Skolniku ja Ereliukase kummid
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Skolniku ja Ereliukase kummid
Tere!
Plaan putitada lapsele üles vana Skolnik ja seejärel Erekas. Rattad on seisnud oma kakskümmend aastat, seega on kummid läbi. Kas keegi oskab öelda, kas mõned kaasaegsed kummid lähevad nendele ratastele või äkki saab kuskilt ka retrokumme retrorattale
Tänud!
Plaan putitada lapsele üles vana Skolnik ja seejärel Erekas. Rattad on seisnud oma kakskümmend aastat, seega on kummid läbi. Kas keegi oskab öelda, kas mõned kaasaegsed kummid lähevad nendele ratastele või äkki saab kuskilt ka retrokumme retrorattale
Tänud!
Re: Skolniku ja Ereliukase kummid
Mul vist vedeleb üks skolniku jäänus. Kummid on seal vist all, aga mis seisukorras, ei oska peast öelda.
Kui on huvi, võin ta välja otsida ja üle vaadata. Ära annaks sellisel juhul ainult kogu kupatuse korraga.
Kui on huvi, võin ta välja otsida ja üle vaadata. Ära annaks sellisel juhul ainult kogu kupatuse korraga.
Re: Skolniku ja Ereliukase kummid
Kui oled Tartu inimene, siis leiad sobivad kummid kindlasti Sadamaturu rattapoest või näiteks ka Rattaringis peaksid sobivad mõõdud olemas olema. Vähemalt mina sain kunagi Saljutile sealt sobiva väliskummi. Ma usun, et igast suuremast rattapoest leiad endale sobivas mõõdud kummid.
Re: Skolniku ja Ereliukase kummid
See "igast suuremast rattapoest" on väga naiivne ja sinisilmne lootus - ereka rehvimõõt on 533x37 ja školnikul 445x30, mis ei lange kokku ühegi valges maailmas levinud standardiga.
Petroshina tehases valmistatud 533 mõõtu on venemaalt siia vahetevahel natukene tilkunud, aga nende kvaliteet on täpselt sama õudne, kui 20-30 aastat tagasi (mõõdust väljas ja totaalselt kõverad) ning hind on kõrgem, kui euroopa keskklassi rehvidel.
Kui kuskilt mujalt ei saa, siis võid ka minuga ühendust võtta - vana jalgratta värkstoa laos mul školniku kummide nos'i peaks mõned pruunid võibolla üle olema (kahjuks täpselt laoseisu peast ei mäleta) aga kasutamiskõlbulikke natuke sõitnud mustasid leian kindlasti. Uute 533'edega on mul küll juba pool aastat ikaldus ja õiged ereka roheliste laojäägid vist kahjuks ka otsa saanud.
Petroshina tehases valmistatud 533 mõõtu on venemaalt siia vahetevahel natukene tilkunud, aga nende kvaliteet on täpselt sama õudne, kui 20-30 aastat tagasi (mõõdust väljas ja totaalselt kõverad) ning hind on kõrgem, kui euroopa keskklassi rehvidel.
Kui kuskilt mujalt ei saa, siis võid ka minuga ühendust võtta - vana jalgratta värkstoa laos mul školniku kummide nos'i peaks mõned pruunid võibolla üle olema (kahjuks täpselt laoseisu peast ei mäleta) aga kasutamiskõlbulikke natuke sõitnud mustasid leian kindlasti. Uute 533'edega on mul küll juba pool aastat ikaldus ja õiged ereka roheliste laojäägid vist kahjuks ka otsa saanud.
vanarauahuvilised: forum.moped.ee • forum.jalgratas.ee
Re: Skolniku ja Ereliukase kummid
Tänud kõigile vastajatele!
K.
K.
Re: Skolniku ja Ereliukase kummid
Mehed,miks te seda teete? See sama hea kui tänapäeval osta lampidega telekas,kast on aga pilti ei näe.
Re: Skolniku ja Ereliukase kummid
Oled sa tänapäevaseid lasterattaid käes hoidnud? Neil on paksud, jäigad ja koledad torud, mis teevad ratta tõeliseks koljatiks. Laps jõuab vaevu ratast ise tõstagi. Sõidavad nad muidu hästi, aga miks nad kaalu poolest maanteeratastega ühes klassis peavad olema... Mõistetamatu!metslane kirjutas:Mehed,miks te seda teete? See sama hea kui tänapäeval osta lampidega telekas,kast on aga pilti ei näe.
Vene lasterattad on lihtsad ja kerged. Lisaks on neil ka välimust rohkem kui korralikult korda teha. Neil ei ole keevitusjälgi ja torud on neil ilusad peenikesed.
Ahjaa... Hind! Lasterattad on tarbetult kallid. Samas kui vene toodangu võid 15 euroga hankida ja sõitma saada.
