1. leht 2-st

8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 14. 07. 2016. 10:13
Postitas Raino
Info Pirita etapi kohta kolmapäevakute kodus -
http://www.kolmapaev.ee/2016/01/viii-et ... li-pirita/

Lastel oma rada, mis stardis-finišis kattub pika rajaga. Olge kõik ettevaatlikud ja arvestage väiksemate ja aeglasematega!

Trendikalt keerasime sel aastal trassi teist pidi. Seega algus lihtsam ja teine pool vähe tehnilisem. Osadele ärevamatele kohtadele andsime puhkamiseks vaheaasta ja leiutasime uusi. Kanaliine pole, jala maha panemise kohti vast mõni tuleb. NB! Sõida ring enne läbi!
Rada saab märgistuse võistluspäeval 17-ks. Organiseeritud õppesõitu pole plaanis.

Rattarajal on mitmeid puutepunkte terviseradadega. Kuigi kettarahvas kolis ära, siis jalutajaid-jooksjaid piisab. CCRM küll turvab ohtlikumaid ristumisi, kuid iga osaleja peab ka ise tähelepanelik olema.

Parkimiseks võimalused - Pirita Selveri parklas, Pirita terviseradade parklates, stardiala ligiduses Lükati teel (keelatud on murule parkimine).

Ringi pikkus ca 5,3 km ja lastele 1+ km.

RINGIDE ARV:
Lisaks kirjas ka infotahvlil stardialas!
L10: 1 laste ring
M12 / N12: 3 laste ringi
M14 / N14: 1 ring
M16 / N16: 2 ringi
M ja N ja edasi: 3 ringi

CC Rota Mobilis kutsub kõiki osalema!

NB! Võistlus toimub Pirita jõeoru maastikukaitsealal. Parkida tohib kõva kattega kohtades. Prahti ei jää maha. Võistlustrass peab minema mööda olemasolevaid radu.

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 14. 07. 2016. 18:23
Postitas raikzz
Natuke kahju,et need viimaste aastatega tekkinud ärevamad kohad välja jäävad :D Kas juba väike muretsemine,et viimaselajal koguaeg jube palju kukkumisi on ?

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 14. 07. 2016. 21:22
Postitas erikr
raikzz kirjutas:Natuke kahju,et need viimaste aastatega tekkinud ärevamad kohad välja jäävad :D Kas juba väike muretsemine,et viimaselajal koguaeg jube palju kukkumisi on ?
Ma sarnase etapi korraldajana panen info mõttes ühe ääremärkusliku tsitaadi.
Põhja prefektuur kooskõlastab tingimuslikult antud avaliku ürituse. Tingimusteks:
1. korraldajal tagada osalejate turvalisus; 2. korraldajal tagada üritusel avalik kord ja heakorra eeskirja nõuete täitmine.

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 15. 07. 2016. 08:02
Postitas janerik
Ega gpx faili pole jagada?

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 15. 07. 2016. 08:35
Postitas Raino
Kui trass käib teist pidi, siis kõik segmendid ei sobi sisse. Ja oli tõesti plaan "puhkamisaega" anda. Ka üks võistlus väsitab seda maastikku seal korralikult.
Aga ei maksa muretseda, et igav saab olema.
Faili pole.

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 16. 07. 2016. 12:10
Postitas MarttiM
milline ja kus see kodukal viidatud nn river trail sinku asetseb?

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 18. 07. 2016. 10:40
Postitas AndreK
MarttiM kirjutas:milline ja kus see kodukal viidatud nn river trail sinku asetseb?
Kui tuled Lükati suusa sillast üle ja mäkke, siis mäe otsas keerad vasakule. See aasta sõidame seda küll teist pidi.

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 18. 07. 2016. 11:33
Postitas raikzz
AndreK kirjutas:
MarttiM kirjutas:milline ja kus see kodukal viidatud nn river trail sinku asetseb?
Kui tuled Lükati suusa sillast üle ja mäkke, siis mäe otsas keerad vasakule. See aasta sõidame seda küll teist pidi.
On sealt võimalik üles sõita ? Või tuleb kusagilt kõrvalt üles ?

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 18. 07. 2016. 11:45
Postitas AndreK
Tuleb teistmoodi üles. Enne seda suurt kuuse juurikat.

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 18. 07. 2016. 11:48
Postitas KaupoR
AndreK kirjutas:See aasta sõidame seda küll teist pidi.
Krt, hommikusest puhtast läbimisest saadud enesekindluse laks oli seega täiesti asjatu. Õhtul uuesti ...

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 18. 07. 2016. 20:37
Postitas MarttiM
Sedapidi tundub rada kohati megakiire, eriti viimane põndakutega üles-alla sinku ja isegi see muidu tüütu ringraja äärne sinku oli kohati lahe.

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 18. 07. 2016. 20:54
Postitas raikzz
Krt ma ütleks just,et teistpidi on kiirem :lol:

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 18. 07. 2016. 21:20
Postitas miilits
Rada vast homme pole lintidega tähistatud, aga ehk saada gpx faili rajast, saaks omakeskis homme päeval tiiru teha harjutamiseks.

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 18. 07. 2016. 21:30
Postitas MarttiM
raikzz kirjutas:Krt ma ütleks just,et teistpidi on kiirem :lol:
Ega selles osas väga ei vaidle, kirjutasingi, et kohati on megakiire :mrgreen: Seejuures pidasin silmas eelkõige neid viidatuid sinkusid.

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 18. 07. 2016. 22:03
Postitas erikr
miilits kirjutas:Rada vast homme pole lintidega tähistatud, aga ehk saada gpx faili rajast, saaks omakeskis homme päeval tiiru teha harjutamiseks.
Raino kirjutas: Faili pole.

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 20. 07. 2016. 08:54
Postitas AndreK
Paar märksõna.
Nr 1 - Kiirus
Nr 2 - Väga raske raja viimane kolmandik
Kloostri taga metsas näeme!

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 20. 07. 2016. 09:44
Postitas dh
Mis M top10 ühe ringi läbimise aeg võiks olla? Siis tean kui palju muude tegevuste arvelt aega vaja näpistada et enne ajavõtu lõpetamist ringid ära saan sõidetud.

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 20. 07. 2016. 09:59
Postitas raikzz
14-17 minutit

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 20. 07. 2016. 20:41
Postitas MarttiM
Cc Rota Mobilis on võtnud vist südameasjaks minusuguste treenituse kasvatamise läbi rohkkete tõusumeetrite (Keila-joa kah). Viimane tõusude kaskaad oli selgelt overkill. Peenestasin põhimõtte pärast küll kõikidest mägedest üles, kuid eks see Pyrrhose võit oli, sest muus osas "taastusin" ja tiksusin. Jõeäärsed sinkud oli väga nauditavad. Kiire painutamise rada koos rohkete tõusumeetritega pole siiski minu tass teed. Kokkuvõttes on minus vist mingi pervesne keen avaldunud, sest vaatamata kõigile kannatustele oli nauditav. Nii palju siiski räsis, et sauna nuppu sisse ei lülitanud :mrgreen: Aga õlu maitseb kuradi hästi. Tänud rajameistrile (y)

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 20. 07. 2016. 22:07
Postitas redboss
Rajalt leitud valge raamiga prillid.
Kes kaotas, andku teada.

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 20. 07. 2016. 22:35
Postitas aif
Rajameister on järjekordselt ära teeninud kestvad kiiduavaldused. Hirmufaktori vähesus sobis vanemale ratturile hästi, aga need viimased paar põksu ülesmäge tekitasid kooma-skaalal kõva liikumist. Karta on et nädalavahetuse Rõugetuurilt saadud "doping" mängis ka oma osa.

aif

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 20. 07. 2016. 22:40
Postitas Rivo
Äge värk. Sai kihutada ja nikerdada, mis on minu arvates parim kolmapäevakute menüü.
Jäin siin mõtlema esimeste hooaegade kolmapäevakute ja nende radade peale. Ikka korralik, väga korralik edasiminek on toimunud tehnilisuse osas!

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 20. 07. 2016. 22:48
Postitas kalari
Kiidan ka! Tulin tegelikult vaid kerget, taastavat "männikäbi" sõitu tegema aga rada üllatas sajaga! Lõputõusud...

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 20. 07. 2016. 23:26
Postitas RistoM
Valgeid prille otsisid murtud puu juures taga sinises noored, vist Kirsipuu kasvandikud.

