingi 110+80+28cm. Kas kellelegi on Lufthansaga või mõne muu lennufirmaga kogemusi, et kui palju seda pagasit seal mõõdetakse ja mis võimalus on üks korralik rahanõue saada?
Lufthansaga kogemusi!?
Re: Lufthansaga kogemusi!?
Seda uuri Lufthansast otse. Rattakast/kott on üldjuhul niikuinii eripagas - suuremõõduline. Kui hetkel sellega lennujaama jalutad, siis ole valmis maksma!
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Lufthansaga kogemusi!?
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Lufthansaga kogemusi!?
2 aastat tagasi uurisin ratta veo maksumust LH-ga Tallinn-Palma. Mälu järgi oli 125 EUR ots.
Rentisin ratta kohapealt.
Rentisin ratta kohapealt.
Re: Lufthansaga kogemusi!?
Ühesõnaga sain teema nii kaugele, et enda pagasi "sporting baggage"-na märkida Tallinn-Palma suunal. Tagasi tulekuks on sporting luggage kohad ära broneeritud ja ratast justkui ei saakski tagasi vedada. Üks mõte, mis tekkis on see, et pigem mitte lennujaamas tagasi tulles seda mainida, vaid maksta siis lisaks nö suurema kohvri mõõtude eest (seal on tavakohvri piiranguks max 158cm lineaarset pikkust)KaupoR kirjutas:kolmas küsimus ja sealt viited edasi ei aita?
Reeglid on igatahes keerulised.