Re: Skolniku ja Ereliukase kummid
Tahad öelda et sul erekas või skolnik kaalub alla 8 kilo?Sa pole vist maantee ratast käes hoidnud Age eks iga üks teab kuidas oma lapsest hoolib.Mina isiklikult ei julgeks last erekaga linnapeale sõitma lasta.
Re: Skolniku ja Ereliukase kummid
Kui keegi tahab omale skolnikut ehitada, siis mul on selline jäänus üle:
Kahvel on kuhugi pihta kõveraks sõidetud, nagu näha. Võibolla saab sirgeks väänata.
Kummid on tugevalt pragunenud ja ei ole kasutatavad.
Sadul on katki, üks vedru puudub.
Jooksudest ei oska midagi arvata. Pöiad näevad halvad välja. Ilmselt sellisel kujul ei ole kasutatavad.
Raam tundub olevat sirge ja tugev. Liivapritsist läbi, pulbervärv selga ja täitsa saab kasutada.
Kes tahab, saab tasuta omale.
Kui keegi ei taha, läheb järgmise emexi tiiruga vanarauaks. Aga see veel niipea ei juhtu.
Kahvel on kuhugi pihta kõveraks sõidetud, nagu näha. Võibolla saab sirgeks väänata.
Kummid on tugevalt pragunenud ja ei ole kasutatavad.
Sadul on katki, üks vedru puudub.
Jooksudest ei oska midagi arvata. Pöiad näevad halvad välja. Ilmselt sellisel kujul ei ole kasutatavad.
Raam tundub olevat sirge ja tugev. Liivapritsist läbi, pulbervärv selga ja täitsa saab kasutada.
Kes tahab, saab tasuta omale.
Kui keegi ei taha, läheb järgmise emexi tiiruga vanarauaks. Aga see veel niipea ei juhtu.
Re: Skolniku ja Ereliukase kummid
Erekas oli super ratas! Seda nii raami disaini, kui sõiduomaduste poolest. Hästi juhitav, suht kerge, vastupidav, sai trikke teha, ühesõnaga ideaalne ratas poistele ringikimamiseks. Pluss, ühe ülekandega sõitmine on väga kasulik koormus lihastele, tobe vaadata neid poisikesi, kes oma ~30 käiguliste asjandustega mingite üliväikeste ülekannetega ringi sibavad.metslane kirjutas:Tahad öelda et sul erekas või skolnik kaalub alla 8 kilo?Sa pole vist maantee ratast käes hoidnud Age eks iga üks teab kuidas oma lapsest hoolib.Mina isiklikult ei julgeks last erekaga linnapeale sõitma lasta.
Re: Skolniku ja Ereliukase kummid
Skolnik 025 täisvarustuses mass, koos ketikaitsme, täispikkade porilaudade sadulakoti ja pumbaga on 9,5kg.metslane kirjutas:Tahad öelda et sul erekas või skolnik kaalub alla 8 kilo?Sa pole vist maantee ratast käes hoidnud Age eks iga üks teab kuidas oma lapsest hoolib.Mina isiklikult ei julgeks last erekaga linnapeale sõitma lasta.
Ereljukas / Orljonok B-72 täismass koos porilaudade, ketikaitsme, pakiraami, sadulakoti ja pumbaga on 12,9kg.
Mõlemil rattal neist on kõik korralikud tugevad klassikalised linnaratta lahendused ja komponendid. Ainukene kahtlane detail on Skolnikul kasutusel olev GAZ tagarumm, mille haakemehanism ei ole just kõige töökindlam.
Ei leia mitteühtegi põhjust peale selle, et värviliste klepsudega kaetud kollases maailmas toodetud rataste omanikud hakkavad ta peale näpuga näitama ja teda halvustama, miks ma ei peaks julgema oma last sellise rattaga linnapeale sõitma lubada.
vanarauahuvilised: forum.moped.ee • forum.jalgratas.ee
- pärnu rattur
- Rattur
- Postitusi: 551
- Liitunud: 14. 08. 2009. 18:29
Re: Skolniku ja Ereliukase kummid
Tegelikult peab väikestel lastel just kiire ülekanne olema. EJL(ja ilmselt UCI'lgi) on juunioritele isegi ülekandepiirangud. Mõte on selles, et lastel peab jalg kiiresti liikuma, et areneks vereringe ja süda. Lihased selles eas ju oluliselt ei kasva nagunii ja ratturi ülesanne polegi lihasmassi kasvatada(v.a. trekisõitjad, kes just ühe ülekandega sõidavadki).
Ärge näkku lööge! [/OT]
Re: Skolniku ja Ereliukase kummid
Jutt pole mingist kangutamise ülekandest, 2:1'le ülekanne on täiesti okei. See 1:1'le ülekandega ringikerimine on lihtsalt haige.
Tartu Eksperimentaalne Jalgrattatehas
http://www.facebook.com/rattatehas
http://www.facebook.com/rattatehas
Re: Skolniku ja Ereliukase kummid
Hirmsasti meenutab siine jutt lada forumit