Tasuta: katkine sisekumm 26x1.75", presta ventiiliga
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Tasuta: katkine sisekumm 26x1.75", presta ventiiliga
Keegi oli enne mind seda kehvasti lappinud, nii et paik lekib. Lisaks oli see kasutusel 1.9" rehviga.
Kuna ma lapitud sisekumme ei kasuta, siis pole mul mõtet seda paremini lappima ka hakata. Ma pole kursis, kas keegi üldse lapituid kasutabki. Igatahes, kes tahab, võib omale saada ja lappimist harjutada.
Kuna ma lapitud sisekumme ei kasuta, siis pole mul mõtet seda paremini lappima ka hakata. Ma pole kursis, kas keegi üldse lapituid kasutabki. Igatahes, kes tahab, võib omale saada ja lappimist harjutada.
Lapikumm
Isegi kasutan kummiparanduskomplekti suht agaralt. Sõidan lapitud kummidega nii võistlustel kui ka niisama. Siiani pole ükski lapitud koht järgi andnud, ja ma ei pea end just eriliseks talendiks kummiparanduse koha pealt. Kasutan mingit ca. 35 kroonist T?ehhi päritolu kummiparanduskomplekti. Nii et kui rahakott puuga seljas pole, siis võib julgelt kumme parandada ja oma katkised (ratta)kummid mulle saata
Tegelikult tasuks sadulakotis hoida ka iseliimuvaid paikasid (Velospetsis 5 tk. pakis 15.-). Konkreetne täbar olukord oli nädal tagasi, kui Kloogal õnnestus tagakumm ära lõhkuda, ära vahetada ja mõne km. pärast läks esikumm. Nimetatud paikade puududeks on aga see, et ääred ei ole madalamad ja ma ei tea, kuidas nad edaspidi väliskummi nühkides käituvad, aga metsast toovad ära küll.
väga head lapid on saadaval männiku rattapoes tallinnas. mõeldud auto sisekummi lappimiseks, 2 kr. tükk. kasutan juba pikemat aega neid. on sellised parajalt õhukesed ja madala servaga.tavaline jobu kirjutas:Tegelikult tasuks sadulakotis hoida ka iseliimuvaid paikasid (Velospetsis 5 tk. pakis 15.-). Konkreetne täbar olukord oli nädal tagasi, kui Kloogal õnnestus tagakumm ära lõhkuda, ära vahetada ja mõne km. pärast läks esikumm. Nimetatud paikade puududeks on aga see, et ääred ei ole madalamad ja ma ei tea, kuidas nad edaspidi väliskummi nühkides käituvad, aga metsast toovad ära küll.
seal poes on rattalett ja autojuppide lett, lappe tuleb küsida auto poole pealt. lisaks sellele on seal poes tallinna odavaim sram juppide valik ja igasugust muud kama.
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22
no pagan. mul neid sisekaid läks nende speedmaxidega ikka nii vähemalt 1 nädalas:( kusjuures viimane kord oli augu põhjustajaks pirita tee asfaldil roosiokas;PP
ja ikka kohe minema visanud, kuna ei viitsinud samuti lappimisega tegeleda. nii et pika peale kallis lõbu, mida annaks vist parandada vähe karmima mustriga kummidega?
ja ikka kohe minema visanud, kuna ei viitsinud samuti lappimisega tegeleda. nii et pika peale kallis lõbu, mida annaks vist parandada vähe karmima mustriga kummidega?
seda parandust nimetatakse vist vulkaniseerimiseks..vähemalt kõlas küll nii nö.toorkumm sulatatakse kuumusega kummi külge kinni ja see koht tõesti enam katki ei lähe..mul vanaisa parandas Jawa kumme nii kuskil peaks mul veel seadmed olemas olema..hakkaks teenust tegemaLüliti kirjutas:Eks ole endalgi neid katkiseid kumme kodus. Aga lappimise koha pealt: mina olen viinud tavalisse autode kummitöökotta ja parandavad 10 krooni eest ilusti ära siin ja täitsa õhku pidavalt on lapitud
Pöid määrab ära, millist ventiili tuleks kasutada.Corrosion kirjutas:Muide, mis on autoventiili ja rattaventiiliga sisekummi vahe?
