tubulari kumm
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
tubulari kumm
selline küsimus et kass tubular jooksul peab olema tubular kumm?(MNT)
Tubulari pöia profiil on selline, et tavalisel kummil pole millegitaha haakuda, puudub serv (nagu tavalisel pöial).
http://www.cyclingnews.com/tech/fix/?id=tubular
http://www.ambrosiospa.com/tubolar.htm
Kui saad tavalise kummi sinna peale pidama, anna minna.
http://www.cyclingnews.com/tech/fix/?id=tubular
http://www.ambrosiospa.com/tubolar.htm
Kui saad tavalise kummi sinna peale pidama, anna minna.
http://www.aerobike.ee/zipp/kataloog/kummid-Ksürr- kirjutas:üks küsimus veel et kas keegi ei tea kus saaks eestist kerget tubulari kummi?
Zipp Tangente Tubular 232g LAOS
tubulari kohta ülihea kaaluga.
Gravity is a Bitch
XB3's olen letis näinud paari tubulari.. juhul kui kohe vaja.
Muidu hinna ja kerguse suhe peaks vist Conti tubularidel kõige parem olema (abiks et-bike.ee). Vähemalt ise tarbin 240g kaaluvaid Conti Podiume, millede hind omal ajal jäi 400-500 eegu kanti.
Muidu hinna ja kerguse suhe peaks vist Conti tubularidel kõige parem olema (abiks et-bike.ee). Vähemalt ise tarbin 240g kaaluvaid Conti Podiume, millede hind omal ajal jäi 400-500 eegu kanti.
232g ma veel üliheaks ei peaks. Tufo'l, Contil, A-Dugastil jne leidub kindlasti veel kergemaid kumme. Ja otsides peaks leidma ka soodsamalt.. aga jah, see selleks.Kuldar kirjutas: Zipp Tangente Tubular 232g LAOS
tubulari kohta ülihea kaaluga.
Eks vajaduse pead ise otsustama, et kas tahad spets liimi kasutada või mitte. Aga muidu Contil on vastav liim täiesti olemas, mida leiab taas et-bikest (see seal on üsna väike tuub.. juhul kui rohkem vaja, siis soovitan purgi tellida). Lisaks sellisele nn tavaliimile on olemas ka kahepoolse teibi moodi liimiribad, mis tõmmatakse pöiale ja kumm peale. Selle saadavust Eestis ei oska kahjuks kommenteerida.-Ksürr- kirjutas:aa kas selleks on mingit spets liimi ka vaja,et seda kummi liimida ?(kui on siis eestis on seda müüa?)
Arutelu kohta tubular kummidest tahaks lisada veel seda, et ega see kummi kaal nüüd ainus kummi parameeter kah pole. Võib ka osta 190g kaaluva Tufo või Vittoria tubular kummi, ent paraku need ei pea Eesti teedel kuigi kaua vastu. Need mõeldud uhiuuel asfaldil sõitmiseks ning ennekõikke eraldistardiks. Eesti oludes parimad ongi umbes 230....250g kanti kummid.
Samuti on oluline ka kummi kurvis pidavus - kui panna alla plastmass kummid, on neist vähe tolku.
Liim - ise olen oma tubular kumme viimased 2 aastat tavalise Moment liimiga liiminud. Töötab hästi ja on odav.
Zipp kummi kohta lisaks seda, et tegu on tõesti ühe parima tubulariga mida tean. Kerge, torkekindel, kurvis peab hästi ning erinevalt konkurentidest ka tuuletunnelis väljatöötatud. Kummi pinnal on turbulentse vähendavad lohukesed nagu golfipallil. Et saavutada maksimaalset aerodünaamikat, peab ka kumm kaasa aitama! Usun, et see kumm on oma hinda väärt.
Samuti on oluline ka kummi kurvis pidavus - kui panna alla plastmass kummid, on neist vähe tolku.
Liim - ise olen oma tubular kumme viimased 2 aastat tavalise Moment liimiga liiminud. Töötab hästi ja on odav.
