1. leht 1-st
Keti ja osade pesu
Postitatud: 18. 04. 2003. 12:11
Postitas erikr
Keti ja väiksemate osade (ka 11-32 kassett) pesuks sobib väga hästi
ümmargune toidusäilituskarp, valmistaja Orthex, ostetud Kadaka Prismast. Karpe on kahte mõõtu, minul väiksem mõõt. Kaas on samahästi kui veekindlalt peal, mootoripesu vedelik igatahes välja ei tule. Ka on pesuaine kulu väiksem kui suurte pudelitega möllates.
Postitatud: 11. 01. 2004. 22:31
Postitas alar
loll küsimus aga mis ainega selliseid asju üldse pestakse? veega? ja hiljem lihtsalt õli peale?
Postitatud: 11. 01. 2004. 22:32
Postitas Nastix
alar kirjutas:loll küsimus aga mis ainega selliseid asju üldse pestakse? veega? ja hiljem lihtsalt õli peale?
Nt. autode mootori pesuvedelik.
Postitatud: 12. 01. 2004. 10:58
Postitas erikr
alar kirjutas:loll küsimus aga mis ainega selliseid asju üldse pestakse? veega? ja hiljem lihtsalt õli peale?
fairy, mootoripesuvedelik, white-spirit, bensiin, diiselkütus.... igaühele oma. pärast kuuma veega üle ja soojas kohas kuivatada. olen ka kord kiire tõttu pannud praeahju mingi 80-100 kraadi peale. pärast kuivamist õlitada.
Postitatud: 09. 05. 2005. 11:18
Postitas Green_Day
aga mis juhtub, kui sooja veega naftat mitte maha pesta? tegin ketile suurpuhastuse, kuid veega pesu jäi kahe silma vahele.
Postitatud: 09. 05. 2005. 11:30
Postitas Kristiano
..õli ei jää ketile pidama ning valgub näiteks vihmaga kergesti maha... Õli koostis muutub naftalisanditega, määre kaotab oma omadused..
Postitatud: 09. 05. 2005. 11:37
Postitas Green_Day
Kristiano kirjutas:..õli ei jää ketile pidama ning valgub näiteks vihmaga kergesti maha... Õli koostis muutub naftalisanditega, määre kaotab oma omadused..
ok, selge. tuleb siis tagant järgi ära pesta ikka. kuigi õli sai peale juba....
Postitatud: 03. 09. 2005. 14:07
Postitas visible
Ise tegin täna selle protseduuri ära oma rattal. Pesin tavalise bensiiniga tagumised hammasrattad, keti ja esimesed hammasrattad puhtaks, loputasin üle sooja veega ja lasin korralikult päikese käes kuivada, siis panin asja kokku ja lasin õli peale. Ja nüüd probleem : Vändates ragiseb hirmsasti, äkki keegi oskab öelda mis põhjus võib olla ? Ise arvan, et kas ketile jäi ikka seda liiva peale ( ei saanud lülide vahelt kõike kätte ) või on esimesed hammasrattad liiga kuivad ? ( sõidan just kolmanda peal ja tegin selle kõik täiesti puhtaks sodist ).
Postitatud: 04. 09. 2005. 02:36
Postitas mmz
Usun et ragiseb ikkagi kett, muretsemiseks ei tohiks põhjust olla, kõike liiva sa sealt vahelt bensiiniga niikuinii hästi kätte ei saa, õlita ketti veelkord ja sõida. Ca 10 km jooksul peaks see ragin kindlasti üle minema.
Postitatud: 04. 09. 2005. 05:37
Postitas Bimmer
Green_Day kirjutas:aga mis juhtub, kui sooja veega naftat mitte maha pesta? tegin ketile suurpuhastuse, kuid veega pesu jäi kahe silma vahele.
Naftat ei olegi mõtet enam maha pesta, sest tegemist ongi juba õliga.
Postitatud: 04. 09. 2005. 07:05
Postitas visible
mmz kirjutas:Usun et ragiseb ikkagi kett, muretsemiseks ei tohiks põhjust olla, kõike liiva sa sealt vahelt bensiiniga niikuinii hästi kätte ei saa, õlita ketti veelkord ja sõida. Ca 10 km jooksul peaks see ragin kindlasti üle minema.
Eile peale seda sõitisin 6km maha ja ei midagi. Aga kui see ei kao siis kas tuleb kett uuesti pesta ja kas nii võib ketti puhastada bensiiniga, et maha ei võta ?
Postitatud: 04. 09. 2005. 10:13
Postitas Vallo
visible kirjutas:mmz kirjutas:Usun et ragiseb ikkagi kett, muretsemiseks ei tohiks põhjust olla, kõike liiva sa sealt vahelt bensiiniga niikuinii hästi kätte ei saa, õlita ketti veelkord ja sõida. Ca 10 km jooksul peaks see ragin kindlasti üle minema.
