1. leht 2-st
Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 22. 10. 2015. 12:40
Postitas mi.re
Ka Filter Temposõidu Karikasarja kalenderplaan on paigas - avaldame selle:
1. etapp, 04.05.2016 Jüri
2. etapp, 18.05.2016 Kiili, UUS RADA
3. etapp, 01.06.2016 Pirita
4. etapp, 15.06.2016 Jüri
5. etapp, 03.08.2016 Kiili, UUS RADA
6. etapp, 17.08.2016 Pirita
FINAAL, 11.09.2016 Ikla/Ainaži*
*Finaaletapp on Filter Temposõidu Karikasarjal ja Filter Velokauss sarjal ühine, toimub pühapäeval 11. septembril Eesti ja Läti Piiril Iklas. Rada kulgeb mööda Vana-Riia maanteed.
Registreerimine järgmiseks hooajaks hakkab juba sellel lauäeval Rattalaadal!
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 22. 10. 2015. 12:56
Postitas Mati
Tabakas läinud - väga kahju.
Mida kujutab endast Kiili rada, ilmselt midagi Nabala poole?
Iklasse ilmselt ei jõua.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 22. 10. 2015. 13:08
Postitas Gaspar
mi.re kirjutas:6. etapp, 18.08.2016 Pirita
18.08.2016 on NELJAPÄEV! On see õige kuupäev?
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 22. 10. 2015. 13:14
Postitas mi.re
Gaspar kirjutas:mi.re kirjutas:6. etapp, 18.08.2016 Pirita
18.08.2016 on NELJAPÄEV! On see õige kuupäev?
tänan tähelepaneku eest, 17. on õige kuupäev. See oli viga, kõik on ikka kolmapäevad, ainult finaal Iklas on pühapäeval.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 23. 10. 2015. 01:22
Postitas mi.re
Mati kirjutas:Tabakas läinud - väga kahju.
Mida kujutab endast Kiili rada, ilmselt midagi Nabala poole?
Iklasse ilmselt ei jõua.
Jah, Kiili rada tuleb Kiili-Lähtse-Paekna-Nabala-Kiili ringil. Asfalt pole küll tutikas, kuid pommiauke pole, tegu on tavapärase krobelise kõrvalmaanteede asfaltiga. Selle eest on boonuseks aga tagasipöörde puudumine - sõidame suure ringi peal, mis võimaldab saada suurt keskmist kiirust. Tõsi, etapi miinuseks on suhteline lühidus, kõigest 13 km. Samas Jüris pakume endiselt 25km pikkuseid paarissõite ning Finaal Iklas tuleb kah 20 või 25 km pikkune eraldistart. Tegelt võimaldaks Vana-Riia maantee teha ka 50 km pikkust eraldit, kuid see läheks vast noorteklassidele paljuks.
Kui MNT karikasarja stardimaksud hooajaks 2016 ei muutu, siis Temposarja puhul on oodataka muudatusi ka stardimaksudes. Nimelt olen saanud palju tagasisidet, et noortele võiks olla stardimaks odavam. Seega hooajal 2016 saab M/N-U19 ja noorematel olema eelregamisel etapi hinnaks 10€ senise 12€ asemel. Tõsi, selle kompenseerimiseks tõuseb täiskasvanute stardimaks senise 12€ asemel 15 euroni. Aga mis siin salata, kuna rajameistrite surve palgatõusuks on suur, siis temposari enam muidu välja ei tule. Loodan siinkohal temposõprade mõistvale suhtumisele ning sellele, et noortel saab see-eest olema mullusest madalam stardimaks.
Tabasalust kah - Tabasalu rajast loobumisel on kaks põhjust. Esiteks on meil Filter TT sarjas olnud tava, et igal aastal üks stardipaik muutub, sedapuhku siis Tabasalu. Teine põhjus on aga Tabasalu liiklus, nimelt minu närvid ei pidanud enam pingele vastu. Kui me liiklust jäigalt ei sulgenud, siis tuli palju tagasisidet, et autod jäid võistlejatele Tabasalus ette. Viimane etapp sulgesime liikluse jäigalt, kuid sellise lähenemise puhul peaksin eelarvesse lisama ka endale turvameeste tellimise, sest nibin nabin jäi see suvi rekkameestelt kerepeale saamata. Sellise närvikulu ja stressi tasemega pole see üritus oma tegemist väärt - lähme parem rahulikuma liiklusega paika.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 23. 10. 2015. 07:55
Postitas dnq
Küsiks sarja regamise kohta - kas rattalaada päeval on võimalik soodushinnaga registreeruda ka a la e-posti teel, kui rattalaadale kohaletulek võimalik ei ole? Tekkis selline küsimus kuna varasematel aastatel on minu andmetel niimoodi võimaldatud.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 23. 10. 2015. 09:16
Postitas mi.re
dnq kirjutas:Küsiks sarja regamise kohta - kas rattalaada päeval on võimalik soodushinnaga registreeruda ka a la e-posti teel, kui rattalaadale kohaletulek võimalik ei ole? Tekkis selline küsimus kuna varasematel aastatel on minu andmetel niimoodi võimaldatud.
Rattalaada hinnaga regamine saab ka netis olema homme avatud. Nii nagu eelmiselgi aastal, siis otseselt rattalaadale kohale tulek pole soodushinnaga regamiseks hädavajalik - saab ka netis ise regada. Tegelikult siinkohal juhukski tähelepanu, et neil, kes plaanivad rattalaadal kohapeal regada, tuleks kaasa võtta vastavas hulgas sularaha, sest kaardimakse võimalus kohapeal puudub. Kes soovivad ülekandega stardimaksu maksta, palume teha homse päeva jooksul netis regamise ning süsteem saadab arve nii nagu alati
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 26. 10. 2015. 08:20
Postitas dnq
Lisaks veel juurde, et uuenduslik finaaletapp kõlab väga huvitavalt ja kutsuvalt, aga ülimalt kahju on sellest, et ta on ühe teise väga suure spordisündmusega(SEB Tallinna maraton) samale kuupäevale juhtunud.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 27. 10. 2015. 09:32
Postitas mi.re
dnq kirjutas:Lisaks veel juurde, et uuenduslik finaaletapp kõlab väga huvitavalt ja kutsuvalt, aga ülimalt kahju on sellest, et ta on ühe teise väga suure spordisündmusega(SEB Tallinna maraton) samale kuupäevale juhtunud.