Zipp kummi kohta lisaks seda, et tegu on tõesti ühe parima tubulariga mida tean. Kerge, torkekindel, kurvis peab hästi ning erinevalt konkurentidest ka tuuletunnelis väljatöötatud. Kummi pinnal on turbulentse vähendavad lohukesed nagu golfipallil. Et saavutada maksimaalset aerodünaamikat, peab ka kumm kaasa aitama! Usun, et see kumm on oma hinda väärt.
Tuleb vaid nõustuda eelkõnelejaga.. natuke küll häiris see lõpuosa reklaamjutt (mitte et Zipp halbu kumme teeks).mi.re kirjutas:Arutelu kohta tubular kummidest tahaks lisada veel seda, et ega see kummi kaal nüüd ainus kummi parameeter kah pole. Võib ka osta 190g kaaluva Tufo või Vittoria tubular kummi, ent paraku need ei pea Eesti teedel kuigi kaua vastu. Need mõeldud uhiuuel asfaldil sõitmiseks ning ennekõikke eraldistardiks. Eesti oludes parimad ongi umbes 230....250g kanti kummid.
Samuti on oluline ka kummi kurvis pidavus - kui panna alla plastmass kummid, on neist vähe tolku.
Liim - ise olen oma tubular kumme viimased 2 aastat tavalise Moment liimiga liiminud. Töötab hästi ja on odav.
Zipp kummi kohta lisaks seda, et tegu on tõesti ühe parima tubulariga mida tean. Kerge, torkekindel, kurvis peab hästi ning erinevalt konkurentidest ka tuuletunnelis väljatöötatud. Kummi pinnal on turbulentse vähendavad lohukesed nagu golfipallil. Et saavutada maksimaalset aerodünaamikat, peab ka kumm kaasa aitama! Usun, et see kumm on oma hinda väärt.
Aga muidu liimi koha pealt täiendaks veel nii palju, et kui panna Conti tubulari liim ja Moment kõrvuti, siis ega erilist vahet ei tee tõesti. Omadustelt tunduvad üsna sarnased (haisevad ka ühtemoodi).
mi.re juttu tasub uskuda - kogemused maksavad rohkem kui ilusad pildid ja tekst kõrval. Samas ei maksaks anda nii ühest ja üldistavat hinnangut Tufo, Vittoria ja ka näiteks Deda Tre tubularide kohta - võitude rivi nende kodukatel viimastel aastakümnetel räägib enda eest. 190 gr tubularid on vaid üks spets. mudel nende tootevalikus. samas ei saa mi.re -le reklaamjuttu pahaks panna, sest Zippi kohaliku esindajana pole ju mõtet teisi tootjaid kiita.kalev kirjutas: Tuleb vaid nõustuda eelkõnelejaga.. natuke küll häiris see lõpuosa reklaamjutt (mitte et Zipp halbu kumme teeks).
vittoria tubularid on jah väga hea pidamise ja veeremisega aga kestavad kahjuks ainult 1500 km kanti.eelmine aasta sain koos rattaga kaasa deda tubularid ja need on kummid mida soovitaks kõigile .tagumine kestis 5000km ja esimine sõidab siiani st juba 9000 km umbes.samas on pidamine kah ülihea.
harjutamisega saab heaks harjutajaks.võitjaks sünnitakse
Aastat 7 tagasi leidsin tänavalt maast Sosse kummi. Algul seisis niisama, aga siis proovisin, kuda ta Turisti velje peal püsib. Sikutasin peale, pumpasin täis - püsis küll. Ja veeres kergesti, sõitsin selle pastlaks lõpuks. Tänapäevasele kitsale topeltpöiale peale vedada enam ei riskiks, Turisti velg oli piisavalt lai, et seda turvaliselt kinni hoida. See oli mingi jäme kumm ka, vist 32mm.
mustal taustal helendab must vari
Re: tubulari kumm
niih, olen ise kah vaikselt tubularile üle kolimas ja olen kummiotsingul. spl kasutab vittoriat ja kiidab. Endal aastatetagused positiivsed kogemused vittoria clincher kummiga. Keegi veel midagi eesti teedel peale vittoria kasutab? Otsin ennekõike korralike vastupidavaid (rõhutan VASTUPIDAVAID, st torke ja kulumiskindlaid) treeningkumme, sest võistlustel väga ei käi. Mida kiidate, mida laidate? Ootan ka kommentaare kehvemate kummide kohta.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Re: tubulari kumm
vittoria pave peaks olema ekstra torke ja kulumiskindel.
harjutamisega saab heaks harjutajaks.võitjaks sünnitakse
-
- Rattur
- Postitusi: 316
- Liitunud: 09. 04. 2007. 17:54
Re: tubulari kumm
Schwalbe tootevalikus on ka tubular kumme.