Eile peale seda sõitisin 6km maha ja ei midagi. Aga kui see ei kao siis kas tuleb kett uuesti pesta ja kas nii võib ketti puhastada bensiiniga, et maha ei võta ?
Jutu järgi sa pesid bensiiniga, siis loputasid sooja veega ning
kuivatasid. Natuke läks nihu, sest bensiin võtab küll õlise saastakihi
lahti, kuid osa sodist satub keti vahele. Sooja veega loputamisest on
vähe. Lahtileotatud sodi keti vahelt eemaldamiseks tuleb teha
üks-kaks loputuskorda vahuga. Selleks kasuta suvalist
hästivahutavat odavat kraami, nõudepesuvahendit või pesupulbrit.
Kindlasti raputa ketipesu topsikut tublisti. Ragisev kett peale pesu ja
õlitamist tähendab liiva keti vahel ning kogu pesemine on ebaõnnestunud.
Postitatud: 04. 09. 2005. 16:05
Postitas visible
Selge, kuid jama on selles, et puudub ketivõti ja siis lasin nii umbes näppude vahel seda ja sellepärast arvangi, et tulemus tuli selline. Kas keegi oskab öelda palju maksavad odavaimad ketivõtmed ?
Postitatud: 04. 09. 2005. 16:16
Postitas Külaline
visible kirjutas:Selge, kuid jama on selles, et puudub ketivõti ja siis lasin nii umbes näppude vahel seda ja sellepärast arvangi, et tulemus tuli selline. Kas keegi oskab öelda palju maksavad odavaimad ketivõtmed ?
mina tean
http://www.author.ee/lisavarustus.htm?id=880092 110.- optimaalne hind/kvaliteet. ise kasutan just sellist
Postitatud: 04. 09. 2005. 17:02
Postitas visible
Kannatab sellega ikka tööd ka teha ?
Postitatud: 04. 09. 2005. 17:11
Postitas Külaline
visible kirjutas:Kannatab sellega ikka tööd ka teha ?
kannatab küll, isegi väga
olen sellega palju kette lahti ja kinni saanud, nagu peab...
Postitatud: 05. 09. 2005. 23:39
Postitas siimsiim6
110.- mul on kodus 60 eegune ja töötab küll
keti võti
Postitatud: 06. 09. 2005. 06:13
Postitas eedu
Kas keti võtmega keti lammutamine ja kokku panemine mitte oskaja poolt ei ole mitte enamuse keti purunemiste põhjuseks? Omal läks möödunud aastal Tartu MTB lõpu kilomeetritel laiali paarsada km-d sõitnud kett. Õnneks oli kaasas ketivõti ja kiirliide,mis on ketiga ostes komplektis.Kett jäi õnneks pidurite vahele rippuma.Häving 5min remondiks!?
Postitatud: 06. 09. 2005. 11:44
Postitas Antti
Enamasti on keti purunemise põhjuseks see, et sa vahetad käike vales kohas ja siis lähed kett ristis jõuga kangutama.
Postitatud: 07. 10. 2005. 12:14
Postitas biker speed
sorry üks loll küsimus siia vahele kui taha ketti maha võtta kas siis peab olema keti võti we!!!
ette tänades
Postitatud: 07. 10. 2005. 12:24
Postitas erikr
biker speed kirjutas:sorry üks loll küsimus siia vahele kui taha ketti maha võtta kas siis peab olema keti võti we!!!
ette tänades
kui ketil puudub lahtivõetav lüli (sram powerlink, kmc missing link jne) siis jah võtmega. aga ei soovita jamada kui teema võõras on. päras tei pruugi ketti kokku saada.
vaata ka siit
viewtopic.php?t=1887 ja siit
viewtopic.php?t=1813
Postitatud: 14. 11. 2005. 20:52
Postitas Matthias
ainult keti pesemisest on vähe, tuleb ikka hammakad ka puhtaks küürida, siis hakkab asi korralikult tööle
Postitatud: 28. 04. 2006. 05:47
Postitas andreas123
Kuidas peaks kasseti pesema, maha võtma? Ise lasin plastik harjuse ja fairy veega
Et rääkige kassetist ka veidi, keti koha pealt olen tark nüüd
Postitatud: 28. 04. 2006. 07:08
Postitas margo
andreas123 kirjutas:Kuidas peaks kasseti pesema, maha võtma? Ise lasin plastik harjuse ja fairy veega
Et rääkige kassetist ka veidi, keti koha pealt olen tark nüüd
Kassetipesuks (nagu ketipesukski) kasutan fairyt ja kaltsu. Harja ei pooolda, kuna kipub pritsima jõledalt. Jooks alt ära, kalts hammakate vahele ja siis liigutused paremale ja vasakule ja paremale ja vasakule jne. Saab väga hästi läikima.