Eks erinevaid spordiüritusi on mega palju; juba ainuüksi rattaüritusi on nii palju, et kõik ei taha kalendrisse ära mahtuda. Ilka/Ainaži temposõidu puhul on asi veel ekstrakeeruline, kuna kauguse tõttu ei saa seda etappi teha nädala sees ning peame arvestama ka Läti rattakalendrisse sobivusega. Üheteistkümnes september sobib suurepäraselt nii Eesti kui ka Läti rattakalendriga, ent kui vaadata jooksuüritusi, siis tõesti kattub Tallinna Maratoniga. Samas uskudes, et temposõidu osaleja on eeskätt rattaga treeniv inimene, kes vähemasti hooaja sees väga palju jooksmas ei käi, on see vast väiksem kattuvus kui mõne teise rattaüritusega kattuvuse puhul oleks. Aga võimalik, et eksin. Igal juhul regamine on avatud, esimesed 40 julget on kirjas ning proovime ära. Kui idee ennast ei õigusta ning kahe riigi temposõitjaid kokku ei tule, siis 2017 teeme jälle vanaviisi.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 27. 10. 2015. 11:02
Postitas Mati
mi.re kirjutas:dnq kirjutas:Lisaks veel juurde, et uuenduslik finaaletapp kõlab väga huvitavalt ja kutsuvalt, aga ülimalt kahju on sellest, et ta on ühe teise väga suure spordisündmusega(SEB Tallinna maraton) samale kuupäevale juhtunud.
...Samas uskudes, et temposõidu osaleja on eeskätt rattaga treeniv inimene, kes vähemasti hooaja sees väga palju jooksmas ei käi, on see vast väiksem kattuvus kui mõne teise rattaüritusega kattuvuse puhul oleks. Aga võimalik, et eksin. ..
Kahjuks ilmselt eksid. Vaatasin 2015 sarja meeste lõppjärjestuse esimest 50 ja seal hakkas silma ca kümmekond iskut (st ca 20%), kes on aktiivsed triatleedid/duatleedid, ehk jooksevad
all-year-round. Tunne oma klienti
mi.re kirjutas:Eks erinevaid spordiüritusi on mega palju; ...
See on karm fakt ja seda enam on multitalentidel raske või siis just kerge otsustada. Lõppeks tunnetavad seda eelkõige (kaotavad või võitvad) korraldajad. Ma olen ka nende esimese 40 julge (terveks sarjaks reganu) hulgas, kuid see ei taga, et ma sel kuupäeval Iklas joonel olen. Õnneks läheb koondarvestuses kirja viis paremat seitsemest (nii vähemalt on antud mõista).
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 30. 10. 2015. 16:11
Postitas tsainik
Mihkel, ole palun hea ja pane 2016 juhend ka üles. Mitu etappi kokkuvõttes arvesse läheb ja kas Ikla sõit on Europark arvestuses oluline.
Praegu on põrsa kotis ostmine.
See Ikla on out. Veeta hobisportlasel puhkepäeval autoroolis 6-7 tundi, et võistelda pool tundi.
Eelregamine annab kuue etapi soodushinnaks 14 eur- jällegi suht tühine präänik.
Mati arvamusega nõus, pea kolmandik TT sõitjatest on triatloni harrastajad, kellele on need etapid mõnusateks trennideks ja kelledel
SEB jooks kaalub kolinal üles 15 min rattasõitu karu pees.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 09. 11. 2015. 18:41
Postitas mi.re
tsainik kirjutas:Mihkel, ole palun hea ja pane 2016 juhend ka üles. Mitu etappi kokkuvõttes arvesse läheb ja kas Ikla sõit on Europark arvestuses oluline.
Praegu on põrsa kotis ostmine.
See Ikla on out. Veeta hobisportlasel puhkepäeval autoroolis 6-7 tundi, et võistelda pool tundi.
Eelregamine annab kuue etapi soodushinnaks 14 eur- jällegi suht tühine präänik.
Mati arvamusega nõus, pea kolmandik TT sõitjatest on triatloni harrastajad, kellele on need etapid mõnusateks trennideks ja kelledel
SEB jooks kaalub kolinal üles 15 min rattasõitu karu pees.
Juhend on alles koostamisel. Kindlasti saab enne talvise regamisvooru lõppu ülesse. Aga siit ka selgitus hinnaprääniku probleemile:
Eks see raha on igipõline teema. 14€ etapi kohta on kogu sarjaks eelregistreerimise tasu viimases voorus, hetkel vältavas voorus on see 12€/etapp. Aga selleks, et eelregamise tasu motiveerivamaks teha, on kaks võimalust - kas langetada eelregamise hinda või tõsta baashinda ehk kohapeal registreerimise tasu. Hooajal 2016 sai tehtud tegelikult ju mõlemat - tõstetud täiskasvanutele kohapeal ja seega ka üheks etapiks registreerimise hinda, samas langetatud aga hindasid noortele. Kõigile täiendava soodushinna pakkumise puhul on lihtsalt see probleem, et kusagilt peame ka korraldamiseks vajalikud vahendid kokku korjama. Hooajal 2015 oli temposõitudel ühe etapi stardimaksu kogukassa ca 2500€, sh käibemaks. Peale käibeka ära maksmist, jääb järele ca 2100€.
Võtame Pirita etapi näitel, mida selle 2100€ eest tagada tuli:
1) Linnakuinventari olemasolu
2) Avatõtuteenuse olemasolu (tehnika + 1 inimene)
3) kohtunike olemasolu: 2 inimest (stardikohtunik + motokohtunik rajal)
4) Linnaku ehitajad / rajatähistajad / liiklusreguleerijad: 14 inimest
5) Stardihoidja: 1 inimene (paarissõidu korral 2 inimest)
6) Pakihoid: 1 inimene
7) Batuudivalvur/lastekantseldaja: 1 inimene
Joogijagaja: 1 inimene
9) Sekretariaat: 2 inimest
10) Meedik: 1 inimene
11) Võistluskeskuse juhataja: 1.in mene (viib, toob, organiseerib, vaatab, et kõik oleks korras jms)
12) Fotograaf: 1 inimene
14) Rekkajuht: 1 inimene (Sõidab rekka kohale ning liigutab masinat kohapeal aedade maha panekuks)
15) Liikluskorraldusvahendid koos ülesse panemisega: ca 60 liiklusmärki koos ülesse panekuga.
