Slickid
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Slickid
Mõtlesin, et paneks maanteel sõitmiseks rattale slickid alla. Oskab keegi kommenteerida kumb on etem:
Bontrager Select 1,25"
Ritchey Tom Slick 1,4"
Bontragerid oleks ca 20% odavamad, aga neil pole mustrit. Sellistega on äkki jube libe vihmaga.
Bontrager Select 1,25"
Ritchey Tom Slick 1,4"
Bontragerid oleks ca 20% odavamad, aga neil pole mustrit. Sellistega on äkki jube libe vihmaga.
Mina julgeks bontragereid soovitada, sest need peaaegu samad mis Specialized Fat Boy-d (Fatboy-desse saab pool atti rohkem sisse lükata) Ja pidamist on minu jaoks küll küllalt, nii vihmas, kui ka kruusal (väga lahtises kruusas upub muidugi ära). Isegi olen kõinud toomemäel sõitmas nende kummidega. Rattal praegugi need kummid all ja veerevad väga hästi.
velo.clubbers.ee
Ega 1,25" ja 1,4" kummil kiiruslikke omaduste vahet ei teegi, sest ratta seljas istudes kannavad nad suht sama laial ribal. Ise eelistaksin isegi rohkem 1,4 kuna selle pealepanek ja maha võtmine on parem, ei vigasta nii kergelt õhukummi. Täiesti mustrita kummi libedust ära küll karda, sest mida peaksid siis tegema võidukamehed. Liivas sa nii või teisiti ei saa ühegi slickiga sõita.
Võib olla siiski 100 PSI (7bar)?UrmasL kirjutas:Mul jälle on TomSlick 1,4 ja olen väga rahul. Teiste sarnastega kogemus puudub. Olen sinna TomSlicki ka 100 bar sisse lükanud (80 lubatud) ja oli maanteel väga hea.
Kas TomSlick 1.4 kummidega saab ka vihmaga asfaldil/kruusal sõita või on libedad?
http://www.mtbr.com/reviews/Tire/product_84992.shtml
Kas kui kasutada, tuleb ette ja taha panna tomslickid või võib ees olla tomslick ja taga 2.1 nubludega porikas? Mida soovitad?
Kui oluliselt on tunda comp ja pro vahe (V+ 240kr ja 390kr)?
Millist sisekummi soovitad?
Tegelikult ma ei tea, kas need mu pöiale sobivadki - hetkel 1.95 ja 2.1.
Nublude asfaldil vibramine on ära tüüdanud ja asfaldil ma sõidan kõige rohkem.
Endal ka 1,4 TomSlick asfaldi jaoks. Comp versioon. Põiale mahtumisega polnud küll mingit probleemi. Vihmaga olen ka sõitnud, väga uljalt küll kurve ei kallutanud, aga mingit libisemisprobleemi küll ei täheldanud. Tartu RR lühike maa sai ka läbi sõidetud, võrreldes maastikukummiga ikka kõva vahe. Eks Tallinna Maratonil saab jälle proovida.
Oddo
Eks ta vihmaga ikka on libe. Minu arust pole vihmaga asfaldil erilist vahet kas all on slick või knobby. Kruusa saab 1,4 hästi hakkama. Arvestama pead muidugi, et kurvides pole sellist pidamist kui knobbydel. Kasutama peaks neid ikka paarikaupa. Ühekaupa kasutamisel ei näe erilist mõtet. Pro versioon on kergem ja ilmselt kevlarist äärega. Ma arvan, et kui ei võistle just nendega siis pole vahet. Vabalt võib comp olla. Kui on 26" kummile mõeldud pöid siis sobib ikka. Sisekumm pane suvaline mis mõõdult ja ventiililt sobib. Mul vist on sellised kus karbile oli kirjutatud 1,1-1,5 laiuse väliskummi jaoks. Kuna sa enamuse asfaldit sõidad siis on muidugi slickide omamine õigustatud. Ise teen ka enamuse treeninguid maanteel ja maastiku kummid lähevad alla ainult võistluste/metsatreeningute ajaks. Seda kõike seni kuni maanteratas puudubcowrider kirjutas:Võib olla siiski 100 PSI (7bar)?
ja-jah
Kas TomSlick 1.4 kummidega saab ka vihmaga asfaldil/kruusal sõita või on libedad?
http://www.mtbr.com/reviews/Tire/product_84992.shtml
Kas kui kasutada, tuleb ette ja taha panna tomslickid või võib ees olla tomslick ja taga 2.1 nubludega porikas? Mida soovitad?
