Sari 2015
Postitatud: 16. 01. 2015. 13:25
Uuendused 2015:
Hakatakse mõõtma ka pöördeaega!
Filter Temposõidu Karikasari läheb üle kiibiga ajavõtule, mis võimaldab meil võistlejatele pakkuda ka vaheaegasid. Lisaks tavapärasele finišiajale hakatakse seega võistlejatele pakkuma ka pöördeaegasid, andes nõnda võistlejatele rohkem tagasisidet nende sõidu kohta.
Meeskonnasõit asendub paarissõiduga!
Kui varasematel aastatel oli kavas üks paarissõit ja üks meeskonnasõit, siis 2015 aastal saab kavas olema kaks paarissõitu. Kuna kuueliikmeliste meeskondade komplekteerimine oli sageli harrastussportlastele komplitseeritud, siis osutus meeskonnasõit tihtipeale jokkeriks punktitabelis, lüües ülejäänud etappide jõudude vahekorrad segamini. Meeskonnasõidu teise paarissõiduga asendamine elimineerib selle jokkeri efekti ning ühtib ka paremini sarja kontseptsiooniga - samal rajal saab sõita samadel tingimustel kaks korda aastas ning võrrelda muutusi oma treenituses.
Võimalus startida ka stardirambi eest maapinnalt!
Kuivõrd meieni on jõudnud palju tagasisidet, et algajatele ratturitele tekitab ebakindlust stardipoodiumilt alla sõitmine, siis pakume alates sellest hooajast võimalust ka maast stardirambi eest startimiseks. Iga võistleja saab seega ise valida, kas soovib startida stardipoodiumilt ja saada allamäge startimise arvelt stardikiirendust või startida siledalt maapinnalt.
Üks uus rada!
Jüri võistlustrassi stardipaik jääb küll endiseks, kuid rada muutub. Senise ringi asemel võidetakse Vana-Tartu maanteel ja Seli teel kulgeval pöördega trassil. Muudatuse eesmärgiks on pakkuda võistlejatele vaheldust ning kasutada väiksemaid teid, millel on võimalik liiklus võistluse ajaks sulgeda. Seega saab kõigi kuue etapi ajal sellel aastal liiklus olema suletud. Tõsi, peale jääb siiski ühistransport ning kohalikud elanikud, kellel puuduvad alternatiivsed koju pääsemise teed.
Avatakse käsiratta klass!
Filter Temposõidu Karikasarjal on hea meel tulla vastu invasportlaste poolsele initsiatiivile ning avada sarjas ka käsiratta klass. Kuigi see samm ei too kindlasti sarja juurde arvukalt uusi osalejaid, siis peame seda ääretult oluliseks laiendamaks sarja ampluaad ning täitmaks üht peamist eesmärki - pakkuda väljundit kõigile sportlikele inimestele.
Hakatakse mõõtma ka pöördeaega!
Filter Temposõidu Karikasari läheb üle kiibiga ajavõtule, mis võimaldab meil võistlejatele pakkuda ka vaheaegasid. Lisaks tavapärasele finišiajale hakatakse seega võistlejatele pakkuma ka pöördeaegasid, andes nõnda võistlejatele rohkem tagasisidet nende sõidu kohta.
Meeskonnasõit asendub paarissõiduga!
Kui varasematel aastatel oli kavas üks paarissõit ja üks meeskonnasõit, siis 2015 aastal saab kavas olema kaks paarissõitu. Kuna kuueliikmeliste meeskondade komplekteerimine oli sageli harrastussportlastele komplitseeritud, siis osutus meeskonnasõit tihtipeale jokkeriks punktitabelis, lüües ülejäänud etappide jõudude vahekorrad segamini. Meeskonnasõidu teise paarissõiduga asendamine elimineerib selle jokkeri efekti ning ühtib ka paremini sarja kontseptsiooniga - samal rajal saab sõita samadel tingimustel kaks korda aastas ning võrrelda muutusi oma treenituses.
Võimalus startida ka stardirambi eest maapinnalt!
Kuivõrd meieni on jõudnud palju tagasisidet, et algajatele ratturitele tekitab ebakindlust stardipoodiumilt alla sõitmine, siis pakume alates sellest hooajast võimalust ka maast stardirambi eest startimiseks. Iga võistleja saab seega ise valida, kas soovib startida stardipoodiumilt ja saada allamäge startimise arvelt stardikiirendust või startida siledalt maapinnalt.
Üks uus rada!
Jüri võistlustrassi stardipaik jääb küll endiseks, kuid rada muutub. Senise ringi asemel võidetakse Vana-Tartu maanteel ja Seli teel kulgeval pöördega trassil. Muudatuse eesmärgiks on pakkuda võistlejatele vaheldust ning kasutada väiksemaid teid, millel on võimalik liiklus võistluse ajaks sulgeda. Seega saab kõigi kuue etapi ajal sellel aastal liiklus olema suletud. Tõsi, peale jääb siiski ühistransport ning kohalikud elanikud, kellel puuduvad alternatiivsed koju pääsemise teed.
Avatakse käsiratta klass!
Filter Temposõidu Karikasarjal on hea meel tulla vastu invasportlaste poolsele initsiatiivile ning avada sarjas ka käsiratta klass. Kuigi see samm ei too kindlasti sarja juurde arvukalt uusi osalejaid, siis peame seda ääretult oluliseks laiendamaks sarja ampluaad ning täitmaks üht peamist eesmärki - pakkuda väljundit kõigile sportlikele inimestele.