16) Jagatav spordijooks jms (viimase etapi puhul ka supp + kokk)
17) Peakorraldaja: 1 inimene, mina (vastutab, organiseerib, et kõik toimiks)
Saame kokku 28 inimest.
Kui käibemaksu ära maksmise järel alles jääv rahasumma 2100€ jagada inimeste arvuga, saame summaks 75€ korraldaja kohta. Muidgi selle summa palgana välja maksmiseks tuleb omakorda maksta ligema pool sellest riigile tööjõumaksudena. Lisaks ei tule tegelikkuses ka inventar ju nullkuluna jumala armust ning taustaettevalmistused maksavad kah, kasvõi liikluskorralduse skeem, raamatupidamine, koduleht, turundus jms. Teisisõnu on olukord selline, et rikkaks selle ametiga ei saa ning täiendavate allahindluste kaudu stardimaksusoodustusi teha ei kannata - muidu ei kogu enam korraldamiseks vajalikku kriitilist summat kokku. Seega saaks eelregistreerimise motivatsiooni tõsta vaid kohapealregistreerimise ja üheks etapiks eelregistreerimise hinna tõstmise teel, kuid see võiks omakorda mõjuda pärssivalt osalejate arvule ning vaevalt, et see väga vaimustust inimestes tekitaks.
Temposõidul võiks motiveerida eelregistreerima lisaks hinnavõidule muidugi ka oma stardiaja broneerimine. Kohapeal registreerimise korral võib osutuda vajalikuks pikalt oma starti oodata.
_________________
SEB jooksuga kattumine pole kindlasti finaali puhul hea. Samas vast on see siiski parem kui kattuda näiteks mõne muu rattaralli või maratoniga. Eks tänavu sai nii kalendrisse juba pandud. Proovime ära, kui asi ennast ei õigusta, siis 2017 naaseme vanade kaartide juurde.
Finaali puhul kindlasti katsetame ka natuke pikemat rada, näiteks 25 või 30 km.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 01. 03. 2016. 20:43
Postitas devilc
tsainik kirjutas:See Ikla on out. Veeta hobisportlasel puhkepäeval autoroolis 6-7 tundi, et võistelda pool tundi.
Rattaga tuled või? Tallinnast on see ots edasi-tagasi pigem ikka 4-5 h olenevalt linnaservast
. Kui Narvas elad, siis vabandused muidugi.
Minu arvates päris äge idee see Ikla etapp.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 15. 03. 2016. 14:45
Postitas mi.re
Nii, sarja 2016 juhend ning etappide info on nüüd aerobike.ee kodukal üleval.
Kui kellelgi on tähelepanekuid, mõtteid ja parandusettepanekuid, siis oleks praegu õige aeg neid edastada : ) Enne hooaja algust saame neid veel arvesse võtta ja muudatusi sisse viia.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 16. 03. 2016. 09:07
Postitas indivvid
jätkuvalt ei saa aru, miks see punkt vajalik on?
18.4. Paarissõidu etappidel lähtutakse protokollide koostamisel põhimõttest, et võistluspaar hõivab kaks kohta protokollis, ent mõlemad võistluspaari liikmed saavad kõrgema nende võistluspaarile kuuluva koha. Näiteks mõlemale kiireima võistluspaari liikmele omistatakse 1. koht, mõlemale teise tulemuse saavutanud paarilisele 3. koht jne.
vähemalt minu arust oleks palju ausam ja ja ka üldkokkuvõtte arvestuses põnevam, kui teise koha tiim saaks teise koha punktid ja viienda koha tiim saaks viienda koha punktid jne. hetkel võidab sellest reeglist kõige rohkem võitja-tiim, kõik teised kohad annavad pihuga punkte ära. võistlus võiks olla ikka nii üles ehitatud, et oleks üldkokkuvõtte kohtade pärast rebimist ja seda mitte ainult esikolmikul vaid ka esikümne-esikahekümne sõitjatel.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 17. 03. 2016. 11:16
Postitas mi.re
indivvid kirjutas:jätkuvalt ei saa aru, miks see punkt vajalik on?
18.4. Paarissõidu etappidel lähtutakse protokollide koostamisel põhimõttest, et võistluspaar hõivab kaks kohta protokollis, ent mõlemad võistluspaari liikmed saavad kõrgema nende võistluspaarile kuuluva koha. Näiteks mõlemale kiireima võistluspaari liikmele omistatakse 1. koht, mõlemale teise tulemuse saavutanud paarilisele 3. koht jne.
vähemalt minu arust oleks palju ausam ja ja ka üldkokkuvõtte arvestuses põnevam, kui teise koha tiim saaks teise koha punktid ja viienda koha tiim saaks viienda koha punktid jne. hetkel võidab sellest reeglist kõige rohkem võitja-tiim, kõik teised kohad annavad pihuga punkte ära. võistlus võiks olla ikka nii üles ehitatud, et oleks üldkokkuvõtte kohtade pärast rebimist ja seda mitte ainult esikolmikul vaid ka esikümne-esikahekümne sõitjatel.
Eesmärgiks on see, et paarissõitude tähtsus oleks sarja kokkuvõtet silmas pidades eraldistartidega võimalikult samaväärne. Kui päris samaväärset süsteemi ei õnnestu luua, siis ilmselt eelistatum oleks, et paarissõidu osatähtsus on pigem tsipa väiksem kui eraldistartidel, kuivõrd tegu on ennekõike ikka eraldistardi sarjaga. Kuna aga varasemalt osutus aga paarissõidu osatähtsus just vastupidiselt tsipa suuremaks, siis selleks, et eelkirjeldatud muret leevendada, muutsime punktisüsteemi nii, et paarissõidul on preemiapunktid poole väiksemad.
Eraldistardil saab võitja: 300+100=400p
Teise koha omanik: 299+60=359p (Vahe võitjaga 41p)
Kolmanda koha omanik: 298+40=338p (Vahe võitjaga 62p, vahe teise kohaga 21p)
Paarissõidul saab 2016 aastal võitjapaar: 300+50=350p
Teise koha saanud paar: 298+20=318p (Vahe võitjaga 32p)
Kolmanda koha saanud paar 296+10=306p (Vahe võitjaga 44p, vahe teise kohaga 12p)
Võrdluseks hooajal 2015 oli:
Paarissõidul sai 2015 aastal võitjapaar: 300+100=400p
Teise koha saanud paar: 298+40=338p (Vahe võitjaga 62p)
Kolmanda koha saanud paar 296+20=316p (Vahe võitjaga 84p, vahe teise kohaga 22p)
Seega nagu näeme, siis eelmisel aastal oli paarissõidu osatähtsus eraldistardi etappidega võrreldes veidi suurem, hooajal 2016 veidi väiksem.
Kui teha nii, et võitjapaar saaks 1. koha punktid, teine paar 2. koha punktid(mitte 2. koha) jne, siis tõuseks paarissõidult saadavate punktide hulk drastiliselt just aeglasemate sõitjate jaoks, kuivõrd punktissüsteemi mõttes oleks paarissõitudel ju osalejaid siis poole vähem. Teisisõnu võistleja, kes eraldistardis on ca 100. kohal, saaks paarissõidus 50. koha punktid ning enamiku sõitjate jaoks kujuneks paarissõidu etappidel osalemine "must to be" asjaks sarja üldarvestst silmas pidades. Kuivõrd hooaja lõpus arvestatakse kaks madalaima punktisummaga etappi arvestusest välja, siis poleks väga varianti, et paarissõit nende kahe hulgas saab olla ning see, kes mingil põhjusel näiteks paarissõidul katkestab, oleks üldarvestuses kohe mängust väljas.
Aga lõpetuseks tuleb mainida, et ega korraldajate jaoks pole vahet, kuidas me punkte täpselt jagame. Selles osas soovikski üldse arvamust. Kui on soov pigem nii, et paarissõidul oleksid kohad ja punktid järjest, siis võime seda teha. Hetkel näis lihtsalt nii, et järjest kohtade andmine suurendaks küll õiglust preemiapunkte saava tabeli päise osas, kuid drastiliselt kasvataks ebaõiglust just esituumikust tagapool olevate sõitjate hulgas. Sellest lähtuvalt läksime praegu preemiapunktide vähendamise teed - paarissõidul teevad võistluspaarilised omavahel koha preemiapunktid pooleks.
Samas tuleb möönda, et paarissõidu suurim probleem on tegelikult see, et nõrgema vanuseklassi sõitja leiab omale "tugeva veduri" ning saavutab tänu paarissõidule edu just oma vanuseklassi arvestuses. Kuidagi tuleks just seda vähendada, kuid head ideed selles osas pole senimaani tekkinud. Probleemi lahendaks, kui määratleks asja nii, et paarissõitu võib sõita vaid oma vanusekalssi sportlasega, kuid see omakorda raskendaks oluliselt võistluspaaride komplekteerimist.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 18. 03. 2016. 12:22
Postitas indivvid
mi.re kirjutas:
Eesmärgiks on see, et paarissõitude tähtsus oleks sarja kokkuvõtet silmas pidades eraldistartidega võimalikult samaväärne. Kui päris samaväärset süsteemi ei õnnestu luua, siis ilmselt eelistatum oleks, et paarissõidu osatähtsus on pigem tsipa väiksem kui eraldistartidel, kuivõrd tegu on ennekõike ikka eraldistardi sarjaga. Kuna aga varasemalt osutus aga paarissõidu osatähtsus just vastupidiselt tsipa suuremaks, siis selleks, et eelkirjeldatud muret leevendada, muutsime punktisüsteemi nii, et paarissõidul on preemiapunktid poole väiksemad.
Paarissõidul saab 2016 aastal võitjapaar: 300+50=350p
Teise koha saanud paar: 298+20=318p (Vahe võitjaga 32p)
Kolmanda koha saanud paar 296+10=306p (Vahe võitjaga 44p, vahe teise kohaga 12p)
Võrdluseks hooajal 2015 oli:
Paarissõidul sai 2015 aastal võitjapaar: 300+100=400p
Teise koha saanud paar: 298+40=338p (Vahe võitjaga 62p)
Kolmanda koha saanud paar 296+20=316p (Vahe võitjaga 84p, vahe teise kohaga 22p)
Seega nagu näeme, siis eelmisel aastal oli paarissõidu osatähtsus eraldistardi etappidega võrreldes veidi suurem, hooajal 2016 veidi väiksem.
Kui teha nii, et võitjapaar saaks 1. koha punktid, teine paar 2. koha punktid(mitte 2. koha) jne, siis tõuseks paarissõidult saadavate punktide hulk drastiliselt just aeglasemate sõitjate jaoks, kuivõrd punktissüsteemi mõttes oleks paarissõitudel ju osalejaid siis poole vähem. Teisisõnu võistleja, kes eraldistardis on ca 100. kohal, saaks paarissõidus 50. koha punktid ning enamiku sõitjate jaoks kujuneks paarissõidu etappidel osalemine "must to be" asjaks sarja üldarvestst silmas pidades. Kuivõrd hooaja lõpus arvestatakse kaks madalaima punktisummaga etappi arvestusest välja, siis poleks väga varianti, et paarissõit nende kahe hulgas saab olla ning see, kes mingil põhjusel näiteks paarissõidul katkestab, oleks üldarvestuses kohe mängust väljas.
OK, sellega olen nõus, et praegune süsteem on tõesti parem kui eelmise aasta oma.
mis aga paarissõidu punktide jagamisse puutub, siis kõigile kohapunkte jagada oleks esiteks lihtsam, ning teiseks teekski üldarvestuse põnevamaks. No ja mis siis, et 100nda koha mees/naine saab paarissõidus 50nda koha punktid ja seeläbi läheb seal kohtadel üldarvestuse rebimine tihedamaks? Auhindu ju nende kohtade eest ei anta niiehknaa, tihedam rebimine aga paneb rohkem pingutama. Eelmine aasta tekitas minu jaoks segadust veel see, kui sattuski paarissõitu sõitma üksik sõitja, siis läks ju punktijagamise samm jälle nihkesse. Võisid ju lõpetada mõlemad sõidud 6ndal kohal aga üks kord said 12nda koha punktid ja teine kord said 10nda koha punktid, sõltuvalt sellest mitu ükskisõitjad ees oli. Lihtsalt kohapunktide jagamine muudaks ka selle arvestuse ühtlasemaks ja ausamaks.