Kui oluliselt on tunda comp ja pro vahe (V+ 240kr ja 390kr)?
Millist sisekummi soovitad?
Tegelikult ma ei tea, kas need mu pöiale sobivadki - hetkel 1.95 ja 2.1.
Nublude asfaldil vibramine on ära tüüdanud ja asfaldil ma sõidan kõige rohkem.
Kas veloplus hinnad on Tom Slick (400g) soetamiseks soodsaimad?
http://www.veloplus.ee/index.php?show=t ... ,74&id=337
HEs oli kallim ja mujalt pole ma veel otsinud ja pole silma hakanud.
Mida arvata Schwalbe Marathon Slick 26x1.35 (490g),
http://www.schwalbe.com/index.pl?bereic ... produkt=44
Silento 26x1.90 (raske: 850-860g)
http://www.schwalbe.com/index.pl?bereic ... produkt=36
või hoopis Hurricane GX - 26 x 2.1 (500 või 620g)?
http://www.schwalbe.com/index.pl?bereic ... produkt=19
NRP müüb vist.
http://www.veloplus.ee/index.php?show=t ... ,74&id=337
HEs oli kallim ja mujalt pole ma veel otsinud ja pole silma hakanud.
Mida arvata Schwalbe Marathon Slick 26x1.35 (490g),
http://www.schwalbe.com/index.pl?bereic ... produkt=44
Silento 26x1.90 (raske: 850-860g)
http://www.schwalbe.com/index.pl?bereic ... produkt=36
või hoopis Hurricane GX - 26 x 2.1 (500 või 620g)?
http://www.schwalbe.com/index.pl?bereic ... produkt=19
NRP müüb vist.
Viimati muutis cowrider, 05. 08. 2003. 10:40, kokku muudetud 2 korda .
Veel alternatiive. Odav kah.
[url=ttp://www.author.ee/lisavarustus.htm?id=87593401]Authori slick 1.5[/url]
Olen sõitnud kaks aastat ja käravad küll. Julgen soovitada.
[url=ttp://www.author.ee/lisavarustus.htm?id=87593401]Authori slick 1.5[/url]
Olen sõitnud kaks aastat ja käravad küll. Julgen soovitada.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
[quote]Mul ka TomSlickid 1.4. 1.4 eelis on minu teada veel see, et õhukumm läheb sama, ei pea spetsiaalset hankima. Lisaks siia ühe küsimuse veel: mida teete kui sõidate kord maastikul, kord asfaldil. Kas vahetate kummi ära või lasete ntx kogu aeg porikummiga?[/quote]
Maastikul sõidan ikka maastikurattaga ja maanteel maantekaga. Pole mingit kummi vahetuse probleemi. Vahepeal, kui maantekas sai maha müüdud, olid lihtsalt teised jooksud slick kummidaga, et need vajadusel alla panna ja asfaldil sõita. See jõudis üsna varakult kohale, et pidev kummide vahetamine on ikka paras mõttetus.
Maastikul sõidan ikka maastikurattaga ja maanteel maantekaga. Pole mingit kummi vahetuse probleemi. Vahepeal, kui maantekas sai maha müüdud, olid lihtsalt teised jooksud slick kummidaga, et need vajadusel alla panna ja asfaldil sõita. See jõudis üsna varakult kohale, et pidev kummide vahetamine on ikka paras mõttetus.
Mis nende kaal võiks olla?Mati kirjutas:Veel alternatiive. Odav kah.
