Kuidas hoiate MNT lenksust kinni?
Kuidas hoiate MNT lenksust kinni?
Tere
Sirvisin foorumi sõiduasendi teemad läbi aga päris "õiget" alateemat ei leidnudki. Olen sõitnud paar hooaega MNT-rattaga ning üldised settingud (passatka) olen vist paika saanud. Selg ei valuta ning ka käed "surevad mõistlikult". See käib ilmselt asja juurde.
Kui vaatan teisi rattureid kes trenni tehes vastu tulevad siis enamus hoiab sarvedest kinni alt. Mina hoian 95% kinni ülevalt. Kas siis stemmi kõrvalt või siis piduri linkide pealt. Suudan ka alt kinni võtta kuid siis pole asend sugugi mugav ning silmad eriti ees olevat teed ei näe. Mis võib olla sellise asja põhjus? Üks on kindlasti kevad ja vähene treenitus. Aga teised?
Lenksu rõngastega sarved tõstetud ülemisse asendisse. Pikkust 180 cm, rattaks Fuji M/L mõõdus raamiga.
Tänud ette.
Sirvisin foorumi sõiduasendi teemad läbi aga päris "õiget" alateemat ei leidnudki. Olen sõitnud paar hooaega MNT-rattaga ning üldised settingud (passatka) olen vist paika saanud. Selg ei valuta ning ka käed "surevad mõistlikult". See käib ilmselt asja juurde.
Kui vaatan teisi rattureid kes trenni tehes vastu tulevad siis enamus hoiab sarvedest kinni alt. Mina hoian 95% kinni ülevalt. Kas siis stemmi kõrvalt või siis piduri linkide pealt. Suudan ka alt kinni võtta kuid siis pole asend sugugi mugav ning silmad eriti ees olevat teed ei näe. Mis võib olla sellise asja põhjus? Üks on kindlasti kevad ja vähene treenitus. Aga teised?
Lenksu rõngastega sarved tõstetud ülemisse asendisse. Pikkust 180 cm, rattaks Fuji M/L mõõdus raamiga.
Tänud ette.
Viimati muutis loonik, 20. 04. 2014. 23:10, muudetud 1 kord.
Re: Kuidas hoiate MNT lenksust kinni?
Kui alt ei ole mugav hoida, on passatka vale.
Re: Kuidas hoiate MNT lenksust kinni?
Või kõht liiga suur.
Re: Kuidas hoiate MNT lenksust kinni?
Mulle ka ei meeldi see lenksu alumine osa kuigi sõiduasend on õige. Eks igal ühel on omad harjumused.
Re: Kuidas hoiate MNT lenksust kinni?
Alt kinni hoidmise mõte on peamiselt tuuletakistuse vähendamine ehk siis kiiremini edasi liikumine. Kui sa ei võistle ja/või ei treeni maanteevõistluseks, või pole sul lihtsalt kuhugile kiire, hoia sealt, kus mugavam!
Aga tegelikult on peamine näitaja sadula ja lenksu alumise asendi kõrguste vahe. Mõõda ära ja siis oskab ilmselt nõu anda, kas see on harrastaja jaoks liiga suur või mitte.
Aga tegelikult on peamine näitaja sadula ja lenksu alumise asendi kõrguste vahe. Mõõda ära ja siis oskab ilmselt nõu anda, kas see on harrastaja jaoks liiga suur või mitte.
See on nüüd küll väga tugev üldistus. Selle loogika järgi võiks misiganes vaevuse ja ebamugevuse puhul süüdistada passatkat - tihti see nii on, aga see on ikka kirvemast kirvem kirvemeetod.erikr kirjutas:Kui alt ei ole mugav hoida, on passatka vale.
Re: Kuidas hoiate MNT lenksust kinni?
Sadula ja lenksu kõrguste vahe oli tõesti liiga suur ehki 11 cm. Kuna juhtrauda tõsta pole võimalik siis lasin sadula madalamaks. Nii, et kõrguste vahe on nüüd 8 cm. Homme lähen proovin sõita.
Ah jaaa.... lisaks on kõht muidugi ka suur. Sellepärast väntangi
Ah jaaa.... lisaks on kõht muidugi ka suur. Sellepärast väntangi
Viimati muutis loonik, 21. 04. 2014. 07:47, muudetud 1 kord.
Re: Kuidas hoiate MNT lenksust kinni?
Maantekas mul teadlikult "agressiivse" passatakaga sadula ja lenksu vahelise suhte võtmes. Sõidan enamuse ajast pealt hoides, sest tõesti, kiiret nagu pole. Kuid kui teen nt lõike või on arvestatav vastutuul, siis hoian alati alt kinni - asend veits ebamugavam, kuid ei midagi ületamatut.
Seega harju asendiga ja ära mine kohe muidu töötava passatka kallale, hakkab veel mujalt tunda andma .
Seega harju asendiga ja ära mine kohe muidu töötava passatka kallale, hakkab veel mujalt tunda andma .
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Kuidas hoiate MNT lenksust kinni?
3 cm sadula liigutamist on väga suur muudatus, kontrolli kindlasti üle kus asub nüüd põlvekeder pedaalivõlli suhtes kui pedaal on eesmises horisontaalses asendis ... kui põlved käivad liiga ette, siis on peagi põlvevalusid tunda, eriti kui oled pigem madala kadentsiga sõitjaloonik kirjutas:Sadula ja lenksu kõrguste vahe oli tõesti liiga suur ehki 11 cm. Kuna juhtrauda tõsta pole võimalik siis lasin sadula madalamaks. Nii, et kõrguste vahe on nüüd 8 cm. Homme lähen proovin sõita.
Ah jaaa.... lisaks on kõht muidugi ka suur. Sellepärast väntangi
vt. ka lehekülg 22 joonis 6 allpool viidatud materjalis
http://treener.eok.ee/dokument_open.php?dokument_id=217
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?