Kokkuvõttes muidugi minu jaoks suurt vahet ei ole, kuidas neid punkte jagatakse, sõit tuleb välja nii nagu ta parasjagu tuleb ja kui selle eest antakse punkte, siis antakse, auhindade pärast käivad vähesed võistlemas...
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 30. 03. 2016. 18:03
Postitas tsainik
EuroPark rattaprogramm kujutab ... auhinnafond, mis jagatakse võrdselt kõigi kuuel etapil finišeerunud võistlejate vahel. Seega oma osa saamiseks ei pea tegema mitte midagi muud kui läbima kõik kuus jooksva aasta Filter Temposõidu Karikasarja etappi.
Europark rattaprogrammi tingimused:
•Auhinnaprogrammis kaasa löömiseks tuleb osaleda kõigil seitsmel Filter Temposõidu Karikasarja etapil.
Kas see Ikla siis on etapp või on ta Finaal või
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 01. 05. 2016. 22:29
Postitas mi.re
tsainik kirjutas:EuroPark rattaprogramm kujutab ... auhinnafond, mis jagatakse võrdselt kõigi kuuel etapil finišeerunud võistlejate vahel. Seega oma osa saamiseks ei pea tegema mitte midagi muud kui läbima kõik kuus jooksva aasta Filter Temposõidu Karikasarja etappi.
Europark rattaprogrammi tingimused:
•Auhinnaprogrammis kaasa löömiseks tuleb osaleda kõigil seitsmel Filter Temposõidu Karikasarja etapil.
Kas see Ikla siis on etapp või on ta Finaal või
EuroPark programm hindab ikka nende ratturite visadust, et on finišeerinud erandlikult kõik etapid, seal hulgas ka finaali ehk siis kokku 7 etappi. Juhendis oli korrektne, tegin nüüd ka rattaprogrammi rubriigis korda.
Sarja koondarvestuses loevad aga viied kõrgeimad punktid seitsmest, kuigi tasub pöörata tähelepanu, et finaaletapil on punktid 100p võrra suuremad, mistõttu on finaal veidike tähtsam kui teised etapid.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 02. 05. 2016. 17:40
Postitas craft
Otsin kolmapäevaks temposõidu kaaslast!
Tempot loodaks 38-39 kanti saada.
Nimi:Mihkel Einblau
Telefon 5526040 või kribada privaatsõnum.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 03. 05. 2016. 08:28
Postitas craft
craft kirjutas:Otsin kolmapäevaks temposõidu kaaslast!
Tempot loodaks 38-39 kanti saada.
Nimi:Mihkel Einblau
Telefon 5526040 või kribada privaatsõnum.
Leitud
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 03. 05. 2016. 13:24
Postitas sasscalobra
Kas terveks hooajaks reganul on ka võimalik oma stardiaeg kuskil broneerida?
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 03. 05. 2016. 21:13
Postitas mi.re
sasscalobra kirjutas:Kas terveks hooajaks reganul on ka võimalik oma stardiaeg kuskil broneerida?
Kõigil eelreganutel on stardiaeg olemas. Kui regamisel võistleja seda ise ei muutnud, siis on stardiajaks regamise hetke varaseim vaba aeg.
Homse etapi eelreganute nimekiri koos stardiaegadega:
http://aerobike.ee/index.php?option=com ... Itemid=717
Oma ajal on võistlejal õigus startida, isegi kui stardis on järjekord. Kes oma aja maha magab, saab startida elava järjekorra alusel, kuid peab arvestama järjekorras ootamisega.
PS! Teist aastat järjest kasutame sarjas täpseid, kuid paraku kalleid aktiivkiipe. Seetõttu tuleb kiibi eest tasuda tagatisraha 20€, mis kiibi tagasi toomisel tagastatakse. Kui võistleja plaanib osaleda enam kui ühel etapil, on soovituslik kiip tuua tagasi viimasel osaletaval etapil. Soovi korral võib seda teha ka peale igat etappi - siis ei jää tagatisraha terveks hooajaks kiibi alla lõksu. Tagatisraha tuleb tasuda sularahas, ülekandega seda tasuda ei saa!
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 04. 05. 2016. 10:09
Postitas raulk
mi.re kirjutas:sasscalobra kirjutas:
PS! Teist aastat järjest kasutame sarjas täpseid, kuid paraku kalleid aktiivkiipe. Seetõttu tuleb kiibi eest tasuda tagatisraha 20€, mis kiibi tagasi toomisel tagastatakse. Kui võistleja plaanib osaleda enam kui ühel etapil, on soovituslik kiip tuua tagasi viimasel osaletaval etapil. Soovi korral võib seda teha ka peale igat etappi - siis ei jää tagatisraha terveks hooajaks kiibi alla lõksu. Tagatisraha tuleb tasuda sularahas, ülekandega seda tasuda ei saa!
Kui eelmise aasta kiip on veel enda käes siis kas selle saab täna tagasi anda raha vastu
või jääb see suveniiriks ?
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 04. 05. 2016. 12:33
Postitas sasscalobra
Lingilt vaadates tundub, et esimene punt on päris suur ja stardiaeg on südaöö
Ehk siis tegelikult segane lugu aga eks õhtul selgub tõde.
mi.re kirjutas:sasscalobra kirjutas:Kas terveks hooajaks reganul on ka võimalik oma stardiaeg kuskil broneerida?
Kõigil eelreganutel on stardiaeg olemas. Kui regamisel võistleja seda ise ei muutnud, siis on stardiajaks regamise hetke varaseim vaba aeg.
Homse etapi eelreganute nimekiri koos stardiaegadega:
http://aerobike.ee/index.php?option=com ... Itemid=717
Oma ajal on võistlejal õigus startida, isegi kui stardis on järjekord. Kes oma aja maha magab, saab startida elava järjekorra alusel, kuid peab arvestama järjekorras ootamisega.
PS! Teist aastat järjest kasutame sarjas täpseid, kuid paraku kalleid aktiivkiipe. Seetõttu tuleb kiibi eest tasuda tagatisraha 20€, mis kiibi tagasi toomisel tagastatakse. Kui võistleja plaanib osaleda enam kui ühel etapil, on soovituslik kiip tuua tagasi viimasel osaletaval etapil. Soovi korral võib seda teha ka peale igat etappi - siis ei jää tagatisraha terveks hooajaks kiibi alla lõksu. Tagatisraha tuleb tasuda sularahas, ülekandega seda tasuda ei saa!
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 04. 05. 2016. 19:50
Postitas Fre
Kas on mingi konkreetne põhjus ka miks 27 km pikkust distantsi peab 25 kilomeetriseks nimetama?
Ja kas teoorias ei oleks nt võimalik korraldada nii et kiipi ja numbrit saaks varem ka kätte, täna läks kuuepaiku ikka arutult aega sabatamise peale? Aerobike rattahoolduse butiigist nt?
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 04. 05. 2016. 21:09
Postitas Mati
Fre kirjutas:Ja kas teoorias ei oleks nt võimalik korraldada nii et kiipi ja numbrit saaks varem ka kätte, täna läks kuuepaiku ikka arutult aega sabatamise peale? Aerobike rattahoolduse butiigist nt?
Mul näitas distantsiks 26,9 km. Ega see suurt muud mõjuta kui protokolli keskmist - mõistan ängi.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 04. 05. 2016. 21:27
Postitas craft
Fre kirjutas:Kas on mingi konkreetne põhjus ka miks 27 km pikkust distantsi peab 25 kilomeetriseks nimetama?
Ja kas teoorias ei oleks nt võimalik korraldada nii et kiipi ja numbrit saaks varem ka kätte, täna läks kuuepaiku ikka arutult aega sabatamise peale? Aerobike rattahoolduse butiigist nt?
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 04. 05. 2016. 22:12
Postitas martaas
Tõesti, mul ka 27 km.
craft kirjutas:Fre kirjutas:Kas on mingi konkreetne põhjus ka miks 27 km pikkust distantsi peab 25 kilomeetriseks nimetama?
Ja kas teoorias ei oleks nt võimalik korraldada nii et kiipi ja numbrit saaks varem ka kätte, täna läks kuuepaiku ikka arutult aega sabatamise peale? Aerobike rattahoolduse butiigist nt?
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 05. 05. 2016. 07:47
Postitas piffik
Keskmise arvutamisel on siiski õiget ehk pikemat distantsi kasutatud, mitte 25km. Ehk siis kiirused peaks õiged olema, lihtsalt kohe oleks võinud öelda, et ei ole 25km, vaid pikem maa. Muidugi võib olla seotud Jüri teetöödega, et hiljem selgus, et stardikohta tuleb muuta ning seeläbi läks distants pikemaks.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 05. 05. 2016. 09:26
Postitas martaas
Pigem ma ka nõustun sellega, kuna GPS näitas 27 km, oli avg sama, mis Aerobike lehel.
piffik kirjutas:Keskmise arvutamisel on siiski õiget ehk pikemat distantsi kasutatud, mitte 25km. Ehk siis kiirused peaks õiged olema, lihtsalt kohe oleks võinud öelda, et ei ole 25km, vaid pikem maa. Muidugi võib olla seotud Jüri teetöödega, et hiljem selgus, et stardikohta tuleb muuta ning seeläbi läks distants pikemaks.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 05. 05. 2016. 10:35
Postitas margusn
Pikkus pikkuseks, eks iga mees ju teab, et kui on tagasipööre, siis on sama tee vaja tagasi sõita ning 25 või 27 see ei oma nii suurt tähtsust. Tempot sead ikka tunde järgi mingist märgist mingi märgini ja viimast võtad siis kui enesetunne ja lõppu näitavad km postid seda lubavad
Kahjuks polnud ka seekord selget finishi joont. Eelmine aasta oli korduvalt see probleemiks ja seekord ka. Äkki sõidan 4x km/h joogi pakkujast mööda stardijärjekorda ootavasse massi. Ei olnud ainukene, kes ei teadnud kus lõpp on. Kaasvõistlejatel oli sama probleem. Võibolla on lõpu tähiseks midagi ebaloogilist, aga igatahes tuleks see üle vaadata. Suvalised lipud näiteks aedade otsas ei ole hea variant jne.
Lisaks tuli suhteliselt halva üllatusena see, et start teise koha peal. Täna uuesti vaadates alles panin tähele, et uus skeem on, millel on väike stardi sirge muudatus näha küll. Samas mingit suuremat teavitust selle kohta ei tulnud ja seetõttu tuli veel omajagu seal piirkonnas seigelda, et õigesse kohta jõuda. Kui see info liikus FB-s siis see ei ole väga hea vahend olulise info levitamiseks- FB nimelt sageli otsustab ise mis on oluline ja mis mitte. Iga päev ei jõua ka eventi piiluda. Mail ja info uuendustest veidi nähtavamalt kuskil veebis oleks väga hea olnud.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 05. 05. 2016. 16:23
Postitas mtm
Fre kirjutas:Kas on mingi konkreetne põhjus ka miks 27 km pikkust distantsi peab 25 kilomeetriseks nimetama?
Ja kas teoorias ei oleks nt võimalik korraldada nii et kiipi ja numbrit saaks varem ka kätte, täna läks kuuepaiku ikka arutult aega sabatamise peale? Aerobike rattahoolduse butiigist nt?
Nagu eelkõneleja tahaksin minagi korraldajat kahe boonuskilomeetri eest tänada!
Ka sabas seismine oli huvitavalt korraldatud nostalgiahõnguline sotsiaalne üritus: sai tuttavate ja mittetuttavatega meeldivalt tühja juttu puhuda. Ei mäletanudki millal viimati sabas sai seista, nooremad polnud sellist järjekorda näinudki.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 05. 05. 2016. 17:16
Postitas SL
mtm kirjutas:Fre kirjutas:Kas on mingi konkreetne põhjus ka miks 27 km pikkust distantsi peab 25 kilomeetriseks nimetama?
Ja kas teoorias ei oleks nt võimalik korraldada nii et kiipi ja numbrit saaks varem ka kätte, täna läks kuuepaiku ikka arutult aega sabatamise peale? Aerobike rattahoolduse butiigist nt?
Nagu eelkõneleja tahaksin minagi korraldajat kahe boonuskilomeetri eest tänada!