[url=ttp://www.author.ee/lisavarustus.htm?id=87593401]Authori slick 1.5[/url]
Olen sõitnud kaks aastat ja käravad küll. Julgen soovitada.
120 krooni eest on võimalik saada IRC Avantgarde pro 1,5 ja 1,9 tolli. Kaalusid aga 680gr kui ma ei eksi.
väga mõnus veeremine oli jah. Ja ühilduvad tavalise mtb sisekummiga, nii et muret pole. Viimases stardigrupis paistis see mtb-meeste lemmik-slick olevaterikr kirjutas:2 aastat tagasi hankisin esimeseks slickiks Nokian City Runner 1,5. veereb küll. AndrusK kimas nendega ka TRR 133 km.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Fatboy`l on kah flat jacket süsteem, olen sõitnud üle klaasikildudeLauri T kirjutas:krt peab ka vist rattaralliks mingid slikid muretsema.. uvitav mida võtta?
specialized turbo sport'i kohta räägib et mingi flak jacket tehnoloogia ja üliturvaline... kas see fatboy on siis ebaturvaline ja läheb suht kergesti katki?
pole juhtund midagi siin kohas tuleb 3 korda üle õla sülitada ...
off topic
Flak jacket tehnoloogia pole muud kui mitmekihiline kevlar v6i aramiid kangas t@ies ristl6ikes + lisakihid kontaktpinna all. Tavaliselt kasutatakse kevlarit ainult kummi kylgede kaitseks snake-bite vastu. Enamus MNT v6istluskumme on tehtud selle tehnoloogiaga.Lauri T kirjutas:krt peab ka vist rattaralliks mingid slikid muretsema.. uvitav mida võtta?
specialized turbo sport'i kohta räägib et mingi flak jacket tehnoloogia ja üliturvaline... kas see fatboy on siis ebaturvaline ja läheb suht kergesti katki?
Aga miski pole 100%-line, nagu n@itas TdF esimene eraldistardi s6it.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Esimesed slickid olid ka nokia city runnerid. Nüüd on fatboy'd. Vahe on märgatav
Nokia:
1.5"; mustriga; raske; odav; kestab kaua; laiem>mugavam
Fatboy:
1.25"; mustrita; piisavalt kerge; odav; kulub kiirelt; kitsam>kõvem
Üldiselt on fatboyga minek märgatavalt parem just kiirendustel ja suurtel kiirustel (eeldusel, et ikka min 7bari sees). Kui eesmärk ainult maanteed künda ja mugavus pole oluline, siis soovitaks ikka võimalikult kitsast ja siledat. Fatboy pole veel kordagi alt vedanud (pidamisega). Sisekumme olen aga mitmeid lõhkund. Klaasikildudesse nendega sõita ei tasu Väliskummi tekkivad augud/praod saab hõlpsasti superliimiga parandatud
Nokia:
1.5"; mustriga; raske; odav; kestab kaua; laiem>mugavam
Fatboy:
1.25"; mustrita; piisavalt kerge; odav; kulub kiirelt; kitsam>kõvem
Üldiselt on fatboyga minek märgatavalt parem just kiirendustel ja suurtel kiirustel (eeldusel, et ikka min 7bari sees). Kui eesmärk ainult maanteed künda ja mugavus pole oluline, siis soovitaks ikka võimalikult kitsast ja siledat. Fatboy pole veel kordagi alt vedanud (pidamisega). Sisekumme olen aga mitmeid lõhkund. Klaasikildudesse nendega sõita ei tasu Väliskummi tekkivad augud/praod saab hõlpsasti superliimiga parandatud
Ma sain päris hea elamuse 1,4 tomsclickiga kuival asfaldil õrna liiva peal. Polnud hoogu egamidagi, aga esiratas läks kuhu ise tahtis pöörates.UrmasL kirjutas:[ks ta vihmaga ikka on libe. Minu arust pole vihmaga asfaldil erilist vahet kas all on slick või knobby. Kruusa saab 1,4 hästi hakkama. :
Porter Lifts Your Ranking