Ultremo 700*23 8-14bar, 260g
Stelvio 700*19 9-15bar 180g
700*22 7-14bar 240g
700*25 6-12bar 280g
Milano 700*22 6-10bar 250g
Montello 700*22 5-7bar 300g
Peaks olema kummid igale vajadusele ja eri hindades.Ise pole veel uurinud kui palju maksab aga varsti peaks seda tegema.
Balti autoosad peaks seda toodet müüma aga kui kohapeal ei ole arvan et saab tellida.
Ultremo peaks küll tasemel olema,kasutab näiteks Gerolsteineri profimeeskond.
Ultremo 700*23 8-14bar, 260g
Stelvio 700*19 9-15bar 180g
700*22 7-14bar 240g
700*25 6-12bar 280g
Milano 700*22 6-10bar 250g
Montello 700*22 5-7bar 300g
Peaks olema kummid igale vajadusele ja eri hindades.Ise pole veel uurinud kui palju maksab aga varsti peaks seda tegema.
Balti autoosad peaks seda toodet müüma aga kui kohapeal ei ole arvan et saab tellida.
Ultremo peaks küll tasemel olema,kasutab näiteks Gerolsteineri profimeeskond.
Re: tubulari kumm
profimeeskondadega on see lugu et nemad sõidavad sellega mida sponsor annab ja asi mutt.
harjutamisega saab heaks harjutajaks.võitjaks sünnitakse
Re: tubulari kumm
ja Michelin Pro Race juttudega tubular on hoopis rebranded Vittoria Open Corsa evo-CX http://www.cyclingnews.com/photos/2005/ ... GP0354.jpg täitsa loetavalt made in Italy.spl kirjutas:profimeeskondadega on see lugu et nemad sõidavad sellega mida sponsor annab ja asi mutt.
Profitiimide surramurra alusel mingeid kõva tegija tunnuseid kergekäeliselt välja lugeda ega ostueelistusi teha ei tasu.
Gravity is a Bitch
Re: tubulari kumm
nonii. Esimesed triibulised tubulariga käes. Kummiks siis alustuseks midagi eriti odavat - Vittoria Rally. Sai korra kakumäelt läbi kiigatud, mille teed kenasti graniidikillustikuga üle puistatud. Sealt sain ka torke, mis lõhkus koheselt ära kummi, mis oli läbimas esimesi kilomeetreid. 13km-tril oli selle kummiga aamen. Kodus kummi lahti võttes katsusin huvi pärast seina paksust. Ei ole teist õieti ollagi, maksimaalselt 2-3mm, pigem 2. Kummi segu ise kah suht pehmeke, mistõttu on sealt igasugused teravused suht kergelt läbi minema. Õnneks ei olnud seekord rahaline kaotus suur, sest sain kummi alla 200 eegu.
Muidu tubularist esimese paarisaja kilomeetri põhjal. Ootused olid juba eos kõrgele seatud, sest siin-seal kirjutati olulisest veerevuse eelisest tavakummi ees. Nii ta ka oli/on. 8-9 baari juures on sõit tõesti mõnus, iga pisemgi konarus annab tunda, kumm on kõva kui kivi ja eesti harju keskmise tee peal on tunne, justkui lendaks. Eks paljuski ole kinni kahe kõrva vahel, mis ootabki paremat minekut. 7 baari juures on sõit pehme, konarused, augud ja muidu karvane asfalt saab läbitud mugavalt. Raudteeliipreid ületades ei tunnegi, et millestki üle sõitsid. Samas kiiruse kadu väga ei täheldanud. Jällegi emotsioonid kõrgel.