Ka sabas seismine oli huvitavalt korraldatud nostalgiahõnguline sotsiaalne üritus: sai tuttavate ja mittetuttavatega meeldivalt tühja juttu puhuda. Ei mäletanudki millal viimati sabas sai seista, nooremad polnud sellist järjekorda näinudki.
Absoluutselt chill üritus oli. Järjekord oli selle pingevaba ürituse juurdekuuluv loomulik osa. Ja 27 v 25... mis vahet seal on. Äge oli kimada.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 06. 05. 2016. 10:54
Postitas Fre
SL kirjutas:
Absoluutselt chill üritus oli. Järjekord oli selle pingevaba ürituse juurdekuuluv loomulik osa. Ja 27 v 25... mis vahet seal on. Äge oli kimada.
Muidugi oli äge, aga nõrgematel kaob ikka mott 25 km peal ära kui peast jõuab läbi käia mõte et näe, siin võinuks finish olla
Polegi vahet kas 25 või 27. Sellepärast ma arvasingi et pole mingit põhjust nimetada kahtkendviite kahekümne seitsmeks...
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 06. 05. 2016. 11:06
Postitas veloson
Aerobike sotsiaalmeediast üleskutse tulla andmedoonoriks (verd ei võeta!):
https://www.facebook.com/aerobikecyclingagency/photos/a.355391624508495.74411.159699024077757/1009058235808494/?type=3 kirjutas:NB! Eilsel Jüri temposõidul osalejad!
Kuna Filter Tempokarikasari panustab hea meelega ka sporditeaduse arengusse, siis edastame üleskutse eilselt võistlejalt ja ühtlasi ka treenerilt Karmen Reinpõllult:
"Treener Karmen Reinpõld teeb rattaspordivallas teadustööd. Sellega seoses palub ta kõigil (vabatahtlikult), kes eilsel Jüri temposõidul osalesid ja oma pingutuse Garmin Vector võimsusanduri pedaalidega salvestasid, saata sellest sõidust .fit fail aadressil karmen.reinpold [at] gmail [punkt] com
Tähtis on, et fail sisaldaks muuhulgas pedaalimise dünaamika meetrikaid - efektiivsus, ühtlus, faaside pikkuseid jms. infot. Andmeid analüüsitakse anonüümselt."
Ette tänades
Karmen
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 18. 05. 2016. 10:42
Postitas raulk
Kas stardialas on ka kuskil "ametlik kell" mille järgi saab otsustada et nüüd minu eelregisteerimise järgi saabunud stardiaeg?
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 19. 05. 2016. 09:23
Postitas KaupoR
Eilne finishi lahendus oli ebamugav ja ohtlik. Ma jõudsin finishikoridori otsa koos oluliselt aeglasema ratturiga ja kaks lenksu kõrvuti seal mitte mingi nipiga kõrvuti sõitma ei mahtunud. Tänan seda ratturit ülima ettevaatlikuse eest - ta vaatas enne koridori sisse keeramist tagasi ja lasi mind (ja vist veel ühe ratturi) läbi. Siiski oli tekkimas väga reaalne ohuolukord.
Muidu tip-top värk ja väga salakaval rada: lõpupoole lauged tõusud ja tuul
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 19. 05. 2016. 10:01
Postitas piffik
Samad emotsioonid - rada väga mõnus (tuttav küll juba eelnevate aastate duatlonidest), aga stardi-finishikoridor pehmelt öeldes kriitikat ei kannatanud.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 19. 05. 2016. 10:25
Postitas Snk
stardi-finishikoridor oli üliohtlik
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 19. 05. 2016. 11:52
Postitas ToomasL
Sekundeerin stardi ja finiši ohtlikkuse koha pealt. Start oli veel talutav- väike hüpe asfaldile ja siis sai hakata uhama, aga hüppe ajal käis peast läbi, et mis saab ülikergete kummidega võistlejatest, kes siin kohe ka lõpetavad kummi purunemise tõttu.
Finišisse tulles maksis mulle kätte tegemata rajaluure. Nagu ka eelkirjutaja sain ka mina just enne koridori oluliselt aeglasemast võistlejast mööda ja siis vahtisin seda pilu, kuhu ma ennast pressima pean. Kuna kuskil traati maas ei olnud ja kiibi lugejat aia küljes ei paistnud, siis sain aru, et tuleb veel vajutada. Ausalt öeldes kangastus aastate tagune ohtlik olukord Tartu Rattarallil, kus finišikoridoris ühe mehe vänderdamine lõppes tervel grupil vastu aeda sõitmisega.
Sellega seoses kaks ettepanekut:
1. rada paarsada meetrit lühemaks ja oleks saanud turvaliselt startida ja finišeerida. Stardikoht võiks isegi samaks jääda aga finiš oleks teisel pool teed.
2. nii nagu Jüris nii ka Kiilis ei olnud selgelt aru saada, kus on finišijoon. Ma ei jälgi spidokat, et näha millal 13km täis saab või palju on viimasest 100m sildist veel sõita. Selge ja suur silt FINIŠ oleks abiks.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 19. 05. 2016. 12:16
Postitas raulk
ToomasL kirjutas:Sekundeerin stardi ja finiši ohtlikkuse koha pealt. Start oli veel talutav- väike hüpe asfaldile ja siis sai hakata uhama, aga hüppe ajal käis peast läbi, et mis saab ülikergete kummidega võistlejatest, kes siin kohe ka lõpetavad kummi purunemise tõttu.
Finišisse tulles maksis mulle kätte tegemata rajaluure. Nagu ka eelkirjutaja sain ka mina just enne koridori oluliselt aeglasemast võistlejast mööda ja siis vahtisin seda pilu, kuhu ma ennast pressima pean. Kuna kuskil traati maas ei olnud ja kiibi lugejat aia küljes ei paistnud, siis sain aru, et tuleb veel vajutada. Ausalt öeldes kangastus aastate tagune ohtlik olukord Tartu Rattarallil, kus finišikoridoris ühe mehe vänderdamine lõppes tervel grupil vastu aeda sõitmisega.
Sellega seoses kaks ettepanekut:
1. rada paarsada meetrit lühemaks ja oleks saanud turvaliselt startida ja finišeerida. Stardikoht võiks isegi samaks jääda aga finiš oleks teisel pool teed.