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 20. 07. 2016. 23:34
Postitas Raino
CCRM omad tänavad kõiki tugevaid!
Rajal oli vandumist kuulda hulgaliselt, aga peale pulsi taastumist tulid pigem lõbusamad kommentaarid.
Teatepulk Jõelähtme Singlile üle.

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 21. 07. 2016. 05:59
Postitas KaupoR
Andke prillide osas info otse Villemile edasi, olin ise registreerimistelgis kui üks CFC noormees käis seal teatamas kadunud prillidest ja Villem võttis tema kontaktid.

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 21. 07. 2016. 08:02
Postitas Erx27
Väga vinge rada jällegi. Minu jaoks olid need tõusud täpselt nii rasked, et jõudsin üles vändata, aga siis olid kõik seierid punases ja sirgetel liikusin nagu tigu proovides taastuda.

Samas arvan, et tõuse jalutades ei oleks kokkuvõttes kiirem olnud. Muu osa oli täpselt nii tehniline, et vajas pidevat valmisolekut - niipea kui pulss oli punases kippusid jõeäärsel singlil puud teele astuma.

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 21. 07. 2016. 08:20
Postitas powerman
Mida aasta edasi ja mida etapp edasi, seda tehnilisemaks rajad tehakse - kellele? Harrastajatele mitte. Sõidurõõmu pakuvad sellised rajad ainult hulljulgetele. Osalejate arv sellise suhtumisega kahaneb ja ka minu stardiraha jäi sel etapil maksmata - lihtsalt ei viitsi ratas käekõrval krossijooksuga mäest alla ja üle tegeleda.

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 21. 07. 2016. 08:41
Postitas kalts123
Aga võibolla vähem vingumist ja rohkem harjutamist :) rada oli väga äge ja olen igati poolt, et niisuguseid radu veel tehakse.

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 21. 07. 2016. 08:48
Postitas tamur
Mu arust oli ka super rada, kiidan heaks, ainult, et enda vea tõttu eksisin rajalt ja katkestasin, aga pärast sõitsin ikka ringi otsa veel kuna hea rada oli.

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 21. 07. 2016. 09:00
Postitas veloson
powerman kirjutas:minu stardiraha jäi sel etapil maksmata - lihtsalt ei viitsi ratas käekõrval krossijooksuga mäest alla ja üle tegeleda.
Tegid prooviringi ja keerasid boksi ära?

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 21. 07. 2016. 09:15
Postitas KaupoR
Kolmapäevakutel sõidavad 99,9% harrastajad, vahel harva on sinna ära eksinud mõni (eks)proff. Ka eilse etapi võitjakolmik töötab argitundidel palgatööl ja sõidab muude tegevuste kõrvalt.

Eile sattusin Flashiga rääkima jõeäärse singli juurde viival suurte kividega laskumisel. Enamus tulid sealt täie pasaga alla, kuigi eemalt vaadates võis tunduda väga hirmuäratav laskumine. Flash veel möönis, et mõne aasta taguse ajaga on sõidutehnika (mitte varustus aga oskused) hullu moodi arenenud. Ma ei heida ette kui keegi peale rajaluuret loobus starti minemast. Küll aga äkki motiveerib see tuhateedelt rohkem kõrvale keerama, tehnilisemaid lõike otsima ja harjutama. Mind omal ajal väga motiveerisid kolmapäevakud (vähemal määral ka TRC sõidud, mis jäid kolmapäevakutele tehniliselt tublisti alla, viimasel ajal pole neil enam osalenud). Kui ei motiveeri, siis tuleb meil kõigil leppida, et tehniline (ja natuke raske) XCO ei ole sulle (ei mõtle siin kedagi konkreetset). Siis on võimalik valida kas Aerobike temposõidud, vähemtehnilised Kolmapäevakud või maratonid/muud rattasõidud.

