haagisega sõit
-
- Rattur
- Postitusi: 11
- Liitunud: 30. 12. 2011. 00:43
haagisega sõit
Tahan soetada oma rattale haagist.siis onmatkamisel ratta raskuse madalam-ja kurve mugavam võtta-kes aga räägiks mulle haagisega sõidust pikemalt. (B.O.B. Ibex)
Re: haagisega sõit
Politsei räägib sulle haagisega sõidust samal ajal kui trahvi teeb
Re: haagisega sõit
metslane teeb siin ebaõnnestunud huumorit või on asjadest väga valesti aru saanud.
Leia väikseim/kergeim võimalik haagis mis sinu vajadused ära rahuldab. Sõita on sellega igal juhul meeldivam kui sama kraami ratta küljes vedades.
B.O.B. Ibex'iga küll ise sõitnud pole, aga üherattaliste omapära on see, et need kallutavad end rattaga kaasa, seda ka siis sadulast püsti olles kõvemat sõtkumist tehes, kui ratas käib küljelt-küljele. Ja pikad on need ka kaherattalistega võrreldes. Samas on neil jälle kaherattaliste ees mitmeid muid eeliseid.
Leia väikseim/kergeim võimalik haagis mis sinu vajadused ära rahuldab. Sõita on sellega igal juhul meeldivam kui sama kraami ratta küljes vedades.
B.O.B. Ibex'iga küll ise sõitnud pole, aga üherattaliste omapära on see, et need kallutavad end rattaga kaasa, seda ka siis sadulast püsti olles kõvemat sõtkumist tehes, kui ratas käib küljelt-küljele. Ja pikad on need ka kaherattalistega võrreldes. Samas on neil jälle kaherattaliste ees mitmeid muid eeliseid.
Tartu Eksperimentaalne Jalgrattatehas
http://www.facebook.com/rattatehas
http://www.facebook.com/rattatehas
Re: haagisega sõit
Huvitav, kuidas käitub eriti järsul pöördel selline 1-rattaline käru, mis kinnitub jalgratta tagahargi külge?
On ka variandid, kus käru tiisel kinnitub jalgratta sadulaposti külge. Need tunduvad head.
On ka variandid, kus käru tiisel kinnitub jalgratta sadulaposti külge. Need tunduvad head.
Re: haagisega sõit
Ma küll pole ühegi kärguga sõitnud...
Selline käru kallutab samamoodi kurvis kaasa, nagu sina seda rattaga teed ja on seetõttu juhitavusele palju vähem tuntav, kui selline käru, millele rattad kõrvuti (sellisega tekib nö. külgkorviga mootorratta tunne, kus pead mõlemile poole keeramised tegema täiesti püsti, ilma kallutamata)
Selline käru kallutab samamoodi kurvis kaasa, nagu sina seda rattaga teed ja on seetõttu juhitavusele palju vähem tuntav, kui selline käru, millele rattad kõrvuti (sellisega tekib nö. külgkorviga mootorratta tunne, kus pead mõlemile poole keeramised tegema täiesti püsti, ilma kallutamata)
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Re: haagisega sõit
Mul on küll kogemus kaherattalise käruga, mille diisel kinnitus alumise kahvli külge ja ratast sai juhtid ja kallutada täiesti vabalt. Mingit külka tunnet ei olnud, aga raskem oli küllRivo kirjutas:Ma küll pole ühegi kärguga sõitnud...
Selline käru kallutab samamoodi kurvis kaasa, nagu sina seda rattaga teed ja on seetõttu juhitavusele palju vähem tuntav, kui selline käru, millele rattad kõrvuti (sellisega tekib nö. külgkorviga mootorratta tunne, kus pead mõlemile poole keeramised tegema täiesti püsti, ilma kallutamata)
Tark ei torma!
Re: haagisega sõit
külgkorvi tunnet ei teki kaherattalsisel. Croozer ja Chariot mudelid (enamlevinud meie laiuskraadidel) on tahajooksu ühenduslüli juures selline jäme spiraalvedri, see teeb oma töö ja kõik toimib.
Olen teinud kahekohalise käruga järsu kurvi suurelt kiiruselt, käru tegi taga 360 kraadi, laps oli sees aga kõik jäi terveks. Sellega tuleb arvestada kiirete kurvide tegemisel.
Olen teinud kahekohalise käruga järsu kurvi suurelt kiiruselt, käru tegi taga 360 kraadi, laps oli sees aga kõik jäi terveks. Sellega tuleb arvestada kiirete kurvide tegemisel.
Re: haagisega sõit
See lugu on nüüd sul küll ilusasti välja mõeldud, aga päris eluga on sellel vähe ühistRivo kirjutas:Ma küll pole ühegi kärguga sõitnud...
Selline käru kallutab samamoodi kurvis kaasa, nagu sina seda rattaga teed ja on seetõttu juhitavusele palju vähem tuntav, kui selline käru, millele rattad kõrvuti (sellisega tekib nö. külgkorviga mootorratta tunne, kus pead mõlemile poole keeramised tegema täiesti püsti, ilma kallutamata)
Re: haagisega sõit
2-rattalisi kärusid olen ise ehitanud ja nendega panin alati metsa ühes tähtsas asjas - stabiilsuses. Minu ehitatud kaarikuid oli üsna lihtne juba väikesel kiirusel järsus kurvis või teeaugus kummuli visata, seetõttu venisin koormaga tihti kogu tee vaid 10 km/h Võibolla kaherattalised firmakärud on paremini tehtud?