2. nii nagu Jüris nii ka Kiilis ei olnud selgelt aru saada, kus on finišijoon. Ma ei jälgi spidokat, et näha millal 13km täis saab või palju on viimasest 100m sildist veel sõita. Selge ja suur silt FINIŠ oleks abiks.
Finis oli minu arust küll selgelt tähistatud, joon maas oli ilus.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 19. 05. 2016. 14:18
Postitas KaupoR
ToomasL kirjutas:Ma ei jälgi spidokat, et näha millal 13km täis saab või palju on viimasest 100m sildist veel sõita. Selge ja suur silt FINIŠ oleks abiks.
Kui sa oleks jälginud 13 km täitumist, siis oleksid lõpetanud kuskil Konsumi ees või umbes seal kandis
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 19. 05. 2016. 16:04
Postitas Mati
Finishijoon oli olemas, seal aedade labürindis. Start-finish ei olnud parima korraldusega. Alternatiiv on ajavõtt viia suurele teele, st aeg läheb seal käima ja kinni. Peale ja maha võib siis rahulikumalt nikerdada.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 19. 05. 2016. 17:22
Postitas mi.re
Finišijoone kriitikaga ei nõustu. Joon oli maas, küll teibiga tehtud kuid laiuse ja kuju poolest UCI reeglitele vastav. Lisaks tähistas joone kohta ka suur finišikaar üle tee.
Tee kitsuse osas oli see koht jah problemaatiline. Kuna Kiilis on tegu suure peateega, kus liiklus peab jääma avatuks, siis oli problemaatiline finiši suure tee peale tegemine. Järsu S-kurvi enne finišit tegime teadlikult, et enne kitsast finišiala kiirust maha võtta. Teede poolest oleks olnud võimalik tuua finiš kergliiklusteele ka sealt samast, kus stardist suurele teele suunduti. Sellisel juhul oleks aga kitsas finiš olnud väga suure kiirusega ja täiendavalt ohtlik.
Kummi minu teada kellelgi seal stardis ei läinud.
Ühe alternatiivina kaalusime ka keset kergliiklustees oleva aialiini asemel torbikute kasutamist. Siis oleks tee olnud küll laiem, kuid siis tekkis see hirm, et peale S-kurvi võib finišeeruv rattur sattuda torbikute vahelt startija teepoolele ning tekib kokkupõrke oht.
Aga eks järgmiseks Kiili etapiks mõtleme, kas annab mõni parem finišilahendus välja mõelda. Üks lahendus oleks viia hoopis start mööda kergliiklusteed niipalju kaugemale, et rekka paikneks umbes selles kohas, kus praegu suunduti peateele. Sellisel juhul saaks finišikoridor olla kogu kergliiklustee laiune, mis ei tohiks olla enam liialt kitsas. Tõsi, siis muutuks starti suundumine aga üle põllu kõndimiseks.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 19. 05. 2016. 18:43
Postitas Mati
mi.re kirjutas:...Tõsi, siis muutuks starti suundumine aga üle põllu kõndimiseks.
No worries!
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 20. 05. 2016. 12:47
Postitas margusn
Kui just starti kõndima ei pea kilomeetreid, siis see pole probleem.
Sain ka ilusti tagumise ratta libisema finishi S kurvi läbides. Seal oli küllalt sile teekate ning veidi kiskus ärevaks olukord. Seda peaks jah planeerima veidi, et enne viimast kitsast kurvi väga suurt kiirust arendada ei saaks näiteks.
Aga finish oli seekord väga ilusti märgitud - joone, kaar, andurid. Seekord oli joogi jagajatel ohutum
Muidu väga mõnus rada!
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 20. 05. 2016. 14:30
Postitas Poeesia
mi.re kirjutas:tsainik kirjutas:EuroPark rattaprogramm kujutab ... auhinnafond, mis jagatakse võrdselt kõigi kuuel etapil finišeerunud võistlejate vahel. Seega oma osa saamiseks ei pea tegema mitte midagi muud kui läbima kõik kuus jooksva aasta Filter Temposõidu Karikasarja etappi.
Europark rattaprogrammi tingimused:
•Auhinnaprogrammis kaasa löömiseks tuleb osaleda kõigil seitsmel Filter Temposõidu Karikasarja etapil.
Kas see Ikla siis on etapp või on ta Finaal või
EuroPark programm hindab ikka nende ratturite visadust, et on finišeerinud erandlikult kõik etapid, seal hulgas ka finaali ehk siis kokku 7 etappi. Juhendis oli korrektne, tegin nüüd ka rattaprogrammi rubriigis korda.
Sarja koondarvestuses loevad aga viied kõrgeimad punktid seitsmest, kuigi tasub pöörata tähelepanu, et finaaletapil on punktid 100p võrra suuremad, mistõttu on finaal veidike tähtsam kui teised etapid.
Kas naised loetakse ikka ka võistlejate hulka või mis põhjusel neid hetkel Europark rattaprogrammi koondtabelisse pole lisatud?
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 03. 06. 2016. 14:32
Postitas sasscalobra
Kolmapäeval oli päris ärev hetk kui naisjooksja otsustas tuimalt ilma ringi vaatamata lükati silla juures üle tee minna. Röökisin nagu jaksasin 50+ kiiruse pealt aga ju olid klapid peas kuna minu poole ta küll ei vaadanud. Äkki oli isegi hea, oleks sammu tagasi astunud oleks päris kole vaatepilt olnud. Põnev peab olem
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2016
Postitatud: 06. 06. 2016. 07:30
Postitas KaupoR
sasscalobra kirjutas:Kolmapäeval oli päris ärev hetk kui naisjooksja otsustas tuimalt ilma ringi vaatamata lükati silla juures üle tee minna. Röökisin nagu jaksasin 50+ kiiruse pealt aga ju olid klapid peas kuna minu poole ta küll ei vaadanud. Äkki oli isegi hea, oleks sammu tagasi astunud oleks päris kole vaatepilt olnud. Põnev peab olem
Kuulsin hiljem pealtvaatajalt, et seal oli ohtlikke olukordi olnud mitmeid, ka sellest samast klappidega naisjooksjast räägiti mulle.
Palve korraldajatele: palun pange võimaluse turvamees või lint ette, et metsa seest tulevad jooksjad ei astuks mäest laskuvatele ratturitele ette:
KAART