Sealt saad uurida: http://www.schwalbe.com/index.pl?punkt=268
Lisaks veel, et autoventiilil ja nn veneaegsel rattaventiilil saab sisu vahetada, prestal mitte.
Presta on kergem ja väiksema tuuletakistusega. Rohkem ei tule midagi pähe. Kõva argument on ka see, et mulle presta meeldibLüliti kirjutas:Jätkates ventiili teemat. Saab siis öelda, et vot presta on parem kui autoventiil või vastupidi? On ühel teise ees mingid selged plussid?
Puudus oleks see, et toda metallvarast on võimalik kõveraks teha ja siis on mutika keeramisega raskusi
Minul on prestaga jamasid olnud nii et vähe pole (näiteks on ventiil pumpamisega ära murdunud, poest sain juba praakventiili, mis ei pidanud õhku jms). Mõni aeg tagasi saigi lastud pöidadesse suuremad augud teha ja autoventiilidele üle mindud. On kuidagi lollikindlam ja pumbata saab ka muudmoodi kui käsitsi.cowrider kirjutas:Puudus oleks see, et toda metallvarast on võimalik kõveraks teha ja siis on mutika keeramisega raskusi
Alguses arvasin ma umbes nii, et autoventiil ei kõlba kuhugi ja tänapäeval ainult prestaga tasubki arvestada, aga ei tasu veel autoventiile kah maha kanda. Mulle kõlbavad need küll.
Ventiili tüüpi ületahtsustada ei maksaks, kõik nad peavad enam-vähem õhku kinni.Lüliti kirjutas:Jätkates ventiili teemat. Saab siis öelda, et vot presta on parem kui autoventiil või vastupidi? On ühel teise ees mingid selged plussid?
Et terminites mitte eksida, vt Inner Tubes peatükki:
http://www.sheldonbrown.com/tires.html
Schrader e autoventiil, Presta e võidusõiduratta ventiil (too ventiili tüüp oli enne olemas, kui MTB konstrueeriti!), Woods/Dunlop e tavaventiil.
Presta on läbimõõdult peenem ning sageli on rattapöia auk peenike st mõeldud ainult presta ventiilile. Kunagi oli arusaam, et kvaliteetsem pöid on väiksema (presta) auguga, nüüdseks on see ära lörtsitud st saastpöiad on kah presta auguga. Presta ja autoventiili jaoks on olemas rõhumõõtjad - pumba küljes või eraldi. Tava ventiiliga kummil rõhku mõõta EI saa. Samas õhupidavuselt (4-6bar) olen teinud sellise järelduse: parim on tavaventiil, siis presta, kõige sagedamini tuleb pumbata autoventiili.
Ja-veel:
presta kinnikeeramis mutter võeti kasutusele, kuna tagastusvedru pinge suurtel rõhkudel (6 ja enam bar-i) polnud piisav st mutriga keerad ventiili rõhukindlamaks. Schwalbe teeb sisekumme, millel on nn tavaventiili väljanägemine, kuid autoventiili põhimõte. Nendel saab ka kummi rõhku mõõta (AIRMAX Dunlop mõõdik on sisekummi ostes pakendis kaasas)
Kui mälu ei peta, siis oli poe nimi Tandemtavaline jobu kirjutas:Linn on täis saladusi. Kus see veel on?männiku rattapoes tallinnas
Valdeku 120, Tallinn
tel 6559880
avsk@hot.ee
Neil on ka üks nigela teostusega koduleht: http://www.avsk-body.ee/
vabandage väga, aga ... http://www.tandem.ee/ polegi nii nigelcowrider kirjutas:Neil on ka üks nigela teostusega koduleht: http://www.avsk-body.ee/
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
See on mingi keti kodukas, mitte tolle poe oma.Andrus K kirjutas:vabandage väga, aga ... http://www.tandem.ee/ polegi nii nigelcowrider kirjutas:Neil on ka üks nigela teostusega koduleht: http://www.avsk-body.ee/
Niiet, ...
OK, nimetame seda siis "Tandemi rattapood", võib olla on korrektsem nimi.