1. leht 1-st

Rööpad

Postitatud: 31. 07. 2004. 17:05
Postitas Suusataja
Kuidas oleks õige võtta laskumist, millel rööpad :?: ...kui autorööpad, siis saab neid suht lihtsalt vältida, kuna keskel ruumi küll, atv puhul keskel juba kitsam...

valus kogemus on just saadud :cry: otepää eec rada proovides kukkusin ca 11-km laskumisel nii õnnetult, et üks kämblaluu katki...vihma sadas, libe, ei näinud ühte libeda rohu all varitsenud rööbast :evil:

...ja kuidas kukkuda :?: ... olen lugenud kahte soovitust:
1. hoia lenksust niikaua kinni kui jõuad, ratas kaitseb ratturit
2. lase asap lahti ja rulli/veereta end
Minu vigastus tuli sellest, et käepidemel olnud käsi jäi lenksu ja keha vahele kukkudes.

...otepää etappi vaatasin kipsis käega kekkose rajal, oli kergem küll kui ise mäest üles rühkida :roll:

Postitatud: 31. 07. 2004. 17:31
Postitas MikkVaaks
kukkumise kohta on avo pikkus ütlend, et ta õppis talvel lume hunnikus kukkumist

Postitatud: 31. 07. 2004. 18:03
Postitas Lauri
Rööpas sõites pead kujutama, et sul just vaja seda trajektoori sõita. Tavaliselt kohe kui tööpasse satutakse, tõmmatakse ratas risti, et sealt välja saada ja siis kaotab ratas juhitavuse (välja saades, jääb tagumine ratas rööpasse ja ratas teel risti või halvem variant, ei saadagi ratast rööpast välja ja kaotatakse tasakaal) Parem üldse, kui rööpasse ei satuks.

Kukkumise kohta küll ei oska midagi öelda. Ega kukkudes eriti aega mõelda ei ole, mis ma nüüd teen, kõik käib refleksidega. Kogemused maksavad...võiolla tõesti peaks talvel lumehummikusse harjutama, aga jälle, parem, kui ei kuku, seega...HARJUTA TEHNIKAT!
:roll:

Postitatud: 31. 07. 2004. 21:19
Postitas Cyc
mootorratturite riietus selga ja proovima kuidas kukkuda.
rööbastega on jah jama. kui sinna satud siis alati kipub tasakaal kaduma või ratas vingerdama. seetõttu üritan ma alati sealt kiirelt välja saada. väljasaamisega on aga tegemist, kasuks on mul alati trialimeeste bunnyhop sest tavalise esiratta tõstmisega tagaratas järgi ei tule.