Minule nt ei maitse Alma murakamaitseline kodujuust, no üldse ei maitse, aga ma ei kirjuta Valiole, et kuulge, minu raha jääb teil nüüd küll saamata ja sellist saasta ei söö ju üldse keegi! Ilmselt keegi ikka sööb, keegi ka maksab selle eest ja jumal nendega. Ma söön mõnda teist kodujuustu :)

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 21. 07. 2016. 09:21
Postitas siim_s
KaupoR kirjutas: Minule nt ei maitse Alma murakamaitseline kodujuust, no üldse ei maitse, aga ma ei kirjuta Valiole, et kuulge, minu raha jääb teil nüüd küll saamata ja sellist saasta ei söö ju üldse keegi! Ilmselt keegi ikka sööb, keegi ka maksab selle eest ja jumal nendega. Ma söön mõnda teist kodujuustu :)
See on ju parim kodujuust üldse! :)

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 21. 07. 2016. 09:41
Postitas AndreK
Ma ei vaidle vastu, et rada oli füüsiliselt raske. Samas tehnilisi lõike protsentuaalselt kogu raja pikkusest, kus oli oht jalastuda ei olnud ju üle mõistuse palju (hetkel tuleb silme ette umbes 2-3 kohta, kus ilmselt kõik võisid ebaõnnestumise korral jala maha panna).
Vinti ei ole peale keeratud järsku, minu arust on rajad arenenud koos sõitjatega - järk järgult.
Rajad on erinevad - kus on materjali, oleks ju patt seda mitte kasutada.
Mõistan ka neid, kellele see rada üle jõu käis. Aga nüüd saate aasta aega seal segamatult harjutada ja proovida ja ma luban, et jube hea tunne on, kui mõne enne alistamatu koha lõpuks pika proovimise järel puhtalt läbid.
Ma ise ei pea ennast liiga suurte tehniliste oskustega sõitjaks, aga harjutamine on ka mulle imekombel mõjunud :)

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 21. 07. 2016. 09:46
Postitas janerik
Tagumise otsa sõitjana kiidan takka, keerake aga vinti peale.
Sellised rajad ainult motiveerivad rohkem harjutama ja oskusi lihvima.
Niisama kruusakat võiks ju Nõmme-Harku 15km tuharingil ka nühkida aga ei viitsi.

Milline osa rajast oli ainult hulljulgetele?
Kas krossijooksu oli tõesti palju? Kuigi olen väga nõrga vormiga, oli rajal ainult 2 kohta, mis jäid ületamatuks. Liivane tõus ja natuke enne finishit oli ka üks pikem tõus, mida lõpuni ei suutnud sõita.

Ainuke asi, millle üle veel eelmine aasta võis nuriseda natuke oli lasteraja raskusaste, mis kohati oli vähemalt L10 jaoks natuke liig. Samas on see aasta olnud kõva progress ja väiksematel on rohkem ruumi olnud lustimiseks omaette.

Seega võin harrastajana kinnitada, et suund on õige ja andke aga hagu. Olen kindel, et valdav enamus nõustub sellega.
Latt on juba kõrge ja põnevusega ootame, millega järgmise etapi korraldaja üllatab.

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 21. 07. 2016. 09:55
Postitas raikzz
Tegemist on ainukese sarjaga Harjumaal ( võibolla ka eestis ? ) kus on mõnusalt tehnilised rajad. Kus sa veel siis tehniliselt areneda saad ? Kindlasti tuleks vinti aina rohkem peale keerata ( ja seda ka õnneks tehakse, iga aasta tekivad radadele uued ja järsemad laskumised, rock gardenid, autorehvid jne ) aga seda muidugi juhul kui on olemas chicken-line variant.

Mäletan väga hästi kui ma 3a tagasi oma elu esimest kolmapäevakut kusagil jõelähtmel sõitsin ja Kotka mägedeni jõudsin, no kuidagi ei saanud sealt läbi ilma jalga vähemalt 20x maha panemata, nüüd 3a hiljem Jõelähtme maratoni raames sinna tagasi jõudes mõtlesin kas tegu on ikka sama kohaga, sest tundus liigagi lihtne :D

Üldiselt tehke keegi veel sarnased sõite , vähe on neid kolmapäevakuid hooaja peale :lol:

Aga pirita rajast siis endale meeldis eelmise aasta rada isiklikult rohkem, võibolla sellepärast, et jalad olid juba stardist täiesti nuudlid all ja ilmselt tänu sellele suutsin kivilaskumisel selle hooaja suurema käbla ka panna kui lenksuga puud riivasin ja see lenksu risti viskas misjärel suure kaarega nägu ja õlg ees alla potsatasin ja ratas selga kukkus :lol: :lol:

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 21. 07. 2016. 09:56
Postitas aif
powerman kirjutas:Mida aasta edasi ja mida etapp edasi, seda tehnilisemaks rajad tehakse - kellele? Harrastajatele mitte. Sõidurõõmu pakuvad sellised rajad ainult hulljulgetele. Osalejate arv sellise suhtumisega kahaneb ja ka minu stardiraha jäi sel etapil maksmata - lihtsalt ei viitsi ratas käekõrval krossijooksuga mäest alla ja üle tegeleda.
See kellele oleks hea küsimus, kui me ainult z30 ja z40 klassidest räägiks. Need on ikka 97% harrastajad ja sekka mõni kohaliku mastaapsusega korüfee (protsent on oletuslik ja ei põhine teaduslikul uurimismeetodil). Võtame nüüd sinna juurde spordiklubide z14/16/18 klassid ja pilt muutub kõvasti. Eesti XCO meistri olümpiakoht jäi täpselt 2 või 3 puuduva maailmakarika-tasemel sõitja puudumise taha. Need sõitjad ei teki saunataga kruusahunnikul jalgrattaga üles-alla sõites, need peaks tulema teadliku treeningu ja tööga. Kisa et EMV XCO rada on liiga tehniline või et kõvakahvliga PEAB saama alati XC'd sõita käristab seda vahet kohalike jõukatsumiste ja MM'i/maailmakarika vahel ainult suuremaks.

Olles saiavormis harrastaja ja alustanud Kolmapäevakutel alles 201X ajajärgul, sai tõesti krampidega võideldes krossi joostud kui tõus ei alistunud teist moodi. Miskipärast tundus mulle et see on vihje minu suutlikusele ja oskustele mitte rajameistri isiklik pahatahtlikus minu tagasihoidliku isiku suhtes. Olen ka ühele karmi klassi MTB-maratonile rangluu jätnud, sama rajameistri sõitudest võtan sellest hoolimata osa. Tema viimaseid "teoseid" on võrreldud täiesti maailmatasemel maratonidega.

aif

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 21. 07. 2016. 10:29
Postitas fotek
powerman kirjutas:Mida aasta edasi ja mida etapp edasi, seda tehnilisemaks rajad tehakse - kellele? Harrastajatele mitte. Sõidurõõmu pakuvad sellised rajad ainult hulljulgetele. Osalejate arv sellise suhtumisega kahaneb ja ka minu stardiraha jäi sel etapil maksmata - lihtsalt ei viitsi ratas käekõrval krossijooksuga mäest alla ja üle tegeleda.
Need rajad, kus ilma jalga maha panemata läbi sõidad, polegi õiged kolmapäeva rajad.

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 21. 07. 2016. 10:44
Postitas laur26
Raja tehnilisus oli 5+, aga mis selle tõeliselt raskeks tegi, olid ikkagi need tõusud. Viimane kolmandik oli pidev taastumine, nii et sõitmiseks jäi aega üsna napilt. Tõusudest üles jalutada samas ka ei tahaks, kui need sõidetavad on, aga eks mõned olid jõu üsna viimase piiri peal.

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 21. 07. 2016. 12:50
Postitas Kuldar
Kõik on juhendi ja agendaga kooskõlas – sari on muuhulgas loodud maastikusõidu oskuste arendamiseks. Raja esmakordsel läbimisel tehniliselt puhas sooritus on kinnistav kogemus, mitte arendav. Kui peale äraputerdamisi lõpuks ära teed ning seda ka kui kell käib ja vässi pealt, siis on see areng (vt. juhend).
Õige maastikurattur peabki natuke katkine, mullane ja õnnelik olema.

Kihvt rada, nii peabki. Sihukest materjali raisku lasta oleks ülekohtune.
Rainole ja teistele Roosadele pikk pai!

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 21. 07. 2016. 12:53
Postitas Mati
powerman kirjutas:Mida aasta edasi ja mida etapp edasi, seda tehnilisemaks rajad tehakse - kellele? Harrastajatele mitte. Sõidurõõmu pakuvad sellised rajad ainult hulljulgetele. Osalejate arv sellise suhtumisega kahaneb ja ka minu stardiraha jäi sel etapil maksmata - lihtsalt ei viitsi ratas käekõrval krossijooksuga mäest alla ja üle tegeleda.
Vaatame tagasi ... kolmapäevakud algasid praegusel kujul aastal 2008. St 2016 on juba 9. hooaeg :!: Aastal 2008 elas Eesti MTB rõõmsalt kruusaralli meeleolus, kuigi esines juba ka tõsisemaid nähtusi. Mäletan hästi esimese Kakumäe etapi korraldamist (2009) kus pelgalt juurikas oli juba piisav challenge - tehes praegu sama raja ei viitsitaks ilmselt isegi vinguda.
Mis on juhtunud selle dekaadiga? Hullult on paranenud inimeste sõiduoskus, ratast kasutatakse sõna otseses mõttes sihipäraselt. Võistlus on koht kuhu tullakse vabatahtlikult ja numbrid näitavad, et seda vabatahtlikku isu on piisavalt.
Kas me tahame osalejate arvu kasvu? Ei, kolmapäevakute eesmärk ei ole kasvada iga aasta. Põhjus on lihtne - formaat ja rajad ei võimalda enamat. 300 osalejat on ilmselge piir ja kui vaja siis massi ka reguleeritakse olemasolevate vahenditega - optimaalne mass on 200-300.
raikzz kirjutas:Tegemist on ainukese sarjaga Harjumaal ( võibolla ka eestis ? ) kus on mõnusalt tehnilised rajad. ...
Kolmapäevakute sari oli üks esimesi, kuid sarnaseid üritusi korraldatakse ka mujal Eestis - Võrumaal, Pärnumaal, Lääne-Virus jne. XCO formaadi seis ja mentaliteet on hetkel ajaloo parim :!: Loota jääb vaid, et need soodsad kasvutingimused ka vilja kannavad.

PS! Isiklikus võtmes korralikult kripeldab, et osaleda ei saanud :cry:

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 21. 07. 2016. 13:06
Postitas Janne
Alguses tekkis tunne, et nii lihtne ja kiire ongi. Poolepeal meel muutus, isegi jooksmine oli vaevu liikuval kujul väga vaevaline :)
Püüdsin kiirematele tagant tulijatele mitte ette koperdama jääda ja viisakalt teed anda.
Rada väga meeldis ....harjutamine pidi kiiremaks tegema :)
Aitäh rajameistritele!!!

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 21. 07. 2016. 13:32
Postitas kimmo
Mati kirjutas:Vaatame tagasi ... kolmapäevakud algasid praegusel kujul aastal 2008. St 2016 on juba 9. hooaeg :!:
Täiendaks tagasivaadet videoklipiga, mille leidsin youtubes tuulates - Pirita kolmapäevak aastast 2009 :)
https://www.youtube.com/watch?v=lbPESqkbqlQ

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 21. 07. 2016. 14:06
Postitas tarmo
siim_s kirjutas:
KaupoR kirjutas: Minule nt ei maitse Alma murakamaitseline kodujuust, no üldse ei maitse, aga ma ei kirjuta Valiole, et kuulge, minu raha jääb teil nüüd küll saamata ja sellist saasta ei söö ju üldse keegi! Ilmselt keegi ikka sööb, keegi ka maksab selle eest ja jumal nendega. Ma söön mõnda teist kodujuustu :)
See on ju parim kodujuust üldse! :)
+1 Tuleks vist Valio sponsoriks kaubelda.:) Škoda Murakamoosiga Kodujuustu Kolmapäevakud 2017. Not bad at all. :)

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 21. 07. 2016. 15:37
Postitas kalari
powerman kirjutas:Mida aasta edasi ja mida etapp edasi, seda tehnilisemaks rajad tehakse - kellele? Harrastajatele mitte. Sõidurõõmu pakuvad sellised rajad ainult hulljulgetele. Osalejate arv sellise suhtumisega kahaneb ja ka minu stardiraha jäi sel etapil maksmata - lihtsalt ei viitsi ratas käekõrval krossijooksuga mäest alla ja üle tegeleda.
Väga armsasti kirjutatud! Tead, mul ammu igatsus jooksumaraton läbida, ainult et jalad kohe üldse ei taha 42,195km lipata. Peakski näiteks Tallinna maratoni korraldajale ultimaatumi esitama - olgu maratonidistants 25km ja ei meetritki pikem! Muidu rsk, jääb mu rahast ilma!
Ja suusahüpetaga tahaks ka tegeleda. Ainult, et hüppemägi peaks olema selline, et oma 100m lennu saaksin sooritada ilma eelneva treeninguta ja 100% kindlusega, et ei kuku.

Parimatega,

Alari - M50, sünnist saati täisproff (tööl pole kunagi käinud, treenin XCO-d 365 päeva aastas, keskmiselt 9h päevas) Enne Kolmapäevaku starti ammutan hulljulgust teatud preparaatidest)

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 21. 07. 2016. 17:10
Postitas Erx27
Pirita rada oli ikka üle prahi. Isegi kolmapäevakute mõttes. Ja Powermani point oli selle mõttes hea, et valik on võimalik teha kohapeal kas maksad või ei maksa, sõidad või ei sõida. Ja lisaks saab veel teiste sooritust vaadata enne lõplikku otsust. Kohale tasub tulla igal juhul. Ülimalt liberaalne.

Aga, lisaks hulljulgetele harrastajatele on ikka aeg-ajalt kohal ka tipptegijaid. Pirital oli mul näiteks võimalus lühidalt sõita värske Eesti meistri taga. Tema oli küll soojendusringil :)

Siin on üks raw 360* video Pirita 2016 soojendusringist.
Vaatamiseks tasub hääl maha keerata. Youtube kahjuks 360 videot edida ei lase.

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 21. 07. 2016. 17:30
Postitas Rivo
Tähendab et...
Jah, Pirita võis täitsa tunduda raske neile, kes suhteliselt kõrges vanuses alles hiljuti rattasõiduga alustanud. Ühest küljest saan neist ka täiesti aru - tegelikult ju tahaks raja läbi sõita, aga näed, ei jõua ja oskused samuti ei luba. Siis tuleb veel tagant keegi, kes läbib sama koha mängleva kergusega ja jäädki nagu mõtlema...
M12 vanuseklass sõidab veel lasteringil. Eile ütlesin pojale nagu alati, tee oma võistlus ära ja siis mine suurte ringile, aga ole ettevaatlik, sest pole just kõige lihtsam (olin siis oma esimese prooviringi ära teinud) Õhtune poisi kommentaar - jummala äge, kõik kohad sõidetavad ka. kõik tõusud (krt, kus ma tahaks ka ise 40kg. kaaluda) Need olid 11a. poisi sõnad.

Üldises mõttes aga, nendest 12'st kolmapäevakute etapist võiks mõni muidugi selline lihtsam olla küll. Ideaalis võiks see olla nt. Harku. Parim just selles mõttes, et meelitada tuhateede pealt rahvas singlitele.

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 21. 07. 2016. 17:33
Postitas raikzz
Haapse ja Kiili olid küll sellised mis ei tohiks tavalisele samsungile mehele ka mingeid probleeme valmistada :wink:

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 21. 07. 2016. 17:54
Postitas Computernik
Kiili meeldis tõesti, oli läbitav isegi 95+ kg mehel. Tõesti oli mõnus.

Keila-joa rada - pm. läbimatu rada, lükka ainult käe kõrval, mäest alla ei julge ja üles ka ei saa.

Eks see üldse kahe otsaga asi ole, osalejate numbrid ju kukuvad. Sõidavad samad näod. "haanja 100" vennad karjuvad, et andke neile rohkem paska ja singleid. Niisama "harrastajad" - hilja alustanud jälle vaatavad, et tervelt koju jõuaks.

Mõlemal etapil kus sellel aastal osalnud olen on ka inimene maas lebanud ( ei ole liigutanud ) ja kiirabi oodanud, see võtab ikka natukene mõtlema.
Kas peaks tehnikat "õppima" tulema Kolmapäevakule. Valikute küsimus. Või peaks pigem tehnikat kodus õppima ja siis õpitut rajal rakendama.

Eks see sarjade küsimuses ole tõesti ka endale kõrvu kuulnud, et tagumised karjuvad, et miks nii raskeks rada ajada.

Ise vaatan, et kui "tärne" raja kirjelduses tõusudel on üle kahe - kohale ennast ei vea. Pole mõtet seda käekõrval lükkamist teha.

Re: 8. etapp: Pirita K20.07

Postitatud: 21. 07. 2016. 21:13
Postitas riho
Olge mureta, Randvere rada saab olema praktiliselt ilma tõusude ja laskumisteta.