Liimimisest. Moment on saast. Kasutatakse küll, aga isiklikult ei soovita. Liiga vedel, kuivab liiga kiiresti ja määrib looma moodi. Lõpuks on liim nii rabe, et tühja kummi lükkab näpuga kenasti pealt ära. Vesi annab kogu üritusele veel hoogu juurde ja lõpuks ei püsi kumm enam üldse peal. Seega ei soovita kasutada. Teistkordsel liimimisel kasutasin conti liimi, mis on juba hoopis teisest puust. Sutsuke paksem ja kui kumm peale liimitud, siis hoiab ka kummi kindlamalt peal. Kummi mahasaamisega on kah natuke rohkem tegemist aga ei midagi hullu, kui tee peal peaks minema, siis vahetus võtab suht vähe aega ja olemasolevast liimist on küll, et varukumm peale panna ja edasi sõita. Erinevalt Momendist on vana liim veel kleepuv. Moment see-eest täiesti kõva, ja sinna enam kumm kinni ei jää. Loomulikult tuleks ka conti puhul kodus kumm uuesti liimida. Võiks isegi arvata, et tubulari vahetus tee peal võtab vähem aega kui sisekummi vahetus.
Seega. Nüüd olen uue kummi otsingul. Tea kas 500-600 eegused kummid on parema torkekindlusega. Iseenesest igal pool mujal Rallyt kiidetakse, et hea vastupidav trenni kumm. Võibolla tõesti, aga eestimaa kevadel ei ole ta parim lahendus. Elame näeme. Eks postitan siia ka edaspidi kogemusi teiste kummidega. Algus selles valdkonnas ei ole küll kiita, aga eks iga algus ole raske ja kogemustest õpitakse.
Muidu tubularist esimese paarisaja kilomeetri põhjal. Ootused olid juba eos kõrgele seatud, sest siin-seal kirjutati olulisest veerevuse eelisest tavakummi ees. Nii ta ka oli/on. 8-9 baari juures on sõit tõesti mõnus, iga pisemgi konarus annab tunda, kumm on kõva kui kivi ja eesti harju keskmise tee peal on tunne, justkui lendaks. Eks paljuski ole kinni kahe kõrva vahel, mis ootabki paremat minekut. 7 baari juures on sõit pehme, konarused, augud ja muidu karvane asfalt saab läbitud mugavalt. Raudteeliipreid ületades ei tunnegi, et millestki üle sõitsid. Samas kiiruse kadu väga ei täheldanud. Jällegi emotsioonid kõrgel.
Liimimisest. Moment on saast. Kasutatakse küll, aga isiklikult ei soovita. Liiga vedel, kuivab liiga kiiresti ja määrib looma moodi. Lõpuks on liim nii rabe, et tühja kummi lükkab näpuga kenasti pealt ära. Vesi annab kogu üritusele veel hoogu juurde ja lõpuks ei püsi kumm enam üldse peal. Seega ei soovita kasutada. Teistkordsel liimimisel kasutasin conti liimi, mis on juba hoopis teisest puust. Sutsuke paksem ja kui kumm peale liimitud, siis hoiab ka kummi kindlamalt peal. Kummi mahasaamisega on kah natuke rohkem tegemist aga ei midagi hullu, kui tee peal peaks minema, siis vahetus võtab suht vähe aega ja olemasolevast liimist on küll, et varukumm peale panna ja edasi sõita. Erinevalt Momendist on vana liim veel kleepuv. Moment see-eest täiesti kõva, ja sinna enam kumm kinni ei jää. Loomulikult tuleks ka conti puhul kodus kumm uuesti liimida. Võiks isegi arvata, et tubulari vahetus tee peal võtab vähem aega kui sisekummi vahetus.
Seega. Nüüd olen uue kummi otsingul. Tea kas 500-600 eegused kummid on parema torkekindlusega. Iseenesest igal pool mujal Rallyt kiidetakse, et hea vastupidav trenni kumm. Võibolla tõesti, aga eestimaa kevadel ei ole ta parim lahendus. Elame näeme. Eks postitan siia ka edaspidi kogemusi teiste kummidega. Algus selles valdkonnas ei ole küll kiita, aga eks iga algus ole raske ja kogemustest õpitakse.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood